Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Měření oblíbenosti nápoje Kofola v JČ kraji

Měření oblíbenosti nápoje Kofola v JČ kraji

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Mirka Potencová
Šetření:07. 04. 2009 - 14. 04. 2009
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.22
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:31,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem mého průzkumu je zjištění oblíbenosti nápoje Kofola v Jihočeském kraji a  získaní podkladů pro mojí Absolventskou práci.

Odpovědi respondentů

1. Který z následujících nealkoholických nápojů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné (čaj, mléko aj.)……………………………………………………………1055,56 %55,56 %  
Limonádu kolového typu (Coca-Cola, Pepsi, Kofola aj.)950 %50 %  
Multivitamínové nápoje, džusy950 %50 %  
Vodu z vodovodu633,33 %33,33 %  
Ostatní slazené limonády (Fanta, Sprite, Top-Topic aj.)633,33 %33,33 %  
Minerální vodu ochucenou527,78 %27,78 %  
Minerální vodu perlivou527,78 %27,78 %  
Minerální vodu neperlivou211,11 %11,11 %  

Graf

2. Dodržuji správný pitný režim (vypijete denně cca 2l tekutin)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím633,33 %33,33 %  
souhlasím633,33 %33,33 %  
spíše nesouhlasím316,67 %16,67 %  
nesouhlasím211,11 %11,11 %  
nevím15,56 %5,56 %  

Graf

3. Jak často konzumujete nápoje kolového typu (tj. zejména Coca-Cola, Pepsi, Kofola a jejich různé modifikace)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 týdně950 %50 %  
1 za měsíc527,78 %27,78 %  
2-3 týdně316,67 %16,67 %  
každý den15,56 %5,56 %  

Graf

4. Pokud nápoj kolového typu konzumujete, jaký upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola a její modifikace1266,67 %66,67 %  
Coca-cola a její modifikace527,78 %27,78 %  
Jiný.....................................................15,56 %5,56 %  

Graf

5. Proč konzumujete právě Kofolu? Hlavní důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť1588,24 %83,33 %  
jiný.......................211,76 %11,11 %  

Graf

6. Jak často nakupuje Kofolu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 za měsíc950 %50 %  
1 týdně527,78 %27,78 %  
vůbec316,67 %16,67 %  
2-3 týdně15,56 %5,56 %  

Graf

7. V jakém typu obchodu Kofolu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket, hypermarket950 %50 %  
točenou v restauraci422,22 %22,22 %  
Kofolu nekupuji316,67 %16,67 %  
samoobsluha, místní prodejna15,56 %5,56 %  
stánkový prodej15,56 %5,56 %  

Graf

8. Jak často konzumujete Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 týdně950 %50 %  
1 měsíčně527,78 %27,78 %  
Kofolu nepiji316,67 %16,67 %  
2-3 týdně15,56 %5,56 %  

Graf

9. Jak hodnotíte cenu Kofoly v porovnání s ostatními cenami kolových nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nižší1372,22 %72,22 %  
stejná211,11 %11,11 %  
vysoká15,56 %5,56 %  
nezáleží mi na ceně15,56 %5,56 %  
nízká15,56 %5,56 %  

Graf

10. Jaký druh balení Kofoly preferuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 l láhev956,25 %50 %  
točená Kofola637,5 %33,33 %  
0,5 l láhev16,25 %5,56 %  

Graf

11. Kupujete spíše větší balení Kofoly z důvodů nižší ceny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1055,56 %55,56 %  
nevím422,22 %22,22 %  
ne422,22 %22,22 %  

Graf

12. Jaký druh Kofoly preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola origina1487,5 %77,78 %  
Kofola citrus212,5 %11,11 %  

Graf

13. Upřednostňujete točenou Kofolu před balenou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1266,67 %66,67 %  
ne633,33 %33,33 %  

Graf

14. Pokud jste v otázce č. 13 odpověděli kladně, tak z jakého důvodu preferujete točenou Kofolu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

je lepší

je lepšia, má takú atmosferickejšiu chuť :)

je prostě lepší:-)

Je více osvěžující a piju ji ve společnosti, třeba po projížďce na kole, většinou v létě.

líp chutná

má lepší chuť a je vychlazená

Mám jí radši čerstvě natočenou do skla, než uchovávanou v plastu.

nostalgie z detstvi :-)

zajímavá chuť

15. Jaká reklama na Kofolu Vás nejvíce zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vánoční reklama s prasátkem1372,22 %72,22 %  
"společné bydlení"211,11 %11,11 %  
letní reklama "na plovárně"211,11 %11,11 %  
"alofok"15,56 %5,56 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1161,11 %61,11 %  
muž316,67 %16,67 %  
m211,11 %11,11 %  
mužské15,56 %5,56 %  
zena15,56 %5,56 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18316,67 %16,67 %  
22211,11 %11,11 %  
19211,11 %11,11 %  
17211,11 %11,11 %  
2115,56 %5,56 %  
2815,56 %5,56 %  
2315,56 %5,56 %  
3915,56 %5,56 %  
3215,56 %5,56 %  
1615,56 %5,56 %  
2415,56 %5,56 %  
1315,56 %5,56 %  
3015,56 %5,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.5
Minimum:16
Maximum:32
Variační rozpětí:16
Rozptyl:23.6
Směrodatná odchylka:4.86
Medián:20
Modus:18

Graf

18. Bydliště (město)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno422,22 %22,22 %  
Praha211,11 %11,11 %  
tábor211,11 %11,11 %  
Čkyně15,56 %5,56 %  
JM15,56 %5,56 %  
cfhn15,56 %5,56 %  
Plzen15,56 %5,56 %  
Písek15,56 %5,56 %  
15,56 %5,56 %  
BA15,56 %5,56 %  
vimperk15,56 %5,56 %  
Nový Jičín15,56 %5,56 %  
č b15,56 %5,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (59 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Potencová, M.Měření oblíbenosti nápoje Kofola v JČ kraji (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://mereni-oblibenosti-napoje-kofola-v-jc-kraji.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.