Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Měření spojenosti zákazníků s nakupováním na internetovém obchodu Alza

Měření spojenosti zákazníků s nakupováním na internetovém obchodu Alza

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Moravcová
Šetření:05. 11. 2013 - 10. 11. 2013
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsme studentky VŠB-TUO Ekonomické fakulty oboru Marketing a obchod a rády bychom Vás poprosili o vyplnení tohoto dotazníku, který se týka spokojenosti s nakupováním na internetovém obchodě Alza.cz. Dotazník je zcela anonymní a poslouží nám ke zpracování semestrální práce. Velice si vážíme Vašeho času. 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Označte, prosím, míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím).

Odpovědi respondentů

1. Plně důvěřuji nakupování na Alza.cz.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102625,24 %25,24 %  
82221,36 %21,36 %  
71716,5 %16,5 %  
9109,71 %9,71 %  
598,74 %8,74 %  
676,8 %6,8 %  
343,88 %3,88 %  
432,91 %2,91 %  
132,91 %2,91 %  
221,94 %1,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.59
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.83
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:8
Modus:10

Graf

2. Alza.cz včasně a pružne reaguje na individuální požadavky svých zákazníků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82726,21 %26,21 %  
71918,45 %18,45 %  
101514,56 %14,56 %  
51211,65 %11,65 %  
9109,71 %9,71 %  
698,74 %8,74 %  
454,85 %4,85 %  
154,85 %4,85 %  
210,97 %0,97 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.26
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.02
Směrodatná odchylka:1.74
Medián:8
Modus:8

Graf

3. Webová stránka působí přehledně a reprezentativně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102726,21 %26,21 %  
82019,42 %19,42 %  
91615,53 %15,53 %  
71413,59 %13,59 %  
676,8 %6,8 %  
454,85 %4,85 %  
543,88 %3,88 %  
343,88 %3,88 %  
232,91 %2,91 %  
132,91 %2,91 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.72
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.25
Směrodatná odchylka:2.06
Medián:8
Modus:10

Graf

4. Dostupnost zboží a šířka sortimentu je uspokojivá

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92726,21 %26,21 %  
102322,33 %22,33 %  
82221,36 %21,36 %  
7109,71 %9,71 %  
676,8 %6,8 %  
565,83 %5,83 %  
232,91 %2,91 %  
132,91 %2,91 %  
410,97 %0,97 %  
310,97 %0,97 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.06
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:2.91
Směrodatná odchylka:1.71
Medián:8
Modus:9

Graf

5. Zboží zakoupené na Alza.cz je vysoce kvalitní.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82120,39 %20,39 %  
91716,5 %16,5 %  
101514,56 %14,56 %  
71413,59 %13,59 %  
61312,62 %12,62 %  
51211,65 %11,65 %  
454,85 %4,85 %  
232,91 %2,91 %  
121,94 %1,94 %  
310,97 %0,97 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.31
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.17
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:8
Modus:8

Graf

6. Kvalita doplňkových služeb je na vysoké úrovni

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81817,48 %17,48 %  
71817,48 %17,48 %  
91716,5 %16,5 %  
101514,56 %14,56 %  
61312,62 %12,62 %  
51110,68 %10,68 %  
443,88 %3,88 %  
132,91 %2,91 %  
321,94 %1,94 %  
221,94 %1,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.29
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.19
Směrodatná odchylka:1.79
Medián:7
Modus:8

Graf

7. Cena zboží odpovídá kvalitě

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83029,13 %29,13 %  
71615,53 %15,53 %  
51312,62 %12,62 %  
101312,62 %12,62 %  
61211,65 %11,65 %  
9109,71 %9,71 %  
432,91 %2,91 %  
321,94 %1,94 %  
221,94 %1,94 %  
121,94 %1,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.25
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.64
Směrodatná odchylka:1.63
Medián:8
Modus:8

Graf

8. Alza.cz má vhodnou formu reklamní kampaně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11817,48 %17,48 %  
101615,53 %15,53 %  
71312,62 %12,62 %  
51110,68 %10,68 %  
61110,68 %10,68 %  
41110,68 %10,68 %  
8109,71 %9,71 %  
976,8 %6,8 %  
243,88 %3,88 %  
321,94 %1,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.76
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.14
Směrodatná odchylka:2.85
Medián:6
Modus:1

Graf

9. Seřaďte následující internetové obchody podle toho, u kterého byste jako prvního hledali požadované zboží (1 přiřaďte obchodu, který by byl pro Vás první volbou).

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Alza.cz1.7281.363
Kasa.cz3.5831.622
Euronics.cz3.5441.161
Datart.cz2.9811.417
Mall.cz3.1652.157

Graf

10. Zakoupené zboží na Alza.cz vždy splnilo mé očekávaní

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102524,27 %24,27 %  
82120,39 %20,39 %  
91716,5 %16,5 %  
71514,56 %14,56 %  
576,8 %6,8 %  
154,85 %4,85 %  
654,85 %4,85 %  
332,91 %2,91 %  
432,91 %2,91 %  
221,94 %1,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.7
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.15
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:8
Modus:10

Graf

11. Objednávky jsou vždy pohotově a řádně zpracované.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102524,27 %24,27 %  
82019,42 %19,42 %  
92019,42 %19,42 %  
71615,53 %15,53 %  
565,83 %5,83 %  
165,83 %5,83 %  
654,85 %4,85 %  
432,91 %2,91 %  
210,97 %0,97 %  
310,97 %0,97 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.85
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.76
Směrodatná odchylka:1.94
Medián:8
Modus:10

Graf

12. Mé stížnosti byly vždy bez problémů vyřešeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103130,1 %30,1 %  
71615,53 %15,53 %  
81615,53 %15,53 %  
51413,59 %13,59 %  
91110,68 %10,68 %  
176,8 %6,8 %  
643,88 %3,88 %  
432,91 %2,91 %  
310,97 %0,97 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.63
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.69
Směrodatná odchylka:2.17
Medián:8
Modus:10

Graf

13. Při vyřizovaní reklamace jsem se vždy setkal/a s velmi vstřícným jednáním

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102423,3 %23,3 %  
51615,53 %15,53 %  
81615,53 %15,53 %  
91514,56 %14,56 %  
71312,62 %12,62 %  
165,83 %5,83 %  
665,83 %5,83 %  
432,91 %2,91 %  
232,91 %2,91 %  
310,97 %0,97 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.33
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.01
Směrodatná odchylka:2.24
Medián:8
Modus:10

Graf

14. Zboží zakoupeno na Alza.cz jsem v poslední době musel/a reklamovat.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani jednou6260,19 %60,19 %  
1-2 krát3634,95 %34,95 %  
3-4 krát32,91 %2,91 %  
Vícekrát21,94 %1,94 %  

Graf

15. Pokud bych našel/a na konkurenčním internetovém obchodě stejné zboží za nepatrně nižší cenu (než na Alza.cz), tak bych dosavadního prodejce neopustil/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11918,45 %18,45 %  
51817,48 %17,48 %  
101514,56 %14,56 %  
6109,71 %9,71 %  
798,74 %8,74 %  
898,74 %8,74 %  
476,8 %6,8 %  
365,83 %5,83 %  
954,85 %4,85 %  
254,85 %4,85 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.38
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.09
Směrodatná odchylka:2.84
Medián:5
Modus:1

Graf

16. V budoucnosti určitě využiji Alza.cz při nákupu zboží.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102928,16 %28,16 %  
81817,48 %17,48 %  
71615,53 %15,53 %  
61211,65 %11,65 %  
598,74 %8,74 %  
965,83 %5,83 %  
165,83 %5,83 %  
432,91 %2,91 %  
221,94 %1,94 %  
321,94 %1,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.42
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.72
Směrodatná odchylka:2.17
Medián:8
Modus:10

Graf

17. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5755,34 %55,34 %  
Muž4644,66 %44,66 %  

Graf

18. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 30 let8986,41 %86,41 %  
31 až 40 let76,8 %6,8 %  
Více než 40 let65,83 %5,83 %  
Méně než 18 let10,97 %0,97 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Webová stránka působí přehledně a reprezentativně.

  • odpověď 10:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 6. Kvalita doplňkových služeb je na vysoké úrovni
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Cena zboží odpovídá kvalitě

9. Seřaďte následující internetové obchody podle toho, u kterého byste jako prvního hledali požadované zboží (1 přiřaďte obchodu, který by byl pro Vás první volbou).

  • odpověď Alza.cz=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mall.cz=4 na otázku 9. Seřaďte následující internetové obchody podle toho, u kterého byste jako prvního hledali požadované zboží (1 přiřaďte obchodu, který by byl pro Vás první volbou).

10. Zakoupené zboží na Alza.cz vždy splnilo mé očekávaní

  • odpověď 10:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 5. Zboží zakoupené na Alza.cz je vysoce kvalitní.

12. Mé stížnosti byly vždy bez problémů vyřešeny.

  • odpověď 10:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Cena zboží odpovídá kvalitě
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. Při vyřizovaní reklamace jsem se vždy setkal/a s velmi vstřícným jednáním

13. Při vyřizovaní reklamace jsem se vždy setkal/a s velmi vstřícným jednáním

  • odpověď 10:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Cena zboží odpovídá kvalitě

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Plně důvěřuji nakupování na Alza.cz.

2. Alza.cz včasně a pružne reaguje na individuální požadavky svých zákazníků

3. Webová stránka působí přehledně a reprezentativně.

4. Dostupnost zboží a šířka sortimentu je uspokojivá

5. Zboží zakoupené na Alza.cz je vysoce kvalitní.

6. Kvalita doplňkových služeb je na vysoké úrovni

7. Cena zboží odpovídá kvalitě

8. Alza.cz má vhodnou formu reklamní kampaně

9. Seřaďte následující internetové obchody podle toho, u kterého byste jako prvního hledali požadované zboží (1 přiřaďte obchodu, který by byl pro Vás první volbou).

10. Zakoupené zboží na Alza.cz vždy splnilo mé očekávaní

11. Objednávky jsou vždy pohotově a řádně zpracované.

12. Mé stížnosti byly vždy bez problémů vyřešeny.

13. Při vyřizovaní reklamace jsem se vždy setkal/a s velmi vstřícným jednáním

14. Zboží zakoupeno na Alza.cz jsem v poslední době musel/a reklamovat.

15. Pokud bych našel/a na konkurenčním internetovém obchodě stejné zboží za nepatrně nižší cenu (než na Alza.cz), tak bych dosavadního prodejce neopustil/a.

16. V budoucnosti určitě využiji Alza.cz při nákupu zboží.

17. Jakého jste pohlaví?

18. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Plně důvěřuji nakupování na Alza.cz.

2. Alza.cz včasně a pružne reaguje na individuální požadavky svých zákazníků

3. Webová stránka působí přehledně a reprezentativně.

4. Dostupnost zboží a šířka sortimentu je uspokojivá

5. Zboží zakoupené na Alza.cz je vysoce kvalitní.

6. Kvalita doplňkových služeb je na vysoké úrovni

7. Cena zboží odpovídá kvalitě

8. Alza.cz má vhodnou formu reklamní kampaně

9. Seřaďte následující internetové obchody podle toho, u kterého byste jako prvního hledali požadované zboží (1 přiřaďte obchodu, který by byl pro Vás první volbou).

10. Zakoupené zboží na Alza.cz vždy splnilo mé očekávaní

11. Objednávky jsou vždy pohotově a řádně zpracované.

12. Mé stížnosti byly vždy bez problémů vyřešeny.

13. Při vyřizovaní reklamace jsem se vždy setkal/a s velmi vstřícným jednáním

14. Zboží zakoupeno na Alza.cz jsem v poslední době musel/a reklamovat.

15. Pokud bych našel/a na konkurenčním internetovém obchodě stejné zboží za nepatrně nižší cenu (než na Alza.cz), tak bych dosavadního prodejce neopustil/a.

16. V budoucnosti určitě využiji Alza.cz při nákupu zboží.

17. Jakého jste pohlaví?

18. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moravcová, L.Měření spojenosti zákazníků s nakupováním na internetovém obchodu Alza (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://mereni-spojenosti-zakazniku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.