Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Měření spokojenosti zákazníka - Expresní a kurýrní služby

Měření spokojenosti zákazníka - Expresní a kurýrní služby

Dilemata všedního dne
Život přináší dilemata. Jak se zachováte?

(veřejné výsledky 25. června 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ales Nadvornik
Šetření:13. 12. 2008 - 20. 12. 2008
Počet respondentů:59
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.41
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:32,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum by měl posloužit při psaní semestrální práce na téma Spokojenost zákazníka a možnosti jejího měření v předmětu.

V anketě bych rád zjistil jak často uživatelé služeb expresních dopravců využívají a jak jsou s nimi spokojeni či nespokojeni.

Odpovědi respondentů

1. Služby expresních dopravců využívám :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně3152,54 %52,54 %  
občas2135,59 %35,59 %  
vůbec915,25 %15,25 %  
pravidelně35,08 %5,08 %  

Graf

2. V minulosti jsem využil(a) služeb těchto expresních dopravců:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pošta4881,36 %81,36 %  
PPL3355,93 %55,93 %  
DHL2135,59 %35,59 %  
jiného přepravce1016,95 %16,95 %  
UPS35,08 %5,08 %  
TNT11,69 %1,69 %  

Graf

3. Při nákupu v internetovém obchodě využívám obyvkle doručení zboží prostřednictvím expresních přepravců?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3152,54 %52,54 %  
ne2847,46 %47,46 %  

Graf

4. Zásilka mi byla dopravena:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
včas4779,66 %79,66 %  
se spožděním1220,34 %20,34 %  

Graf

5. Byla doručená zásilka v pořádku(nepoškozena) ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5796,61 %96,61 %  
ne23,39 %3,39 %  

Graf

6. S postupem reklamačního oddělení (reklamace z důvodu spožděné, poškozené či ztracené zásilky) jsem byl vždy spokojen?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2468,57 %40,68 %  
ne1131,43 %18,64 %  

Graf

7. Ceny expresních služeb bych hodnotil(a) (1-nejlepší, 5-nejhorší):

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32847,46 %47,46 %  
21728,81 %28,81 %  
4813,56 %13,56 %  
158,47 %8,47 %  
511,69 %1,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.71
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.58
Směrodatná odchylka:0.76
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Služby přepravců, které jsem využil bych hodnotil jako:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2542,37 %42,37 %  
výborný1525,42 %25,42 %  
dobrý1220,34 %20,34 %  
dostatečný46,78 %6,78 %  
nedostatečný35,08 %5,08 %  

Graf

9. Ze službami expresních dopravců jsem byl nespokojen z důvodu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoké ceny2046,51 %33,9 %  
spožděné zásilky1944,19 %32,2 %  
z nevhodného chování zaměstnance expresní přepravní firmy1227,91 %20,34 %  
jiné36,98 %5,08 %  
ztracené zásilky (nedoručené)36,98 %5,08 %  
poškozené zásilky24,65 %3,39 %  
nic24,65 %3,39 %  

Graf

10. V případě, že jste v minulé odpovědi odpověděl(a) jiné, napiště prosím Váš důvod nespokojenosti

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

posral jsem se. hovna pak rozmazal.

PPL doručovatel nebyl schopen najít náš dům, tak poslal zásilku zpět a pak si ji přehazovali sem a tam, takže jsem na ni čekala skoro týden, než ji dokázali doručit

Vadí mi že není pevné místo na které mohu pro zásilku dojít. Nejsem doma, když se to kurýrům hodí. Proto preferuji Českou poštu.

vymenene zasilky

zopakuj si pravopis...

11. Při výběru expresního přepravce je pro mě prioritní:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlost dodání zásilky3762,71 %62,71 %  
cena služeb3661,02 %61,02 %  
nabídka služeb1423,73 %23,73 %  
reference přátel a známých1016,95 %16,95 %  
rychlost objednání služeb46,78 %6,78 %  

Graf

12. Reklamu na expresní přepravce jsem viděl:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu2542,37 %42,37 %  
nevzpomínám si, že bych nějakou reklamu viděl2237,29 %37,29 %  
v televizi1423,73 %23,73 %  
časopisech1423,73 %23,73 %  
v novinách1118,64 %18,64 %  
na billboardech1016,95 %16,95 %  
jinde46,78 %6,78 %  

Graf

13. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3355,93 %55,93 %  
žena2644,07 %44,07 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231423,73 %23,73 %  
221220,34 %20,34 %  
21813,56 %13,56 %  
20610,17 %10,17 %  
1835,08 %5,08 %  
2423,39 %3,39 %  
2723,39 %3,39 %  
1923,39 %3,39 %  
1723,39 %3,39 %  
4511,69 %1,69 %  
ostatní odpovědi dvacetčtyři let
31
50
30
29
25
10
711,86 %11,86 % 

Graf

15. Dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou3254,24 %54,24 %  
VŠ bakalářské2135,59 %35,59 %  
VŠ magisterské46,78 %6,78 %  
výuční list23,39 %3,39 %  

Graf

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4983,05 %83,05 %  
zaměstnanec915,25 %15,25 %  
důchodce11,69 %1,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nadvornik, A.Měření spokojenosti zákazníka - Expresní a kurýrní služby (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://mereni-spokojenosti-zakaznika-expresni-a-kuryrni-sluzby.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.