Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mezinarodni marketing - 3M
Mezinarodni marketing - 3M
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Pazderská |
---|---|
Šetření: | 04. 11. 2010 - 18. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 53 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 14.98 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 59 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosíme o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se firmy 3M a povědomí o této firmě. Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro zpracování seminární práce na předmět Mezinárodní marketing na VŠE.
Předem děkujeme za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Znáte firmu 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 60,38 % | 60,38 % |
ano | 21 | 39,62 % | 39,62 % |
2. Víte, které výrobky firma vyrábí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 76,19 % | 30,19 % |
ne | 5 | 23,81 % | 9,43 % |
3. Které její výrobky znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [kancelářské potřeby → otázka č. 5, zdravotnické potřeby → otázka č. 5, potřeby do domácnosti → otázka č. 5, výrobky v automobilovém průmyslu → otázka č. 5, výrobky spojené s bezpečností → otázka č. 5, jiné → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kancelářské potřeby | 12 | 75 % | 22,64 % |
zdravotnické potřeby | 2 | 12,5 % | 3,77 % |
potřeby do domácnosti | 1 | 6,25 % | 1,89 % |
výrobky spojené s bezpečností | 1 | 6,25 % | 1,89 % |
4. Jaké?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
5. Znáte lepící bločky Post-it?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 58,49 % | 58,49 % |
ne | 22 | 41,51 % | 41,51 % |
6. Víte, že značka Post-it patří pod firmu 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 24 | 77,42 % | 45,28 % |
ano | 7 | 22,58 % | 13,21 % |
7. Výrobky Post-it
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nekupuji | 13 | 41,94 % | 24,53 % |
občas koupím | 12 | 38,71 % | 22,64 % |
pravidelně kupuji | 6 | 19,35 % | 11,32 % |
8. Odkud výrobky Post-it znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [reklamní kampaň → otázka č. 10, z regálů obchodů → otázka č. 10, doporučení od známých → otázka č. 10, od jinud → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z regálů obchodů | 19 | 61,29 % | 35,85 % |
od jinud | 7 | 22,58 % | 13,21 % |
doporučení od známých | 3 | 9,68 % | 5,66 % |
reklamní kampaň | 2 | 6,45 % | 3,77 % |
9. Odkud?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z práce | 3 | 42,86 % | 5,66 % |
z kanceláří | 1 | 14,29 % | 1,89 % |
katalog dodavatelské firmy kancelarskych potreb | 1 | 14,29 % | 1,89 % |
katalog ACTIVA | 1 | 14,29 % | 1,89 % |
používáme je v práci | 1 | 14,29 % | 1,89 % |
10. K jakému účelu lepící bločky používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pro psaní vzkazů | 11 | 35,48 % | 20,75 % |
při studiu | 9 | 29,03 % | 16,98 % |
pro poznamenání věcí, které musíte udělat | 8 | 25,81 % | 15,09 % |
lepící bločky nevyužívám | 3 | 9,68 % | 5,66 % |
11. Kde nejčastěji nakupujete kancelářské potřeby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
papírnictví (kamenný obchod) | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
hypermarkety | 17 | 32,08 % | 32,08 % |
supermarkety | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
internet | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
12. Co je pro Vás rozhodující faktor při výběru kancelářských potřeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 31 | 58,49 % | 58,49 % |
kvalita | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
vzhled obalu | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
13. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kores | 38 | 71,7 % | 71,7 % |
3M (Post-it, Scotch) | 28 | 52,83 % | 52,83 % |
Herlitz | 22 | 41,51 % | 41,51 % |
jiné | 21 | 39,62 % | 39,62 % |
Staples | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
Tesa | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
14. Které z nich kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kores | 29 | 54,72 % | 54,72 % |
jiné | 27 | 50,94 % | 50,94 % |
3M (Post-it, Scotch) | 18 | 33,96 % | 33,96 % |
Herlitz | 14 | 26,42 % | 26,42 % |
Tesa | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
Staples | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
15. Zúčastňujete se rádi kreativních soutěží(ve škole, obchodních centrech)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 21 | 40,38 % | 39,62 % |
ne | 15 | 28,85 % | 28,3 % |
záleží na soutěži | 12 | 23,08 % | 22,64 % |
spíše ano | 3 | 5,77 % | 5,66 % |
ano | 1 | 1,92 % | 1,89 % |
16. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 48 | 90,57 % | 90,57 % |
do 20 let | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
nad 50 let | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
17. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
muž | 23 | 43,4 % | 43,4 % |
18. Dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
středoškolské | 22 | 41,51 % | 41,51 % |
základní | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
19. Místo bydliště
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
praha | 33 | 62,26 % | 62,26 % |
Písek | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
Sobín!!! | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Jičínská 5, Praha | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Hostivice | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Prag | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Praha 6 | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Pha | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Atlanta | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Havlíčkův Brod | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
ostatní odpovědi | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
20. Měsíční příjem
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5 000 Kč | 20 | 45,45 % | 37,74 % |
5 000 - 10 000 Kč | 10 | 22,73 % | 18,87 % |
nad 20 000 Kč | 6 | 13,64 % | 11,32 % |
10 000 -15 000 Kč | 4 | 9,09 % | 7,55 % |
15 000 - 20 000 Kč | 4 | 9,09 % | 7,55 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.