Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mezinarodni marketing - 3M

Mezinarodni marketing - 3M

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Pazderská
Šetření:04. 11. 2010 - 18. 11. 2010
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):20 / 14.98
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosíme o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se firmy 3M a povědomí o této firmě. Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro zpracování seminární práce na předmět Mezinárodní marketing na VŠE.

Předem děkujeme za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3260,38 %60,38 %  
ano2139,62 %39,62 %  

Graf

2. Víte, které výrobky firma vyrábí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1676,19 %30,19 %  
ne523,81 %9,43 %  

Graf

3. Které její výrobky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [kancelářské potřebyotázka č. 5, zdravotnické potřebyotázka č. 5, potřeby do domácnostiotázka č. 5, výrobky v automobilovém průmysluotázka č. 5, výrobky spojené s bezpečnostíotázka č. 5, jinéotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kancelářské potřeby1275 %22,64 %  
zdravotnické potřeby212,5 %3,77 %  
potřeby do domácnosti16,25 %1,89 %  
výrobky spojené s bezpečností16,25 %1,89 %  

Graf

4. Jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

5. Znáte lepící bločky Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3158,49 %58,49 %  
ne2241,51 %41,51 %  

Graf

6. Víte, že značka Post-it patří pod firmu 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2477,42 %45,28 %  
ano722,58 %13,21 %  

Graf

7. Výrobky Post-it

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji1341,94 %24,53 %  
občas koupím1238,71 %22,64 %  
pravidelně kupuji619,35 %11,32 %  

Graf

8. Odkud výrobky Post-it znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [reklamní kampaňotázka č. 10, z regálů obchodůotázka č. 10, doporučení od známýchotázka č. 10, od jinudotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z regálů obchodů1961,29 %35,85 %  
od jinud722,58 %13,21 %  
doporučení od známých39,68 %5,66 %  
reklamní kampaň26,45 %3,77 %  

Graf

9. Odkud?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z práce342,86 %5,66 %  
z kanceláří114,29 %1,89 %  
katalog dodavatelské firmy kancelarskych potreb114,29 %1,89 %  
katalog ACTIVA114,29 %1,89 %  
používáme je v práci114,29 %1,89 %  

Graf

10. K jakému účelu lepící bločky používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro psaní vzkazů1135,48 %20,75 %  
při studiu929,03 %16,98 %  
pro poznamenání věcí, které musíte udělat825,81 %15,09 %  
lepící bločky nevyužívám39,68 %5,66 %  

Graf

11. Kde nejčastěji nakupujete kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
papírnictví (kamenný obchod)3056,6 %56,6 %  
hypermarkety1732,08 %32,08 %  
supermarkety35,66 %5,66 %  
internet35,66 %5,66 %  

Graf

12. Co je pro Vás rozhodující faktor při výběru kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena3158,49 %58,49 %  
kvalita1222,64 %22,64 %  
vzhled obalu1018,87 %18,87 %  

Graf

13. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kores3871,7 %71,7 %  
3M (Post-it, Scotch)2852,83 %52,83 %  
Herlitz2241,51 %41,51 %  
jiné2139,62 %39,62 %  
Staples916,98 %16,98 %  
Tesa611,32 %11,32 %  

Graf

14. Které z nich kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kores2954,72 %54,72 %  
jiné2750,94 %50,94 %  
3M (Post-it, Scotch)1833,96 %33,96 %  
Herlitz1426,42 %26,42 %  
Tesa35,66 %5,66 %  
Staples23,77 %3,77 %  

Graf

15. Zúčastňujete se rádi kreativních soutěží(ve škole, obchodních centrech)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2140,38 %39,62 %  
ne1528,85 %28,3 %  
záleží na soutěži1223,08 %22,64 %  
spíše ano35,77 %5,66 %  
ano11,92 %1,89 %  

Graf

16. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let4890,57 %90,57 %  
do 20 let47,55 %7,55 %  
nad 50 let11,89 %1,89 %  

Graf

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3056,6 %56,6 %  
muž2343,4 %43,4 %  

Graf

18. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3056,6 %56,6 %  
středoškolské2241,51 %41,51 %  
základní11,89 %1,89 %  

Graf

19. Místo bydliště

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
praha3362,26 %62,26 %  
Písek47,55 %7,55 %  
Sobín!!!11,89 %1,89 %  
Jičínská 5, Praha11,89 %1,89 %  
Hostivice11,89 %1,89 %  
Prag11,89 %1,89 %  
Praha 611,89 %1,89 %  
Pha11,89 %1,89 %  
Atlanta11,89 %1,89 %  
Havlíčkův Brod11,89 %1,89 %  
ostatní odpovědi České Budějovice
Blatná
Herink
Kolín
Bruntál
Středočeský Kraj
Moravskoslezský kraj
Protivín
815,09 %15,09 % 

Graf

20. Měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 Kč2045,45 %37,74 %  
5 000 - 10 000 Kč1022,73 %18,87 %  
nad 20 000 Kč613,64 %11,32 %  
10 000 -15 000 Kč49,09 %7,55 %  
15 000 - 20 000 Kč49,09 %7,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte firmu 3M?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Víte, které výrobky firma vyrábí?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kancelářské potřeby na otázku 3. Které její výrobky znáte?

2. Víte, které výrobky firma vyrábí?

  • odpověď ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kancelářské potřeby na otázku 3. Které její výrobky znáte?

5. Znáte lepící bločky Post-it?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Víte, že značka Post-it patří pod firmu 3M?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 7. Výrobky Post-it
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas koupím na otázku 7. Výrobky Post-it
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi z regálů obchodů na otázku 8. Odkud výrobky Post-it znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro psaní vzkazů na otázku 10. K jakému účelu lepící bločky používáte?

6. Víte, že značka Post-it patří pod firmu 3M?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas koupím na otázku 7. Výrobky Post-it

13. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?

  • odpověď 3M (Post-it, Scotch):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 7. Výrobky Post-it
  • odpověď Herlitz:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Herlitz na otázku 14. Které z nich kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu 3M?

2. Víte, které výrobky firma vyrábí?

3. Které její výrobky znáte?

5. Znáte lepící bločky Post-it?

6. Víte, že značka Post-it patří pod firmu 3M?

7. Výrobky Post-it

8. Odkud výrobky Post-it znáte?

10. K jakému účelu lepící bločky používáte?

11. Kde nejčastěji nakupujete kancelářské potřeby?

12. Co je pro Vás rozhodující faktor při výběru kancelářských potřeb?

13. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?

14. Které z nich kupujete?

15. Zúčastňujete se rádi kreativních soutěží(ve škole, obchodních centrech)?

16. Věk

17. Pohlaví

18. Dosažené vzdělání

19. Místo bydliště

20. Měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu 3M?

2. Víte, které výrobky firma vyrábí?

3. Které její výrobky znáte?

5. Znáte lepící bločky Post-it?

6. Víte, že značka Post-it patří pod firmu 3M?

7. Výrobky Post-it

8. Odkud výrobky Post-it znáte?

10. K jakému účelu lepící bločky používáte?

11. Kde nejčastěji nakupujete kancelářské potřeby?

12. Co je pro Vás rozhodující faktor při výběru kancelářských potřeb?

13. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?

14. Které z nich kupujete?

15. Zúčastňujete se rádi kreativních soutěží(ve škole, obchodních centrech)?

16. Věk

17. Pohlaví

18. Dosažené vzdělání

19. Místo bydliště

20. Měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pazderská, L.Mezinarodni marketing - 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://mezinarodni-marketing-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.