Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Městská hromadná doprava v Liberci, její kvalita a rozvoj

Městská hromadná doprava v Liberci, její kvalita a rozvoj

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Malinovský
Šetření:30. 01. 2011 - 12. 02. 2011
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):19 / 12.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum byl vytvořen za účelem zjištění vztahu cestujících městské dopravy v Liberci k její kvalitě a jednotlivým trakcím v souvislosti s dalším rozvojem místního dopravního systému a města samotného. Výsledky budou zpracovány do práce na téma "Vývoj trakcí MHD v Liberci a jejich srovnání" a bude k nim přihlédnuto v návrzích řešení místní dopravní obslužnosti, které budou v práci uvedeny.

Odpovědi respondentů

1. Jak často cestujete MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně / téměř denně3464,15 %64,15 %  
Výjimečně / několikrát ročně713,21 %13,21 %  
Několikrát týdně713,21 %13,21 %  
Několikrát měsíčně59,43 %9,43 %  

Graf

2. Cestujete více tramvají, nebo autobusem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Autobusem3056,6 %56,6 %  
Oběma prostředky přibližně stejnou měrou1324,53 %24,53 %  
Tramvají1018,87 %18,87 %  

Graf

3. Který z těchto prostředků preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Tramvajotázka č. 4, Autobusotázka č. 4, Žádný / nevímotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tramvaj2750,94 %50,94 %  
Autobus1528,3 %28,3 %  
Žádný / nevím1120,75 %20,75 %  

Graf

4. Můžete uvést, proč preferujete právě tento prostředek:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ani nevím, asi se mi tramvaje v Liberci líbí více než autobusy

dostatek místa

ekologie

Ekologištější

Ideální trasa

Jako správného šotouše mě samozřejmě více fascinuje krása tramvají :-)

Je rychlejší a dojede dál.

Jediná linka, jak se dostat z místa mého bydliště do města, zaměstnání, zábavou, přáteli

Jelikož se mi zdá pohodlnějsí než tramvaj a hlavně ke mě tramvaj nejezdí.

jezdí na "mé" lince

jezdi nejbliže mého domu

Jezdí s ní méně lidí než busem, navíc je ekologičtější.

Jezdím z místa bydliště do práce a na tuto trasu potřebuji pouze bus.

Klidnější, pohodlnější, méně lidí

Narozdil od autobusu jezdi tak, jak je napsano.

pohodlnější, čistší

Rychlejší a jezdí do žádané lokality častěji.

Technicky více zajímavá vozidla, větší kapacita =>šance na větší pohodlí, jezdí v centru liberce

Tramvaj je ekologický prostředek a pojme více cestujících. Proto také fandím výstavbě tram.trati do Rochlice

Tramvaj je rychlejší a pro mně dostupnější.

v tramvaji je více místa ke stání, nebývá přeplněná a lépe větrá

Větší přepravní kapacita, zpravidla i pohodlnější cestování.

většinou jezdí autobusem míň lidí než tramvají, takže v tramvaji si sednu

žádné kolony, nečeká na semafor, časově rychlejší

5. Co Vám vadí v liberecké MHD nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nic, jsem spokojen/aotázka č. 9, Vysoké jízdnéotázka č. 8, Přeplněné spojeotázka č. 7, Zpožděné spojeotázka č. 8, Velká docházková vzdálenost k zastávkámotázka č. 7, Špatné trasování linekotázka č. 8, Nízká frekvence spojůotázka č. 7, Špatný stav vozidelotázka č. 8, Jiná odpověďotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přeplněné spoje2241,51 %41,51 %  
Nic, jsem spokojen/a713,21 %13,21 %  
Vysoké jízdné611,32 %11,32 %  
Nízká frekvence spojů47,55 %7,55 %  
Jiná odpověď47,55 %7,55 %  
Špatné trasování linek47,55 %7,55 %  
Zpožděné spoje35,66 %5,66 %  
Špatný stav vozidel35,66 %5,66 %  

Graf

6. Jiná odpověď:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hvězdicové uspořádání tras přes Fügnerku125 %1,89 %  
i125 %1,89 %  
nevhodné chování řidičů a cestujících125 %1,89 %  
cena jízdného125 %1,89 %  

Graf

7. Uveďte, prosím, lokalitu nebo lokality, kterých se problém týká:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rochlice27,69 %3,77 %  
Stráž nad Nisou13,85 %1,89 %  
Jablonec nad Nisou13,85 %1,89 %  
Sídl. Kunratická a Doubí, ranní tramvajové linky13,85 %1,89 %  
Broumovská13,85 %1,89 %  
Kunratická13,85 %1,89 %  
Pavlovice13,85 %1,89 %  
Linka č. 15 (příp. 29), úsek Fügnerova - Svobody13,85 %1,89 %  
Harcov, Ruprechtice v sedlech13,85 %1,89 %  
Zelené Údolí, Doubí sídliště, Harcov, Kunratická13,85 %1,89 %  
ostatní odpovědi Rochlice, Ruprechtice,Doubí.....
Rochlice, Doubí, Ruprechtice......
Linky číslo 2 a 3 v ranních hodinách.
Vše, co jede přes centrum
linka č. 12
Broumovská, Dobiášova
Linka číslo 12
zelené údolí
centrum a linky z harcova
hlavně linka č.12, Dobiášova a okolí
Růžodol linka 12
Rochlice, Ruprechtice, Doubí....
Fugner-Stodolni ve vecernich hodinach
12 - z dobiášova na fugnerova
spoj Jablonec - Liberec
1557,69 %28,3 % 

Graf

8. Můžete uvést, jak byste vybraný problém řešili:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

21 stridat jednou Kraluv Haj, jednou Stodolni (po trase kolem prehrady)

častější spojení, hlavně po 8 hodině ráno.

Garantované spoje by opravdu mohli jezdit garantované vozy a ne, jak tomu je v dnešní době!

gymnázium f. x. šaldy by potřebovalo školní autobus :)

Já osobně bych problém řešila nákupem kloubových nebo velkokapacitních vozech.

Koupit více autobudů a tramvají.

Nákup velkokapacitních vozidel, jinak se to ani řešit nedá.

Nakupovat kloubové autobusy.

Nasazením velkokapacitních vozidel

Nemohu uvést, neznám hospodaření MHD

Nestudovala jsem rozpocet liberecke mhd.

nevím

nevím, kvůli čemu mívají autobusy zpoždění (taková 25ka ho má pravidelně a to i ta, která jede z konečné do města, tzn. nestála na semaforem na šladově náměstí), takže mě takhle nenapadá, jak by se to dalo řešit, aby to k něčemu bylo.

No zrovna se to moc neřeší tím, že se přesouvají vozidla mezi městy a nekupuje se do Liberce nic nového.

Okružní spoj přes centrum

Pokud je to v zimě kvůli počasí, dá se to pochopit. Raději by se mělo vyřešit to, že někteří řidiči jezdí dříve.

pokusil bych se získat prostředky od jiných zdrojů (EU, město, stát atd.)

Prosadil bych výstavbu tram.tratě

přetrasování, aby se zamezilo paskvilům jako 14, 22, 25, 35

To by bylo asi na hodně dlouho, tak jen bodově, stejně mé názory vesměs znáš: * tangenciální linka spojující největší liberecká sídliště mezi sebou a s autobusovým a vlakovým nádražím (současný stav je žalostný, dostat se MHD třeba z Rochlic na nádraží trvá skoro stejně dlouho jako dostat se vlakem z Liberce do Frýdlantu). Navrhoval bych něco na způsob: DOUBÍ - VESEC - POŠTOVNÍ NÁMĚSTÍ - ZELENÉ ÚDOLÍ - KOŠICKÁ - BABYLON - NÁDRAŽÍ - ŽITAVSKÁ - RŮŽODOL I. - PAVLOVICE - RUPRECHTICE a nebo, bylo-li by to technicky možné: DOUBÍ - VESEC - POŠTOVNÍ NÁMĚSTÍ - ZELENÉ ÚDOLÍ - KOŠICKÁ - BABYLON - NÁDRAŽÍ - U SOUDU - DOŽÍNKOVÁ - RŮŽODOL I. - PAVLOVICE - RUPRECHTICE, čímž by tato linka rovněž nahradila zcela zbytečnou linku 36 v jediném úseku, kde není dublována. Tato linka by mohla jezdit přes celý den, klidně v 15-30 min. intervalu, samozřejmě s návazností na vlaky a autobusy VHD - tj. i na první vlak v 4:00 směr východ a od posledního vlaku ve 23:56 z východu. Rovněž by se touto linkou ulehčilo přeplněným spojům na linkách 12, trojlince či 25 - přeci jenom ne všichni potřebují cestovat jen do centra na Fügnerovu. V současné době spojení například Doubí - Rochlice chybí úplně. * Záhodno by bylo rovněž zavést několik dalších linek, které by mohly zlepšit dopravní obslužnost některým méně dostupných částí města - např. linka do Františkova, která by obsloužila skutečnou zástavbu a ne jen hlavní ulici v nevyhovujících intervalech, linka ve Vratislavicích, která by nabídla návázné spojení od tramvají z Liberce ke skutečné zástavbě a mnoho, mnoho dalšího... Jak říkám, bylo by to na dlouho...

více autobusů

více autobusů a kloubové

více kloubových autobusů, posilové tramvajové linky

Více linek MHD do různých částí s jinou trasou

Více spojů mezi 7.00 a 8.00.

9. Část autobusových spojů liberecké MHD zajišťovaly v letech 2005-2011 autobusy s pohonem na zemní plyn. Zaregistrovali jste tuto skutečnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5094,34 %94,34 %  
ne35,66 %5,66 %  

Graf

10. Provoz autobusů s pohonem na zemní plyn v liberecké MHD je v těchto týdnech omezován a bude téměř úplně zrušen. Vítáte tuto skutečnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 11, Nevím / Je mi to jednootázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2954,72 %54,72 %  
Nevím / Je mi to jedno1732,08 %32,08 %  
Ano713,21 %13,21 %  

Graf

11. Můžete upřesnit důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

běžte do prdele.

důvod čeho?

Ekologie

Ekologie

Ekologie, hluk, poměrně bezproblémové autobusy

Ekologie, samozřejmě. A navíc je tu ještě faktor závisti, že mnohem menší a méně významější Jablonec získal lepší autobusy na úkol mého rodného Liberce :-)

je to asi jako kdyby se prodaly nízkopodlažní autobusy a nakoupily zpět vysokopodlažní, na kvalitu cestování to sice teoreticky nemá vliv, ale je to anti-inovace

Je to ekologičtější

jeden palivovy system je lepši a naftaku je vic

Jednalo se (přinejmenším z poloviny) a moderní a spolehlivá vozidla.

Když už lze nějak napomoct ekologii, proč to neudělat.

Liberec by mohl být též více ekologockým městem!

Liberec už tak dost zapáchá (Fügnerova v 8:00 ráno), zeleně je tu málo, tak proč rušit pokus o trochu ekologie?

Nejednotnost vozového parku

Nejlepší autobusy, co v lbc máme

Nekoncepčnost rozvoje vozového parku MHD Liberec, prostor pro korupci vzniklou nelogickým najmutím externího dopravce, odchod moderních autobusů z MHD Liberec, nesmyslnost celého kroku

Není to ekologické, přiměje to k více nezdrvému ovzduší v lbc.

Plynové autobusy byly jediné nové autobusy zakoupené v posledních letech do dpml

Proč by se měla rušit efektivní doprava a docela ekonomický a ekologidký provoz?

stěhování vozů do Jablonce

Ten Tedom mi pripadal jako improvizace a velmi rozhrkany (mimo bilych), radsi nakup kvalitnich osvedcenych vozu, coz dieslove vozy jsou

Zdají se mi hlučnější než jiné autobusy - kór když člověk sedí vzádu

Zhoršení kultury cestování. TEDOMy jsou povedené autobusy.

12. Bydlíte v blízkosti tramvajové trati?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3973,58 %73,58 %  
Ano1426,42 %26,42 %  

Graf

13. Jak pociťujete hluk z projíždějících tramvají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vnímám ho a vadí miotázka č. 14, Vnímám ho, ale je na snesitelné úrovniotázka č. 16, Nevnímám hootázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevnímám ho1071,43 %18,87 %  
Vnímám ho, ale je na snesitelné úrovni321,43 %5,66 %  
Vnímám ho a vadí mi17,14 %1,89 %  

Graf

14. Můžete navrhnout řešení problému:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

15. Jakým způsobem byste se stavěli k případnému vzniku tramvajové trati poblíž vašeho bydliště v souvislosti s hlukem, plynoucím z provozu tramvají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně, pouze za podmínky dostatečného odhlučnění trati1641,03 %30,19 %  
Pozitivně, na hluk bych si časem zvykl/a1230,77 %22,64 %  
Negativně, jakýkoli hluk z provozu by mi vadil512,82 %9,43 %  
Nevím / Je mi to jedno25,13 %3,77 %  
Po 15 letech bydlení na nádraží? Žádný problém.12,56 %1,89 %  
Jebu na vás vy zmrdi.12,56 %1,89 %  
Rodiše bydlí u trati a dá se na to časem zvyknout.12,56 %1,89 %  
nic12,56 %1,89 %  

Graf

16. Vyhovuje vám aktuální poměr ceny jízdného vůči kvalitě nabízených služeb v liberecké MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 17, Nevímotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2750,94 %50,94 %  
Ano1732,08 %32,08 %  
Nevím916,98 %16,98 %  

Graf

17. Můžete uvést důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

důvod na vysoké ceny? proč to ostatní města zvládnou levněji a Liberec ne? Praha je o něco málo dražší, ale taky má několikrát vyšší počet spojů MHD...

jízdné mi přijde o proti jiným velkým městům vysoké

Myslím si, že jako student bych mohl platit méně, bylo by to lepší i pro MHD, protože mnozí jezdí načerno, nebo jdou pěšky sleva núroveň 200 Czk by byla optimální, ale na druhou stranu zase chápu že vše něco stojí.

ne

Ne, nekvalitni vozovy park, casta zpozdeni z duvodu kratkych jizdnich dob

Nejsem si jista, zda-li jsou naklady plne pokryty prave jizdnym, ale ceny se mi zdaji vic jak velkoprazske. Nemyslim si, ze by Liberec byl mestem srovnatelnym s Prahou i vramci mestske dopravy.

Určitě by měl být větší rozdíl mezi jízdenkami u řidiče a v předprodeji, zavedení dvou časových pásem jízdenek, jak to bylo v minulosti.

V nabídce jízdenek chybí levnější varianta na kratší vzdálenosti.

V Praze stojí měsíční lítačka méně než v Liberci a přitom zajišťjue mnohem větší pokrytí sítě a kvality.

Zpoždění, nedodržování garancí

18. Byli byste ochotni si za cenu zlepšení služeb připlatit na jízdném?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Ne → konec dotazníku, Nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2954,72 %54,72 %  
Nevím1426,42 %26,42 %  
Ano1018,87 %18,87 %  

Graf

19. Za co?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, rad bych se jednou v Liberci svezl vozy znacek MAN nebo Mercedes a za tyto bych si rad priplatil,ale ty ceske zbastleniny nepovazuju za vozy odpovidajici kvalitni preprave

Především je to nákup velkokapacitních vozů, jak už jsem uvedl v minulých otázkách. Za tuto skutečnost bych si klidně ba i RÁD připlatil. Jenomže nikoho z DPMLJ tato skutečnost s přeplněnými spoji nenapadla řešit a všichni si myslí, že to je s velikostí autobusů v pořádku.

snažší, elektronický nákup jízdenek, sledování polohy jednotlivých spojů i pro cestující, nové, moderní tramvaje, rozvoj CNG autobusů

Uvedeno v horní části dotazníku.

za víc spojů na lince 18, protože v Ruprechticích bydlí spousta lidí a tak jeden autobus za hodinu mi přijde opravdu málo


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak často cestujete MHD?

  • odpověď Denně / téměř denně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevnímám ho na otázku 13. Jak pociťujete hluk z projíždějících tramvají?

3. Který z těchto prostředků preferujete?

  • odpověď Tramvaj:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tramvají na otázku 2. Cestujete více tramvají, nebo autobusem?

12. Bydlíte v blízkosti tramvajové trati?

  • odpověď Ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevnímám ho na otázku 13. Jak pociťujete hluk z projíždějících tramvají?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často cestujete MHD?

2. Cestujete více tramvají, nebo autobusem?

3. Který z těchto prostředků preferujete?

5. Co Vám vadí v liberecké MHD nejvíce?

9. Část autobusových spojů liberecké MHD zajišťovaly v letech 2005-2011 autobusy s pohonem na zemní plyn. Zaregistrovali jste tuto skutečnost?

10. Provoz autobusů s pohonem na zemní plyn v liberecké MHD je v těchto týdnech omezován a bude téměř úplně zrušen. Vítáte tuto skutečnost?

12. Bydlíte v blízkosti tramvajové trati?

13. Jak pociťujete hluk z projíždějících tramvají?

15. Jakým způsobem byste se stavěli k případnému vzniku tramvajové trati poblíž vašeho bydliště v souvislosti s hlukem, plynoucím z provozu tramvají?

16. Vyhovuje vám aktuální poměr ceny jízdného vůči kvalitě nabízených služeb v liberecké MHD?

18. Byli byste ochotni si za cenu zlepšení služeb připlatit na jízdném?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často cestujete MHD?

2. Cestujete více tramvají, nebo autobusem?

3. Který z těchto prostředků preferujete?

5. Co Vám vadí v liberecké MHD nejvíce?

9. Část autobusových spojů liberecké MHD zajišťovaly v letech 2005-2011 autobusy s pohonem na zemní plyn. Zaregistrovali jste tuto skutečnost?

10. Provoz autobusů s pohonem na zemní plyn v liberecké MHD je v těchto týdnech omezován a bude téměř úplně zrušen. Vítáte tuto skutečnost?

12. Bydlíte v blízkosti tramvajové trati?

13. Jak pociťujete hluk z projíždějících tramvají?

15. Jakým způsobem byste se stavěli k případnému vzniku tramvajové trati poblíž vašeho bydliště v souvislosti s hlukem, plynoucím z provozu tramvají?

16. Vyhovuje vám aktuální poměr ceny jízdného vůči kvalitě nabízených služeb v liberecké MHD?

18. Byli byste ochotni si za cenu zlepšení služeb připlatit na jízdném?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Malinovský, P.Městská hromadná doprava v Liberci, její kvalita a rozvoj (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://mhd-lbc2011.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.