Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Milka čokoláda

Milka čokoláda

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Tomášková
Šetření:22. 09. 2015 - 06. 10. 2015
Počet respondentů:131
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou obchodní akademie a tvořím seminární práci na téma Milka. Prosím Vás o pravdivé odpovědi na otázky. Vyplnění této ankety Vám zabere maximálně 2 minuty.

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Ocenili byste nové produkty Milka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7658,02 %58,02 %  
Ano5541,98 %41,98 %  

Graf

2. Jaké nové produkty Milka byste ocenili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím35,56 %2,29 %  
Sušenky23,7 %1,53 %  
netuším, s čím mohou přijít11,85 %0,76 %  
s různými druhy ořechů (kešu, arašídy apod.)11,85 %0,76 %  
Různé11,85 %0,76 %  
Něco podobného jako TRIOLADE11,85 %0,76 %  
bezlepkové11,85 %0,76 %  
kvalitnejsi cokoladu, nove prichute cokolady11,85 %0,76 %  
čokoládu!11,85 %0,76 %  
nové příchutě čokolád11,85 %0,76 %  
ostatní odpovědi Zmrzlina, bonbony..
nugetu
Jsou dobré
nevim, ale všechno co je Milka mi zatim chutnalo
Cokoliv zajímavého
S příchutí tuti fruti
Oříšky v čokoládě
Bonbóny třeba.
svaciny
vsechny
něco,co tu ještě nebylo :D
bonbony...dalsi prichute cokolad, bonboniery
jakékoliv
lentilky
Zdrave
příchutě čokolády
Nevím, ale ráda oběvuji nové druhy
ty, které prodávají v Německu a v Rakousku a u nás nejsou k dostání
všechny
rozne
Novou příchuť čokolády
čokoládu s novou příchutí
bubbly s celými oříšky
Více příchutí
Zajímavé, originální
Bonbony
čokoláda s větším podílem kakaa a méně cukru
Nove prichute
nové kombinácie chutí
s cukrem
Susenky
Jogurt, nápoj
nové příchutě =)
.
nové příchutí
nemléčnou řadu pro alergiky
znovu nějaké spojení 2 značek jako bylo oreo,LU, atd.. např snickers,mars a dalsi sladkosti
s orieškami
jakékoli, miluji Milku
čokolada
KVALITNĚJŠÍ!
4175,93 %31,3 % 

Graf

3. Doporučujete Milku svým známým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8262,6 %62,6 %  
ne4937,4 %37,4 %  

Graf

4. Jak často produkty Milka nakupujete? (měsíčně)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x6751,15 %51,15 %  
Nekupuji2821,37 %21,37 %  
3-5x2216,79 %16,79 %  
6-8x107,63 %7,63 %  
8-vícekrát43,05 %3,05 %  

Graf

5. Které produkty Milka nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čokolády12293,85 %93,13 %  
sušenky129,23 %9,16 %  
tyčinky118,46 %8,4 %  
pralinky64,62 %4,58 %  

Graf

6. Připadá Vám Milka drahá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6650,38 %50,38 %  
Ne6549,62 %49,62 %  

Graf

7. Jaká cena Vám přijde přiměřená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 Kč2943,94 %22,14 %  
16-20 Kč2436,36 %18,32 %  
10-15 Kč812,12 %6,11 %  
1-10 Kč23,03 %1,53 %  
25-30 Kč23,03 %1,53 %  
30-více Kč11,52 %0,76 %  

Graf

8. Je nějaká příchuť čokolády, která vám chutná, ale Milka ji nevyrábí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8464,12 %64,12 %  
Ano4735,88 %35,88 %  

Graf

9. Jakou příchuť čokolády byste od Milky rádi uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Káva1226,09 %9,16 %  
Pistácie1226,09 %9,16 %  
Malina1123,91 %8,4 %  
Marcipán1123,91 %8,4 %  
Pomeranč919,57 %6,87 %  
Banán817,39 %6,11 %  
Meloun715,22 %5,34 %  
Citron613,04 %4,58 %  
hořká36,52 %2,29 %  
012,17 %0,76 %  
mix12,17 %0,76 %  
Nugát12,17 %0,76 %  
bílá čokoláda12,17 %0,76 %  
boruvka, buraky12,17 %0,76 %  
kvalitní vysokoprocentní hořkou čokoládu12,17 %0,76 %  
máta12,17 %0,76 %  
s rýžovým mlékem12,17 %0,76 %  
míň cukru, víc čokolády12,17 %0,76 %  
Mentol12,17 %0,76 %  
Nugátová12,17 %0,76 %  
chilli12,17 %0,76 %  
Pepermint12,17 %0,76 %  
mandle12,17 %0,76 %  
Pecene jablko12,17 %0,76 %  
Nad 80% kakaa12,17 %0,76 %  
Kokos12,17 %0,76 %  
ne12,17 %0,76 %  
znovu nějaké spojení 2 značek jako bylo oreo,LU, atd.. např snickers,mars a dalsi sladkosti12,17 %0,76 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Připadá Vám Milka drahá?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16-20 Kč na otázku 7. Jaká cena Vám přijde přiměřená?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-25 Kč na otázku 7. Jaká cena Vám přijde přiměřená?

8. Je nějaká příchuť čokolády, která vám chutná, ale Milka ji nevyrábí?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Káva na otázku 9. Jakou příchuť čokolády byste od Milky rádi uvítali?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Malina na otázku 9. Jakou příchuť čokolády byste od Milky rádi uvítali?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marcipán na otázku 9. Jakou příchuť čokolády byste od Milky rádi uvítali?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pistácie na otázku 9. Jakou příchuť čokolády byste od Milky rádi uvítali?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ocenili byste nové produkty Milka?

3. Doporučujete Milku svým známým?

4. Jak často produkty Milka nakupujete? (měsíčně)

5. Které produkty Milka nejčastěji nakupujete?

6. Připadá Vám Milka drahá?

7. Jaká cena Vám přijde přiměřená?

8. Je nějaká příchuť čokolády, která vám chutná, ale Milka ji nevyrábí?

9. Jakou příchuť čokolády byste od Milky rádi uvítali?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ocenili byste nové produkty Milka?

3. Doporučujete Milku svým známým?

4. Jak často produkty Milka nakupujete? (měsíčně)

5. Které produkty Milka nejčastěji nakupujete?

6. Připadá Vám Milka drahá?

7. Jaká cena Vám přijde přiměřená?

8. Je nějaká příchuť čokolády, která vám chutná, ale Milka ji nevyrábí?

9. Jakou příchuť čokolády byste od Milky rádi uvítali?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Tomášková, K.Milka čokoláda (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://milka-cokolada.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.