Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Milka - jak ji vnímáme

Milka - jak ji vnímáme

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Zelinka
Šetření:09. 03. 2010 - 10. 03. 2010
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jedná se průzkum v rámci školního projektu.

V tomto krátkém dotazníku chci zjistit,  jak vnímáte tuto značku, co si o ní myslíte, jaké asociace si s ní spojujete, jak je Vám sympatická, zda byste si od ní koupili produkt, apod. Dotazník Vám zabere cca 2 min. času.

Odpovědi respondentů

1. Znáte obchodní značku Milka? Pokud odpovíte NE, dále už nepokračujte.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano38100 %100 %  

Graf

2. Kupujete si výrobky od této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy3181,58 %81,58 %  
pravidelně718,42 %18,42 %  

Graf

3. Připadnou Vám výrobky této značky drahé?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3386,84 %86,84 %  
ano513,16 %13,16 %  

Graf

4. Volně popište, co si o této značce myslíte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Celkem levná, ale dobrá čokoláda.

čokoláda

Čokoláda milka je nejchutnější, co znám.

čokolády Milka jsou vhodným dárkem. Myslím si, že z čokolád dostupných na našich trzích se jedná o kvalitní čokoládu za dobrou cenu.

dobrá reklamní podpora, chutné, kalorické

dobré produkty

Dobré výrobky za přijatelné ceny...

Dokážou si udržet klientelu a kvalitu - vždy přijdou s něčím novým, lepším (příchuť, balení, formát....)

fajn produkty za fajn ceny

good

chutná chocholate...přehnaná reklama

chutná to jako sobolí hovno...

je kvalitní,ale její sortiment mi příliš nevyhovuje, je zaměřen více na mléčnou čokoládu

je moc dobrá, ale drahá

je ok

je podle mě kvalitní

Je to tradiční značka, čokoláda má svou vyjímečnou dobrou chuť

je tradiční, mám k ní důvěru

jedna z nejlepsich znacek

kvalitní čokoláda, na našem trhu jedna z těch "lepších", široký výběr příchutí

Kvalitní značka,která dělá výborné sladkosti

má dobrého maskota, výrobky jsou kvalitní a chutné

má dobrou pověst, kvalitní, chutné výrobky

mám ji ráda

Mám ráda pohodové reklamy ale ještě raději si dopřvávám čokoládu. Je poměrně kvalitní a je všude dostupná. Spokojenost.

mňam

Moc dobrá čokoláda

Myslím si, že Milka je velmi známá značka mezi zákazníky a má své renomé. Jsem s ní spokojená a i produkty mi velmi chutnají.

není nejlepší, ale je dobrá...

nevím

nic

Poměrně kvalitní výrobky, chutné, velký výběr, velice známá

sice někdy vyšší cena, ale vždy dobrá kvalita

slušná kvalita za slušnou cenu

široká nabídka cenově dostupných čokolád

Úspěšná, kvalitní, má dobré jméno. Když kupuji přítelkyni čokoládu, tak sáhnu po Milce raději, než po českých čokoládách.

Značka Milka pro mně znamená čokoládové výrobky celkem standardní chuti. Aspoň teda na českém trhu.

Že je kvalitní.

5. Co si vybavíte, když uslyšíte název této značky? Volně popište.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi reklamu - fialová kráva na horské pastvině

cow

čokoláda

čokoláda

čokoláda

čokoláda

Čokoláda, fialová kráva...:-)

čokoláda,modrá kráva,švýcarsko

Čokoládu

čokoládu :)

Čokoládu, krávu...

fialová kráva

Fialová kráva

fialová kráva

fialová kráva

fialová kráva :D

fialová kráva...

Fialová krávy; Alpy; čokoláda, která se rozplývá na jazyku;

Fialovobílej obal všech výrobků této značky.

fialovou kravu

fialovou krávu

fialovou krávu

fialovou krávu :)

Fialovou krávu :)

fialovou krávu :)

fialovou krávu :o)) a dobrou čokoládu

fialovou krávu a kýčovité reklamy

fialovou krávu Milku

Fijalovou krávu.

chuderku fialovú krávu

Chuť čokolády a fialovou krávu

Jelikož ve jsem závislák na čokoládě..... vybaví se mi ten slastný pocit, když si ji nechám rozpustit v ústech a ty oříšky - no lahoda.... omamuje mi to všechny smysly, dodává mi to chuť do další práce, nemůžu be toho žít, chci ještě a ještě a víc a víc,áááááááá

kráva

kravu

krávu :)

mňam!!!!!

Řeknu si: "Mňam, to je ta dobrá čokoláda."

zeda!!!

6. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let2360,53 %60,53 %  
25 - 35 let1128,95 %28,95 %  
méně jak 18 let25,26 %5,26 %  
35 - 45 let12,63 %2,63 %  
45 a více let12,63 %2,63 %  

Graf

7. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3386,84 %86,84 %  
muž513,16 %13,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zelinka, P.Milka - jak ji vnímáme (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://milka-jak-ji-vnimame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.