Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Miminka v reklamě

Miminka v reklamě

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Korec
Šetření:03. 11. 2010 - 22. 11. 2010
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rád bych Vás požádal o hodnocení posledního televizního spotu Raiffeisen stavební spořitelny, ve kterém hovoří nemluvňata.

Pokud jste spot neviděli v TV, můžete se na něj podívat na Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=kcuD7Oz1kHw

Velice děkuji.

 

 Pavel Korec

Odpovědi respondentů

1. Jaká přídavná jména reklamu nejlépe vystihují? Zvolte jednu nebo více možností.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milá2953,7 %53,7 %  
Odlišná od jiných o stavebním spoření2750 %50 %  
Veselá2037,04 %37,04 %  
Nápaditá2037,04 %37,04 %  
Pohodová1731,48 %31,48 %  
Zajímavá1425,93 %25,93 %  
Kreativní1324,07 %24,07 %  
Příjemná1222,22 %22,22 %  
Hezká1018,52 %18,52 %  
Hloupá1018,52 %18,52 %  
Trapná916,67 %16,67 %  
Nezajímavá814,81 %14,81 %  
Stereotypní712,96 %12,96 %  
Naivní611,11 %11,11 %  
Překvapivá59,26 %9,26 %  
Inteligentní59,26 %9,26 %  

Graf

2. Je sdělení reklamy srozumitelné? (Co chce reklama říci?)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sdělení je srozumitelné3462,96 %62,96 %  
sdělení je snadno srozumitelné1629,63 %29,63 %  
sdělení je nesrozumitelné23,7 %3,7 %  
sdělení je obtížně srozumitelné23,7 %3,7 %  

Graf

3. Myslíte si, že si reklamu diváci zapamatují a ovlivní jejich předvýběr, pokud si budou zřizovat stavební spoření?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2648,15 %48,15 %  
spíše ne1731,48 %31,48 %  
ne611,11 %11,11 %  
ano59,26 %9,26 %  

Graf

4. Viděli jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4175,93 %75,93 %  
ne1324,07 %24,07 %  

Graf

5. Pamatujete si na nějakou jinou reklamu stavebního spoření, která vás v minulosti zaujala (libovolné stavební spořitelny)? Jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.Mosrá Pyramida - s Faraonem

batoh od ČS

ČMSS, Modrá pyramida

Liška

Liška o tom že je jednička na bydlení.

Modrá pyramida retro rodina se psem na picknicku

Modrá pyramida: reklamy s buldočkem

Myslím, že teď hodně běží buřinka, ale zdaleka nedosahuje kvalit reklamy Reifky

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne,napadají mě reklamy,které se netýkají tohoto tématu.

Něco s liškou - běhala tam s nějakým gepardem nebo co :-D Ale nejsem si jistá jestli to zrovna bylo na stavebko.

nepamatuji

nepamatuji.

poštovní spořitelna, českomoravská spořitelna (liška)

raiffaisen spořitelna s t9m hov9nkem

wüstenrot - děda, otec, syn... moc si to nepamatuji

wustenrot s bernardynem,ale pamatuju si jen toho psa

6. Ve srovnání s touto reklamou je současná reklama Raiffeisen stavbní spořitelny:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavější1032,26 %18,52 %  
lepší619,35 %11,11 %  
snad trochu lepší619,35 %11,11 %  
výjimečná39,68 %5,56 %  
velmi špatná39,68 %5,56 %  
snad trichu horší26,45 %3,7 %  
méně zajímavá13,23 %1,85 %  

Graf

7. Pokud chcete, můžete přidat vlastní komentář, postřeh...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

.

.

.Hlasy dospelych v rolich miminek mi nevadi, snad jen trosku dele ponechat zaverecny claim, ktery pri prvnim prohlednuti nestiham precist.

ne

Pěkná až na ten exaltovanej hlas

Reklamy s miminky jsou téměř vždy velmi špatné

Ta reklama je naprosto úžasná - krásný mimča a je vtipná, ráda se na ni dívám - není to reklama, která by mě obtěžovala - a těch je opravdu málo (ještě ta s kaňourem na Kofolu je skvělá:-)

Tato reklama mě velice mile překvapila a vždy, když v televizi běží, ráda se na ní podívám. Reklamy jinak téměř vůbec nesleduji a většinou přepínám, když se reklama objeví. Tato reklama mě ale velmi zaujala. Není podbízivá a zaujme.

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena do 35 LET4685,19 %85,19 %  
muž do 35 let59,26 %9,26 %  
žena nad 35 let35,56 %5,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaká přídavná jména reklamu nejlépe vystihují? Zvolte jednu nebo více možností.

  • odpověď Milá:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemná na otázku 1. Jaká přídavná jména reklamu nejlépe vystihují? Zvolte jednu nebo více možností.
  • odpověď Pohodová:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemná na otázku 1. Jaká přídavná jména reklamu nejlépe vystihují? Zvolte jednu nebo více možností.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká přídavná jména reklamu nejlépe vystihují? Zvolte jednu nebo více možností.

2. Je sdělení reklamy srozumitelné? (Co chce reklama říci?)

3. Myslíte si, že si reklamu diváci zapamatují a ovlivní jejich předvýběr, pokud si budou zřizovat stavební spoření?

4. Viděli jste tuto reklamu v televizi?

6. Ve srovnání s touto reklamou je současná reklama Raiffeisen stavbní spořitelny:

8. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká přídavná jména reklamu nejlépe vystihují? Zvolte jednu nebo více možností.

2. Je sdělení reklamy srozumitelné? (Co chce reklama říci?)

3. Myslíte si, že si reklamu diváci zapamatují a ovlivní jejich předvýběr, pokud si budou zřizovat stavební spoření?

4. Viděli jste tuto reklamu v televizi?

6. Ve srovnání s touto reklamou je současná reklama Raiffeisen stavbní spořitelny:

8. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Korec, P.Miminka v reklamě (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://miminka-v-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.