Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Miminka v reklamě
Miminka v reklamě
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavel Korec |
---|---|
Šetření: | 03. 11. 2010 - 22. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 54 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 6.2 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 45,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Rád bych Vás požádal o hodnocení posledního televizního spotu Raiffeisen stavební spořitelny, ve kterém hovoří nemluvňata.
Pokud jste spot neviděli v TV, můžete se na něj podívat na Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=kcuD7Oz1kHw
Velice děkuji.
Pavel Korec
Odpovědi respondentů
1. Jaká přídavná jména reklamu nejlépe vystihují? Zvolte jednu nebo více možností.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Milá | 29 | 53,7 % | 53,7 % |
Odlišná od jiných o stavebním spoření | 27 | 50 % | 50 % |
Veselá | 20 | 37,04 % | 37,04 % |
Nápaditá | 20 | 37,04 % | 37,04 % |
Pohodová | 17 | 31,48 % | 31,48 % |
Zajímavá | 14 | 25,93 % | 25,93 % |
Kreativní | 13 | 24,07 % | 24,07 % |
Příjemná | 12 | 22,22 % | 22,22 % |
Hezká | 10 | 18,52 % | 18,52 % |
Hloupá | 10 | 18,52 % | 18,52 % |
Trapná | 9 | 16,67 % | 16,67 % |
Nezajímavá | 8 | 14,81 % | 14,81 % |
Stereotypní | 7 | 12,96 % | 12,96 % |
Naivní | 6 | 11,11 % | 11,11 % |
Překvapivá | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
Inteligentní | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
2. Je sdělení reklamy srozumitelné? (Co chce reklama říci?)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sdělení je srozumitelné | 34 | 62,96 % | 62,96 % |
sdělení je snadno srozumitelné | 16 | 29,63 % | 29,63 % |
sdělení je nesrozumitelné | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
sdělení je obtížně srozumitelné | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
3. Myslíte si, že si reklamu diváci zapamatují a ovlivní jejich předvýběr, pokud si budou zřizovat stavební spoření?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 26 | 48,15 % | 48,15 % |
spíše ne | 17 | 31,48 % | 31,48 % |
ne | 6 | 11,11 % | 11,11 % |
ano | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
4. Viděli jste tuto reklamu v televizi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 75,93 % | 75,93 % |
ne | 13 | 24,07 % | 24,07 % |
5. Pamatujete si na nějakou jinou reklamu stavebního spoření, která vás v minulosti zaujala (libovolné stavební spořitelny)? Jakou?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.Mosrá Pyramida - s Faraonem
batoh od ČS
ČMSS, Modrá pyramida
Liška
Liška o tom že je jednička na bydlení.
Modrá pyramida retro rodina se psem na picknicku
Modrá pyramida: reklamy s buldočkem
Myslím, že teď hodně běží buřinka, ale zdaleka nedosahuje kvalit reklamy Reifky
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne,napadají mě reklamy,které se netýkají tohoto tématu.
Něco s liškou - běhala tam s nějakým gepardem nebo co :-D Ale nejsem si jistá jestli to zrovna bylo na stavebko.
nepamatuji
nepamatuji.
poštovní spořitelna, českomoravská spořitelna (liška)
raiffaisen spořitelna s t9m hov9nkem
wüstenrot - děda, otec, syn... moc si to nepamatuji
wustenrot s bernardynem,ale pamatuju si jen toho psa
6. Ve srovnání s touto reklamou je současná reklama Raiffeisen stavbní spořitelny:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zajímavější | 10 | 32,26 % | 18,52 % |
lepší | 6 | 19,35 % | 11,11 % |
snad trochu lepší | 6 | 19,35 % | 11,11 % |
výjimečná | 3 | 9,68 % | 5,56 % |
velmi špatná | 3 | 9,68 % | 5,56 % |
snad trichu horší | 2 | 6,45 % | 3,7 % |
méně zajímavá | 1 | 3,23 % | 1,85 % |
7. Pokud chcete, můžete přidat vlastní komentář, postřeh...
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
.
.
.
.Hlasy dospelych v rolich miminek mi nevadi, snad jen trosku dele ponechat zaverecny claim, ktery pri prvnim prohlednuti nestiham precist.
ne
Pěkná až na ten exaltovanej hlas
Reklamy s miminky jsou téměř vždy velmi špatné
Ta reklama je naprosto úžasná - krásný mimča a je vtipná, ráda se na ni dívám - není to reklama, která by mě obtěžovala - a těch je opravdu málo (ještě ta s kaňourem na Kofolu je skvělá:-)
Tato reklama mě velice mile překvapila a vždy, když v televizi běží, ráda se na ní podívám. Reklamy jinak téměř vůbec nesleduji a většinou přepínám, když se reklama objeví. Tato reklama mě ale velmi zaujala. Není podbízivá a zaujme.
8. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena do 35 LET | 46 | 85,19 % | 85,19 % |
muž do 35 let | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
žena nad 35 let | 3 | 5,56 % | 5,56 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.