Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mimořádně nadaní žáci na 1. stupni ZŠ
Mimořádně nadaní žáci na 1. stupni ZŠ
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lada Mladá |
---|---|
Šetření: | 25. 04. 2013 - 02. 05. 2013 |
Počet respondentů: | 6 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 10.17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:37 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou PedF UK a tímto způsobem Vás prosím o vyplnění dotazníku, který se týká mimořádně intelektově nadaných žáků na 1. stupni ZŠ a jejich edukace. Dotazník je určen pro učitele 1. st. ZŠ. Dotazník je zcela anonymní, výsledky budou veřejné.
Děkuji za Váš drahý čas,
Lada Mladá
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 5 | 83,33 % | 83,33 % |
Muž | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
2. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31-40 | 6 | 100 % | 100 % |
3. Počet let Vaší pedagogické praxe:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 let a více | 3 | 50 % | 50 % |
9-10 let | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
5-6 let | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
1-2 roky | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
4. Setkali jste se ve své třídě s mimořádně intelektově nadaným žákem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 4 | 66,67 % | 66,67 % |
Ne | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
5. Kolikrát jste se za svou učitelskou praxi setkal/a s mimořádně intelektově nadaným žákem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
1-2 | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
5-6 | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
3-4 | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
6. Začali jste situaci s mimořádně intelektově nadaným žákem specificky řešit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, řešil/a jsem situaci | 3 | 50 % | 50 % |
Ne, žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Ne, neřešil/a jsem situaci | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
7. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli ano, jak? (Možno zaškrtnout více polí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
poskytováním náročnějších úkolů probíraného tématu, než dostávali ostatní děti | 3 | 100 % | 50 % |
vytvořením projektů | 2 | 66,67 % | 33,33 % |
vytvořením nabídky volitelných a nepovinných předmětů | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
vyjednáním přestupu žáka do vyššího ročníku | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
vzděláváním žáka na některé předměty ve vyšším ročníku | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
vytvořením problémových úkolů | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
nakonec odchod na jinou školu, která se věnuje nadaným dětem | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
8. Vytvořili jste pro mimořádně intelektově nadaného žáka individuální plán?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Ne, žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Ne | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
9. Pokud jste v přechozí otázce odpověděli ano, bylo obtížného ho vytvořit?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 16,67 % |
ne | 1 | 50 % | 16,67 % |
10. Ocenili byste pomocnou publikaci zabývající se otázkou: Jak vytvořit individuálně vzdělávací plán pro mimořádně nadaného žaka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 6 | 100 % | 100 % |
11. Pokud jste u otázky č. 8 odpověděli ano, bylo pro Vás (učitele/učitelku) a pro žáka těžké plán dodržovat?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, pro žáka to bylo těžké | 1 | 50 % | 16,67 % |
Ne, ani pro jednoho to nebylo těžké | 1 | 50 % | 16,67 % |
12. Kde hledáte pomocné materiály pro edukaci mimořádně intelektově nadaného žáka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Nikde, žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě nikdy neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Nikde, mimořádně intelektově nadaného žáka speciálně nevzdělávám | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
internet, literatura, zkušenosti ostatních | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.