Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mimořádně nadaní žáci na 1. stupni ZŠ
Mimořádně nadaní žáci na 1. stupni ZŠ
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lada Mladá |
---|---|
Šetření: | 25. 04. 2013 - 02. 05. 2013 |
Počet respondentů: | 6 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 10.17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:37 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou PedF UK a tímto způsobem Vás prosím o vyplnění dotazníku, který se týká mimořádně intelektově nadaných žáků na 1. stupni ZŠ a jejich edukace. Dotazník je určen pro učitele 1. st. ZŠ. Dotazník je zcela anonymní, výsledky budou veřejné.
Děkuji za Váš drahý čas,
Lada Mladá
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 5 | 83,33 % | 83,33 % |
Muž | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
2. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31-40 | 6 | 100 % | 100 % |
3. Počet let Vaší pedagogické praxe:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 let a více | 3 | 50 % | 50 % |
9-10 let | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
5-6 let | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
1-2 roky | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
4. Setkali jste se ve své třídě s mimořádně intelektově nadaným žákem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 4 | 66,67 % | 66,67 % |
Ne | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
5. Kolikrát jste se za svou učitelskou praxi setkal/a s mimořádně intelektově nadaným žákem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
1-2 | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
5-6 | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
3-4 | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
6. Začali jste situaci s mimořádně intelektově nadaným žákem specificky řešit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, řešil/a jsem situaci | 3 | 50 % | 50 % |
Ne, žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Ne, neřešil/a jsem situaci | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
7. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli ano, jak? (Možno zaškrtnout více polí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
poskytováním náročnějších úkolů probíraného tématu, než dostávali ostatní děti | 3 | 100 % | 50 % |
vytvořením projektů | 2 | 66,67 % | 33,33 % |
vytvořením nabídky volitelných a nepovinných předmětů | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
vyjednáním přestupu žáka do vyššího ročníku | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
vzděláváním žáka na některé předměty ve vyšším ročníku | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
vytvořením problémových úkolů | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
nakonec odchod na jinou školu, která se věnuje nadaným dětem | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
8. Vytvořili jste pro mimořádně intelektově nadaného žáka individuální plán?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Ne, žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Ne | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
9. Pokud jste v přechozí otázce odpověděli ano, bylo obtížného ho vytvořit?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 16,67 % |
ne | 1 | 50 % | 16,67 % |
10. Ocenili byste pomocnou publikaci zabývající se otázkou: Jak vytvořit individuálně vzdělávací plán pro mimořádně nadaného žaka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 6 | 100 % | 100 % |
11. Pokud jste u otázky č. 8 odpověděli ano, bylo pro Vás (učitele/učitelku) a pro žáka těžké plán dodržovat?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, pro žáka to bylo těžké | 1 | 50 % | 16,67 % |
Ne, ani pro jednoho to nebylo těžké | 1 | 50 % | 16,67 % |
12. Kde hledáte pomocné materiály pro edukaci mimořádně intelektově nadaného žáka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Nikde, žádného mimořádně intelektově nadaného žáka jsem ve třídě nikdy neměl/a | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
Nikde, mimořádně intelektově nadaného žáka speciálně nevzdělávám | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
internet, literatura, zkušenosti ostatních | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (80 %)
- facebook.com (8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.