Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mimosezonna v hoteloch

Mimosezonna v hoteloch

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miroslav Vigaš
Šetření:15. 03. 2012 - 26. 03. 2012
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobry den,
som studentom vysokej skoly a chcel by som  Vas poprosit o vyplnenie dotazniku k  mojej Bakalarskej praci na temu: Vyuzitie mimosezonneho obdobia v hoteloch.

 

 Vopred vdaka
 

Odpovědi respondentů

1. Ovplyvňuje Vás obdobie mimo sezónny pri rozhodovaní o návšteve hotela, alebo reštaurácie ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3354,1 %54,1 %  
ne2540,98 %40,98 %  
nevím34,92 %4,92 %  

Graf

2. Čo Vás najviac odrádza od návštevy hotelovo-reštauračného zariadenia v mimo sezónnom období?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nestálosť počasia1321,31 %21,31 %  
vysoké ceny1219,67 %19,67 %  
slabý podporný program počas nepriezniv914,75 %14,75 %  
slabý podporný program počas nepri711,48 %11,48 %  
obmedzenosť služieb v hoteli58,2 %8,2 %  
nezaujima mavsteva hotela v mimosezónne46,56 %6,56 %  
obmedzenosť služieb v hotely46,56 %6,56 %  
málo ľudí, vyhľadávam rozmanitú spoločnosť46,56 %6,56 %  
nezaujíma ma návšteva hotela mimo sezé34,92 %4,92 %  

Graf

3. V mimosezónne by ste navštívili prevádzku ak

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
by boli ceny nižsie a kvalita by ostala na štandardnej úrovni2134,43 %34,43 %  
ak by boli pre Vás vytvorené balíčky služieb, ktoré by Vám vyhovovali711,48 %11,48 %  
konanie špeciálnych kulinárskych akcii ako: ochutnávky svetových kuchýň, Brunch, pečenie prasaťa a iné69,84 %9,84 %  
silný výber podporných akcií v čase nepriaznivého počasia (welnes,Bowling, bazén)69,84 %9,84 %  
) ak by boli pre Vás vytvorené balíčky služieb, ktoré by Vám vyhovovali58,2 %8,2 %  
konanie rôznych podporných akcií: deň detí , šarkaniáda, vianočné akcie, velkonočné akcie, Valentínsky Deň46,56 %6,56 %  
silný výber podporných akcií v čase nepriaznivého počasia (welnes,Bouwling, bazen)46,56 %6,56 %  
iné46,56 %6,56 %  
konanie špeciálnych kulinárskych akcií, ako: ochutnávky svetových kuchýň, Brunch, pečenie prasaťa a iné46,56 %6,56 %  

Graf

4. Radi si priplatíte za?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Použitie kvalitných a čerstvých potravin2134,43 %34,43 %  
Kvalitné služby (napr.: obsluha)2134,43 %34,43 %  
Luxus poskytovaný v hotelovo-reštauračnom zariadení711,48 %11,48 %  
Luxus poskytovaný v hotelovo reštauračnom zariadení69,84 %9,84 %  
Kvalitné ubytovanie69,84 %9,84 %  

Graf

5. Čo rozhoduje u Vás najviac a čo najmenej pri výbere hotelovo-reštauračného zariadenia?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Zaujímavosť, ktorá Vás na hotelovo-reštauračné zaradenie upozorní (napr.: billboard)4.3777.514
Okolie, v ktorom je prevádzka situovaná a prvý dojem59.148
Vystavený (Jedálny /napojový) lístok pred vchodom5.0987.728
cenová relacia5.04910.735
Výška ponúkaného luxusu(rešt. S hviezdičkou)6.184.541
Kvalitne spracovaná Web stránka6.0165.426
sprievodná akcia (deň sv. Valentína)5.3447.996
fajčiarska resp. nefajčiarska časť5.6238.497
renomé hotelovo-reštauračného zariadenia6.415.619
iné5.90211.662

Graf

6. Hotelovo-reštauračné zariadneia by ste zaručene navštívili :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na odporúčanie známych3963,93 %63,93 %  
ak by sa konal špeciálny program počas Vašej návštevy 711,48 %11,48 %  
iné69,84 %9,84 %  
ak by sa konal špecialny program pocas Vašej navstevy 34,92 %4,92 %  
ak by sa znížila cena služieb a s tým súvysiaca aj kvalita na zodpovedajúcu úroveň34,92 %4,92 %  
ak by sa znížila cena služieb a s tým súvisiaca aj kvalita na zodpovedajúcu úroveň34,92 %4,92 %  

Graf

7. Váš vek je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 25 5386,89 %86,89 %  
26- 4034,92 %4,92 %  
61 +34,92 %4,92 %  
41 - 50 23,28 %3,28 %  

Graf

8. Vaše pohlavie je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2540,98 %40,98 %  
ženské2337,7 %37,7 %  
mužské813,11 %13,11 %  
muž58,2 %8,2 %  

Graf

9. Váš ekonomický status je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent4268,85 %68,85 %  
pracujúci914,75 %14,75 %  
pracujúci študent58,2 %8,2 %  
dôchodca34,92 %4,92 %  
nezamestnaný23,28 %3,28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ovplyvňuje Vás obdobie mimo sezónny pri rozhodovaní o návšteve hotela, alebo reštaurácie ?

2. Čo Vás najviac odrádza od návštevy hotelovo-reštauračného zariadenia v mimo sezónnom období?

3. V mimosezónne by ste navštívili prevádzku ak

4. Radi si priplatíte za?

5. Čo rozhoduje u Vás najviac a čo najmenej pri výbere hotelovo-reštauračného zariadenia?

6. Hotelovo-reštauračné zariadneia by ste zaručene navštívili :

7. Váš vek je:

8. Vaše pohlavie je:

9. Váš ekonomický status je?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ovplyvňuje Vás obdobie mimo sezónny pri rozhodovaní o návšteve hotela, alebo reštaurácie ?

2. Čo Vás najviac odrádza od návštevy hotelovo-reštauračného zariadenia v mimo sezónnom období?

3. V mimosezónne by ste navštívili prevádzku ak

4. Radi si priplatíte za?

5. Čo rozhoduje u Vás najviac a čo najmenej pri výbere hotelovo-reštauračného zariadenia?

6. Hotelovo-reštauračné zariadneia by ste zaručene navštívili :

7. Váš vek je:

8. Vaše pohlavie je:

9. Váš ekonomický status je?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vigaš, M.Mimosezonna v hoteloch (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://mimosezonna-v-hoteloch.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.