Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mínění o značce Zepter
Mínění o značce Zepter
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Hellmich |
---|---|
Šetření: | 23. 08. 2017 - 06. 09. 2017 |
Počet respondentů: | 54 |
Počet otázek (max/průměr): | 4 / 3.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 76,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník slouží pro výzkum hodnocení široké veřejnosti na jméno společnosti Zepter International s.r.o. Jeho výsledky budou použity na zlepšení kvality služeb zákazníkům.
Dotazník obsahuje 3-4 otázky (dle odpovědí) a zabere cca 5 minut vyplňování.
Odpovědi respondentů
1. Jste vlastníkem výrobku této značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 38 | 70,37 % | 70,37 % |
Ano | 16 | 29,63 % | 29,63 % |
2. Uvažujete o koupi výrobku této značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 49 | 90,74 % | 90,74 % |
Ano | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
3. Pokud ne, z jakého důvodu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 4 | 9,52 % | 7,41 % |
Neuvažuju je silný slovo, spíš je mi značka spíše lhostejná. | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
nepotřebuju | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
Nevím, co je to za značku. | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
jedna sada nádobí mi stačí | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
mám ráda výrobky klasiku, jednoduchost a kvalitu + přiměřenou cenovou relaci - zepter mne neoslovuje | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
nepotřebuji tyto výrobky | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
Předražené | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
u mě mají dost pokaženou image z důvodů prodejů svého zboží na přadváděcích akcích a zasílání jejich zboží i zákazníkům kteří si jej neobjednali | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
drahé | 1 | 2,38 % | 1,85 % |
ostatní odpovědi | 29 | 69,05 % | 53,7 % |
4. Co se vám vybaví / co pro vás znamená, když se řekne značka Zepter?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
drahota
Hlavně hrnce. Vysoká kvalita, ale také vysoká cena.
Hrnce
HRNCE
hrnce
Hrnce
Hrnce, nádobí
Hrnce?
Hrnce.
hrnec
kosmetika, přístroje
Kuchyňské nádobí za více než 40 000,- Kč. Kdysi měla firma reklamy v TV.
kuchyňský spotřebič
Kvalitni, drahy, primy prodej
nádobí
nádobí
nádobí
Nějaká elektronika nebo kuchyňské spotřebiče?
Nějaká značka...
Nepravdivá reklama, předražené zboží. Zkrátka šmejd.
nerez, modré logo společnosti, vyšší cena produktů
Nevím, myslím, že jsem viděl nějaký starý hrnce Zepter.
nic
nic
nic
nic
Nic
Nic, neznám
obchodní cestující s taškami zn. Zepter a agresivní rétorikou
Otravovanie ľudí
Podomní prodej předraženého zboží
podomní prodejci, předraženost
podvod
podvod hrnec
Podvodníci
Prima metoda prodeje, ktera je velmi odpuzujici. Predrazene zbozi bezne jakosti.
předražená blbost
Předražené
předražené nádobí
předražené nádobí mizerný poměr cena/výkon
předražené zboží od neseriózních prodejců
předváděcí akce
Sedivy mixer
super řasenka
šmejdi a šmejdy
Šmejdi, předváděcí akce
V podstatě solidní i když drahý výrobek s naprosto nepřijatelným způsobem prodeje.
Vnucování
vůbec nic
vysoká cena, prý kvalitní výrobky, ale nemám zkušenost vlastní ani nikoho z okolí
vysoka kvalita
zapalovač?
značka kvality
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.