Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mínění o značce Zepter

Mínění o značce Zepter

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Hellmich
Šetření:23. 08. 2017 - 06. 09. 2017
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):4 / 3.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží pro výzkum hodnocení široké veřejnosti na jméno společnosti Zepter International s.r.o. Jeho výsledky budou použity na zlepšení kvality služeb zákazníkům.

Dotazník obsahuje 3-4 otázky (dle odpovědí) a zabere cca 5 minut vyplňování.

Odpovědi respondentů

1. Jste vlastníkem výrobku této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3870,37 %70,37 %  
Ano1629,63 %29,63 %  

Graf

2. Uvažujete o koupi výrobku této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4990,74 %90,74 %  
Ano59,26 %9,26 %  

Graf

3. Pokud ne, z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena49,52 %7,41 %  
Neuvažuju je silný slovo, spíš je mi značka spíše lhostejná.12,38 %1,85 %  
nepotřebuju12,38 %1,85 %  
Nevím, co je to za značku.12,38 %1,85 %  
jedna sada nádobí mi stačí12,38 %1,85 %  
mám ráda výrobky klasiku, jednoduchost a kvalitu + přiměřenou cenovou relaci - zepter mne neoslovuje12,38 %1,85 %  
nepotřebuji tyto výrobky12,38 %1,85 %  
Předražené 12,38 %1,85 %  
u mě mají dost pokaženou image z důvodů prodejů svého zboží na přadváděcích akcích a zasílání jejich zboží i zákazníkům kteří si jej neobjednali12,38 %1,85 %  
drahé12,38 %1,85 %  
ostatní odpovědi Momentálně nepotřebuji žádné výrobky, co tato firma nabízí.
nevidím důvod proč ano
z osobních důvodů, absolvovala jsem pohovor na admin. práce, bohužel se z toho vyklubalo leaderství na živnost, a chtěli hned na místě smlouvu. Už nikdy víc a nikdy od nich nic nekoupím
Stačí mi to, co mám. Výrobky Zepter jsou příliš drahé.
možná i něco mám, ale značky jsou mi ukradené, tak nevím, co vyrábí. Když poptávám jakýkoliv výrobek, tak posuzuji mnoho kritérií. Jméno značky ale neřešim
už mám spoustu výrobků
neposkytuje víc než jiné nádobí + cena
nepotřebuji teď žádný výrobek
nedůvěřuji této značce
Jsou to zmrdi, něco jako ti slavní šmejdi, prodávají předražené zboží na předváděcích akcích, doufám, že na zaměstnance Zepteru někde narazím a zabiju ho.
cena, dostupnost
Žádný výrobek mě zatím nezaujal
jedna předražená sada stačí
vůbec nevím, o co se jedná
Teleshoppingova znacka pro socky
Předražené zboží
mám značku spojenou se "šmejdy"
další nepotřebuju
všechno mám
Nevím, co Zepter vyrábí
Spojení se šmejdy, špatná pověst
moc drahé
není důvod, poměr cena/výkon??
Veľmi zlý marketing
Kuchyňské hrnce za více než 40 000,- Kč?!
V životě jsem o ní neslyšela, nemám ani ponětí, co vyrábí/prodává
Momentálně hrnce máme. Používame je zhruba 3 roky a nové nejsou potřeba.
Předražený šmejd!
Podomní prodej, předražený extrémně
2969,05 %53,7 % 

Graf

4. Co se vám vybaví / co pro vás znamená, když se řekne značka Zepter?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

drahota

Hlavně hrnce. Vysoká kvalita, ale také vysoká cena.

Hrnce

HRNCE

hrnce

Hrnce

Hrnce, nádobí

Hrnce?

Hrnce.

hrnec

kosmetika, přístroje

Kuchyňské nádobí za více než 40 000,- Kč. Kdysi měla firma reklamy v TV.

kuchyňský spotřebič

Kvalitni, drahy, primy prodej

nádobí

nádobí

nádobí

Nějaká elektronika nebo kuchyňské spotřebiče?

Nějaká značka...

Nepravdivá reklama, předražené zboží. Zkrátka šmejd.

nerez, modré logo společnosti, vyšší cena produktů

Nevím, myslím, že jsem viděl nějaký starý hrnce Zepter.

nic

nic

nic

nic

Nic

Nic, neznám

obchodní cestující s taškami zn. Zepter a agresivní rétorikou

Otravovanie ľudí

Podomní prodej předraženého zboží

podomní prodejci, předraženost

podvod

podvod hrnec

Podvodníci

Prima metoda prodeje, ktera je velmi odpuzujici. Predrazene zbozi bezne jakosti.

předražená blbost

Předražené

předražené nádobí

předražené nádobí mizerný poměr cena/výkon

předražené zboží od neseriózních prodejců

předváděcí akce

Sedivy mixer

super řasenka

šmejdi a šmejdy

Šmejdi, předváděcí akce

V podstatě solidní i když drahý výrobek s naprosto nepřijatelným způsobem prodeje.

Vnucování

vůbec nic

vysoká cena, prý kvalitní výrobky, ale nemám zkušenost vlastní ani nikoho z okolí

vysoka kvalita

zapalovač?

značka kvality

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste vlastníkem výrobku této značky?

2. Uvažujete o koupi výrobku této značky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste vlastníkem výrobku této značky?

2. Uvažujete o koupi výrobku této značky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hellmich, P.Mínění o značce Zepter (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://mineni-o-znacce-zepter.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.