Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Míra spokojenosti se životem v závislosti na úspěšnosti ve škole
Míra spokojenosti se životem v závislosti na úspěšnosti ve škole
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Denisa Richterová |
---|---|
Šetření: | 17. 03. 2015 - 22. 03. 2015 |
Počet respondentů: | 105 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Denisa Richterová a jsem studentka SŠ Waldorfské lyceum v Praze. V rámci epochy statistiky nám bylo uloženo vypracovat výzkum na téma, které nás osobně zajímá a obohatí. Jako téma svého průzkumu jsem si zvolila „Míra spokojenosti se životem v závislosti na úspěšnosti ve škole“.
Tento námět jsem si vybrala na základě toho, že sama budu končit tento rok školu maturitou a jako téměř každý mladý člověk se i já potýkám s rozhodováním co dále po studiu. Často mám pocit, že škola není důležitá, ale někdy právě naopak že je nezbytná. Na základě tohoto výzkumu mě velmi zajímá, jak školu vnímají různí lidé odlišných věkových kategorií, s tím spojené i zda-li nám škola zajistí větší spokojenost v životě či nikoli.
Pokud budete mít zájem o výsledky mého výzkum, po skončení dotazníku uveďte Váš e - mail, ne který budou vyhodnocená data zaslána.
Odpovědi respondentů
1. Myslíte si, že jste díky absolvování školy spokojenější v životě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
částečně | 59 | 56,19 % | 56,19 % |
určitě ano | 35 | 33,33 % | 33,33 % |
určitě ne | 11 | 10,48 % | 10,48 % |
2. V čem jste spatřoval/a motivaci chodit do školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vzdělání | 80 | 76,19 % | 76,19 % |
přátelé | 46 | 43,81 % | 43,81 % |
nutnost | 33 | 31,43 % | 31,43 % |
rodiče, tlak společnosti | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Na základce jsem stejně neměl kamarády ani počítač, takže bych neměl doma co dělat. Hlavně by tam velmi rychle došlo jídlo. | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
známky | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
mít glejt s nápisem maturita | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
seberealizace | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
přísun informací | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
nutnost | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
zaměření na budoucí povolání | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
je nutnost motivace?! | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
sebezdokonalování | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
téma | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Osobnostní růst a schopnost se uživit | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Osobní rozvoj | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
úspěchy | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
budoucí povolání | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Abych si mohla koupit vse co chci | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
peníze | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
změna zaměstnání | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
3. V čem spatřujete důvod Vaší spokojenosti v životě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rodina | 54 | 51,43 % | 51,43 % |
přátelé | 44 | 41,9 % | 41,9 % |
zdraví | 41 | 39,05 % | 39,05 % |
peníze | 18 | 17,14 % | 17,14 % |
vzdělání | 13 | 12,38 % | 12,38 % |
láska | 2 | 1,9 % | 1,9 % |
vnímání sebe | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
tvorba | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
nejsem spokojena | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
vztah s Ježíšem | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
jiný pohled na život | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
krása tohoto světa | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
přátelé | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
rodina, zdraví, přátelé, vzdělání, budoucnost, cestování | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
vnitřní pocit štěstí/naplnění | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
sport, kladení a dosahování nových cílů | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
sport | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Mám co potřebuju... | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
zajímavá, byť ne zvlášť dobře placená práce | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
vztahy s lidmi, vztah sama k sobě | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Hudba | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
nejsem spokojený | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
volnost, cestování | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
4. Dala Vám škola něco, s čím se můžete uplatnit v reálném životě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zkušenosti a znalosti. | 56 | 53,33 % | 53,33 % |
Schopnost komunikace | 41 | 39,05 % | 39,05 % |
Schopnost spolupráce jednotlivě či v kolektivu. | 22 | 20,95 % | 20,95 % |
Schopnost učení se. | 20 | 19,05 % | 19,05 % |
Umět respektovat druhé. | 15 | 14,29 % | 14,29 % |
Schopnost být si vědom svých práv a povinností. | 8 | 7,62 % | 7,62 % |
NIC | 3 | 2,86 % | 2,86 % |
kritické, analytické myšlení, rozvoj osobnosti | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Trpělivost a dávku asertivity. | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
nic mě nenapadá | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
základní vědomosti | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
realizovat vlastní záměry | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Zkušenosti a znalosti. | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
umění se obhájit hlavně před kritikou spolužáků | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
teoretické znasti | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
To, že i bez přátel se dá žít. | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
schopnost lhát | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
mezilidské zkušenosti | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Schopnost určovat priority - ne vždycky je potřeba udělat všechno | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Je to spis jiny pohled na zivot, clovek premysli jinak-umi si ujasnit priority | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
všeobecný rozhled | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
5. S jakým číselným hodnocením jste se nejčastěji potýkal/a ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 71 | 67,62 % | 67,62 % |
3 | 43 | 40,95 % | 40,95 % |
1 | 35 | 33,33 % | 33,33 % |
4 | 2 | 1,9 % | 1,9 % |
5 | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
6. Vykonáváte nějakou profesi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevykonávám žádnou profesi, ani brigádu, studuji. | 46 | 43,81 % | 43,81 % |
Pracuji pouze formou brigády při studiu. | 27 | 25,71 % | 25,71 % |
asistentka, administrativní pracovník | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Striptérka v gaybaru. No dobře, spíš jako příležitostný ajťák (během studia). | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
střední manager | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
momentálně jsem na rodičovské dovolené, ale jinak jsem pracovala jako prodavačka | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
programátor | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
bytová designerka | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
podnikám v oblasti vzdělávání a účetnictví | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Finanční manažer | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Nevykonávám žádnou profesi, ani brigádu, studuji. | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
pracuji s cizím jazyky | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
instruktorka | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Péče o člena rodiny | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
city manager | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Architekt informačních systémů | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
au pair | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
administrativní pracovník | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Dělník ve výrobě | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
chemik | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
softwarovy tester | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
učitel | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
marketér | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
úřad práce | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Vedoucí právního oddelení | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
asistentka v galerii | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
IT | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
. | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
manager prodeje | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
koordinátor komunitního plánování sociálních služeb | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
Asistentka likvidace | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
nutriční terapeut | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
nezamestaný | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
referent na ÚSÚ | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
7. Jakou hodnotou čísla (1-10) byste hodnotil/a vliv studia na život?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 28 | 26,67 % | 26,67 % |
7 | 21 | 20 % | 20 % |
5 | 16 | 15,24 % | 15,24 % |
6 | 14 | 13,33 % | 13,33 % |
9 | 10 | 9,52 % | 9,52 % |
4 | 4 | 3,81 % | 3,81 % |
10 | 4 | 3,81 % | 3,81 % |
3 | 3 | 2,86 % | 2,86 % |
1 | 2 | 1,9 % | 1,9 % |
77 | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
ostatní odpovědi | 2 | 1,9 % | 1,9 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.85 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.09 |
Směrodatná odchylka: | 1.44 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
8. Jaký je Váš stupeň dosaženého vzdělání ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 48 | 45,71 % | 45,71 % |
ZŠ | 29 | 27,62 % | 27,62 % |
VŠ | 27 | 25,71 % | 25,71 % |
žádné | 1 | 0,95 % | 0,95 % |
9. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 71 | 67,62 % | 67,62 % |
26-35 | 15 | 14,29 % | 14,29 % |
17 méně | 10 | 9,52 % | 9,52 % |
36-45 | 5 | 4,76 % | 4,76 % |
46-59 | 4 | 3,81 % | 3,81 % |
10. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 82 | 78,1 % | 78,1 % |
muž | 23 | 21,9 % | 21,9 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.