Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace v rámci EYOWF 2011

Marketingová komunikace v rámci EYOWF 2011

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Krausová
Šetření:13. 04. 2011 - 20. 04. 2011
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V době od 12. do 19. února se v Libereckém kraji uskutečnila jedna z největších mládežnických sportovních akcí – 10. Zimní evropský olympijský festival mládeže – EYOWF 2011. Přijelo přes 1 500 členů sportovních výprav, soutěžilo se v 8 sportech v moderních areálech v Liberci, Jablonci nad Nisou a Rejdicích.

Tento dotazník má ukázat, zda marketingová komunikace, kterou organizační výbor použil, byla úspěšná a zasáhla širší okruh obyvatel než jen přímé účastníky EYOWFu. Průzkum je zaměřen na občany Libereckého kraje ve věku 15 - 40 let, pokud uvedené dvě podmínky nesplňujete, nemusíte dotazník vyplňovat, neboť Vaše odpovědi nebudou započítány do výsledků. 

Dotazník je součástí mé diplomové práce, jejíž téma je Marketingová komunikace v rámci sportovní akce mezinárodního rozsahu a výsledky průzkumu budou také do práce použity. Předem Vám děkuji za vyplnění, které určitě nezabere moc času. 

 

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0 - 14 → konec dotazníku, 15 - 26otázka č. 2, 27 - 40otázka č. 2, 41 a více → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 266055,05 %55,05 %  
27 - 404844,04 %44,04 %  
41 a více 10,92 %0,92 %  

Graf

2. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Liberecký kraj – Liberec, Jablonec nad Nisou, Kořenov (Rejdice)otázka č. 3, Liberecký kraj – mimo výše uvedených městotázka č. 3, Jiný kraj ČR → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Liberecký kraj – Liberec, Jablonec nad Nisou, Kořenov (Rejdice)8780,56 %79,82 %  
Liberecký kraj – mimo výše uvedených měst1816,67 %16,51 %  
Jiný kraj ČR 32,78 %2,75 %  

Graf

3. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6158,1 %55,96 %  
Muž4441,9 %40,37 %  

Graf

4. Postřehli jste, že se v Libereckém kraji konal 10. Zimní evropský olympijský festival mládeže EYOWF 2011?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9691,43 %88,07 %  
Ne98,57 %8,26 %  

Graf

5. Kde jste se o pořádání EYOWFu dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Venkovní reklama (billboardy, plakáty,...)2222,92 %20,18 %  
Přátelé / rodina2121,88 %19,27 %  
Přímý účastník (organizátor, dobrovolník,...)1616,67 %14,68 %  
Škola / zaměstnání1010,42 %9,17 %  
Tisk1010,42 %9,17 %  
Internet77,29 %6,42 %  
Televize44,17 %3,67 %  
Rozhlas33,13 %2,75 %  
nic11,04 %0,92 %  
dostal jsem to rozkazem11,04 %0,92 %  
TV, rozhlas, venkovní reklama11,04 %0,92 %  

Graf

6. Který z nástrojů marketingové komunikace jste zaregistrovali (možno uvést více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billboardy, plakáty6870,83 %62,39 %  
Články v novinách4041,67 %36,7 %  
Webové stránky3435,42 %31,19 %  
Podpora patronů (např. Lukáš Bauer, Ondřej Bank, Tomáš Verner,…)3031,25 %27,52 %  
Upoutávky v rádiu2425 %22,02 %  
Fun Bus (Double decker na Benešově náměstí v Liberci)2222,92 %20,18 %  
Televizní přenosy 2121,88 %19,27 %  
Tramvaj EYOWF2020,83 %18,35 %  
Evropa v srdci Evropy (velké kostky v nákupních centrech)1919,79 %17,43 %  
VyCOOLse!1717,71 %15,6 %  
Newslettery1010,42 %9,17 %  
Prezentace na veletrzích (např. Sportlife)55,21 %4,59 %  

Graf

7. Měli jste možnost si koupit upomínkové předměty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6365,63 %57,8 %  
Ano3334,38 %30,28 %  

Graf

8. Pokud byste měli možnost zakoupit upomínkové předměty EYOWF 2011, který z následujících byste si koupili (možnost vybrat více odpovědí)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Multifunkční šátek (100 Kč)3134,83 %28,44 %  
Triko (190 Kč)2528,09 %22,94 %  
Mikina (500 Kč)2123,6 %19,27 %  
Silikonový náramek (25 Kč)2022,47 %18,35 %  
Čepice (220 Kč)1617,98 %14,68 %  
Plyšový maskot Rampič (190 Kč)1415,73 %12,84 %  
Hokejový puk (40 Kč)1213,48 %11,01 %  
Rukavice (150 Kč)1112,36 %10,09 %  
Řehtačka (50 Kč)1112,36 %10,09 %  
Odznak (40 Kč)910,11 %8,26 %  
Věšák na tašku (100 Kč)33,37 %2,75 %  
CD Eddie Stoilow (240 Kč)33,37 %2,75 %  
nic22,25 %1,83 %  

Graf

9. Je něco, co vám ve výše uvedené nabídce upomínkových předmětů chybí? (vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

1. pohled, 2. průvodce nebo brožura o této akci.

Areál Vesec :)

batoh

batůžek

dostačující seznam

dres

drobnosti - psací potřeby, klíčenky, tašky

dvd se sestrihem cele akce?

HRNEČEK

hrnek, šála, batoh, přívěšek na klíče

hrníček

hrníček

klíčenka nebo klíčenka na skipass

kličenky, propisky

kšiltovky, šála, sklenice

levnější maskot

levnější maskot

Mohlo se prodávat víc předmětů s motivy české reprezentace. Možná, že tym i byly, ale nezahlédl jsem je tam.

možnost nechat se vyfotit na památku např. s maskotem, s plakátem festivalu, nebo jenom prostě s vesecekým areálem či jiným

myslím si, že je na výběr z mnoha věcí, takže bych nic nepřidávala

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

NE

ne

NE

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne není

Ne, jen nejsem na jakékoli upomínkové předměty.

ne, nic nechybi

NE.

Nechybí nic

nemám zájem o upomínkové předměty

není

není

není

není

Není.

nevím

nevím

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic :) upomínkové předměty nekupuji.

Nic jsem si nekupoval, aqni nevyhledával nákup.

Nic mě nenapadá.

nic mi tam nechybí

nic nechybí

Nic zásadního mi v nabídce upomínkových předmětů nechybí.

nic, ale záleží na zpracování daných věcí

Pistole

plakát

plakát

Plakáty a pohlednice sportovních výprav

pohlednice

ponožky

propisovací tužka

ručník, pohledy s logem EYOWF, propiska, čelenka

samolepky

Slevové kupony

svrchní funkční oblečení pořadatelů EYOWF (bunda, kalhoty) za dumpingovou cenu

šála

šála, jinak nic, sortiment byl vynikající.

taška přez rameno bebo batoh

Termohrnek, popř. termoláhev, s logem EYOWF.

tužky, propisky

vlajky států

Výběr upomínkových předmětů byl rozmanitý a povedený.

wcdsdcscscscxsxssaasxasdcscs

zapalovač

zimní čelenka

10. Co podle Vás v marketingové komunikaci EYOWF chybí? Co by Vás upoutalo natolik, abyste EYOWF 2011 navštívili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

informovanost - media výborná atmosféra, kolektiv organizátorů a dobrovolníků

akce mě vůbec nezajímala

Asi včasná informovanost. Já osobně jsem se o této akci dozvěděla přibližně týden a půl před tím, než proběhla. Vzhledem k tomu, že jsem časově poměrně dost vytížený člověk, vše, co chci zahrnout do svého programu, musím plánovat minimálně měsíc dopředu.

Byla jsem spokojená

Co jsem viděl, byla jen po Liberci - dala se kampaň udělat i v jiných městech. Všeobecně mám sport rád.

cssacsc

dárky, slevy na vstupenky nebo slevy u partnerů na základě předložení vstupenky z akce....

doprava

doprovodné akce

Guláš zdarma! Lepší návrh nemám.

informace jsou dostačující

kamarád v soutěži

kameloti v ulicích s tiskem z EYOWF

Kdyby mi kamarádka neřekla, že její syn bude na akci pomáhat jako dobrovolník, vůbec bych ji nezaznamenala. V Jablonci jsem si nevšimla žádného plakátu. Ani nevím o tom, že by byly roznášeny letáky do schránek, to by možná pomohlo. Asi bych stejně nešla, protože to nejsou sporty, které by mě nějak zajímaly.

kdyby neblokovali parkoviště pod kolejema, tak bych si toho ani nevšiml.

koncerty

kulturní program, kapely,...

lepší dostupnost

lepší propagace

lepší známost sporovců a sportovkyň

marketing bez chyb . bilbordy ,denní tisk

Marketingová komunikace byla asi dostačující.

Marketingově byl EYOWF 2011 zvládnutý dobře. Možná se mohly objevovat reklamy i v televizi (mimo přenosů z akce).

marketingvá komunikace byla dostačující

Mnohem větší propagace a reklama.

Možná větší komunikace ze strany televizních médií a tiskových médií např. Deníku Sport atd. Myslím si,že třeba o takovém hokejovém MS do 20 let, do 18 let se mluví více,ačkoliv tato akce byla větší než dříve zmíněné akce.

možné zlevnění vybraných spojů městské hromadné dopravy, získání větší podpory veřejnosti (celková názká informovanost)

myslím, že byla v pořádku

Myslím, že marketingové pokrytí akce bylo dostatečné. V podstatě nebylo možné si nevšimnout, že se akce koná.

myslím,že nic,vše bylo OK.

Na billboardech v Liberci velkým písmem psaná pozvánka na olympiádu, www odkaz. Malým písmem výpis regionálních akcí (datum, čas, disciplína).

Nafukovací logo Syneru nad Libercem :)

Navštívil jsem zápasy českých hokujistů, marketing byl udělaný slušně, alespoň v Liberci. Kdo měl aspoň nějaký zájem o zimní sporty, tak se o akci určitě dozvěděl a mohl ji navštívit.

ne

nechybí mi nic

Nechybí zde nic, zájem o nové věci.

nějaké odměny ceny soutěže

nějaký velmi známý sportovec

nemohu posoudit, o akce podobného typu nemám zájem

nevím

NEVÍM

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

Nevím, mě tyto akce moc neříkají.

nevím, o tuto akci jsem se nezajímal

Nevím.

Newsletter, který by byl zaměřen jenom na EYOWF - připravované akce, pořádané akce, reporty.....

nic

Nic

nic

NIC

nic

Nic

nic

NIC

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

nic mi nechybělo, byl jsem spokojen

nic nechybelo

nic nechybí

nic,mladí sportovci nezatížení komercí

Nic,vše v pořádku a dostatečné.

o EYOWF jsem se dozvěděl pouze náhodou

pestrý doprovodný program

Podle mne byla nedostatečná reklama. Bylo ji málo.

pokud to opět nedostanu rozkazem tak bych se šel kóknót :-*

Pro mě nic nechybělo.

Profesne neodpoustim chybu na plakate s Mikyskou, to zrcadlove otoceni a zpraseni tygra :( plus z levaka pravak ... tezko dostupne programy pro divaky

Protože nejsem milovník zimních sportů (kromě hokeje), nabída mě nelákala. Takže si myslím, že by mě asi nic nepřesvědčilo se akce zúčastnit.

První podotázka: nahrazení zkratky EYOWF něčím srozumitelným. Druhá podotázka: nic, leda snad, že by se jednalo o letní olympiádu.

sleva na vstup

Slevové kupony v místě konání akce na jakékoliv zážitky

sociální sitě

Sportovní akce prakticky nenavštěvuji. Přišel bych, kdybych věděl, že součástí je i zajímavý kulturní program, nebo kdyby byl doprovodní program pro rodiny s dětmi.

tak to netuším

účast mládežnického sportovce kterého znám osobně

účast přátel/známých

V celku mi nic nechybí...

V době před a v průběhu konání jsem se nenacházel v Liberci, situaci okolo marketingové komunikace EYOWF 2011 jsem proto moc nesledoval. Zahlédnul jsem sice billboard, který se týkal podpory mladých sportovců, ale nespojil jsem si ho s možnou upoutávkou na zimní evropskou olympiádou mládeže.

větší mediální podpora

větší prezentace v sportovních periodikách

větší propagace, lepší doprovodný program

větší reklama

větší reklama v mediích

víc akcí

Více televizních upoutávek (neviděla jsem ani jednu)

Více TV upoutávek a doplňující informace k bilbordům, např. pokud vidim biatlonistu, připsala bych, že se to koná tehdy a tehdy a kde....

více známích tváří, nejen sportovců

vstup zdarma

vstup zdarma

Vše je v pořádku.

Zájem mojí přítelkyně.

znamé osobnosti

známé sportovní tváře a jejich autogramiáda

zvučná jména, větší důraz na to, že se jedná o budoucí reprezentanty


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Který z nástrojů marketingové komunikace jste zaregistrovali (možno uvést více odpovědí)

  • odpověď Billboardy, plakáty:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty,...) na otázku 5. Kde jste se o pořádání EYOWFu dozvěděli?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Evropa v srdci Evropy (velké kostky v nákupních centrech) na otázku 6. Který z nástrojů marketingové komunikace jste zaregistrovali (možno uvést více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Bydliště

3. Pohlaví

4. Postřehli jste, že se v Libereckém kraji konal 10. Zimní evropský olympijský festival mládeže EYOWF 2011?

5. Kde jste se o pořádání EYOWFu dozvěděli?

6. Který z nástrojů marketingové komunikace jste zaregistrovali (možno uvést více odpovědí)

7. Měli jste možnost si koupit upomínkové předměty?

8. Pokud byste měli možnost zakoupit upomínkové předměty EYOWF 2011, který z následujících byste si koupili (možnost vybrat více odpovědí)?

9. Je něco, co vám ve výše uvedené nabídce upomínkových předmětů chybí? (vypište)

10. Co podle Vás v marketingové komunikaci EYOWF chybí? Co by Vás upoutalo natolik, abyste EYOWF 2011 navštívili?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Bydliště

3. Pohlaví

4. Postřehli jste, že se v Libereckém kraji konal 10. Zimní evropský olympijský festival mládeže EYOWF 2011?

5. Kde jste se o pořádání EYOWFu dozvěděli?

6. Který z nástrojů marketingové komunikace jste zaregistrovali (možno uvést více odpovědí)

7. Měli jste možnost si koupit upomínkové předměty?

8. Pokud byste měli možnost zakoupit upomínkové předměty EYOWF 2011, který z následujících byste si koupili (možnost vybrat více odpovědí)?

9. Je něco, co vám ve výše uvedené nabídce upomínkových předmětů chybí? (vypište)

10. Co podle Vás v marketingové komunikaci EYOWF chybí? Co by Vás upoutalo natolik, abyste EYOWF 2011 navštívili?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krausová, K.Marketingová komunikace v rámci EYOWF 2011 (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://mko-eyowf.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.