Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mladé ženy a lifestylové časopisy

Mladé ženy a lifestylové časopisy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iva Fidranská
Šetření:31. 07. 2014 - 14. 08. 2014
Počet respondentů:196
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Nehledě na prázdninový čas si po nás půda akademická krutě žádá aktivitu v podobě seminární práce. Proto prosíme všechny ctěné dámy o pár minut času za účelem dosažení tohoto vznešeného cíle!

Výzkumná otázka: "Co mladé ženy nejčastěji vyhledávají na stránkách tištěných lifestylových časopisů"?

Popis respondenta: ženy ve věku 18-25 let

Časová náročnost: nestihnete ani vypít celou kávu

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18895,92 %95,92 %  
muž84,08 %4,08 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23 - 257839,8 %39,8 %  
více než 26 let4723,98 %23,98 %  
20 - 224522,96 %22,96 %  
17 - 19199,69 %9,69 %  
14 - 1673,57 %3,57 %  

Graf

3. Jak často čtete tištěné lifestylové časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen příležitostně10855,1 %55,1 %  
1x měsíčně5126,02 %26,02 %  
1x za 6 měsíců189,18 %9,18 %  
1x týdně157,65 %7,65 %  
pravidelně, každé číslo42,04 %2,04 %  

Graf

4. Jaké tištěné lifestylové časopisy si kupujete pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravidelně žádné13367,86 %67,86 %  
ELLE2512,76 %12,76 %  
JOY157,65 %7,65 %  
Marianne136,63 %6,63 %  
Cosmopolitan115,61 %5,61 %  
žádné42,04 %2,04 %  
Žena a život21,02 %1,02 %  
pravidelně žádný10,51 %0,51 %  
L´amour10,51 %0,51 %  
in style10,51 %0,51 %  
Dieta, kondice10,51 %0,51 %  
Nekupuji nikdy10,51 %0,51 %  
Lamour10,51 %0,51 %  
glanc10,51 %0,51 %  
Harper's Bazaar10,51 %0,51 %  
Lˇamour10,51 %0,51 %  
nekupuji10,51 %0,51 %  
Blesk pro ženy10,51 %0,51 %  
Dieta10,51 %0,51 %  
marie claire10,51 %0,51 %  
vůbec žádné10,51 %0,51 %  
nekupuji si žádné pravidelně10,51 %0,51 %  
vlasta,prakticka zena,svet zeny10,51 %0,51 %  
dříve cosmopolitan, dnes žádné10,51 %0,51 %  
Vogue, Emma, Eva 10,51 %0,51 %  

Graf

5. Tištěné lifestylové časopisy si nejčastěji kupujete za účelem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkrácení dlouhé chvíle (zběžně ho prolistujete)12262,24 %62,24 %  
přečtení článků7035,71 %35,71 %  
kvůli příloze/dárku4723,98 %23,98 %  
inspirace v oblasti módy (fotografie modelek v outfitech)4422,45 %22,45 %  
Nekupuji42,04 %2,04 %  
Na dovolenou21,02 %1,02 %  
kvůli ničemu10,51 %0,51 %  
Pracovni10,51 %0,51 %  
nekupuji, jen když jedu např. vlakem, opravdu příležitostně10,51 %0,51 %  
za účelem relaxu10,51 %0,51 %  
nekupuji - měla by být i tato možnost. Dotazník bude znehodnocen pouze respondenty, kteří nakupují, tedy je předem směřován výsledek10,51 %0,51 %  
Omylem10,51 %0,51 %  
je v nich článek o někom mem známem 10,51 %0,51 %  
Články nestojí za nic, nechápu, že za tohle bere skutečně někdo peníze. Zbytek časopisu je jen reklama, za kterou ještě čtenář musí platit koupí časopisu...10,51 %0,51 %  
pobavení se nad bláboly, které se tam člověk občas dočte10,51 %0,51 %  
zasměju se u toho10,51 %0,51 %  
viz výše, nekupuju10,51 %0,51 %  

Graf

6. Jakým způsobem kupujete tištěné lifestylové magazíny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
impulzivně, rozhoduji se až před stojánkem s tiskem podle atraktivity obálek a slibovaného obsahu15780,1 %80,1 %  
ze zvyku, mám svůj oblíbený časopis a ze stojánku většinou vybírám bez rozmyslu právě ten2613,27 %13,27 %  
plánovitě, sleduji avizovaný obsah příštích čísel a nakoupit vyrážím již rozhodnutá, co mne zajímá105,1 %5,1 %  
jsem předplatitelkou31,53 %1,53 %  

Graf

7. Zaměřujete se při čtení na nějakou konkrétní rubriku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, pouze časopis prolistuji a poté se rozhodnu, jakou rubriku číst9749,49 %49,49 %  
ne, čtu všechny rubriky6834,69 %34,69 %  
ano, mám několik oblíbených2412,24 %12,24 %  
ne, nečtu rubriky, pouze se zběžně podívám na fotky52,55 %2,55 %  
ano, mám pouze jednu oblíbenou, kvůli které si časopis kupuji21,02 %1,02 %  

Graf

8. Jaká témata Vás v článcích nejvíce zajímají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vztahy8241,84 %41,84 %  
móda8141,33 %41,33 %  
cestování7940,31 %40,31 %  
příběhy ze života7638,78 %38,78 %  
diety a zdravý životní styl6834,69 %34,69 %  
tipy na líčení a kosmetiku5025,51 %25,51 %  
rozhovor s konkrétní celebritou4020,41 %20,41 %  
celebrity2713,78 %13,78 %  

Graf

9. Myslíte si, že tištěné lifestylové časopisy ovlivňují Váš životní styl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne, většinou si je jen ze zvědavosti přečtu10754,59 %54,59 %  
ne, mám svůj životní styl a neměním ho6332,14 %32,14 %  
spíše ano, inspiruji se některými informacemi z těchto časopisů2211,22 %11,22 %  
ano, ráda se jimi inspiruji42,04 %2,04 %  

Graf

10. Jaká rubrika Vás v poslední době nejvíce inspiruje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
články o cestování4723,98 %23,98 %  
články o partnerských vztazích4120,92 %20,92 %  
příběhy a témata ze života3618,37 %18,37 %  
kvalitní fotografie modelek v oblečení, které je nyní v módě2412,24 %12,24 %  
články o zajímavých dietách2010,2 %10,2 %  
rozhovor s celebritou105,1 %5,1 %  
žádná42,04 %2,04 %  
žádné10,51 %0,51 %  
články o posilování a sportovní výživě10,51 %0,51 %  
Tohle mají být zajímavé rubriky?!10,51 %0,51 %  
Neinspiruje10,51 %0,51 %  
investování10,51 %0,51 %  
zadne10,51 %0,51 %  
Zadna10,51 %0,51 %  
spíše mě nic neinspiruje10,51 %0,51 %  
skoro to nečtu, takže se to nedá říct10,51 %0,51 %  
žádná, jsou to hlouposti pro slepičky10,51 %0,51 %  
články o kosmetice10,51 %0,51 %  
žádná, všechno jsou to výmysly10,51 %0,51 %  
odborné o zdravi,technika,horoskopy10,51 %0,51 %  
Týdny módy; ZEN (nikoliv diety) 10,51 %0,51 %  

Graf

11. Jakou rubriku byste do tištěného lifestylového časopisu, který si kupujete pravidelně, doplnila?

Otevřená odpověď:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou2512,89 %12,76 %  
nevím199,79 %9,69 %  
nic63,09 %3,06 %  
-52,58 %2,55 %  
Sex42,06 %2,04 %  
.31,55 %1,53 %  
sport31,55 %1,53 %  
recepty31,55 %1,53 %  
Zadnou21,03 %1,02 %  
Nekupuji21,03 %1,02 %  
ostatní odpovědi Nekupuji pravidelně
kultura
Zvířata
módní poradnu
rozhovor s úspěšnou mladou ženou
nevim, zas tak moc to nezeru
něco z pracovního života, méně diet ale více tipů na sport :)
cestování
Kam za jidlem?
anglickou verzi kterékoli stávající rubriky
Články o cestovani a zdravé stravě
bydleni a design
Nic me momentalne nenapada
tanec
bydlení
nic bych neměnila, nemám na to názor
Sportovní móda a doplňky
líčení
Zajímavé a zdravé recepty
žádný časopis si pravidelně nekupji
Nějakou s hodnotným tématem a ne pičovinou.
Nekupuju pravidelne nic
Dotazník celebrit
Žádná mě nenapadá...
spíše bych vypustila články s rádoby celebritama - jsou to jen tupé nevzdělaní komendianti a lehké děvy na prodej. Jejich myšlenkové postoje a názory pouze poukazují na hluboký úpadek společnosti.
Zvieratá!
Sexuologie
spíše vylepšila stávající
vaření
Recenze, které jsou schopné opravdové kritiky. Nemám ráda seznam výrobků a to si kupte, protože nám firma platí za reklamu.
žádnou, nekupuji si časopisy pravidelně
nějaké články od psychologa
levné vychytávky
cestování, kultura
dentální hygiena
Elektronika.
Komiks
Nekupuju
o partnerských vztazích
nějakou intelektuální, např. finanční update, rady na investování či něco takového
investování na světových trzích
seriózní informace
vedle diet by měli stát také patřičné články o anorexii
nevím - možná vtipný fejeton...
recenze kosmetických výrobků
Xxx
Křížovky, testy
nic pravidelně nekupuji a nic mi tam nechybí
ne
rubrika o vegetariánském vaření
něco o jídle, recepty
...
články o vaření
neviim
víra, náboženství, křesťanství
Medicínská témata
více cestování
Nic mě nenapadá
Veganství a jiné zdravé formy stravování... namísto diet :)
něco na styl zajímavostí ze světa, technologií, vědy, reportáže - což bývá většinou v pánských časopisech
nic mi nechybí
pravidelné příspěvky (blog) ze života lidí žijících v zahraničí, společenská dogmata a zažité předsudky
Exkluzivní tipy na restaurace
nedoplňovala bych
Fejeton od autorky mimo redakci
bezpečnost
Zdravé recepty, tipy na zdravé stravování
tipy na kreativní aktivity s dětmi
Make up tipy
žádná mě nenapadá
Jakoukoliv, která by se dala číst. Ne ty žvásty prostoduchých redaktorek
drby
nekupuji si žádný časopis pravidelně
vaření, kvízy vědomostní, zajímavosti vědecké....
Žádnou, nekupuji nic pravidelně
Tohle by neměla být povinná otázka, když nic pravidelně nekupuju
nekupuju nic pravidelně, čím ve vlaku zabiju 30 minut, když si zapomenu knížku mi je jedno
Je mi to jedno.
Vzdělání
více příběhů ze života
Kuriozity
kultura,historie
FINANCE A VZTAHY
typy na cvičení, protahování atd..
žádnou, jsou dostačující
inspirace v bytovém designu
Všechno je to stejně splácaný balast na drahým křídovým papíře, z čehož je 50% stejně jenom reklam na předražený "značkový" serepetičky.
recenze na knihy
jsem spokojena
rozhovor s lidmi, kteri nemeli nic ale vypracovali se do bohatstvi
Křížovky
recenze knih a filmů
rychlé vaření
recepty z různých míst
vybavení domu
přehled akcí v kultuře
kgjhgk
Recepty pro vegetariány a vegány.
kurz kritického myšlení
více originálních článků...tzn ne evidentně vymyšlených, popř. nesmyslně přeložených nebo stažených odjinud
Nekupuji si pravidelně žádný časopis
odborné članky, technika pre ženy, popr. nejaky test vyrobkov(test vyssej urovni, nie ze daka sliepka z redakcie sa rozhodne týžden skusat 4 kremy)
Žádný dementní časopis si nekupuju
oblékni se levně
nekupuju si žádný
viz výše
nekupuji si žádný pravidelně
divadlo, literatura
sport-cviceni k tvarovani tela
z reálného života
......................
neco o pozitivnim mysleni zivota. jak se uklidnit a tak
kreativita
Vegan rubriku
Nekupuji si...
ženy
zajímavosti
tínežeri
Netuším
12262,89 %62,24 % 

Graf

12. Jaké informace by musely být v daném tištěném lifestylovém časopise, abyste si jej předplatila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic mne nezajímá natolik, abych o tom chtěla číst pravidelně12664,29 %64,29 %  
články o cestování3517,86 %17,86 %  
články o partnerských vztazích2512,76 %12,76 %  
příběhy a témata ze života2110,71 %10,71 %  
kvalitní fotografie modelek v oblečení, které je nyní trendy2010,2 %10,2 %  
články o zajímavých dietách126,12 %6,12 %  
rozhovor s celebritou115,61 %5,61 %  
zajímavý dárek10,51 %0,51 %  
články by musely mít opravdu kvalitu!10,51 %0,51 %  
žádné10,51 %0,51 %  
mám ráda pocit, když si koupím časopis v trafice10,51 %0,51 %  
články a rozhovory s lidmy, kteří něco dokázali pro společnost, ne nevzdělaný rádoby celebrity10,51 %0,51 %  
Články na téma vztahy, které mají kvalitní obsah (nemám z nich pocit,že je někdo psal rychle na koleni) a nevybízí k rozvodům, podvádění atd.10,51 %0,51 %  
Testy konkrétních kosmetických výrobků, ne jen samé promo10,51 %0,51 %  
...10,51 %0,51 %  
Vintage, pin-up, hipster, kawaii.... moda? Bez kategorie a stylu nuda10,51 %0,51 %  
bezpečnost10,51 %0,51 %  
nic z výše nabídnutého nebo příbuzného mne nezajímá natolik, abych si časopis předplácela10,51 %0,51 %  
To by nebyl časopis pro ženy, ale odborný časopis.10,51 %0,51 %  
Rozhodně mě nezajímá nic z lifestylových mozkek-vymývacích časopisů.10,51 %0,51 %  
zajímavé psychologické testy10,51 %0,51 %  
psychologicke članky10,51 %0,51 %  
nepotřebuji aby mi někdo radil jak mám žít (ale přesto to neznamená, že mě nic nezajímá, což je zezhora v podstatě jediná možnost)10,51 %0,51 %  
takové, které by se plošně neprodávaly10,51 %0,51 %  
serial karel gott10,51 %0,51 %  
kosmetika, líčení10,51 %0,51 %  
Obecně kvalitní a estetické fotografie 10,51 %0,51 %  

Graf

13. Přeskakujete při čtení tištěných lifestylových časopisů přítomné reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne, nevadí miotázka č. 14, ne, často v ní najdu inspiraciotázka č. 14, ano, pokud není v rámci článku či se nehodí k tématuotázka č. 15, ano, irituje měotázka č. 15, ano, reklamu v tištěných lifestylových časopisech bych zakázalaotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pokud není v rámci článku či se nehodí k tématu7739,29 %39,29 %  
ano, irituje mě4422,45 %22,45 %  
ne, nevadí mi3115,82 %15,82 %  
ano, reklamu v tištěných lifestylových časopisech bych zakázala3115,82 %15,82 %  
ne, často v ní najdu inspiraci136,63 %6,63 %  

Graf

14. Inspiruje Vás reklama například k vyzkoušení výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne, podívám se na ni, ale neinspiruje mne ke koupi produktu/služby2147,73 %10,71 %  
ano, ráda vyzkouším promovanou novinku818,18 %4,08 %  
ano, ráda produkt/službu vyzkouším, když je doporučován613,64 %3,06 %  
ne, nekupuji promované výrobky, reklamu si jen prohlédnu511,36 %2,55 %  
ne, mám své oblíbené produkty/služby49,09 %2,04 %  

Graf

15. Jaká rubrika Vás v tištěném lifestylovém časopise irituje natolik, že byste si kvůli ní časopis nekoupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná9548,47 %48,47 %  
články o zajímavých dietách4824,49 %24,49 %  
rozhovor s celebritou2311,73 %11,73 %  
kvalitní fotografie modelek v oblečení, které je nyní trendy2211,22 %11,22 %  
články o partnerských vztazích199,69 %9,69 %  
příběhy a témata ze života157,65 %7,65 %  
články o cestování63,06 %3,06 %  
pokud těch fotografií bude moc, pak příště časopis nekoupím10,51 %0,51 %  
Všechny10,51 %0,51 %  
reklamy10,51 %0,51 %  
Povrchní články o vztazích10,51 %0,51 %  
české "celebrity" nebo spíše pseudo-celebrity. Nikdo mimo ČR o nich nikdy neslyšel :-)10,51 %0,51 %  
drby o celebritách a mimina + děti 10,51 %0,51 %  
fotografie ze života celebrit10,51 %0,51 %  
4asopis bych nekoupila a to ne z důvodu reklamy.10,51 %0,51 %  
Rubrika o drahé módě a její levné imitaci10,51 %0,51 %  
iritují mě nekonečně hloupé výtvory zelených vdov, které nemají jinou starost, než přemýšlet o tom, jestli mají skutečnost, že před nimi manžel prdí a krká, považovat za vědomou urážku a dehonestaci. (z internetového plátku pro ženy)10,51 %0,51 %  
dookola tie iste temy,ziadne nove informacie, blabla tie iste dristy co v kazdom casopise nizsej urovne10,51 %0,51 %  
reklama10,51 %0,51 %  
nepřiměřené články o sexu10,51 %0,51 %  
vareni10,51 %0,51 %  
Nesouhlasím s výrazem "trendy"... 10,51 %0,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Jaká témata Vás v článcích nejvíce zajímají?

  • odpověď diety a zdravý životní styl:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi články o zajímavých dietách na otázku 12. Jaké informace by musely být v daném tištěném lifestylovém časopise, abyste si jej předplatila?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi články o zajímavých dietách na otázku 10. Jaká rubrika Vás v poslední době nejvíce inspiruje?
  • odpověď móda:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, často v ní najdu inspiraci na otázku 13. Přeskakujete při čtení tištěných lifestylových časopisů přítomné reklamy?
  • odpověď vztahy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi články o partnerských vztazích na otázku 10. Jaká rubrika Vás v poslední době nejvíce inspiruje?

9. Myslíte si, že tištěné lifestylové časopisy ovlivňují Váš životní styl?

  • odpověď spíše ne, většinou si je jen ze zvědavosti přečtu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhovor s celebritou na otázku 12. Jaké informace by musely být v daném tištěném lifestylovém časopise, abyste si jej předplatila?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jak často čtete tištěné lifestylové časopisy?

4. Jaké tištěné lifestylové časopisy si kupujete pravidelně?

5. Tištěné lifestylové časopisy si nejčastěji kupujete za účelem:

6. Jakým způsobem kupujete tištěné lifestylové magazíny?

7. Zaměřujete se při čtení na nějakou konkrétní rubriku?

8. Jaká témata Vás v článcích nejvíce zajímají?

9. Myslíte si, že tištěné lifestylové časopisy ovlivňují Váš životní styl?

10. Jaká rubrika Vás v poslední době nejvíce inspiruje?

11. Jakou rubriku byste do tištěného lifestylového časopisu, který si kupujete pravidelně, doplnila?

12. Jaké informace by musely být v daném tištěném lifestylovém časopise, abyste si jej předplatila?

13. Přeskakujete při čtení tištěných lifestylových časopisů přítomné reklamy?

14. Inspiruje Vás reklama například k vyzkoušení výrobku?

15. Jaká rubrika Vás v tištěném lifestylovém časopise irituje natolik, že byste si kvůli ní časopis nekoupila?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jak často čtete tištěné lifestylové časopisy?

4. Jaké tištěné lifestylové časopisy si kupujete pravidelně?

5. Tištěné lifestylové časopisy si nejčastěji kupujete za účelem:

6. Jakým způsobem kupujete tištěné lifestylové magazíny?

7. Zaměřujete se při čtení na nějakou konkrétní rubriku?

8. Jaká témata Vás v článcích nejvíce zajímají?

9. Myslíte si, že tištěné lifestylové časopisy ovlivňují Váš životní styl?

10. Jaká rubrika Vás v poslední době nejvíce inspiruje?

11. Jakou rubriku byste do tištěného lifestylového časopisu, který si kupujete pravidelně, doplnila?

12. Jaké informace by musely být v daném tištěném lifestylovém časopise, abyste si jej předplatila?

13. Přeskakujete při čtení tištěných lifestylových časopisů přítomné reklamy?

14. Inspiruje Vás reklama například k vyzkoušení výrobku?

15. Jaká rubrika Vás v tištěném lifestylovém časopise irituje natolik, že byste si kvůli ní časopis nekoupila?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fidranská, I.Mladé ženy a lifestylové časopisy (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://mlade-zeny-a-lifestylove-cas.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.