Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mléčné biopotraviny

Mléčné biopotraviny

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Hrnečková
Šetření:16. 03. 2012 - 01. 04. 2012
Počet respondentů:302
Počet otázek (max/průměr):29 / 15.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník se zabývá poptávkou po mléčných biopotravinách (mléko, sýry, jogurty a pod.). Je zaměřen na Jižní Čechy. Pokud v této oblasti bydlíte nebo nakupujete, budu moc ráda, když mi zodpovíte několik otázek.

Moc děkuji

Hana Hrnečková

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

otázka č. 18  bodování 1 - nejvíce upřednostňuji,  7 - nejméně upřednostňuji, žádné dvě odpovědi nesmí mít stejné hodnocení

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete mléčné BIO potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nakupuji pravidelněotázka č. 10, nakupuji občasotázka č. 10, nakupuji jen výjjimečněotázka č. 10, nenakupuji žádné biopotravinyotázka č. 2, nekupuji, ale kupuji jiné biopotraviny (zeleninu, sladkosti apod.)otázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji žádné biopotraviny9832,45 %32,45 %  
nakupuji občas 8026,49 %26,49 %  
nakupuji jen výjjimečně6822,52 %22,52 %  
nakupuji pravidelně3611,92 %11,92 %  
nekupuji, ale kupuji jiné biopotraviny (zeleninu, sladkosti apod.)206,62 %6,62 %  

Graf

2. Důvodem proč nenakupuji je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslím, že biopotraviny nejsou zdravější než běžné potraviny3933,05 %12,91 %  
biopotraviny jsou drahé3529,66 %11,59 %  
mám své oblíbené tradiční značky1210,17 %3,97 %  
v místech, kde nakupuji, není dostatečná nabídka – nevyberu si65,08 %1,99 %  
moc toho o nich nevím, nemám dostatek informací43,39 %1,32 %  
jsem vegan21,69 %0,66 %  
nemyslim, ze jsou kvalitnejsi nez "normalni" kvalitni potraviny - spise naopak, je to puze reklamni blamaz10,85 %0,33 %  
nepiji mléko, nejím mléčné výrobky10,85 %0,33 %  
nekonzumujem mliečne výrobky10,85 %0,33 %  
jsou drahé a nemyslím si, že cena odpovídá kvalitě10,85 %0,33 %  
nakupuju přímo u pěstitelů na farmářských trzích, ale většinou není bio10,85 %0,33 %  
nevěřím tomu, že označené potraviny bio jsou skutečně bio - dávám přednost dodávce od skutečných pěstitelů a chovatelů bio10,85 %0,33 %  
Mají jinou chuť10,85 %0,33 %  
ještě sem nevyděl bio chlast a bio prase10,85 %0,33 %  
biopotraviny se dováží z velké dálky (neekologická doprava)10,85 %0,33 %  
vím kde sehnat kvalitní výrobky....10,85 %0,33 %  
bio je jen způsob jak zvýšit cenu, raději koupím kvalitní nebio10,85 %0,33 %  
mám vlastní10,85 %0,33 %  
je to komedie10,85 %0,33 %  
nevěřím, že jsou opravdu bio10,85 %0,33 %  
Nikdy mě nenapadlo to zkus ač o nich vím10,85 %0,33 %  
myslím,že biopotraviny nejsou o nic lepší,než nebio10,85 %0,33 %  
nejím mléčné produkty10,85 %0,33 %  
Nevěřím jim10,85 %0,33 %  
dopestujem si sám v skleníku10,85 %0,33 %  
Myslím si, že BIO je jen marketingový trik10,85 %0,33 %  

Graf

3. K nákupu by mně přimnělo:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snížení ceny na úroveň blížící se běžným potravinám5143,22 %16,89 %  
více věrohodných informací2420,34 %7,95 %  
větší nabídka, která by mě zaujala1714,41 %5,63 %  
nevím108,47 %3,31 %  
nic75,93 %2,32 %  
pominutí smyslů (mých)10,85 %0,33 %  
chuť10,85 %0,33 %  
neprimněje mne nic10,85 %0,33 %  
Kdyby je chemicky upravovali pro zlepšení chuti10,85 %0,33 %  
větší podíl alkoholu za stejnou cenu10,85 %0,33 %  
nic, výrobky kupuji podle kvality, ne zkačky na obalu10,85 %0,33 %  
Nic, protože nevěřím bio potravinám10,85 %0,33 %  
v rámci mléčných produktů asi nic10,85 %0,33 %  
kvalita, no najmä cena10,85 %0,33 %  

Graf

4. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
třídím odpad9378,81 %30,79 %  
používám úsporné elektrospotřebiče6050,85 %19,87 %  
zajímám se o zdravou výživu4336,44 %14,24 %  
pravidelně sportuji v přírodě4033,9 %13,25 %  
preferuji ekologicky šetrnou dopravu (MHD, železnici, kolo)3731,36 %12,25 %  
zajímám se o ochranu zvířat3630,51 %11,92 %  
v ochraně životního prostředí se nijak neangažuji, ale myslím si, že je nutné ho chránit2218,64 %7,28 %  
vyhledávám v médiích informace k tomuto tématu1714,41 %5,63 %  
používám ekologické produkty1210,17 %3,97 %  
tato problematika mě nezajímá108,47 %3,31 %  

Graf

5. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7160,17 %23,51 %  
muž4739,83 %15,56 %  

Graf

6. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 308471,19 %27,81 %  
31 – 452319,49 %7,62 %  
46 - 6097,63 %2,98 %  
nad 60 let21,69 %0,66 %  

Graf

7. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou6151,69 %20,2 %  
vyšší a vysokoškolské4235,59 %13,91 %  
základní86,78 %2,65 %  
střední odborné, bez maturity75,93 %2,32 %  

Graf

8. Váš čistý příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 12 tis.4645,1 %15,23 %  
12 – 20 tis.2928,43 %9,6 %  
nad 20 tis.2726,47 %8,94 %  

Graf

9. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [obec do 2 tis. obyvatel → konec dotazníku, 2 tis. – 20 tis. obyvatel → konec dotazníku, 20 – 50 tis. obyvatel → konec dotazníku, nad 50 tis. obyvatel → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 50 tis. obyvatel4638,98 %15,23 %  
obec do 2 tis. obyvatel2924,58 %9,6 %  
2 tis. – 20 tis. obyvatel2319,49 %7,62 %  
20 – 50 tis. obyvatel2016,95 %6,62 %  

Graf

10. Běžné potraviny nejčastěji nakupuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket11663,04 %38,41 %  
hypermarket7339,67 %24,17 %  
menší prodejny potravin5027,17 %16,56 %  
specializované prodejny3619,57 %11,92 %  
jinde126,52 %3,97 %  

Graf

11. Využíváte pro nákup běžných potravin prodejny obchodního řetězce COOP?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas6836,96 %22,52 %  
ne, v mém okolí tyto prodejny nejsou6736,41 %22,19 %  
ne, preferuji jiné obchody potravin3720,11 %12,25 %  
ano, pravidelně126,52 %3,97 %  

Graf

12. Mléčné biopotraviny nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarket, supermarket10758,15 %35,43 %  
ve specializovaných obchodech (farmářské obchody, zdravá výživa)5630,43 %18,54 %  
na farmářských trzích5429,35 %17,88 %  
přímo od farmáře3921,2 %12,91 %  
menší prodejny potravin2413,04 %7,95 %  
jinde84,35 %2,65 %  

Graf

13. Jak jste se dozvěděli o místě prodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náhodou10858,7 %35,76 %  
od známých4021,74 %13,25 %  
z reklamních letáků2211,96 %7,28 %  
z reklamy na internetu94,89 %2,98 %  
ze sociálních sítí52,72 %1,66 %  

Graf

14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslím, že jsou kvalitnější9350,54 %30,79 %  
mají lepší chuť7339,67 %24,17 %  
myslím, že jsou zdravější6434,78 %21,19 %  
zajímám se o zdravý životní styl5429,35 %17,88 %  
rád zkouším nové produkty4021,74 %13,25 %  
chci zdravou výživu pro své děti3519,02 %11,59 %  

Graf

15. S nabídkou mléčných biopotravin:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem spíše spokojen8747,28 %28,81 %  
jsem spokojen málo4926,63 %16,23 %  
jsem spokojen4122,28 %13,58 %  
nejsem spokojen vůbec73,8 %2,32 %  

Graf

16. Zajímáte se při nákupu o místo původu těchto produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, upřednostňuji regionální, národní produkci14578,8 %48,01 %  
ne, místo původu pro mě není důležité3619,57 %11,92 %  
ano, upřednostňuji zahraniční produkci31,63 %0,99 %  

Graf

17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vídám ho na výrobcích, vím, co znamená10154,89 %33,44 %  
ne, nevšímám si, zda bioprodukty, které nakupuji, mají toto značení4826,09 %15,89 %  
ano, vídám ho na výrobcích, ale nevím, co znamená2413,04 %7,95 %  
ne, bioprodukty, které nakupuji, toto značení nemají115,98 %3,64 %  

Graf

18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
letáky ve schránce3.5925.165
informace v tisku3.7013.677
informace na internetu44.783
zasílání informací na můj e-mail3.815.491
akční nabídka v obchodě, kde obvykle nakupuji4.0385.33
ochutnávky3.8595.643
osobní rozhovor s prodejcem3.754.818

Graf

19. Uvítali byste mléčné biopotraviny ve školkách a školních jídelnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, i v případě že by se cena stravného zvýšila8948,37 %29,47 %  
ano, ale jen v případě, že by se cena nezvýšila, nebo jen nepatrně7942,93 %26,16 %  
ne, myslím, že tradiční potraviny jsou zde vyhovující115,98 %3,64 %  
nemám názor52,72 %1,66 %  

Graf

20. Uvítali byste využívání mléčných biopotravin v restauracích, cukrárnách a podobných podnicích veřejného stravování? (např. mléčné koktejly z biomléka, zákusky apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, určitě12266,3 %40,4 %  
ano, ale nejsem ochoten platit vyšší cenu3217,39 %10,6 %  
ne, není to pro mě zajímavé3016,3 %9,93 %  

Graf

21. Znáte tzv. bedýnkový prodej biopotravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, slyšel jsem o něm, ale zatím jsem ho nevyzkoušel9149,46 %30,13 %  
ano, už jsem tímto způsobem nakupoval3619,57 %11,92 %  
ne, nevím, o co jde3317,93 %10,93 %  
ano vyzkoušel bych ho, ale v mém okolí nikde nefunguje2413,04 %7,95 %  

Graf

22. Využili byste možnosti pravidelně odebírat mléčné biovýrobky přímo od farmáře z vašeho regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pokud by mě jeho produkty zaujali13975,54 %46,03 %  
ne, nakupuji spíše nepravidelně2413,04 %7,95 %  
ne, raději nakupuji osobně v obchodě168,7 %5,3 %  
Ne, raději nakupuji přímo u farmáře10,54 %0,33 %  
odebírám tyto výrobky pravidelně10,54 %0,33 %  
kdyby nějaký byl v blízkém okolí určitě bych neváhala10,54 %0,33 %  
již kupuji pravidelně10,54 %0,33 %  
mám vlastní produkci10,54 %0,33 %  

Graf

23. Je nějaké místo, kde byste se rádi setkávali s mléčnými biopotravinami, ale nabídka zde chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bernartice

beroun

bufety

centrum města

kavárna, cukrárna, herny pro děti

makro

menší předváděcí akce

Milevský region

Ne

Ne

ne

ne

Ne.

nevím

obchodný reťazec Lídl

Praha 7- Letná

restaurace

restaurace, občerstvení, malé obchody

Tesco

u nás v obchodě

Určitě bych uvítala jejich širší nabídku na farmářských trzích

v nemších obchodech např. na vesnici

v restauracích mi chybí kvalitní potraviny. vaří se z nekvalitních surovin. ráda si připlatím za kvalitní suroviny, ať se týká mléčných produktů, zeleniny, masa,....

Ve městě Kladno není žádný zdroj

vecerka na rohu

Veřejné zábavné multiplexy, turisticky atraktivní lokality

všude

24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
třídím odpad15383,15 %50,66 %  
zajímám se o zdravou výživu12266,3 %40,4 %  
používám úsporné elektrospotřebiče10858,7 %35,76 %  
zajímám se o ochranu zvířat7138,59 %23,51 %  
používám ekologické produkty6836,96 %22,52 %  
preferuji ekologicky šetrnou dopravu (MHD, železnici, kolo)6736,41 %22,19 %  
pravidelně sportuji v přírodě6032,61 %19,87 %  
vyhledávám v médiích informace k tomuto tématu4323,37 %14,24 %  
v ochraně životního prostředí se nijak neangažuji, ale myslím si, že je nutné ho chránit3116,85 %10,26 %  
tato problematika mě nezajímá21,09 %0,66 %  

Graf

25. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16388,59 %53,97 %  
Muž2111,41 %6,95 %  

Graf

26. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 3010154,89 %33,44 %  
31 – 457339,67 %24,17 %  
46 - 6084,35 %2,65 %  
nad 60 let21,09 %0,66 %  

Graf

27. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou9048,91 %29,8 %  
vyšší a vysokoškolské8445,65 %27,81 %  
střední bez maturity94,89 %2,98 %  
základní10,54 %0,33 %  

Graf

28. Čistý příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 12 tis.7145,22 %23,51 %  
12 – 20 tis.5031,85 %16,56 %  
nad 20 tis.3622,93 %11,92 %  

Graf

29. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 50 tis. obyvatel6133,15 %20,2 %  
2 tis. – 20 tis. obyvatel5027,17 %16,56 %  
obec do 2 tis. obyvatel4524,46 %14,9 %  
20 – 50 tis. obyvatel2815,22 %9,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete mléčné BIO potraviny?

  • odpověď nenakupuji žádné biopotraviny:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 – 45 na otázku 6. Váš věk
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi myslím, že biopotraviny nejsou zdravější než běžné potraviny na otázku 2. Důvodem proč nenakupuji je:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 20 tis. na otázku 8. Váš čistý příjem

4. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

  • odpověď třídím odpad:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 – 50 tis. obyvatel na otázku 9. Bydliště
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší nabídka, která by mě zaujala na otázku 3. K nákupu by mně přimnělo:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi používám ekologické produkty na otázku 4. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 – 45 na otázku 6. Váš věk
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi používám úsporné elektrospotřebiče na otázku 4. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně sportuji v přírodě na otázku 4. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

16. Zajímáte se při nákupu o místo původu těchto produktů?

  • odpověď ano, upřednostňuji regionální, národní produkci:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání informací na můj e-mail=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na internetu=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní rozhovor s prodejcem=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na internetu=5 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přímo od farmáře na otázku 12. Mléčné biopotraviny nakupuji:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinde na otázku 10. Běžné potraviny nejčastěji nakupuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání informací na můj e-mail=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano vyzkoušel bych ho, ale v mém okolí nikde nefunguje na otázku 21. Znáte tzv. bedýnkový prodej biopotravin?

22. Využili byste možnosti pravidelně odebírat mléčné biovýrobky přímo od farmáře z vašeho regionu?

  • odpověď ano, pokud by mě jeho produkty zaujali:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace v tisku=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídka v obchodě, kde obvykle nakupuji=2 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, už jsem tímto způsobem nakupoval na otázku 21. Znáte tzv. bedýnkový prodej biopotravin?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, pravidelně na otázku 11. Využíváte pro nákup běžných potravin prodejny obchodního řetězce COOP?

24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

  • odpověď třídím odpad:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinde na otázku 10. Běžné potraviny nejčastěji nakupuji
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáky ve schránce=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní rozhovor s prodejcem=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi používám úsporné elektrospotřebiče na otázku 24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace v tisku=7 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání informací na můj e-mail=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní rozhovor s prodejcem=2 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vídám ho na výrobcích, ale nevím, co znamená na otázku 17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídka v obchodě, kde obvykle nakupuji=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, bioprodukty, které nakupuji, toto značení nemají na otázku 17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
  • odpověď zajímám se o zdravou výživu:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímám se o zdravý životní styl na otázku 14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaných obchodech (farmářské obchody, zdravá výživa) na otázku 12. Mléčné biopotraviny nakupuji:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáky ve schránce=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?

25. Jsem

  • odpověď Žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci zdravou výživu pro své děti na otázku 14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídka v obchodě, kde obvykle nakupuji=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace v tisku=7 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáky ve schránce=5 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání informací na můj e-mail=3 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáky ve schránce=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaných obchodech (farmářské obchody, zdravá výživa) na otázku 12. Mléčné biopotraviny nakupuji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vídám ho na výrobcích, ale nevím, co znamená na otázku 17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano vyzkoušel bych ho, ale v mém okolí nikde nefunguje na otázku 21. Znáte tzv. bedýnkový prodej biopotravin?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, i v případě že by se cena stravného zvýšila na otázku 19. Uvítali byste mléčné biopotraviny ve školkách a školních jídelnách?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní rozhovor s prodejcem=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání informací na můj e-mail=7 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáky ve schránce=7 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky=3 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, raději nakupuji osobně v obchodě na otázku 22. Využili byste možnosti pravidelně odebírat mléčné biovýrobky přímo od farmáře z vašeho regionu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obec do 2 tis. obyvatel na otázku 29. Bydliště
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímám se o ochranu zvířat na otázku 24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na internetu=5 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace v tisku=5 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní rozhovor s prodejcem=3 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem spokojen na otázku 15. S nabídkou mléčných biopotravin:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12 – 20 tis. na otázku 28. Čistý příjem
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, preferuji jiné obchody potravin na otázku 11. Využíváte pro nákup běžných potravin prodejny obchodního řetězce COOP?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímám se o zdravou výživu na otázku 24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 – 45 na otázku 26. Věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakupuji pravidelně na otázku 1. Nakupujete mléčné BIO potraviny?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi menší prodejny potravin na otázku 12. Mléčné biopotraviny nakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi náhodou na otázku 13. Jak jste se dozvěděli o místě prodeje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídka v obchodě, kde obvykle nakupuji=2 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na internetu=1 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace v tisku=2 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání informací na můj e-mail=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční nabídka v obchodě, kde obvykle nakupuji=1 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi myslím, že jsou kvalitnější na otázku 14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferuji ekologicky šetrnou dopravu (MHD, železnici, kolo) na otázku 24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, bioprodukty, které nakupuji, toto značení nemají na otázku 17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáky ve schránce=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, myslím, že tradiční potraviny jsou zde vyhovující na otázku 19. Uvítali byste mléčné biopotraviny ve školkách a školních jídelnách?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávám v médiích informace k tomuto tématu na otázku 24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky=1 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší a vysokoškolské na otázku 27. Nejvyšší dosažené vzdělání
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mají lepší chuť na otázku 14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, upřednostňuji regionální, národní produkci na otázku 16. Zajímáte se při nákupu o místo původu těchto produktů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, určitě na otázku 20. Uvítali byste využívání mléčných biopotravin v restauracích, cukrárnách a podobných podnicích veřejného stravování? (např. mléčné koktejly z biomléka, zákusky apod.)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 50 tis. obyvatel na otázku 29. Bydliště
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vídám ho na výrobcích, vím, co znamená na otázku 17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rád zkouším nové produkty na otázku 14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace na internetu=7 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní rozhovor s prodejcem=4 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání informací na můj e-mail=6 na otázku 18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, není to pro mě zajímavé na otázku 20. Uvítali byste využívání mléčných biopotravin v restauracích, cukrárnách a podobných podnicích veřejného stravování? (např. mléčné koktejly z biomléka, zákusky apod.)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 tis. – 20 tis. obyvatel na otázku 29. Bydliště

26. Věk

  • odpověď 18 – 30:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, myslím, že tradiční potraviny jsou zde vyhovující na otázku 19. Uvítali byste mléčné biopotraviny ve školkách a školních jídelnách?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete mléčné BIO potraviny?

2. Důvodem proč nenakupuji je:

3. K nákupu by mně přimnělo:

4. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

5. Jsem

6. Váš věk

7. Nejvyšší dosažené vzdělání

8. Váš čistý příjem

9. Bydliště

10. Běžné potraviny nejčastěji nakupuji

11. Využíváte pro nákup běžných potravin prodejny obchodního řetězce COOP?

12. Mléčné biopotraviny nakupuji:

13. Jak jste se dozvěděli o místě prodeje?

14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:

15. S nabídkou mléčných biopotravin:

16. Zajímáte se při nákupu o místo původu těchto produktů?

17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra

18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?

19. Uvítali byste mléčné biopotraviny ve školkách a školních jídelnách?

20. Uvítali byste využívání mléčných biopotravin v restauracích, cukrárnách a podobných podnicích veřejného stravování? (např. mléčné koktejly z biomléka, zákusky apod.)?

21. Znáte tzv. bedýnkový prodej biopotravin?

22. Využili byste možnosti pravidelně odebírat mléčné biovýrobky přímo od farmáře z vašeho regionu?

24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

25. Jsem

26. Věk

27. Nejvyšší dosažené vzdělání

28. Čistý příjem

29. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete mléčné BIO potraviny?

2. Důvodem proč nenakupuji je:

3. K nákupu by mně přimnělo:

4. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

5. Jsem

6. Váš věk

7. Nejvyšší dosažené vzdělání

8. Váš čistý příjem

9. Bydliště

10. Běžné potraviny nejčastěji nakupuji

11. Využíváte pro nákup běžných potravin prodejny obchodního řetězce COOP?

12. Mléčné biopotraviny nakupuji:

13. Jak jste se dozvěděli o místě prodeje?

14. Důvodem proč mléčné bioprodukty nakupuji, je:

15. S nabídkou mléčných biopotravin:

16. Zajímáte se při nákupu o místo původu těchto produktů?

17. Znáte označení biopotravin – zelené logo tzv. biozebra

18. Výrobce mléčných bioproduktů by vás rád seznámil se svými výrobky, jaký způsob propagace vám nejvíce vyhovuje?

19. Uvítali byste mléčné biopotraviny ve školkách a školních jídelnách?

20. Uvítali byste využívání mléčných biopotravin v restauracích, cukrárnách a podobných podnicích veřejného stravování? (např. mléčné koktejly z biomléka, zákusky apod.)?

21. Znáte tzv. bedýnkový prodej biopotravin?

22. Využili byste možnosti pravidelně odebírat mléčné biovýrobky přímo od farmáře z vašeho regionu?

24. Jaký je Váš vztah k ekologii a zdravému životnímu stylu?

25. Jsem

26. Věk

27. Nejvyšší dosažené vzdělání

28. Čistý příjem

29. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrnečková, H.Mléčné biopotraviny (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://mlecne-biopotraviny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.