Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > mobilní aplikace v CR

mobilní aplikace v CR

Prestiž a důvěra vybraných profesí
Které profese považujete za prestižní? V jaké máte největší důvěru?

(veřejné výsledky 11. července 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Lokajová
Šetření:27. 05. 2015 - 17. 06. 2015
Počet respondentů:253
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník je určen pro širokou veřejnost a zabývá se tématem mobilních aplikací v korelaci s cestovním ruchem. Předem děkuji za jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15159,68 %59,68 %  
muž10240,32 %40,32 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 28 let14055,34 %55,34 %  
29 - 39 let4919,37 %19,37 %  
méně než 18 let3413,44 %13,44 %  
40 - 50 let259,88 %9,88 %  
více než 51 let51,98 %1,98 %  

Graf

3. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11645,85 %45,85 %  
10340,71 %40,71 %  
3413,44 %13,44 %  

Graf

4. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardubický kraj5120,16 %20,16 %  
Hlavní město Praha4517,79 %17,79 %  
Středočeský kraj3212,65 %12,65 %  
Jihomoravský kraj239,09 %9,09 %  
Královéhradecký kraj228,7 %8,7 %  
Moravskoslezský kraj145,53 %5,53 %  
Ústecký kraj135,14 %5,14 %  
Zlínský kraj124,74 %4,74 %  
Plzeňský kraj114,35 %4,35 %  
Olomoucký kraj93,56 %3,56 %  
Liberecký kraj83,16 %3,16 %  
Jihočeský kraj72,77 %2,77 %  
Vysočina41,58 %1,58 %  
Karlovarský kraj20,79 %0,79 %  

Graf

5. Které sociální sítě nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook22287,75 %87,75 %  
YouTube17870,36 %70,36 %  
Instagram5923,32 %23,32 %  
Google+5120,16 %20,16 %  
LinkedIn3011,86 %11,86 %  
Twitter2610,28 %10,28 %  
Pinterest218,3 %8,3 %  
žádné145,53 %5,53 %  
Foursquare51,98 %1,98 %  
Snapchat20,79 %0,79 %  
suzukibandit.cz10,4 %0,4 %  
Tibder, Whatsapp10,4 %0,4 %  
s některé další10,4 %0,4 %  
odborné diskusní skupiny10,4 %0,4 %  
Swarm10,4 %0,4 %  
myspace a ask10,4 %0,4 %  

Graf

6. Cestujete/cestoval(a) jste někdy s cestovními kancelářemi nebo cestovními agenturami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, zhruba každé 2 - 3 roky5923,32 %23,32 %  
ano, průměrně jednou ročně5320,95 %20,95 %  
výjimečně, méně než jednou za 10 let5120,16 %20,16 %  
občas, průměrně jednou za 5 – 10 let4317 %17 %  
nikdy3413,44 %13,44 %  
ano, několikrát ročně135,14 %5,14 %  

Graf

7. Které druhy zájezdů vybíráte nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolená u moře16066,67 %63,24 %  
poznávací (eurovíkendy, historické památky,…)7631,67 %30,04 %  
pobytové (chaty a chalupy, lázně a wellness,…)7430,83 %29,25 %  
aktivní (sportovní akce, lyžařské zájezdy, cyklistika, turistika,…)6225,83 %24,51 %  
ekologické10,42 %0,4 %  
žádný, raději sám10,42 %0,4 %  
Jezdím zásadně sama a vše si sama zařizuji10,42 %0,4 %  
sám sebou naplánovaný (rodiny s dětmi na chalupu...)10,42 %0,4 %  
žádné10,42 %0,4 %  
pracovní 10,42 %0,4 %  
zájezdy nekupuji10,42 %0,4 %  
vzdělávací, sportovní10,42 %0,4 %  
nevybírám10,42 %0,4 %  

Graf

8. Která reklama Vás případně více osloví ke koupi zájezdu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení kamarádů, známých, osobní kontakt na prodejně17067,19 %67,19 %  
internetová (bannery, webová prezentace, e-shop, apod)10340,71 %40,71 %  
žádná / nevím4818,97 %18,97 %  
tištěná (letáky, tištěné katalogy, apod.)4317 %17 %  
televizní218,3 %8,3 %  
rozhlasová51,98 %1,98 %  
Cestuji zpravidla individuálně, na případné zájezdy pořizovala manželka či přátelé a jen jsem se přidal10,4 %0,4 %  
osobní doporučení, na reklamy nehraju10,4 %0,4 %  
Zásadně nevyužívám cestovky, volím výhradně nezávislé cestování10,4 %0,4 %  
slevový portál10,4 %0,4 %  
žádná, vždy plánuji sám10,4 %0,4 %  
vlastní 10,4 %0,4 %  
zájezdy nekupuji viz předchozí otázka10,4 %0,4 %  
mám svoje destinace kam chci jet a reklama neovlivňuje můj výběr lokality10,4 %0,4 %  

Graf

9. Na jakém zařízení nejčastěji využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stolní PC, notebook22689,33 %89,33 %  
smartphone17267,98 %67,98 %  
tablet4919,37 %19,37 %  
nevyužívám20,79 %0,79 %  
obyčejný mobilní telefon, televize10,4 %0,4 %  
mobil10,4 %0,4 %  
tv10,4 %0,4 %  

Graf

10. Jaké mobilní aplikace nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sociální sítě18372,33 %72,33 %  
zpravodajství, informace, předpovědi počasí apod.11746,25 %46,25 %  
cestování (online/offline mapy a navigace, jízdní řády, místní informace, doprava…)11344,66 %44,66 %  
užitečné (menstruační kalendáře, poznámky, budíky, nákupy apod.)10943,08 %43,08 %  
mobilní hry10441,11 %41,11 %  
webové aplikace (webové prezentace pro mobilní telefony, vyhledávání na internetu, e-shopy,…)8935,18 %35,18 %  
hudební aplikace, filmy8433,2 %33,2 %  
vzdělávací aplikace (knihy, business, finance, slovníky…)7328,85 %28,85 %  
sportovní aplikace (běžecké, cvičební,…)5622,13 %22,13 %  
zábavné aplikace4417,39 %17,39 %  
žádné114,35 %4,35 %  
Kalendář, e-mail10,4 %0,4 %  
bankovní ad.10,4 %0,4 %  
audioknihy-vzdělávací i beletrii10,4 %0,4 %  
nástroje10,4 %0,4 %  
vzdálený přístup (ssh, rlogin...)10,4 %0,4 %  
Fotoaparát10,4 %0,4 %  

Graf

11. Jak často v průměru využíváte mobilní aplikace?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den14960,32 %58,89 %  
několikrát za hodinu6024,29 %23,72 %  
několikrát v týdnu218,5 %8,3 %  
příležitostně176,88 %6,72 %  

Graf

12. Využíváte mobilní aplikace spojené s cestováním? Pokud ano, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
online / offline mapy, navigace16867,47 %66,4 %  
předpověď počasí16465,86 %64,82 %  
jízdní řády, rezervace jízdenek, letenek apod.15662,65 %61,66 %  
slovník12249 %48,22 %  
turistické mapy6124,5 %24,11 %  
informace o lokalitě, kulturní události, provozy lanovek, lyžařských středisek apod.5722,89 %22,53 %  
nevyužívám2710,84 %10,67 %  
objednávání zájezdů41,61 %1,58 %  
Přes webový porhlížeč v mobilním telefonu jízdní řády, zpoždění vlaku či autobusu10,4 %0,4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. Bydliště:

5. Které sociální sítě nejčastěji využíváte?

6. Cestujete/cestoval(a) jste někdy s cestovními kancelářemi nebo cestovními agenturami?

7. Které druhy zájezdů vybíráte nejčastěji?

8. Která reklama Vás případně více osloví ke koupi zájezdu?

9. Na jakém zařízení nejčastěji využíváte internet?

10. Jaké mobilní aplikace nejčastěji využíváte?

11. Jak často v průměru využíváte mobilní aplikace?

12. Využíváte mobilní aplikace spojené s cestováním? Pokud ano, jaké?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. Bydliště:

5. Které sociální sítě nejčastěji využíváte?

6. Cestujete/cestoval(a) jste někdy s cestovními kancelářemi nebo cestovními agenturami?

7. Které druhy zájezdů vybíráte nejčastěji?

8. Která reklama Vás případně více osloví ke koupi zájezdu?

9. Na jakém zařízení nejčastěji využíváte internet?

10. Jaké mobilní aplikace nejčastěji využíváte?

11. Jak často v průměru využíváte mobilní aplikace?

12. Využíváte mobilní aplikace spojené s cestováním? Pokud ano, jaké?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lokajová, V.mobilní aplikace v CR (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://mobilni-aplikace-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.