Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobilní kadeřnictví pro seniory a nemobilní
Mobilní kadeřnictví pro seniory a nemobilní
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jarmila Kroupová |
---|---|
Šetření: | 29. 03. 2015 - 20. 04. 2015 |
Počet respondentů: | 51 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.29 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:23 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jako dobrovolník v nemocnici, jsem se setkala s velmi kladnou odezvou na kadeřnické služby, které v nemocnici zdarma poskytuji. Přivádí mě to k myšlence, že je nejspíš i mimo nemocniční zařízení velké procento lidí, kteří by služeb mobilního kadeřníka s vděkem využilo. Budu velice ráda, když si pomocí dotazníku udělám lepší představu o tom, kdo by takových služeb využil a za jakých podmínek.
Odpovědi respondentů
1. Sdělte prosím věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31 - 60 let | 36 | 70,59 % | 70,59 % |
21 - 30 let | 7 | 13,73 % | 13,73 % |
60 a více let | 5 | 9,8 % | 9,8 % |
do 20 let | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
2. Sdělte prosím pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ŽENA | 45 | 88,24 % | 88,24 % |
MUŽ | 6 | 11,76 % | 11,76 % |
3. V jakém kraji žijete ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Liberecký kraj | 38 | 74,51 % | 74,51 % |
Středočeský kraj | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
Karlovarský kraj | 2 | 3,92 % | 3,92 % |
Jihomoravský kraj | 2 | 3,92 % | 3,92 % |
Olomoucký kraj | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
Zlínský kraj | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
Pardubický kraj | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
Královéhradecký kraj | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
Moravskoslezský kraj | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
Ústecký kraj | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
4. Máte svou kadeřnici - kadeřníka ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 82,35 % | 82,35 % |
ne | 9 | 17,65 % | 17,65 % |
5. Co by rozhodlo o tom, že svého kadeřníka změníte ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena služeb | 21 | 41,18 % | 41,18 % |
vzájemná sympatie | 19 | 37,25 % | 37,25 % |
stanete se nemobilní | 18 | 35,29 % | 35,29 % |
doporučení | 17 | 33,33 % | 33,33 % |
vzdálenost do kadeřnictví | 9 | 17,65 % | 17,65 % |
krátké termíny objednání | 8 | 15,69 % | 15,69 % |
chcete změnu | 4 | 7,84 % | 7,84 % |
je vám jedno kam chodíte | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
6. Jaký by byl důvod, abyste služeb mobilního kadeřníka využil/a ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlastní nemobilita | 31 | 60,78 % | 60,78 % |
nemobilita někoho z rodiny | 19 | 37,25 % | 37,25 % |
doporučení | 17 | 33,33 % | 33,33 % |
je to pohodlné | 8 | 15,69 % | 15,69 % |
lepší cena než u konkurence | 8 | 15,69 % | 15,69 % |
7. Proč byste služeb mobilního kadeřníka nevyužil/a ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nechci svého kadeřníka měnit | 18 | 35,29 % | 35,29 % |
návštěvu kadeřnictví beru jako relax | 14 | 27,45 % | 27,45 % |
nepotřebuji to | 13 | 25,49 % | 25,49 % |
cena | 9 | 17,65 % | 17,65 % |
nedůvěra pustit si do bytu cizí osobu | 7 | 13,73 % | 13,73 % |
8. Postrádáte službu mobilního kadeřníka ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 17 | 33,33 % | 33,33 % |
asi ne | 13 | 25,49 % | 25,49 % |
uvažuji nad tím | 11 | 21,57 % | 21,57 % |
asi ano | 7 | 13,73 % | 13,73 % |
ano | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
urgentně ano | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
nikdy bych to nevyužil/a | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
9. Byl/a byste ochotný/á tolerovat delší dobu kadeřnických prací. ( z důvodu nedostatečného vybavení v domácím prostředí - sušák apod. ) ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 22 | 43,14 % | 43,14 % |
spíše souhlasím | 17 | 33,33 % | 33,33 % |
nevím | 9 | 17,65 % | 17,65 % |
nesouhlasím | 3 | 5,88 % | 5,88 % |
10. Jak by se měla doprava k zákazníkovi promítnout do celkové ceny za služby ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
paušální platba na cesty v rámci města | 32 | 62,75 % | 62,75 % |
sazba za ujeté km | 15 | 29,41 % | 29,41 % |
dané ceny dopravy dle okruhů kilometrů od bydliště kadeřníka | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
0 | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
nevím | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
chceš práci tak cena dohodou | 1 | 1,96 % | 1,96 % |
11. Máte další komentáře k tématu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Ať se daří rozvíjet tuto službu!
já nepotřebuji, někteří mí pacienti by asi uvítali- ale podle ceny.
je to zajímavý nápad, když jsem se starala o svou babičku, tak jsem tento problém řešila
Když má moje mamka zdravotní problémy určitě bych službu využila pro ni.
Líbí se mi váš nápad. Sama jsem byla pár týdnů nemobilní, v tomto případě bych byla za takovouto službu vděčná.
Líbí se mi váš nápad. Sama jsem s e dostala do stavu, když jsem byla pár týdnů nemobilní..
Mně jde dost o kvalitu stříhání, použité barvy, čas od času kadeřníka měním, ale na žádného si nemohu výrazně stěžovat. Uvítám i barvení přírodními Hena barvami nebo jinými barvami.
Myslím, že je to dobrá služba.
Myslím, že je to velmi užitečná služba pro mnoho lidí.
ne
ne
Skvely napad :-)
u zákazníka doma kadeřník neplatí energie, nájem, úklid atd.
zajímavá myšlenka, mám doma 95letou babičku, která zatím dochází ke kadeřníkovi ,ale jak dlouho to bude zvládat nevím.Držím palce.
Zajímavý nápad. Určitě by měl naději na dobrý podnikatelský záměr.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.