Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobilní operátoři na slovensku

Mobilní operátoři na slovensku

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Adámková
Šetření:04. 11. 2011 - 20. 11. 2011
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):29 / 27.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro seminární práci. V případě, že nebudete moci zodpovědět některou z otázek, otázku přeskočte.

Dotazník se týká slovenských mobilních operátorů, proto prosíme o vyplnění pouze respondenty, kteří s nimi mají zkušenost.
 

Odpovědi respondentů

1. Označte mobilního operátora, kterého používáte (v případě, že využíváte služeb více mobilních operátorů, vyberte toho, kterého využíváte nejčastěji).

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orange2234,92 %34,38 %  
Telefónica O22133,33 %32,81 %  
Telekom Slovak (T-Mobile)2031,75 %31,25 %  

Graf

2. Jaké služby mobilního operátora využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tarif3656,25 %56,25 %  
Kredit2539,06 %39,06 %  
platim iba to čo prevolam11,56 %1,56 %  
Tarif, internet, televize11,56 %1,56 %  
internet11,56 %1,56 %  

Graf

3. Plně důvěřuji službám mobilního operátora (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71219,05 %18,75 %  
51219,05 %18,75 %  
8914,29 %14,06 %  
9711,11 %10,94 %  
10711,11 %10,94 %  
357,94 %7,81 %  
457,94 %7,81 %  
646,35 %6,25 %  
111,59 %1,56 %  
211,59 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.58
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4
Směrodatná odchylka:2
Medián:7
Modus:7

Graf

4. Mobilní operátor rychle reaguje na změny potřeb zákazníků a upravuje nabídku poskytovaných služeb (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81219,67 %18,75 %  
71219,67 %18,75 %  
6914,75 %14,06 %  
9813,11 %12,5 %  
558,2 %7,81 %  
458,2 %7,81 %  
334,92 %4,69 %  
234,92 %4,69 %  
1023,28 %3,13 %  
123,28 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.45
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.62
Směrodatná odchylka:1.9
Medián:7
Modus:8

Graf

5. Svého mobilního operátora vnímám jako stabilní firmu, která poskytuje kvalitní služby svým zákazníkům (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81625 %25 %  
101218,75 %18,75 %  
7710,94 %10,94 %  
569,38 %9,38 %  
969,38 %9,38 %  
469,38 %9,38 %  
657,81 %7,81 %  
223,13 %3,13 %  
123,13 %3,13 %  
323,13 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.12
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.56
Směrodatná odchylka:2.14
Medián:8
Modus:8

Graf

6. Prostředí prodejny mobilního operátora působí velmi reprezentativním a příjemným dojmem (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81930,16 %29,69 %  
91828,57 %28,13 %  
101117,46 %17,19 %  
769,52 %9,38 %  
646,35 %6,25 %  
323,17 %3,13 %  
423,17 %3,13 %  
111,59 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.21
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.81
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:8
Modus:8

Graf

7. Prostředí internetových stránek mobilního operátora působí velmi příjemně a přehledně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81625,4 %25 %  
71625,4 %25 %  
91015,87 %15,63 %  
669,52 %9,38 %  
1057,94 %7,81 %  
346,35 %6,25 %  
434,76 %4,69 %  
523,17 %3,13 %  
211,59 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.26
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.55
Směrodatná odchylka:1.6
Medián:7
Modus:8

Graf

8. Služby mobilního operátora jsou snadno dostupné - rychlé vyřízení požadavků, dostupnost prodejen, možnost vyřízení požadavků online nebo po telefonu (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81626,23 %25 %  
101016,39 %15,63 %  
9914,75 %14,06 %  
7711,48 %10,94 %  
6711,48 %10,94 %  
458,2 %7,81 %  
558,2 %7,81 %  
323,28 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.47
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.07
Směrodatná odchylka:1.75
Medián:8
Modus:8

Graf

9. Vyšší cena poskytovaných služeb znamená vyšší kvalitu oproti službám konkurenčních mobilních operátorů (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasímú.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41219,05 %18,75 %  
51117,46 %17,19 %  
1914,29 %14,06 %  
3812,7 %12,5 %  
669,52 %9,38 %  
269,52 %9,38 %  
1046,35 %6,25 %  
834,76 %4,69 %  
734,76 %4,69 %  
911,59 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.3
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.5
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:4
Modus:4

Graf

10. Vámi zakoupené služby mobilního operátora vnímáte jako velmi kvalitní (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71219,35 %18,75 %  
61117,74 %17,19 %  
81117,74 %17,19 %  
51016,13 %15,63 %  
969,68 %9,38 %  
1046,45 %6,25 %  
323,23 %3,13 %  
423,23 %3,13 %  
123,23 %3,13 %  
223,23 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.57
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:2.9
Směrodatná odchylka:1.7
Medián:7
Modus:7

Graf

11. Mobilní operátor informuje své zákazníky o novinkách v nabídce, blížících se akcích ... včas a s dostatkem informací (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81829,03 %28,13 %  
71219,35 %18,75 %  
6914,52 %14,06 %  
9812,9 %12,5 %  
5711,29 %10,94 %  
1046,45 %6,25 %  
123,23 %3,13 %  
323,23 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.18
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:7
Modus:8

Graf

12. Služby poskytované mobilním operátorem jsou poskytovány rychle a kvalitně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81321,31 %20,31 %  
71118,03 %17,19 %  
61118,03 %17,19 %  
1069,84 %9,38 %  
969,84 %9,38 %  
569,84 %9,38 %  
458,2 %7,81 %  
323,28 %3,13 %  
111,64 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.93
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.66
Směrodatná odchylka:1.63
Medián:7
Modus:8

Graf

13. Informace poskytované mobilním operátorem jsou běžnému zákazníkovi zcela srozumitelné (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81320,63 %20,31 %  
7914,29 %14,06 %  
6914,29 %14,06 %  
5812,7 %12,5 %  
10711,11 %10,94 %  
469,52 %9,38 %  
946,35 %6,25 %  
346,35 %6,25 %  
123,17 %3,13 %  
211,59 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.54
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.79
Směrodatná odchylka:1.95
Medián:7
Modus:8

Graf

14. Cenová úroveň poskytovaných služeb je odpovídající jejich kvalitě (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71219,05 %18,75 %  
51117,46 %17,19 %  
61015,87 %15,63 %  
9711,11 %10,94 %  
869,52 %9,38 %  
1069,52 %9,38 %  
446,35 %6,25 %  
134,76 %4,69 %  
334,76 %4,69 %  
211,59 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.44
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.68
Směrodatná odchylka:1.92
Medián:6
Modus:7

Graf

15. Mobilní operátor zvolil vhodnou formu reklamní kampaně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81524,19 %23,44 %  
71016,13 %15,63 %  
61016,13 %15,63 %  
9914,52 %14,06 %  
1069,68 %9,38 %  
558,06 %7,81 %  
134,84 %4,69 %  
223,23 %3,13 %  
411,61 %1,56 %  
311,61 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.09
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.32
Směrodatná odchylka:1.82
Medián:7
Modus:8

Graf

16. Zaměstnanci mobilního operátora mají dostatečnou kvalifikaci a odborné znalosti (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81625,4 %25 %  
51015,87 %15,63 %  
7914,29 %14,06 %  
9812,7 %12,5 %  
6812,7 %12,5 %  
446,35 %6,25 %  
246,35 %6,25 %  
1034,76 %4,69 %  
111,59 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.68
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.15
Směrodatná odchylka:1.77
Medián:7
Modus:8

Graf

17. Seřaďte mobilní operátory podle toho, jak na Vás působí (1. nejlepší, 3.nejhorší).

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Orange2.0310.749
Telefónica O21.750.656
Telekom Slovak (T-Mobile)2.1410.621

Graf

18. Zakoupená služba mobilního operátora vždy splnila moje očekávání a potřeby (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71117,74 %17,19 %  
8914,52 %14,06 %  
9914,52 %14,06 %  
5812,9 %12,5 %  
6711,29 %10,94 %  
4711,29 %10,94 %  
1069,68 %9,38 %  
334,84 %4,69 %  
123,23 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.71
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.66
Směrodatná odchylka:1.91
Medián:7
Modus:7

Graf

19. Při jednání se zaměstnanci v prodejnách jsem se vždy setkal s odborným a vstřícným jednáním (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81424,14 %21,88 %  
91220,69 %18,75 %  
7813,79 %12,5 %  
10813,79 %12,5 %  
458,62 %7,81 %  
546,9 %6,25 %  
335,17 %4,69 %  
123,45 %3,13 %  
211,72 %1,56 %  
611,72 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.28
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.66
Směrodatná odchylka:2.16
Medián:8
Modus:8

Graf

20. Při jednání s operátory na infolinkách jsem se vždy setkal s odborným a vstřícným jednáním (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71119,3 %17,19 %  
10915,79 %14,06 %  
8814,04 %12,5 %  
5712,28 %10,94 %  
9712,28 %10,94 %  
6712,28 %10,94 %  
347,02 %6,25 %  
435,26 %4,69 %  
211,75 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.02
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.02
Směrodatná odchylka:2
Medián:7
Modus:7

Graf

21. Moje stížnosti byly vždy vyřešeny (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7815,69 %12,5 %  
10815,69 %12,5 %  
9815,69 %12,5 %  
8713,73 %10,94 %  
6611,76 %9,38 %  
559,8 %7,81 %  
447,84 %6,25 %  
323,92 %3,13 %  
123,92 %3,13 %  
211,96 %1,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.61
Směrodatná odchylka:2.15
Medián:7
Modus:7

Graf

22. Při vyřižování stížností jsem se vždy setkal s pozitivním přístupem (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7916,98 %14,06 %  
8916,98 %14,06 %  
10815,09 %12,5 %  
559,43 %7,81 %  
959,43 %7,81 %  
459,43 %7,81 %  
647,55 %6,25 %  
347,55 %6,25 %  
223,77 %3,13 %  
123,77 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.63
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.4
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:7
Modus:7

Graf

23. Vaše stížnost byla vždy vyřízena rychle a bez odkladů (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8916,98 %14,06 %  
6916,98 %14,06 %  
9713,21 %10,94 %  
10611,32 %9,38 %  
759,43 %7,81 %  
559,43 %7,81 %  
347,55 %6,25 %  
147,55 %6,25 %  
423,77 %3,13 %  
223,77 %3,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.43
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.04
Směrodatná odchylka:2.46
Medián:7
Modus:8

Graf

24. Kolikrát se u Vás za poslední rok vyskytly problémy se službami mobilního operátora?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 krát3048,39 %46,88 %  
ani jednou2845,16 %43,75 %  
nic23,23 %3,13 %  
vícekrát23,23 %3,13 %  
3 - 4 krát11,61 %1,56 %  

Graf

25. Pokud by jiný mobilní operátor přišel s nabídkou velmi podobné služby za lehce nižší cenu, stávajícího operátora bych neopustil (ano - neopustil, ne - opustil).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3557,38 %54,69 %  
ne2642,62 %40,63 %  

Graf

26. Pokud by obdobné služby nabídl jiný mobilní operátor za výrazně nižší ceny, svého stávajícího operátora bych neopustil (ano - neopustil, ne - opustil).

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4168,33 %64,06 %  
ano1931,67 %29,69 %  

Graf

27. Myslíte si, že v následujících dvou letech změníte svého mobilního operátora.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4674,19 %71,88 %  
ano1625,81 %25 %  

Graf

28. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3556,45 %54,69 %  
muž2743,55 %42,19 %  

Graf

29. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 27 let5587,3 %85,94 %  
28 - 37 let46,35 %6,25 %  
38 - 47 let46,35 %6,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Seřaďte mobilní operátory podle toho, jak na Vás působí (1. nejlepší, 3.nejhorší).

  • odpověď Telefónica O2=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefónica O2 na otázku 1. Označte mobilního operátora, kterého používáte (v případě, že využíváte služeb více mobilních operátorů, vyberte toho, kterého využíváte nejčastěji).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Označte mobilního operátora, kterého používáte (v případě, že využíváte služeb více mobilních operátorů, vyberte toho, kterého využíváte nejčastěji).

2. Jaké služby mobilního operátora využíváte?

3. Plně důvěřuji službám mobilního operátora (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

4. Mobilní operátor rychle reaguje na změny potřeb zákazníků a upravuje nabídku poskytovaných služeb (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

5. Svého mobilního operátora vnímám jako stabilní firmu, která poskytuje kvalitní služby svým zákazníkům (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

6. Prostředí prodejny mobilního operátora působí velmi reprezentativním a příjemným dojmem (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

7. Prostředí internetových stránek mobilního operátora působí velmi příjemně a přehledně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

8. Služby mobilního operátora jsou snadno dostupné - rychlé vyřízení požadavků, dostupnost prodejen, možnost vyřízení požadavků online nebo po telefonu (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

9. Vyšší cena poskytovaných služeb znamená vyšší kvalitu oproti službám konkurenčních mobilních operátorů (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasímú.

10. Vámi zakoupené služby mobilního operátora vnímáte jako velmi kvalitní (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

11. Mobilní operátor informuje své zákazníky o novinkách v nabídce, blížících se akcích ... včas a s dostatkem informací (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

12. Služby poskytované mobilním operátorem jsou poskytovány rychle a kvalitně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

13. Informace poskytované mobilním operátorem jsou běžnému zákazníkovi zcela srozumitelné (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

14. Cenová úroveň poskytovaných služeb je odpovídající jejich kvalitě (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

15. Mobilní operátor zvolil vhodnou formu reklamní kampaně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

16. Zaměstnanci mobilního operátora mají dostatečnou kvalifikaci a odborné znalosti (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

17. Seřaďte mobilní operátory podle toho, jak na Vás působí (1. nejlepší, 3.nejhorší).

18. Zakoupená služba mobilního operátora vždy splnila moje očekávání a potřeby (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

19. Při jednání se zaměstnanci v prodejnách jsem se vždy setkal s odborným a vstřícným jednáním (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

20. Při jednání s operátory na infolinkách jsem se vždy setkal s odborným a vstřícným jednáním (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím

24. Kolikrát se u Vás za poslední rok vyskytly problémy se službami mobilního operátora?

25. Pokud by jiný mobilní operátor přišel s nabídkou velmi podobné služby za lehce nižší cenu, stávajícího operátora bych neopustil (ano - neopustil, ne - opustil).

26. Pokud by obdobné služby nabídl jiný mobilní operátor za výrazně nižší ceny, svého stávajícího operátora bych neopustil (ano - neopustil, ne - opustil).

27. Myslíte si, že v následujících dvou letech změníte svého mobilního operátora.

28. Pohlaví

29. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Označte mobilního operátora, kterého používáte (v případě, že využíváte služeb více mobilních operátorů, vyberte toho, kterého využíváte nejčastěji).

2. Jaké služby mobilního operátora využíváte?

3. Plně důvěřuji službám mobilního operátora (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

4. Mobilní operátor rychle reaguje na změny potřeb zákazníků a upravuje nabídku poskytovaných služeb (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

5. Svého mobilního operátora vnímám jako stabilní firmu, která poskytuje kvalitní služby svým zákazníkům (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

6. Prostředí prodejny mobilního operátora působí velmi reprezentativním a příjemným dojmem (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

7. Prostředí internetových stránek mobilního operátora působí velmi příjemně a přehledně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

8. Služby mobilního operátora jsou snadno dostupné - rychlé vyřízení požadavků, dostupnost prodejen, možnost vyřízení požadavků online nebo po telefonu (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

9. Vyšší cena poskytovaných služeb znamená vyšší kvalitu oproti službám konkurenčních mobilních operátorů (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasímú.

10. Vámi zakoupené služby mobilního operátora vnímáte jako velmi kvalitní (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

11. Mobilní operátor informuje své zákazníky o novinkách v nabídce, blížících se akcích ... včas a s dostatkem informací (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

12. Služby poskytované mobilním operátorem jsou poskytovány rychle a kvalitně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

13. Informace poskytované mobilním operátorem jsou běžnému zákazníkovi zcela srozumitelné (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

14. Cenová úroveň poskytovaných služeb je odpovídající jejich kvalitě (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

15. Mobilní operátor zvolil vhodnou formu reklamní kampaně (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

16. Zaměstnanci mobilního operátora mají dostatečnou kvalifikaci a odborné znalosti (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

17. Seřaďte mobilní operátory podle toho, jak na Vás působí (1. nejlepší, 3.nejhorší).

18. Zakoupená služba mobilního operátora vždy splnila moje očekávání a potřeby (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

19. Při jednání se zaměstnanci v prodejnách jsem se vždy setkal s odborným a vstřícným jednáním (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím).

20. Při jednání s operátory na infolinkách jsem se vždy setkal s odborným a vstřícným jednáním (1 - velmi nesouhlasím, 10 - velmi souhlasím

24. Kolikrát se u Vás za poslední rok vyskytly problémy se službami mobilního operátora?

25. Pokud by jiný mobilní operátor přišel s nabídkou velmi podobné služby za lehce nižší cenu, stávajícího operátora bych neopustil (ano - neopustil, ne - opustil).

26. Pokud by obdobné služby nabídl jiný mobilní operátor za výrazně nižší ceny, svého stávajícího operátora bych neopustil (ano - neopustil, ne - opustil).

27. Myslíte si, že v následujících dvou letech změníte svého mobilního operátora.

28. Pohlaví

29. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Adámková, I.Mobilní operátoři na slovensku (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://mobilni-operatori-na-slovens.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.