Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma "Mobilní marketing", který bude sloužit pro výzkumnou část mé bakalářské práce na téma: "Mobilní telefon jako nástroj marketingové komunikace".
Dotazník je určen všem uživatelům mobilních telefonů a celý dotazník by neměl zabrat více než 5 minut času.
Předem děkuji za Váš čas při vyplňování dotazníku.
Lenka Štveráková
Odpovědi respondentů
1. Používáte chytrý mobilní telefon, tzv. smartfone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
125
58,96 %
58,96 %
ne
87
41,04 %
41,04 %
2. K čemu využíváte internet v mobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyhledávání informací
126
59,43 %
59,43 %
e-mail
114
53,77 %
53,77 %
sociální sítě
104
49,06 %
49,06 %
čtení zpráv
99
46,7 %
46,7 %
stahování aplikací
66
31,13 %
31,13 %
nevyužívám mobilní internet
64
30,19 %
30,19 %
využívám hry a zábavné aplikace
42
19,81 %
19,81 %
skype
1
0,47 %
0,47 %
mapy, navigace
1
0,47 %
0,47 %
pouze sociální sítě Google Groups
1
0,47 %
0,47 %
nemám
1
0,47 %
0,47 %
mapy
1
0,47 %
0,47 %
Pro přístup do sítě TOR
1
0,47 %
0,47 %
nemám internet v mobilu
1
0,47 %
0,47 %
3. Jak často využíváte mobilní internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
každý den
93
43,87 %
43,87 %
nevyužívám
62
29,25 %
29,25 %
4x - 6x týdně
23
10,85 %
10,85 %
1x - 2x měsíčně
13
6,13 %
6,13 %
1x - 3x týdně
12
5,66 %
5,66 %
příležitostně, alespoň 5x za rok
9
4,25 %
4,25 %
4. Stahujete si do mobilního telefonu aplikace (zdarma/placené)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
118
55,66 %
55,66 %
ne
94
44,34 %
44,34 %
5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevnímám ji
55
46,22 %
25,94 %
vnímám, ale neřídím se jí
39
32,77 %
18,4 %
ze zásady ne
25
21,01 %
11,79 %
6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
106
89,08 %
50 %
ano
13
10,92 %
6,13 %
7. Akceptujete reklamu v SMS?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ze zásady ne
97
45,75 %
45,75 %
nevnímám ji
53
25 %
25 %
vnímám, ale neřídím se jí
51
24,06 %
24,06 %
vnímám ji, pokud je cílená dle místa, kde se právě nacházím
7
3,3 %
3,3 %
vnímám a má na mě vliv
4
1,89 %
1,89 %
8. Ovlivnila Vás reklama tak, že jste si něco koupil/a nebo využila/nabídky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
161
75,94 %
75,94 %
ano
39
18,4 %
18,4 %
nikdy jsem reklamu na mobil neobdržel/a
12
5,66 %
5,66 %
9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
120
56,6 %
56,6 %
ano
92
43,4 %
43,4 %
10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
slevu z nákupu
77
36,32 %
36,32 %
žádnou
69
32,55 %
32,55 %
nadstandardní služby, např. doprava zdarma
38
17,92 %
17,92 %
vzorek zdarma
15
7,08 %
7,08 %
dárek k nákupu
11
5,19 %
5,19 %
tady se nedokážu rozhodnout, u malé a levné komodity dopravu zdarma, u větší (dražší), kde je doprava zdarma samozřejmostí zase třeba slevu nebo jinou službu navíc (delší záruku, co já vím...)
1
0,47 %
0,47 %
ale i dárek k nákupu
1
0,47 %
0,47 %
11. Použil/a jste někdy QR kód?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem ho nevyzkoušel/a
72
33,96 %
33,96 %
nevím, co to je
59
27,83 %
27,83 %
ano, více než 5x za rok
34
16,04 %
16,04 %
jednou jsem ho vyzkoušel/a
28
13,21 %
13,21 %
ano, ale méně než 5x za rok
19
8,96 %
8,96 %
12. Využil/a jste někdy možnost placení mobilem (např. SMS jízdenka, SMS parkovné, lístek do kina, placení za obsah na internetu apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně, alespoň 5x za rok
76
35,85 %
35,85 %
nikdy jsem tuto službu nevyužil/a
56
26,42 %
26,42 %
1x - 2x měsíčně
32
15,09 %
15,09 %
jednou jsem tuto službu využil/a
32
15,09 %
15,09 %
1x - 3x týdně
8
3,77 %
3,77 %
každý den
4
1,89 %
1,89 %
rád/a bych, ale mám blokovaný firemní mobil
3
1,42 %
1,42 %
4x - 6x týdně
1
0,47 %
0,47 %
13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, více než 5x za rok → otázka č. 15, ano, ale méně než 5x za rok → otázka č. 15, jednou jsem se zúčastnil/a → otázka č. 15, nikdy jsem se nezúčastnil/a → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem se nezúčastnil/a
130
61,32 %
61,32 %
ano, ale méně než 5x za rok
41
19,34 %
19,34 %
jednou jsem se zúčastnil/a
30
14,15 %
14,15 %
ano, více než 5x za rok
11
5,19 %
5,19 %
14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nechci poskytovat osobní údaje
49
37,69 %
23,11 %
mám malou šanci na výhru
34
26,15 %
16,04 %
je potřeba vyvinout nepřiměřené úsilí, které neodpovídá výhře
17
13,08 %
8,02 %
výhry pro mě nejsou dostatečně motivující
15
11,54 %
7,08 %
nezajímá mě to
2
1,54 %
0,94 %
nezajímá mě
1
0,77 %
0,47 %
podobná soutěž nikdy neměla dostatečnou propagaci na to, aby mne oslovila
1
0,77 %
0,47 %
je to blbost
1
0,77 %
0,47 %
blokovany firemni telefon
1
0,77 %
0,47 %
nemám rád soutěže
1
0,77 %
0,47 %
pracuji v reklamě, znám pozadí soutěží
1
0,77 %
0,47 %
nezajímá
1
0,77 %
0,47 %
nezajímavé
1
0,77 %
0,47 %
Zúčastňuji se pomocí notebooku...
1
0,77 %
0,47 %
je to akorát past na hlupáky
1
0,77 %
0,47 %
vse uvedene
1
0,77 %
0,47 %
nemám čas
1
0,77 %
0,47 %
Když nemám mobilní telefon, nemohu se, logicky, zúčastnit "spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu". Nauč se chystat dotazníky, jako první otázku dej, zda má vyplňující mobilní telefon. Skutečně, nemá jej úplně každý.
1
0,77 %
0,47 %
15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možnost vyhrát zajímavou výhru
100
47,17 %
47,17 %
ze zásady nesoutěžím
75
35,38 %
35,38 %
preference značky/výrobku, který soutěž pořádá
46
21,7 %
21,7 %
podle typu a složitosti soutěže
37
17,45 %
17,45 %
podle zaměření soutěže (jsem správná cílová skupina)
35
16,51 %
16,51 %
soutěž je pro mě zábava
21
9,91 %
9,91 %
z principu - když už výrobek koupím, tak se zúčastním
15
7,08 %
7,08 %
díky reklamě/upoutávce na soutěž
10
4,72 %
4,72 %
16. Ovlivňuje spotřebitelská soutěž něbo věrnostní program Vaše nákupní chování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ne
109
51,42 %
51,42 %
ne
61
28,77 %
28,77 %
spíše ano
28
13,21 %
13,21 %
ano
14
6,6 %
6,6 %
17. Jakým způsobem se o spotřebitelské soutěži nebo věrnostním programu nejčastěji dozvídáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
z Internetu a sociálních sítí
64
30,19 %
30,19 %
z obalu výrobků
56
26,42 %
26,42 %
na základě propagace v prodejně
43
20,28 %
20,28 %
na základě propagace v TV, tisku a rádiu
43
20,28 %
20,28 %
od známých, přátel, rodiny
6
2,83 %
2,83 %
18. Jaký koumunikační kanál Vám v soutěži nejvíce vyhovuje (např. abyste zaslali soutěžní kód apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet
150
70,75 %
70,75 %
kombinace internet a SMS
48
22,64 %
22,64 %
SMS
14
6,6 %
6,6 %
19. Jaký je podle Vás hlavní důvod k pořádání spotřebitelských soutěží nebo věrnostních programů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
navýšení prodeje
80
37,74 %
37,74 %
zviditelnění značky
75
35,38 %
35,38 %
podpora loajality
29
13,68 %
13,68 %
konkurenční výhoda
14
6,6 %
6,6 %
image značky
8
3,77 %
3,77 %
získání osobních údajů pro spam
1
0,47 %
0,47 %
všechno uvedené
1
0,47 %
0,47 %
peníze, co jinýho
1
0,47 %
0,47 %
mě je to jedno, už ten dotazník začíná být dlouhý
1
0,47 %
0,47 %
zviditelnění značky a navýšení prodeje
1
0,47 %
0,47 %
Mám jiné starosti, toto mne ani trochu nezajímá.
1
0,47 %
0,47 %
20. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
133
62,74 %
62,74 %
muž
79
37,26 %
37,26 %
21. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26 - 35
95
44,81 %
44,81 %
16 - 25
79
37,26 %
37,26 %
36 - 45
29
13,68 %
13,68 %
46 - 50
5
2,36 %
2,36 %
51 a více
4
1,89 %
1,89 %
22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
101
47,64 %
47,64 %
vysokoškolské
93
43,87 %
43,87 %
základní
11
5,19 %
5,19 %
středoškolské bez maturity
7
3,3 %
3,3 %
23. Jaké je Vaše povolání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnanec
103
48,58 %
48,58 %
student
60
28,3 %
28,3 %
mateřská/rodičovská dovolená
24
11,32 %
11,32 %
podnikatel
17
8,02 %
8,02 %
nezaměstnaný
6
2,83 %
2,83 %
důchodce
2
0,94 %
0,94 %
24. Kolik obyvatel má obec/město, ve kterém žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 000 a více
115
54,25 %
54,25 %
5 000 - 25 000
41
19,34 %
19,34 %
25 000 - 100 000
32
15,09 %
15,09 %
méně než 5 000
24
11,32 %
11,32 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi stahování aplikací na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevnímám ji na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám hry a zábavné aplikace na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
odpověď ne:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám na otázku 3. Jak často využíváte mobilní internet?
6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zásady ne na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevnímám ji na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?
odpověď ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?
13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?
odpověď nikdy jsem se nezúčastnil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je potřeba vyvinout nepřiměřené úsilí, které neodpovídá výhře na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci poskytovat osobní údaje na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhry pro mě nejsou dostatečně motivující na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám malou šanci na výhru na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zásady nesoutěžím na otázku 15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?
20. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mateřská/rodičovská dovolená na otázku 23. Jaké je Vaše povolání?
21. Jaký je Váš věk?
odpověď 16 - 25:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
23. Jaké je Vaše povolání?
odpověď student:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Používáte chytrý mobilní telefon, tzv. smartfone?
2. K čemu využíváte internet v mobilu?
3. Jak často využíváte mobilní internet?
4. Stahujete si do mobilního telefonu aplikace (zdarma/placené)?
5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
7. Akceptujete reklamu v SMS?
8. Ovlivnila Vás reklama tak, že jste si něco koupil/a nebo využila/nabídky?
9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?
10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?
11. Použil/a jste někdy QR kód?
12. Využil/a jste někdy možnost placení mobilem (např. SMS jízdenka, SMS parkovné, lístek do kina, placení za obsah na internetu apod.)?
13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?
14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?
16. Ovlivňuje spotřebitelská soutěž něbo věrnostní program Vaše nákupní chování?
17. Jakým způsobem se o spotřebitelské soutěži nebo věrnostním programu nejčastěji dozvídáte?
18. Jaký koumunikační kanál Vám v soutěži nejvíce vyhovuje (např. abyste zaslali soutěžní kód apod.)?
19. Jaký je podle Vás hlavní důvod k pořádání spotřebitelských soutěží nebo věrnostních programů?
20. Jaké je Vaše pohlaví?
21. Jaký je Váš věk?
22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
23. Jaké je Vaše povolání?
24. Kolik obyvatel má obec/město, ve kterém žijete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Používáte chytrý mobilní telefon, tzv. smartfone?
2. K čemu využíváte internet v mobilu?
3. Jak často využíváte mobilní internet?
4. Stahujete si do mobilního telefonu aplikace (zdarma/placené)?
5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
7. Akceptujete reklamu v SMS?
8. Ovlivnila Vás reklama tak, že jste si něco koupil/a nebo využila/nabídky?
9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?
10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?
11. Použil/a jste někdy QR kód?
12. Využil/a jste někdy možnost placení mobilem (např. SMS jízdenka, SMS parkovné, lístek do kina, placení za obsah na internetu apod.)?
13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?
14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?
16. Ovlivňuje spotřebitelská soutěž něbo věrnostní program Vaše nákupní chování?
17. Jakým způsobem se o spotřebitelské soutěži nebo věrnostním programu nejčastěji dozvídáte?
18. Jaký koumunikační kanál Vám v soutěži nejvíce vyhovuje (např. abyste zaslali soutěžní kód apod.)?
19. Jaký je podle Vás hlavní důvod k pořádání spotřebitelských soutěží nebo věrnostních programů?
20. Jaké je Vaše pohlaví?
21. Jaký je Váš věk?
22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
23. Jaké je Vaše povolání?
24. Kolik obyvatel má obec/město, ve kterém žijete?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.