Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobilní marketing

Mobilní marketing

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Štveráková
Šetření:05. 12. 2012 - 21. 12. 2012
Počet respondentů:212
Počet otázek (max/průměr):24 / 22.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

 

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma "Mobilní marketing", který bude sloužit pro výzkumnou část mé bakalářské práce na téma: "Mobilní telefon jako nástroj marketingové komunikace".

 

Dotazník je určen všem uživatelům mobilních telefonů a celý dotazník by neměl  zabrat více než 5 minut času.

 

Předem děkuji za Váš čas při vyplňování dotazníku.

 

Lenka Štveráková

Odpovědi respondentů

1. Používáte chytrý mobilní telefon, tzv. smartfone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12558,96 %58,96 %  
ne8741,04 %41,04 %  

Graf

2. K čemu využíváte internet v mobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávání informací12659,43 %59,43 %  
e-mail11453,77 %53,77 %  
sociální sítě10449,06 %49,06 %  
čtení zpráv9946,7 %46,7 %  
stahování aplikací6631,13 %31,13 %  
nevyužívám mobilní internet6430,19 %30,19 %  
využívám hry a zábavné aplikace4219,81 %19,81 %  
skype10,47 %0,47 %  
mapy, navigace10,47 %0,47 %  
pouze sociální sítě Google Groups10,47 %0,47 %  
nemám10,47 %0,47 %  
mapy10,47 %0,47 %  
Pro přístup do sítě TOR10,47 %0,47 %  
nemám internet v mobilu10,47 %0,47 %  

Graf

3. Jak často využíváte mobilní internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den9343,87 %43,87 %  
nevyužívám6229,25 %29,25 %  
4x - 6x týdně2310,85 %10,85 %  
1x - 2x měsíčně136,13 %6,13 %  
1x - 3x týdně125,66 %5,66 %  
příležitostně, alespoň 5x za rok94,25 %4,25 %  

Graf

4. Stahujete si do mobilního telefonu aplikace (zdarma/placené)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11855,66 %55,66 %  
ne9444,34 %44,34 %  

Graf

5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevnímám ji5546,22 %25,94 %  
vnímám, ale neřídím se jí3932,77 %18,4 %  
ze zásady ne2521,01 %11,79 %  

Graf

6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10689,08 %50 %  
ano1310,92 %6,13 %  

Graf

7. Akceptujete reklamu v SMS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ze zásady ne9745,75 %45,75 %  
nevnímám ji5325 %25 %  
vnímám, ale neřídím se jí5124,06 %24,06 %  
vnímám ji, pokud je cílená dle místa, kde se právě nacházím73,3 %3,3 %  
vnímám a má na mě vliv41,89 %1,89 %  

Graf

8. Ovlivnila Vás reklama tak, že jste si něco koupil/a nebo využila/nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16175,94 %75,94 %  
ano3918,4 %18,4 %  
nikdy jsem reklamu na mobil neobdržel/a125,66 %5,66 %  

Graf

9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12056,6 %56,6 %  
ano9243,4 %43,4 %  

Graf

10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevu z nákupu7736,32 %36,32 %  
žádnou6932,55 %32,55 %  
nadstandardní služby, např. doprava zdarma3817,92 %17,92 %  
vzorek zdarma157,08 %7,08 %  
dárek k nákupu115,19 %5,19 %  
tady se nedokážu rozhodnout, u malé a levné komodity dopravu zdarma, u větší (dražší), kde je doprava zdarma samozřejmostí zase třeba slevu nebo jinou službu navíc (delší záruku, co já vím...)10,47 %0,47 %  
ale i dárek k nákupu10,47 %0,47 %  

Graf

11. Použil/a jste někdy QR kód?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem ho nevyzkoušel/a7233,96 %33,96 %  
nevím, co to je5927,83 %27,83 %  
ano, více než 5x za rok3416,04 %16,04 %  
jednou jsem ho vyzkoušel/a2813,21 %13,21 %  
ano, ale méně než 5x za rok198,96 %8,96 %  

Graf

12. Využil/a jste někdy možnost placení mobilem (např. SMS jízdenka, SMS parkovné, lístek do kina, placení za obsah na internetu apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně, alespoň 5x za rok7635,85 %35,85 %  
nikdy jsem tuto službu nevyužil/a5626,42 %26,42 %  
1x - 2x měsíčně3215,09 %15,09 %  
jednou jsem tuto službu využil/a3215,09 %15,09 %  
1x - 3x týdně83,77 %3,77 %  
každý den41,89 %1,89 %  
rád/a bych, ale mám blokovaný firemní mobil31,42 %1,42 %  
4x - 6x týdně10,47 %0,47 %  

Graf

13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, více než 5x za rokotázka č. 15, ano, ale méně než 5x za rokotázka č. 15, jednou jsem se zúčastnil/aotázka č. 15, nikdy jsem se nezúčastnil/aotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem se nezúčastnil/a13061,32 %61,32 %  
ano, ale méně než 5x za rok4119,34 %19,34 %  
jednou jsem se zúčastnil/a3014,15 %14,15 %  
ano, více než 5x za rok115,19 %5,19 %  

Graf

14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci poskytovat osobní údaje4937,69 %23,11 %  
mám malou šanci na výhru3426,15 %16,04 %  
je potřeba vyvinout nepřiměřené úsilí, které neodpovídá výhře1713,08 %8,02 %  
výhry pro mě nejsou dostatečně motivující1511,54 %7,08 %  
nezajímá mě to21,54 %0,94 %  
nezajímá mě10,77 %0,47 %  
podobná soutěž nikdy neměla dostatečnou propagaci na to, aby mne oslovila10,77 %0,47 %  
je to blbost10,77 %0,47 %  
blokovany firemni telefon10,77 %0,47 %  
nemám rád soutěže10,77 %0,47 %  
pracuji v reklamě, znám pozadí soutěží10,77 %0,47 %  
nezajímá10,77 %0,47 %  
nezajímavé10,77 %0,47 %  
Zúčastňuji se pomocí notebooku...10,77 %0,47 %  
je to akorát past na hlupáky10,77 %0,47 %  
vse uvedene10,77 %0,47 %  
nemám čas10,77 %0,47 %  
Když nemám mobilní telefon, nemohu se, logicky, zúčastnit "spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu". Nauč se chystat dotazníky, jako první otázku dej, zda má vyplňující mobilní telefon. Skutečně, nemá jej úplně každý.10,77 %0,47 %  

Graf

15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost vyhrát zajímavou výhru10047,17 %47,17 %  
ze zásady nesoutěžím7535,38 %35,38 %  
preference značky/výrobku, který soutěž pořádá4621,7 %21,7 %  
podle typu a složitosti soutěže3717,45 %17,45 %  
podle zaměření soutěže (jsem správná cílová skupina)3516,51 %16,51 %  
soutěž je pro mě zábava219,91 %9,91 %  
z principu - když už výrobek koupím, tak se zúčastním157,08 %7,08 %  
díky reklamě/upoutávce na soutěž104,72 %4,72 %  

Graf

16. Ovlivňuje spotřebitelská soutěž něbo věrnostní program Vaše nákupní chování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne10951,42 %51,42 %  
ne6128,77 %28,77 %  
spíše ano2813,21 %13,21 %  
ano146,6 %6,6 %  

Graf

17. Jakým způsobem se o spotřebitelské soutěži nebo věrnostním programu nejčastěji dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z Internetu a sociálních sítí6430,19 %30,19 %  
z obalu výrobků5626,42 %26,42 %  
na základě propagace v prodejně4320,28 %20,28 %  
na základě propagace v TV, tisku a rádiu4320,28 %20,28 %  
od známých, přátel, rodiny62,83 %2,83 %  

Graf

18. Jaký koumunikační kanál Vám v soutěži nejvíce vyhovuje (např. abyste zaslali soutěžní kód apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet15070,75 %70,75 %  
kombinace internet a SMS4822,64 %22,64 %  
SMS146,6 %6,6 %  

Graf

19. Jaký je podle Vás hlavní důvod k pořádání spotřebitelských soutěží nebo věrnostních programů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
navýšení prodeje8037,74 %37,74 %  
zviditelnění značky7535,38 %35,38 %  
podpora loajality2913,68 %13,68 %  
konkurenční výhoda146,6 %6,6 %  
image značky83,77 %3,77 %  
získání osobních údajů pro spam10,47 %0,47 %  
všechno uvedené10,47 %0,47 %  
peníze, co jinýho10,47 %0,47 %  
mě je to jedno, už ten dotazník začíná být dlouhý10,47 %0,47 %  
zviditelnění značky a navýšení prodeje10,47 %0,47 %  
Mám jiné starosti, toto mne ani trochu nezajímá.10,47 %0,47 %  

Graf

20. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13362,74 %62,74 %  
muž7937,26 %37,26 %  

Graf

21. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 359544,81 %44,81 %  
16 - 257937,26 %37,26 %  
36 - 452913,68 %13,68 %  
46 - 5052,36 %2,36 %  
51 a více41,89 %1,89 %  

Graf

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou10147,64 %47,64 %  
vysokoškolské9343,87 %43,87 %  
základní115,19 %5,19 %  
středoškolské bez maturity73,3 %3,3 %  

Graf

23. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec10348,58 %48,58 %  
student6028,3 %28,3 %  
mateřská/rodičovská dovolená2411,32 %11,32 %  
podnikatel178,02 %8,02 %  
nezaměstnaný62,83 %2,83 %  
důchodce20,94 %0,94 %  

Graf

24. Kolik obyvatel má obec/město, ve kterém žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více11554,25 %54,25 %  
5 000 - 25 0004119,34 %19,34 %  
25 000 - 100 0003215,09 %15,09 %  
méně než 5 0002411,32 %11,32 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Používáte chytrý mobilní telefon, tzv. smartfone?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnímám, ale neřídím se jí na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, více než 5x za rok na otázku 11. Použil/a jste někdy QR kód?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stahování aplikací na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám hry a zábavné aplikace na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtení zpráv na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý den na otázku 3. Jak často využíváte mobilní internet?
  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám na otázku 3. Jak často využíváte mobilní internet?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám mobilní internet na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?

2. K čemu využíváte internet v mobilu?

  • odpověď čtení zpráv:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
  • odpověď e-mail:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
  • odpověď nevyužívám mobilní internet:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám na otázku 3. Jak často využíváte mobilní internet?
  • odpověď sociální sítě:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
  • odpověď vyhledávání informací:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám hry a zábavné aplikace na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stahování aplikací na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý den na otázku 3. Jak často využíváte mobilní internet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtení zpráv na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, více než 5x za rok na otázku 11. Použil/a jste někdy QR kód?

3. Jak často využíváte mobilní internet?

  • odpověď každý den:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
  • odpověď nevyužívám:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám mobilní internet na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?

4. Stahujete si do mobilního telefonu aplikace (zdarma/placené)?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnímám, ale neřídím se jí na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zásady ne na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi stahování aplikací na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevnímám ji na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám hry a zábavné aplikace na otázku 2. K čemu využíváte internet v mobilu?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám na otázku 3. Jak často využíváte mobilní internet?

6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zásady ne na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevnímám ji na otázku 5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?

9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?

13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?

  • odpověď nikdy jsem se nezúčastnil/a:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je potřeba vyvinout nepřiměřené úsilí, které neodpovídá výhře na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci poskytovat osobní údaje na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhry pro mě nejsou dostatečně motivující na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám malou šanci na výhru na otázku 14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zásady nesoutěžím na otázku 15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?

20. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mateřská/rodičovská dovolená na otázku 23. Jaké je Vaše povolání?

21. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 16 - 25:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Jaké je Vaše povolání?

  • odpověď student:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte chytrý mobilní telefon, tzv. smartfone?

2. K čemu využíváte internet v mobilu?

3. Jak často využíváte mobilní internet?

4. Stahujete si do mobilního telefonu aplikace (zdarma/placené)?

5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?

6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?

7. Akceptujete reklamu v SMS?

8. Ovlivnila Vás reklama tak, že jste si něco koupil/a nebo využila/nabídky?

9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?

10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?

11. Použil/a jste někdy QR kód?

12. Využil/a jste někdy možnost placení mobilem (např. SMS jízdenka, SMS parkovné, lístek do kina, placení za obsah na internetu apod.)?

13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?

14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?

15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?

16. Ovlivňuje spotřebitelská soutěž něbo věrnostní program Vaše nákupní chování?

17. Jakým způsobem se o spotřebitelské soutěži nebo věrnostním programu nejčastěji dozvídáte?

18. Jaký koumunikační kanál Vám v soutěži nejvíce vyhovuje (např. abyste zaslali soutěžní kód apod.)?

19. Jaký je podle Vás hlavní důvod k pořádání spotřebitelských soutěží nebo věrnostních programů?

20. Jaké je Vaše pohlaví?

21. Jaký je Váš věk?

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Jaké je Vaše povolání?

24. Kolik obyvatel má obec/město, ve kterém žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte chytrý mobilní telefon, tzv. smartfone?

2. K čemu využíváte internet v mobilu?

3. Jak často využíváte mobilní internet?

4. Stahujete si do mobilního telefonu aplikace (zdarma/placené)?

5. Akceptujete reklamu v mobilních aplikacích?

6. Klikl/a jste někdy záměrně na reklamu v aplikaci?

7. Akceptujete reklamu v SMS?

8. Ovlivnila Vás reklama tak, že jste si něco koupil/a nebo využila/nabídky?

9. Byl by pro Vás tento způsob oslovení zajímavější, kdyby oproti běžné nabídce přinášel nějaké výhody navíc?

10. Jakou výhodu byste nejvíce ocenil/a?

11. Použil/a jste někdy QR kód?

12. Využil/a jste někdy možnost placení mobilem (např. SMS jízdenka, SMS parkovné, lístek do kina, placení za obsah na internetu apod.)?

13. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu pomocí mobilního telefonu?

14. Z jakého důvodu jste se nikdy spotřebitelské soutěže nezúčastnil/a?

15. Na jakém základě se rozhodujete, že se zúčastníte spotřebitelské soutěže nebo věrnostního programu?

16. Ovlivňuje spotřebitelská soutěž něbo věrnostní program Vaše nákupní chování?

17. Jakým způsobem se o spotřebitelské soutěži nebo věrnostním programu nejčastěji dozvídáte?

18. Jaký koumunikační kanál Vám v soutěži nejvíce vyhovuje (např. abyste zaslali soutěžní kód apod.)?

19. Jaký je podle Vás hlavní důvod k pořádání spotřebitelských soutěží nebo věrnostních programů?

20. Jaké je Vaše pohlaví?

21. Jaký je Váš věk?

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Jaké je Vaše povolání?

24. Kolik obyvatel má obec/město, ve kterém žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Štveráková, L.Mobilní marketing (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://mobilni-telefon-jako-nastroj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.