Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobilní telefony - Marketingový výzkum

Mobilní telefony - Marketingový výzkum

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Diana Brychtová
Šetření:28. 12. 2010 - 02. 01. 2011
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

 

děláme marketingový výzkum, který je součástí předmětu na VŠTE.

 

 

Proto prosím o jeho vyplnění. zabere vám to jen pár minut.

 

 

 

Děkujeme

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1365 %65 %  
muž735 %35 %  

Graf

2. Okres bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný okres1890 %90 %  
Prachatice15 %5 %  
Tábor15 %5 %  

Graf

3. Velikost bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1 000525 %25 %  
5 001 - 20 000420 %20 %  
Praha420 %20 %  
1 001 - 5 000420 %20 %  
nad 100 000210 %10 %  
20 001 - 50 00015 %5 %  

Graf

4. Zaměstanání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1155 %55 %  
zaměstnanec735 %35 %  
nezaměstnaný 15 %5 %  
v domácnosti 15 %5 %  

Graf

5. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské1470 %70 %  
základní 420 %20 %  
vysokoškolské (magisterské)210 %10 %  

Graf

6. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 301260 %60 %  
do 20525 %25 %  
31 - 40315 %15 %  

Graf

7. Příjem domácnosti v tis Kč

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 a více420 %20 %  
nad 30 do 35 420 %20 %  
nad 20 do 25420 %20 %  
nad 15 do 20315 %15 %  
nad 10 do 15210 %10 %  
nad 35 do 40210 %10 %  
nad 25 do 3015 %5 %  

Graf

8. Počet členu domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-31050 %50 %  
4-5945 %45 %  
5 a více15 %5 %  

Graf

9. Vlastníte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20100 %100 %  

Graf

10. Počet mobilních telefonů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 a více1260 %60 %  
1840 %40 %  

Graf

11. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nokia945 %45 %  
Sony Ericson735 %35 %  
Samsung420 %20 %  
jiné420 %20 %  
Siemens210 %10 %  
iPhone15 %5 %  
HTC15 %5 %  

Graf

12. Jakého operátora mobilního telefona využívate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O2 1155 %55 %  
Vodafone840 %40 %  
T-Mobile735 %35 %  
jiné (uveďte)15 %5 %  

Graf

13. Zrušili jste po zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne945 %45 %  
ano735 %35 %  
neměli jsme ji420 %20 %  

Graf

14. Mobilní telefon nejčastěji používáte k?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hovorům s rodinou a přáteli1050 %50 %  
posílání a přůjmu SMS840 %40 %  
pracovním hovorům15 %5 %  
hraní her15 %5 %  

Graf

15. Co Vás nejvíce ovlivnilo při nákupu mobilního telefonu? (ohodnoťte na osmistupňové stupnici 1 až 10, 1 má nejmenší vliv)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena3.52.95
nabídka operátora2.61.34
reklama2.452.148
potřeba kontaktu s rodinou3.251.088
jiné (upřesnit3.21.66

Graf

16. Kolik tis Kč jste ochotni investovat při koupení nového mobilního telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 4 do-6735 %35 %  
nad 2 do-4630 %30 %  
do 2630 %30 %  
nad 6 do-815 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brychtová, D.Mobilní telefony - Marketingový výzkum (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://mobilny-telefony-mar.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.