Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Moderní doplňky pro psy

Moderní doplňky pro psy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Sahajová
Šetření:26. 05. 2013 - 02. 06. 2013
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):15 / 15.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím vás o vyplnění dotazníku, týkající se vašich nákupních zvyklostí při výběru doplňků a potřeb pro vaše pejsky. Výsledky průzkumu budou sloužit jako stěžejní informace při tvorbě e-shopu a časem i pro zavedení kamenné prodejny s novými, moderními a neokoukanými značkami a kvalitními výrobky, které vaši mazlíčci určitě ocení.

Odpovědi respondentů

1. Sledujete reklamu na obchody s moderními doplňky a potřebami pro psy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4864 %64,86 %  
Ano2736 %36,49 %  

Graf

2. Kde si nejčastěji takové reklamy všimnete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě (Facebook, Twitter, Google+)3850,67 %51,35 %  
Tisk (Časopisy, noviny)2837,33 %37,84 %  
Venkovní reklama, billboardy2533,33 %33,78 %  
Reklamní letáky1621,33 %21,62 %  

Graf

3. Co vás ovlivňuje při nákupu doplňků a chovatelských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita5168 %68,92 %  
Cena4661,33 %62,16 %  
Doporučení od známého1520 %20,27 %  
Moderní vzhled, design1520 %20,27 %  
Jedinečnost, neokoukanost produktu1418,67 %18,92 %  
Popularita značky79,33 %9,46 %  

Graf

4. Co vás ovlivňuje při nákupu doplňků (oblečků, obojků, hraček atd.) pro psy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Momentální nálada, výrobek mě zaujme3952 %52,7 %  
Akce, slevy, soutěže3242,67 %43,24 %  
Roční období1520 %20,27 %  
Nezáleží na ničem z výše uvedených možností1317,33 %17,57 %  

Graf

5. Patří Vánoce k obdobím, kdy nakupujete doplňky pro vaše domácí mazlíčky častěji, než v kterémkoli jiném ročním období?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3952 %52,7 %  
Ano3648 %48,65 %  

Graf

6. Jste ochotni svým psům nakupovat i dražší a nadstandartní doplňky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale s rozmyslem3749,33 %50 %  
Spíše ne1520 %20,27 %  
Ne, nakupuji jen to potřebné a nutné1520 %20,27 %  
Ano, koupím jim cokoli79,33 %9,46 %  
Nevím11,33 %1,35 %  

Graf

7. Ocenil/a bych moderní a nové produkty pro psy na českém trhu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3648 %48,65 %  
Je mi to jedno2938,67 %39,19 %  
Ne1013,33 %13,51 %  

Graf

8. Jak často nakupujete drobné doplňky pro psy (hračky, péče, pamlsky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Min. jednou měsíčně2330,67 %31,08 %  
Min. jednou za 14 dní1824 %24,32 %  
Min. jednou za čtvrt roku1722,67 %22,97 %  
Min. jednou týdně1013,33 %13,51 %  
Málokdy - jednou, dvakrát do roka79,33 %9,46 %  

Graf

9. Kde kupujete doplňky pro psy nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenné prodejny6282,67 %83,78 %  
E-Shopy1317,33 %17,57 %  

Graf

10. Jakou částku byste byli ochotni zaplatit za následující produkt?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 500 Kč6688 %89,19 %  
500 - 800 Kč79,33 %9,46 %  
800 - 1000 Kč22,67 %2,7 %  

Graf

11. Nabídka kterých výrobků je pro vás nejatraktivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pamlsky4256 %56,76 %  
Hračky3952 %52,7 %  
Obojky, vodítka, kšíry3141,33 %41,89 %  
Produkty péče o srst a zuby2533,33 %33,78 %  
Oblečky - trička, svetříky, bundy810,67 %10,81 %  

Graf

12. Co si myslíte o oblečcích pro psy v jiném ročním období, nežli v zimě (např. trička, šaty, tílka)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelíbí se mi, je to zbytečné4864 %64,86 %  
Je mi to jedno, nezajímá mě1317,33 %17,57 %  
Líbí se mi, ale ještě jsem nikdy nekoupil/a810,67 %10,81 %  
Líbí se mi a už jsem zakoupil68 %8,11 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6384 %85,14 %  
Muž1216 %16,22 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22 - 35 let4661,33 %62,16 %  
15 - 21 let2229,33 %29,73 %  
45 let a více56,67 %6,76 %  
36 - 45 let22,67 %2,7 %  

Graf

15. Jaké je vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3648 %48,65 %  
Zaměstnanec2634,67 %35,14 %  
OSVČ68 %8,11 %  
Nezaměstnaný56,67 %6,76 %  
Podnikatel22,67 %2,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete reklamu na obchody s moderními doplňky a potřebami pro psy?

2. Kde si nejčastěji takové reklamy všimnete?

3. Co vás ovlivňuje při nákupu doplňků a chovatelských potřeb?

4. Co vás ovlivňuje při nákupu doplňků (oblečků, obojků, hraček atd.) pro psy?

5. Patří Vánoce k obdobím, kdy nakupujete doplňky pro vaše domácí mazlíčky častěji, než v kterémkoli jiném ročním období?

6. Jste ochotni svým psům nakupovat i dražší a nadstandartní doplňky?

7. Ocenil/a bych moderní a nové produkty pro psy na českém trhu:

8. Jak často nakupujete drobné doplňky pro psy (hračky, péče, pamlsky)?

9. Kde kupujete doplňky pro psy nejčastěji?

10. Jakou částku byste byli ochotni zaplatit za následující produkt?

11. Nabídka kterých výrobků je pro vás nejatraktivnější?

12. Co si myslíte o oblečcích pro psy v jiném ročním období, nežli v zimě (např. trička, šaty, tílka)?

13. Jste:

14. Váš věk:

15. Jaké je vaše zaměstnání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete reklamu na obchody s moderními doplňky a potřebami pro psy?

2. Kde si nejčastěji takové reklamy všimnete?

3. Co vás ovlivňuje při nákupu doplňků a chovatelských potřeb?

4. Co vás ovlivňuje při nákupu doplňků (oblečků, obojků, hraček atd.) pro psy?

5. Patří Vánoce k obdobím, kdy nakupujete doplňky pro vaše domácí mazlíčky častěji, než v kterémkoli jiném ročním období?

6. Jste ochotni svým psům nakupovat i dražší a nadstandartní doplňky?

7. Ocenil/a bych moderní a nové produkty pro psy na českém trhu:

8. Jak často nakupujete drobné doplňky pro psy (hračky, péče, pamlsky)?

9. Kde kupujete doplňky pro psy nejčastěji?

10. Jakou částku byste byli ochotni zaplatit za následující produkt?

11. Nabídka kterých výrobků je pro vás nejatraktivnější?

12. Co si myslíte o oblečcích pro psy v jiném ročním období, nežli v zimě (např. trička, šaty, tílka)?

13. Jste:

14. Váš věk:

15. Jaké je vaše zaměstnání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sahajová, V.Moderní doplňky pro psy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://moderni-doplnky-pro-psy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.