Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou Vysoké školy obchodní v Praze a tímto bych Vás chtěla poprosit o vyplnění dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práce na téma Moderní technologie a nové trendy v ubytovacích zařízeních.
Tento dotazník je anonymní a zabere Vám jen pár minut.
Předem Vám děkuji za ochotu a Váš čas.
Adéla Sedláčková, DiS
Odpovědi respondentů
1. Jaký typ ubytování preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hotel
141
47,96 %
47,96 %
Penzion
82
27,89 %
27,89 %
Airbnb
45
15,31 %
15,31 %
apartmán
4
1,36 %
1,36 %
Hostel
4
1,36 %
1,36 %
karavan
4
1,36 %
1,36 %
Stan
2
0,68 %
0,68 %
Chata
2
0,68 %
0,68 %
Motel
2
0,68 %
0,68 %
privát
1
0,34 %
0,34 %
kemp
1
0,34 %
0,34 %
Stan či pod širákem
1
0,34 %
0,34 %
U známých
1
0,34 %
0,34 %
Ubytování v soukromí
1
0,34 %
0,34 %
Hotel nebo apartmán
1
0,34 %
0,34 %
chaty
1
0,34 %
0,34 %
Někdy hotel, jindy penzion, apartmán..
1
0,34 %
0,34 %
2. Přes jaký portál nejčastěji rezervujete ubytování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Booking
154
52,38 %
52,38 %
Rezervuji přímo na webových stránkách ubytovacího zařízení
81
27,55 %
27,55 %
Slevomat
24
8,16 %
8,16 %
Trivago
11
3,74 %
3,74 %
airbnb
5
1,7 %
1,7 %
nerezervuji
3
1,02 %
1,02 %
Findhotel
2
0,68 %
0,68 %
Různě
1
0,34 %
0,34 %
Pro stanování si nemusím rezervovat místo
1
0,34 %
0,34 %
žádný, portály ani stránky zařízení nevyužívám, jezdím v podstatě výhradně s CK
1
0,34 %
0,34 %
nepoužívám žádný portál
1
0,34 %
0,34 %
To dělá můj otec.
1
0,34 %
0,34 %
nerezervuji přes portál
1
0,34 %
0,34 %
žádný
1
0,34 %
0,34 %
Telefon
1
0,34 %
0,34 %
cough surfing
1
0,34 %
0,34 %
Airbnb aplikace
1
0,34 %
0,34 %
přes Airbnb
1
0,34 %
0,34 %
echlupy
1
0,34 %
0,34 %
Airbnb a booking
1
0,34 %
0,34 %
nerezervuji přes portály
1
0,34 %
0,34 %
3. Sledujete hotely, penziony, či jiná ubytovací zařízení na sociálních sítích? Pokud ano, kde nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nesleduji
182
61,9 %
61,9 %
Facebook
53
18,03 %
18,03 %
Instagram
52
17,69 %
17,69 %
Twitter
5
1,7 %
1,7 %
Pinterest
2
0,68 %
0,68 %
4. Za jakým typem dovolené cestujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Relaxace
215
73,13 %
73,13 %
Poznávací
170
57,82 %
57,82 %
Zážitek
152
51,7 %
51,7 %
Gastronomie
56
19,05 %
19,05 %
Sport
48
16,33 %
16,33 %
Zdraví
35
11,9 %
11,9 %
Adrenalin
16
5,44 %
5,44 %
5. Podle čeho si vybíráte ubytování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Recenze
231
78,57 %
78,57 %
Doporučení
154
52,38 %
52,38 %
Inzerce
21
7,14 %
7,14 %
Reklamy
16
5,44 %
5,44 %
Cena
15
5,1 %
5,1 %
Poloha, cena
1
0,34 %
0,34 %
umístění obce v rámci regionu, vzdálenost od nádraží/autobusu, blízkost potravin
1
0,34 %
0,34 %
podle vzdálenosti od vlakového nádraží
1
0,34 %
0,34 %
zda vyhovují mým potřebám, pak podle recenzí
1
0,34 %
0,34 %
Podle vlastního uvážení
1
0,34 %
0,34 %
Cena, ubytování pro zvíře
1
0,34 %
0,34 %
Cena, fotky pokojů
1
0,34 %
0,34 %
dle služeb hotelu a hodnocení
1
0,34 %
0,34 %
vozím si ubytování s sebou (karavan)
1
0,34 %
0,34 %
cena, bezpečnosť lokality
1
0,34 %
0,34 %
Ceny
1
0,34 %
0,34 %
cena a informovanost
1
0,34 %
0,34 %
Lokalita
1
0,34 %
0,34 %
Ceny, dostupnost (např. dopravní - aby to bylo blízko do centra / k pláži)
1
0,34 %
0,34 %
lokalita, vybavení
1
0,34 %
0,34 %
Dostupnost a cena
1
0,34 %
0,34 %
Predchádzajúca skúsenosť
1
0,34 %
0,34 %
komfort, cena, nabízené služby
1
0,34 %
0,34 %
Lokalita, cena a hodnocení
1
0,34 %
0,34 %
vozím si karavan
1
0,34 %
0,34 %
Různé důvody
1
0,34 %
0,34 %
Cena hotelu X vybavení pokoje, umístění ubytování, recenze
1
0,34 %
0,34 %
6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?
Oznámkujte prosím všechny atributy jako ve škole.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Design
2.66
1.054
Vybavení
2.306
1.26
Cena
1.908
1.41
Personál
2.463
1.303
Jídlo
2.282
1.699
Lokalita
1.864
1.512
Doplňkové služby
3.262
1.105
Čistota
1.776
1.712
7. Sledujete, zajímáte se nebo se dokonce orientujete v tom, jaké jsou aktuální moderní technologie a trendy v ubytovacích zařízeních?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
245
83,33 %
83,33 %
ano
49
16,67 %
16,67 %
8. Znáte alespoň nějaké moderní technologie/trendy v ubytovacích zařízeních? Pokud ano, napište jaké.
Pokud žádný neznáte, i přesto prosím do textového pole napište slovo "neznám".
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neznám
189
64,51 %
64,29 %
Ne
9
3,07 %
3,06 %
Nevím
4
1,37 %
1,36 %
airbnb
4
1,37 %
1,36 %
glamping
3
1,02 %
1,02 %
Neznám.
2
0,68 %
0,68 %
chytré pokoje
2
0,68 %
0,68 %
Wifi
2
0,68 %
0,68 %
Chytrý pokoj, který se ovládá chytrým telefonem.
1
0,34 %
0,34 %
Tabletové panely místo klasického check-in/out
1
0,34 %
0,34 %
ostatní odpovědi
Nevzpomenu si. Robotická obsluha Treehouses Středověké taverny ubytování v korunách stromů online rezervace, platba kartou předem, NFC tagy Smart pokoje - ovládání telefonem Tablety místo klasického meníčka v restauraci Internet jako celek patří k moderním technologiím Zážitkové ubytovací služby, designové, Adult only anybody hotel v Brně - bezkontaktní recepce, kličové schránky na smskody v airbnb chat bot na vebu Trendem mi v poslední době přijdou mikro stavby, např. lesní jakoby-posedy předělané na ubytování apod. self check-in Místo klíče karta nepoznám VR Klimatizace Eco-friendly Samoodbavení Check in (out) u samoobslužných pultech v hotelu . TV sauna, tv, klimatizace IoT elektronický(á) recepční Např. buňkové či kapslové hotely v Asijských zemích. Alexa v hotelovych izbach Nevím, co považujete za moderní technologie/trendy. Mám ráda samoobslužny check-in a checkout. Roboty co obsluhují pokoje asi aby byl vhodně vybavený např. pro přípravu jídel samoobslužné ubytování Pobytové balíčky, slevomat Elektronicke objednavani stravy, čipove karty, inetraktivni televize, pokojive čidla na usporu energie, ovladani klimatizace wifi, automat na rezervaci (stará se o přijetí dokumentů a platby a následně vydá klíč (kartu) wifi připojení Wi-Fi, Asi neznám Odemykání pokoje mobilem, pokrytí wifi v celých areálech, apod. Automatizace (check-in) nezmám Online rezervace, Online ubytování, Online donaškova služba na pokoj Nejsem si jistá. Automaticky check in Roboty. Např. hotel v Číně od Alibaba je celý bez personálu - jen s roboty. Kiosek na checkin, checkout. Využívání hlasových asistentů na pokoji, objednávka na pokoj přes mobilní telefon Ivh vystavba na absolutne nevhodnych miestach - v narodnych parkoch, casto narusaju raz krajiny len aby zaujali, castokrat su gycove, navrhnute cez noc nejakym stavbarom namiesto architekta len aby sa usetrili peniaze nic mě nenapadá, nebylo by špatné uvést v otázce příklad online check in a check out Tablety na pokojich Nevím, co si pod tím představit Dveře a světlo na kartu Bohužel si nevzpomenu Rezervační automat couchsurfing "neznám" neznám, nemám ani smartphone ač je mi 32 Nejsem si jistý otázkou, takže: televize, internet/wifi, snídaně v ceně, přístupová karta místo klíče. wifi, smart Nevím přesně, co myslíte. mobilní aplikace na objednání servisu na pokoj amazing places, stromové chýše, osobní lockdown Roboti na recepci hlasový asistenti Chytrý pokoj. Robotizace neorientuji se v tom eco - hotel Otevírání pokoje na kartu. Patří sem Trivago, Airbnb? Dveře na kartu Sdílení. Capslehotel Nie bezkontaktní ubytování, dostanete jen mail/zprávu, jaký je vstupní kód do domu/pokoje
76
25,94 %
25,85 %
9. Vadilo by Vám, kdyby nějaké pracovní pozice, například v hotelu, zastávali místo lidí roboti nebo umělé inteligence?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vadilo. → otázka č. 10, Ne, nevadilo. → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nevadilo.
193
65,65 %
65,65 %
Ano, vadilo.
101
34,35 %
34,35 %
10. Můžete prosím vyjádřit, proč by Vám vadili?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neosobní
5
4,9 %
1,7 %
Je to pro mě nepřirozené
2
1,96 %
0,68 %
Chyběl by mi osobní kontakt
2
1,96 %
0,68 %
je to neosobní
2
1,96 %
0,68 %
neosobní kontakt
2
1,96 %
0,68 %
Mám ráda kontakt s lidmi.
2
1,96 %
0,68 %
Spoustu lidí by přišlo o práci a lépe se problém řeší s člověkem, než-li s robotem.
1
0,98 %
0,34 %
Obecně jsem proti nahrazování lidí roboty. Představa, že práci budou vykonávat roboti a my bude jen tloustnout u počítačů, je příšerná. A co sběr osobních údajů a personalizace reklam?
1
0,98 %
0,34 %
Nedokážu si představit že by mě v hotelu místo recepční s příjemným úsměvem uvítal robot
1
0,98 %
0,34 %
Protože každý člověk se chová jinak, jedinečný zážitek z kontaktu s nějakou osobou
1
0,98 %
0,34 %
ostatní odpovědi
Kvůli likvidaci pracovních pozic Osobní kontakt je nejlepší Mám ráda kontakt s lidmi, nechci mluvit s robotem Nedůvěra v um.inteligenci lidská kontakt je nenahraditelný, menčí flexibilita řešení problémů preferuji osobní kontakt, komunikaci s člověkem prostě bych do podobného zařízení nejela, a proč? proč ne Protože lidi, jsou lidi. Spoustu lidí práce v hotelu živí. Chyběl by osobní kontakt s lidmi. Kus plechu jako obsluha nepřipadá v úvahu. člověku jenž pokládá takovouto otázku se odpovědět nedá chyběl by mi lidský kontakt, technologie nemám ráda, neumím s nimi zacházet Mam radsi lidi. Není to přirozené nie je nad ľudský kontakt, Ve službách je pro mě důležitý osobní kontakt. neměla bych v ně důvěru Technologie začínají v dnešní době čím dál více ovládat vše, všeho moc škodí. Preferuji lidský kontakt nemám ráda umělou inteligenci, upřednostňuji lidský kontakt Necítila bych se komfortně bylo mi mi to neprijemny Neni me to příjemné, Roboti ještě zdaleka nejsou na takové úrovni, aby vše vyřešili jako člověk. Je to divný lidská práce je důležitá, stoupla by nezaměstnanost Chci komunikovat s lidmi.. nepopovídám si a reálně neporadí Lidé by přicházeli o práci Mám ráda small talking, ráda se seznamuji Přijde mi to neosobní Osobní přístup Snižovalo by to zaměstnanost v destinacích. Lidský kapitál je dle mého názoru nejdůležitější součástí každé společnosti. I když mohou chybovat, přináší to podniku lidskost. úbytek práce pro lidi Nemám ráda moderní technologii, bližší mi jsou lidé Ztrácí se osobní přístup Protože by tím zanikla pracovní místa. Oceňuji lidský kontakt. Neumí se smát Chybělo by mi lidské jednání. Mam rad socialni kontakt Chci lidsky pristup a mam z tech technologii strach neosobní roboti nenahradí úpřimný úsměv Nenahradí lidský kontakt. A asi by mě mrzelo, když bych věděla, že mohl být na stejném místě zaměstnaný člověk a místo něj je tam robot. Je to neoosobni, kdyz cestuju, chci potkavam lidi sociální kontakt Osobni kontakt je pro mne dulezity. ráda si popovídám i s lidmi, které neznám Záleží, které pozici. Mám raději osobní kontakt. Potrebujem lidsky kontakt. Ochota personalu a lidske spravanie su pre mna prioritou pri vybere ubytovania. Osobní kontakt s člověkem je nejlepší Přišlo by mi to neosobní a zvláštní Ubytováváme se většinou v penzionu, kde zároveň majitelé bydlí. Bydlet u robotů bych nechtěla. Je to takové nelidské, nikdo se na vás neusmívá. Nedochází ke komunikaci Nejsou to lide mám radši lidi Sú aktivity, ktoré robot nevie spraviť tak efektívne, ako človek. Lebo sme na začiatku 21. storočia Je to málo osobní. zatím tyto technologie nejsou na takové úrovni a tak rozšířené, abych s nimi byl v pohodě. Strach z neznámého jsou to služby a k tomu lidský kontakt patří Nebylo specifikováno, jaké pozice. Kam řadíte pračku nebo myčku? Bylo by to zvláštní a nepřirozené. Když se vyskytne nečekaná chyba, robot ji nevyřeší, lidé se domluví Mám rád osobní kontakt stroj není lidská bytost, neví co je radost, stres, láska .... Přišla bych o práci :D ; mám raději lidi než stroje umělá inteligence všechny zabije chybí mi lidská interakce Mám v tomto případě raději sociální kontakt Vždy je lepší řešit vše z očí do očí a navíc by lidí díky tomu přišli o práci, což mi vadí. Nechci se bavit s robotem Z robotů jde strach. Nevěřím, že roboti dokážou dělat práci lépe než lidé. rád jednám s lidmi a ne se stroji S člověkem bývá ta nejsrozumitelnější, nejvhodnější komunikace Prozatím nejsou schopni plně nahradit člověka (řešení situací, softwarové chyby, výdrž v případě napájení,...) Lebo mám radšej osobný kontakt s ludmi Robot človéka neště nhradit neumí, takže by ty služby nebyly kvalitní Mnohdy právě lidé tvoří tu správnou atmosféru a příjemné prostředí. Není to přirozené chybí osobní kontakt Mám radši lidi než roboty
83
81,37 %
28,23 %
11. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
190
64,63 %
64,63 %
Muž
104
35,37 %
35,37 %
12. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25 let
132
44,9 %
44,9 %
26-35 let
76
25,85 %
25,85 %
36-45 let
48
16,33 %
16,33 %
46-60 let
27
9,18 %
9,18 %
do 18 let
10
3,4 %
3,4 %
61 let a více
1
0,34 %
0,34 %
13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
116
39,46 %
39,46 %
Vysokoškolské
115
39,12 %
39,12 %
Vyšší odborné
35
11,9 %
11,9 %
Základní
18
6,12 %
6,12 %
Středoškolské bez maturity
10
3,4 %
3,4 %
14. Vaše sociální postavení je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
134
45,58 %
45,58 %
Student
120
40,82 %
40,82 %
Podnikatel
18
6,12 %
6,12 %
Důchodce
5
1,7 %
1,7 %
Pracujíci student
3
1,02 %
1,02 %
rodičovská dovolená
2
0,68 %
0,68 %
nezaměstnaný invalidní důchodce
1
0,34 %
0,34 %
osvč
1
0,34 %
0,34 %
jiné
1
0,34 %
0,34 %
Rod.dov.
1
0,34 %
0,34 %
Rd
1
0,34 %
0,34 %
v domácnosti
1
0,34 %
0,34 %
Student a zaměstnanec
1
0,34 %
0,34 %
Nezamestnaná
1
0,34 %
0,34 %
pracující student na rodičovské
1
0,34 %
0,34 %
Invalidní důchodce
1
0,34 %
0,34 %
Rodičovská dovolená.
1
0,34 %
0,34 %
nezaměstnaný
1
0,34 %
0,34 %
15. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
76
25,85 %
25,85 %
Středočeský kraj
49
16,67 %
16,67 %
Plzeňský kraj
29
9,86 %
9,86 %
Jihomoravský kraj
28
9,52 %
9,52 %
Moravskoslezský kraj
27
9,18 %
9,18 %
Jihočeský kraj
14
4,76 %
4,76 %
Královehradecký kraj
13
4,42 %
4,42 %
Olomoucký kraj
10
3,4 %
3,4 %
Zlínský kraj
10
3,4 %
3,4 %
Pardubický kraj
9
3,06 %
3,06 %
Karlovarský kraj
8
2,72 %
2,72 %
Kraj Vysočina
7
2,38 %
2,38 %
Liberecký kraj
7
2,38 %
2,38 %
Ústecký kraj
7
2,38 %
2,38 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?
odpověď Čistota=1:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby=1 na otázku 6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?
13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď Základní:
16.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 18 let na otázku 12. Do jaké věkové kategorie patříte?
14. Vaše sociální postavení je:
odpověď Student:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 18 let na otázku 12. Do jaké věkové kategorie patříte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký typ ubytování preferujete?
2. Přes jaký portál nejčastěji rezervujete ubytování?
3. Sledujete hotely, penziony, či jiná ubytovací zařízení na sociálních sítích? Pokud ano, kde nejčastěji?
4. Za jakým typem dovolené cestujete nejčastěji?
5. Podle čeho si vybíráte ubytování?
6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?
7. Sledujete, zajímáte se nebo se dokonce orientujete v tom, jaké jsou aktuální moderní technologie a trendy v ubytovacích zařízeních?
8. Znáte alespoň nějaké moderní technologie/trendy v ubytovacích zařízeních? Pokud ano, napište jaké.
9. Vadilo by Vám, kdyby nějaké pracovní pozice, například v hotelu, zastávali místo lidí roboti nebo umělé inteligence?
11. Jaké je Vaše pohlaví?
12. Do jaké věkové kategorie patříte?
13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
14. Vaše sociální postavení je:
15. V jakém kraji bydlíte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký typ ubytování preferujete?
2. Přes jaký portál nejčastěji rezervujete ubytování?
3. Sledujete hotely, penziony, či jiná ubytovací zařízení na sociálních sítích? Pokud ano, kde nejčastěji?
4. Za jakým typem dovolené cestujete nejčastěji?
5. Podle čeho si vybíráte ubytování?
6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?
7. Sledujete, zajímáte se nebo se dokonce orientujete v tom, jaké jsou aktuální moderní technologie a trendy v ubytovacích zařízeních?
8. Znáte alespoň nějaké moderní technologie/trendy v ubytovacích zařízeních? Pokud ano, napište jaké.
9. Vadilo by Vám, kdyby nějaké pracovní pozice, například v hotelu, zastávali místo lidí roboti nebo umělé inteligence?
11. Jaké je Vaše pohlaví?
12. Do jaké věkové kategorie patříte?
13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
14. Vaše sociální postavení je:
15. V jakém kraji bydlíte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.