Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Moderní technologie a nové trendy v ubytovacích zařízeních.

Moderní technologie a nové trendy v ubytovacích zařízeních.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Sedláčková
Šetření:07. 03. 2021 - 10. 04. 2021
Počet respondentů:294
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Vysoké školy obchodní v Praze a tímto bych Vás chtěla poprosit o vyplnění dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práce na téma Moderní technologie a nové trendy v ubytovacích zařízeních.

Tento dotazník je anonymní a zabere Vám jen pár minut.

Předem Vám děkuji za ochotu a Váš čas.

Adéla Sedláčková, DiS

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ ubytování preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel14147,96 %47,96 %  
Penzion8227,89 %27,89 %  
Airbnb4515,31 %15,31 %  
apartmán41,36 %1,36 %  
Hostel41,36 %1,36 %  
karavan41,36 %1,36 %  
Stan20,68 %0,68 %  
Chata20,68 %0,68 %  
Motel20,68 %0,68 %  
privát10,34 %0,34 %  
kemp10,34 %0,34 %  
Stan či pod širákem10,34 %0,34 %  
U známých10,34 %0,34 %  
Ubytování v soukromí10,34 %0,34 %  
Hotel nebo apartmán10,34 %0,34 %  
chaty10,34 %0,34 %  
Někdy hotel, jindy penzion, apartmán..10,34 %0,34 %  

Graf

2. Přes jaký portál nejčastěji rezervujete ubytování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Booking15452,38 %52,38 %  
Rezervuji přímo na webových stránkách ubytovacího zařízení8127,55 %27,55 %  
Slevomat248,16 %8,16 %  
Trivago113,74 %3,74 %  
airbnb51,7 %1,7 %  
nerezervuji31,02 %1,02 %  
Findhotel20,68 %0,68 %  
Různě10,34 %0,34 %  
Pro stanování si nemusím rezervovat místo10,34 %0,34 %  
žádný, portály ani stránky zařízení nevyužívám, jezdím v podstatě výhradně s CK10,34 %0,34 %  
nepoužívám žádný portál10,34 %0,34 %  
To dělá můj otec.10,34 %0,34 %  
nerezervuji přes portál10,34 %0,34 %  
žádný10,34 %0,34 %  
Telefon10,34 %0,34 %  
cough surfing10,34 %0,34 %  
Airbnb aplikace10,34 %0,34 %  
přes Airbnb10,34 %0,34 %  
echlupy10,34 %0,34 %  
Airbnb a booking10,34 %0,34 %  
nerezervuji přes portály10,34 %0,34 %  

Graf

3. Sledujete hotely, penziony, či jiná ubytovací zařízení na sociálních sítích? Pokud ano, kde nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji18261,9 %61,9 %  
Facebook5318,03 %18,03 %  
Instagram5217,69 %17,69 %  
Twitter51,7 %1,7 %  
Pinterest20,68 %0,68 %  

Graf

4. Za jakým typem dovolené cestujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Relaxace21573,13 %73,13 %  
Poznávací17057,82 %57,82 %  
Zážitek15251,7 %51,7 %  
Gastronomie5619,05 %19,05 %  
Sport4816,33 %16,33 %  
Zdraví3511,9 %11,9 %  
Adrenalin165,44 %5,44 %  

Graf

5. Podle čeho si vybíráte ubytování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Recenze23178,57 %78,57 %  
Doporučení15452,38 %52,38 %  
Inzerce217,14 %7,14 %  
Reklamy165,44 %5,44 %  
Cena155,1 %5,1 %  
Poloha, cena10,34 %0,34 %  
umístění obce v rámci regionu, vzdálenost od nádraží/autobusu, blízkost potravin10,34 %0,34 %  
podle vzdálenosti od vlakového nádraží10,34 %0,34 %  
zda vyhovují mým potřebám, pak podle recenzí10,34 %0,34 %  
Podle vlastního uvážení10,34 %0,34 %  
Cena, ubytování pro zvíře 10,34 %0,34 %  
Cena, fotky pokojů10,34 %0,34 %  
dle služeb hotelu a hodnocení10,34 %0,34 %  
vozím si ubytování s sebou (karavan)10,34 %0,34 %  
cena, bezpečnosť lokality10,34 %0,34 %  
Ceny10,34 %0,34 %  
cena a informovanost 10,34 %0,34 %  
Lokalita 10,34 %0,34 %  
Ceny, dostupnost (např. dopravní - aby to bylo blízko do centra / k pláži)10,34 %0,34 %  
lokalita, vybavení10,34 %0,34 %  
Dostupnost a cena10,34 %0,34 %  
Predchádzajúca skúsenosť10,34 %0,34 %  
komfort, cena, nabízené služby10,34 %0,34 %  
Lokalita, cena a hodnocení10,34 %0,34 %  
vozím si karavan10,34 %0,34 %  
Různé důvody10,34 %0,34 %  
Cena hotelu X vybavení pokoje, umístění ubytování, recenze 10,34 %0,34 %  

Graf

6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?

Oznámkujte prosím všechny atributy jako ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Design2.661.054
Vybavení2.3061.26
Cena1.9081.41
Personál2.4631.303
Jídlo2.2821.699
Lokalita1.8641.512
Doplňkové služby3.2621.105
Čistota1.7761.712

Graf

7. Sledujete, zajímáte se nebo se dokonce orientujete v tom, jaké jsou aktuální moderní technologie a trendy v ubytovacích zařízeních?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne24583,33 %83,33 %  
ano4916,67 %16,67 %  

Graf

8. Znáte alespoň nějaké moderní technologie/trendy v ubytovacích zařízeních? Pokud ano, napište jaké.

Pokud žádný neznáte, i přesto prosím do textového pole napište slovo "neznám".

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám18964,51 %64,29 %  
Ne93,07 %3,06 %  
Nevím41,37 %1,36 %  
airbnb41,37 %1,36 %  
glamping31,02 %1,02 %  
Neznám.20,68 %0,68 %  
chytré pokoje20,68 %0,68 %  
Wifi 20,68 %0,68 %  
Chytrý pokoj, který se ovládá chytrým telefonem.10,34 %0,34 %  
Tabletové panely místo klasického check-in/out10,34 %0,34 %  
ostatní odpovědi Nevzpomenu si.
Robotická obsluha
Treehouses
Středověké taverny
ubytování v korunách stromů
online rezervace, platba kartou předem,
NFC tagy
Smart pokoje - ovládání telefonem
Tablety místo klasického meníčka v restauraci
Internet jako celek patří k moderním technologiím
Zážitkové ubytovací služby, designové,
Adult only
anybody hotel v Brně - bezkontaktní recepce, kličové schránky na smskody v airbnb
chat bot na vebu
Trendem mi v poslední době přijdou mikro stavby, např. lesní jakoby-posedy předělané na ubytování apod.
self check-in
Místo klíče karta
nepoznám
VR
Klimatizace
Eco-friendly
Samoodbavení
Check in (out) u samoobslužných pultech v hotelu
.
TV
sauna, tv, klimatizace
IoT
elektronický(á) recepční
Např. buňkové či kapslové hotely v Asijských zemích.
Alexa v hotelovych izbach
Nevím, co považujete za moderní technologie/trendy. Mám ráda samoobslužny check-in a checkout.
Roboty co obsluhují pokoje
asi aby byl vhodně vybavený např. pro přípravu jídel
samoobslužné ubytování
Pobytové balíčky, slevomat
Elektronicke objednavani stravy, čipove karty, inetraktivni televize, pokojive čidla na usporu energie, ovladani klimatizace
wifi, automat na rezervaci (stará se o přijetí dokumentů a platby a následně vydá klíč (kartu)
wifi připojení
Wi-Fi,
Asi neznám
Odemykání pokoje mobilem, pokrytí wifi v celých areálech, apod.
Automatizace (check-in)
nezmám
Online rezervace, Online ubytování, Online donaškova služba na pokoj
Nejsem si jistá.
Automaticky check in
Roboty. Např. hotel v Číně od Alibaba je celý bez personálu - jen s roboty.
Kiosek na checkin, checkout. Využívání hlasových asistentů na pokoji, objednávka na pokoj přes mobilní telefon
Ivh vystavba na absolutne nevhodnych miestach - v narodnych parkoch, casto narusaju raz krajiny len aby zaujali, castokrat su gycove, navrhnute cez noc nejakym stavbarom namiesto architekta len aby sa usetrili peniaze
nic mě nenapadá, nebylo by špatné uvést v otázce příklad
online check in a check out
Tablety na pokojich
Nevím, co si pod tím představit
Dveře a světlo na kartu
Bohužel si nevzpomenu
Rezervační automat
couchsurfing
"neznám"
neznám, nemám ani smartphone ač je mi 32
Nejsem si jistý otázkou, takže: televize, internet/wifi, snídaně v ceně, přístupová karta místo klíče.
wifi, smart
Nevím přesně, co myslíte.
mobilní aplikace na objednání servisu na pokoj
amazing places, stromové chýše, osobní lockdown
Roboti na recepci
hlasový asistenti
Chytrý pokoj.
Robotizace
neorientuji se v tom
eco - hotel
Otevírání pokoje na kartu.
Patří sem Trivago, Airbnb?
Dveře na kartu
Sdílení. Capslehotel
Nie
bezkontaktní ubytování, dostanete jen mail/zprávu, jaký je vstupní kód do domu/pokoje
7625,94 %25,85 % 

Graf

9. Vadilo by Vám, kdyby nějaké pracovní pozice, například v hotelu, zastávali místo lidí roboti nebo umělé inteligence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vadilo.otázka č. 10, Ne, nevadilo.otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevadilo.19365,65 %65,65 %  
Ano, vadilo.10134,35 %34,35 %  

Graf

10. Můžete prosím vyjádřit, proč by Vám vadili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neosobní54,9 %1,7 %  
Je to pro mě nepřirozené21,96 %0,68 %  
Chyběl by mi osobní kontakt 21,96 %0,68 %  
je to neosobní21,96 %0,68 %  
neosobní kontakt21,96 %0,68 %  
Mám ráda kontakt s lidmi.21,96 %0,68 %  
Spoustu lidí by přišlo o práci a lépe se problém řeší s člověkem, než-li s robotem. 10,98 %0,34 %  
Obecně jsem proti nahrazování lidí roboty. Představa, že práci budou vykonávat roboti a my bude jen tloustnout u počítačů, je příšerná. A co sběr osobních údajů a personalizace reklam?10,98 %0,34 %  
Nedokážu si představit že by mě v hotelu místo recepční s příjemným úsměvem uvítal robot10,98 %0,34 %  
Protože každý člověk se chová jinak, jedinečný zážitek z kontaktu s nějakou osobou10,98 %0,34 %  
ostatní odpovědi Kvůli likvidaci pracovních pozic
Osobní kontakt je nejlepší
Mám ráda kontakt s lidmi, nechci mluvit s robotem
Nedůvěra v um.inteligenci
lidská kontakt je nenahraditelný, menčí flexibilita řešení problémů
preferuji osobní kontakt, komunikaci s člověkem
prostě bych do podobného zařízení nejela, a proč? proč ne
Protože lidi, jsou lidi.
Spoustu lidí práce v hotelu živí.
Chyběl by osobní kontakt s lidmi.
Kus plechu jako obsluha nepřipadá v úvahu.
člověku jenž pokládá takovouto otázku se odpovědět nedá
chyběl by mi lidský kontakt, technologie nemám ráda, neumím s nimi zacházet
Mam radsi lidi.
Není to přirozené
nie je nad ľudský kontakt,
Ve službách je pro mě důležitý osobní kontakt.
neměla bych v ně důvěru
Technologie začínají v dnešní době čím dál více ovládat vše, všeho moc škodí. Preferuji lidský kontakt
nemám ráda umělou inteligenci, upřednostňuji lidský kontakt
Necítila bych se komfortně
bylo mi mi to neprijemny
Neni me to příjemné,
Roboti ještě zdaleka nejsou na takové úrovni, aby vše vyřešili jako člověk.
Je to divný
lidská práce je důležitá, stoupla by nezaměstnanost
Chci komunikovat s lidmi..
nepopovídám si a reálně neporadí
Lidé by přicházeli o práci
Mám ráda small talking, ráda se seznamuji
Přijde mi to neosobní
Osobní přístup
Snižovalo by to zaměstnanost v destinacích. Lidský kapitál je dle mého názoru nejdůležitější součástí každé společnosti. I když mohou chybovat, přináší to podniku lidskost.
úbytek práce pro lidi
Nemám ráda moderní technologii, bližší mi jsou lidé
Ztrácí se osobní přístup
Protože by tím zanikla pracovní místa.
Oceňuji lidský kontakt.
Neumí se smát
Chybělo by mi lidské jednání.
Mam rad socialni kontakt
Chci lidsky pristup a mam z tech technologii strach
neosobní roboti nenahradí úpřimný úsměv
Nenahradí lidský kontakt. A asi by mě mrzelo, když bych věděla, že mohl být na stejném místě zaměstnaný člověk a místo něj je tam robot.
Je to neoosobni, kdyz cestuju, chci potkavam lidi
sociální kontakt
Osobni kontakt je pro mne dulezity.
ráda si popovídám i s lidmi, které neznám
Záleží, které pozici. Mám raději osobní kontakt.
Potrebujem lidsky kontakt. Ochota personalu a lidske spravanie su pre mna prioritou pri vybere ubytovania.
Osobní kontakt s člověkem je nejlepší
Přišlo by mi to neosobní a zvláštní
Ubytováváme se většinou v penzionu, kde zároveň majitelé bydlí. Bydlet u robotů bych nechtěla.
Je to takové nelidské, nikdo se na vás neusmívá.
Nedochází ke komunikaci
Nejsou to lide
mám radši lidi
Sú aktivity, ktoré robot nevie spraviť tak efektívne, ako človek.
Lebo sme na začiatku 21. storočia
Je to málo osobní.
zatím tyto technologie nejsou na takové úrovni a tak rozšířené, abych s nimi byl v pohodě. Strach z neznámého
jsou to služby a k tomu lidský kontakt patří
Nebylo specifikováno, jaké pozice. Kam řadíte pračku nebo myčku?
Bylo by to zvláštní a nepřirozené.
Když se vyskytne nečekaná chyba, robot ji nevyřeší, lidé se domluví
Mám rád osobní kontakt
stroj není lidská bytost, neví co je radost, stres, láska ....
Přišla bych o práci :D ; mám raději lidi než stroje
umělá inteligence všechny zabije
chybí mi lidská interakce
Mám v tomto případě raději sociální kontakt
Vždy je lepší řešit vše z očí do očí a navíc by lidí díky tomu přišli o práci, což mi vadí.
Nechci se bavit s robotem
Z robotů jde strach.
Nevěřím, že roboti dokážou dělat práci lépe než lidé.
rád jednám s lidmi a ne se stroji
S člověkem bývá ta nejsrozumitelnější, nejvhodnější komunikace
Prozatím nejsou schopni plně nahradit člověka (řešení situací, softwarové chyby, výdrž v případě napájení,...)
Lebo mám radšej osobný kontakt s ludmi
Robot človéka neště nhradit neumí, takže by ty služby nebyly kvalitní
Mnohdy právě lidé tvoří tu správnou atmosféru a příjemné prostředí.
Není to přirozené chybí osobní kontakt
Mám radši lidi než roboty
8381,37 %28,23 % 

Graf

11. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19064,63 %64,63 %  
Muž10435,37 %35,37 %  

Graf

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let13244,9 %44,9 %  
26-35 let7625,85 %25,85 %  
36-45 let4816,33 %16,33 %  
46-60 let279,18 %9,18 %  
do 18 let103,4 %3,4 %  
61 let a více10,34 %0,34 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou11639,46 %39,46 %  
Vysokoškolské11539,12 %39,12 %  
Vyšší odborné3511,9 %11,9 %  
Základní186,12 %6,12 %  
Středoškolské bez maturity103,4 %3,4 %  

Graf

14. Vaše sociální postavení je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec13445,58 %45,58 %  
Student12040,82 %40,82 %  
Podnikatel186,12 %6,12 %  
Důchodce51,7 %1,7 %  
Pracujíci student31,02 %1,02 %  
rodičovská dovolená20,68 %0,68 %  
nezaměstnaný invalidní důchodce10,34 %0,34 %  
osvč10,34 %0,34 %  
jiné10,34 %0,34 %  
Rod.dov.10,34 %0,34 %  
Rd10,34 %0,34 %  
v domácnosti10,34 %0,34 %  
Student a zaměstnanec10,34 %0,34 %  
Nezamestnaná10,34 %0,34 %  
pracující student na rodičovské10,34 %0,34 %  
Invalidní důchodce10,34 %0,34 %  
Rodičovská dovolená.10,34 %0,34 %  
nezaměstnaný10,34 %0,34 %  

Graf

15. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha7625,85 %25,85 %  
Středočeský kraj4916,67 %16,67 %  
Plzeňský kraj299,86 %9,86 %  
Jihomoravský kraj289,52 %9,52 %  
Moravskoslezský kraj279,18 %9,18 %  
Jihočeský kraj144,76 %4,76 %  
Královehradecký kraj134,42 %4,42 %  
Olomoucký kraj103,4 %3,4 %  
Zlínský kraj103,4 %3,4 %  
Pardubický kraj93,06 %3,06 %  
Karlovarský kraj82,72 %2,72 %  
Kraj Vysočina72,38 %2,38 %  
Liberecký kraj72,38 %2,38 %  
Ústecký kraj72,38 %2,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?

  • odpověď Čistota=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňkové služby=1 na otázku 6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Základní:
    • 16.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 18 let na otázku 12. Do jaké věkové kategorie patříte?

14. Vaše sociální postavení je:

  • odpověď Student:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 18 let na otázku 12. Do jaké věkové kategorie patříte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ ubytování preferujete?

2. Přes jaký portál nejčastěji rezervujete ubytování?

3. Sledujete hotely, penziony, či jiná ubytovací zařízení na sociálních sítích? Pokud ano, kde nejčastěji?

4. Za jakým typem dovolené cestujete nejčastěji?

5. Podle čeho si vybíráte ubytování?

6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?

7. Sledujete, zajímáte se nebo se dokonce orientujete v tom, jaké jsou aktuální moderní technologie a trendy v ubytovacích zařízeních?

8. Znáte alespoň nějaké moderní technologie/trendy v ubytovacích zařízeních? Pokud ano, napište jaké.

9. Vadilo by Vám, kdyby nějaké pracovní pozice, například v hotelu, zastávali místo lidí roboti nebo umělé inteligence?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Vaše sociální postavení je:

15. V jakém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ ubytování preferujete?

2. Přes jaký portál nejčastěji rezervujete ubytování?

3. Sledujete hotely, penziony, či jiná ubytovací zařízení na sociálních sítích? Pokud ano, kde nejčastěji?

4. Za jakým typem dovolené cestujete nejčastěji?

5. Podle čeho si vybíráte ubytování?

6. Jak jsou pro Vás důležité tyto atributy při výběru ubytovacího zařízení?

7. Sledujete, zajímáte se nebo se dokonce orientujete v tom, jaké jsou aktuální moderní technologie a trendy v ubytovacích zařízeních?

8. Znáte alespoň nějaké moderní technologie/trendy v ubytovacích zařízeních? Pokud ano, napište jaké.

9. Vadilo by Vám, kdyby nějaké pracovní pozice, například v hotelu, zastávali místo lidí roboti nebo umělé inteligence?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Do jaké věkové kategorie patříte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Vaše sociální postavení je:

15. V jakém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sedláčková, A.Moderní technologie a nové trendy v ubytovacích zařízeních. (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://moderni-technologie-a-nove-t.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.