Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Módní košile

Módní košile

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Žaneta Landová
Šetření:18. 12. 2013 - 24. 12. 2013
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím Vás,

prosím Vás o vyplnění dotazníku týkajícího se módních košil pro pány i dámy a šití na míru. Zajímá mě Váš názor. Budu ráda, když se o něj se mnou podělíte.

Děkuji a přeji krásný den,

Žaneta

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2435,29 %35,29 %  
Spíše ano2232,35 %32,35 %  
Spíše ne1522,06 %22,06 %  
Ne710,29 %10,29 %  

Graf

2. Je košile běžnou součástí Vašeho šatníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4972,06 %72,06 %  
Ne1927,94 %27,94 %  

Graf

známkujte prosím jako ve škole

3. Co je pro Vás důležité při výběru košile?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Barva2.0291.617
Střih1.8821.604
Cena2.4561.336
Materiál2.251.364

Graf

4. Kde kupujete košile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V běžných prodejnách5580,88 %80,88 %  
Na internetu2029,41 %29,41 %  
Ve specializovaných prodejnách1725 %25 %  
Nekupuji34,41 %4,41 %  
Nechávám si šít košili na míru34,41 %4,41 %  

Graf

5. Máte svoji oblíbenou značku košil? (pokud ano, napište značku)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Amj

Benetton

dunhill

Fat Face, s.Oliver, Mantaray (Debenhams)

gant

Charles Tyrwhitt, Eterna, Le Premier (na míru)

Marks and Spener, Gate, Van graff

ne

nemám

oblíbenou značku nemám

star & stripes, tako

tally weijl

Výborné jsou A.M.J, ale není to jediná značka.

6. Znáte službu šití košil na míru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2739,71 %39,71 %  
Ano2232,35 %32,35 %  
Něco jsem o tom slyšel/a.1927,94 %27,94 %  

Graf

7. Co si o této službě myslíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem nezkusil/a. Ale možná o tom budu do budoucna přemýšlet.2638,24 %38,24 %  
Neumím vybrat látky a představit si, jak bude košile vypadat. Raději tedy koupím košili v obchodě.2029,41 %29,41 %  
Za příznivou cenu bych si nechal/a ušít jednu slavnostnější košili na míru.1927,94 %27,94 %  
Skvělé, košile na míru perfektně sedí.1826,47 %26,47 %  
Je to moc drahé.1725 %25 %  
Přijde mi to zbytečné.710,29 %10,29 %  

Graf

8. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5276,47 %76,47 %  
Muž1623,53 %23,53 %  

Graf

9. Při jakých příležitostech nosíte košili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve svém volném čase. Košile je skvělou součástí běžného oblečení.4972,06 %72,06 %  
Do práce.4058,82 %58,82 %  
Na slavnostnější příležitosti. (oslavy narozenin atp.)3652,94 %52,94 %  
Pouze na společenské příležitosti. (plesy, svatby atp.)1522,06 %22,06 %  
Jiné1319,12 %19,12 %  

Graf

10. Kolik peněz byste byli ochotni investovat do košile na míru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1.000 Kč2130,88 %30,88 %  
Nekoupil bych si ji1826,47 %26,47 %  
1.500 Kč1725 %25 %  
Je mi to jedno, hlavně aby byla kvalitní a hezká.68,82 %8,82 %  
2.000 Kč57,35 %7,35 %  
2.500 Kč11,47 %1,47 %  

Graf

11. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20- 253044,12 %44,12 %  
15 - 202029,41 %29,41 %  
25- 351116,18 %16,18 %  
45-5534,41 %4,41 %  
35- 4534,41 %4,41 %  
55 a více11,47 %1,47 %  

Graf

12. Pokud byste si nechal/a ušít košili na míru, jaký servis byste očekával/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
První úpravu košile zdarma3855,88 %55,88 %  
Rychlé dodání košile - do měsíce3247,06 %47,06 %  
Nevím2029,41 %29,41 %  
Servis čištění košil1725 %25 %  
Jiné11,47 %1,47 %  

Graf

13. Jaká situace by byla pro Vás při šití košile na míru nejpříjemnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když bych šel /šla za odborníkem, který by mi změřil míry a poradil materiál, barevné sladění atp.3247,06 %47,06 %  
Chtěl/a bych šití konzultovat s odborníkem. Chtěl/a bych, aby mi vzal míry (alespoň poprvé) a chtěl bych vidět, jak košile bude vypadat v konfigurátoru.2841,18 %41,18 %  
Chtěl/a bych mít možnost změřit si míry sám/sama a košili si sestavit v konfigurátoru, abych viděl/a, jak bude vypadat. Vše po internetu710,29 %10,29 %  
Pokud by člověk, pověřený šitím košil přijel za mnou (např do práce) a vše se mnou vyřešil.11,47 %1,47 %  

Graf

14. Co vidíte jako největší problém ve službě šití košil na míru?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

arogantní personál

cena

cena

cena, jsem invalida, na takové věci prostě nemám...

Cena, problematicke vzdalene nakupovani, casova narocnost.

ja nakupuju dost impulzivne. od zakazkoveho siti me odrazuje hlavne cekani. Clovek nevi, jak to nakonec dopadne (nevidi se hned v zrcadle). Navic je to sazka do loterie- mam dost spatne zkusenosti se svadlenami (pri siti kalhot: vytrvale ignoruji zadost o bootcut strih)

je zazito ze je to prilis drahe a clovek ma strach tam vejit

konkurence v hotových výrobcích

Možnost vysoké ceny.

nedostupnost

nevidím v tom žádný problém :)

nevíme předem, jak bude košile vypadat

Nic

vysoká cena

vysoká cena, tím malý okruh zákazníků, malá známost této služby

15. Je nějaká připomínka ke službě šití košil na míru, kterou byste nám chtěl/a sdělit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

ne

Nejistotu výsledku

pánové by měli dostat k hotové košili i vhodnou kravatu s velkou slevou

přála bych si aby tato služba byla cenově dostupnější, eventuelně aby existovala varianta stejné kvality provedení ale např. horší látky, nám prsatým chudým studentkám by to usnadnilo štrádování po obchodech bez výsledku

urcite bych tuto sluzbu vyuzila, ale zaroven bych kosili musela videt dopredu

viz odpoved v cisle 14

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Co je pro Vás důležité při výběru košile?

  • odpověď Střih=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=1 na otázku 3. Co je pro Vás důležité při výběru košile?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o módu?

2. Je košile běžnou součástí Vašeho šatníku?

3. Co je pro Vás důležité při výběru košile?

4. Kde kupujete košile?

6. Znáte službu šití košil na míru?

7. Co si o této službě myslíte?

8. Jste muž nebo žena?

9. Při jakých příležitostech nosíte košili?

10. Kolik peněz byste byli ochotni investovat do košile na míru?

11. Kolik Vám je let?

12. Pokud byste si nechal/a ušít košili na míru, jaký servis byste očekával/a?

13. Jaká situace by byla pro Vás při šití košile na míru nejpříjemnější?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o módu?

2. Je košile běžnou součástí Vašeho šatníku?

3. Co je pro Vás důležité při výběru košile?

4. Kde kupujete košile?

6. Znáte službu šití košil na míru?

7. Co si o této službě myslíte?

8. Jste muž nebo žena?

9. Při jakých příležitostech nosíte košili?

10. Kolik peněz byste byli ochotni investovat do košile na míru?

11. Kolik Vám je let?

12. Pokud byste si nechal/a ušít košili na míru, jaký servis byste očekával/a?

13. Jaká situace by byla pro Vás při šití košile na míru nejpříjemnější?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Landová, Ž.Módní košile (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://modni-kosile.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.