Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Módní magazíny na sociálních sítích

Módní magazíny na sociálních sítích

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Pflegerová
Šetření:20. 06. 2015 - 07. 05. 2016
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):16 / 11.37
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou oboru Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Chtěla bych vás tímto požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká módních magazínů a sociálních sítí. Výsledky výzkumu budou použity pro seminární i diplomovou práci a budou volně k dispozici na stránkách Vyplnto.cz.

Děkuji za váš čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook10492,86 %92,86 %  
Instagram4439,29 %39,29 %  
LinkedIn3127,68 %27,68 %  
Twitter2623,21 %23,21 %  
Pinterest1916,96 %16,96 %  
žádné54,46 %4,46 %  
Google+10,89 %0,89 %  
We Heart It 10,89 %0,89 %  
google plus10,89 %0,89 %  

Graf

2. Jak často sledujete sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát denně8777,68 %77,68 %  
jednou denně1311,61 %11,61 %  
nesleduji54,46 %4,46 %  
několikrát do týdne54,46 %4,46 %  
několikrát do měsíce21,79 %1,79 %  

Graf

3. Zajímá Vás móda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5347,32 %47,32 %  
ano, velmi2219,64 %19,64 %  
spíše ne2219,64 %19,64 %  
vůbec ne1513,39 %13,39 %  

Graf

4. Čtete tištěné módní magazíny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nečtu4338,39 %38,39 %  
když se naskytne příležitost4035,71 %35,71 %  
ano, občas2219,64 %19,64 %  
ano, pravidelně65,36 %5,36 %  
skoda papiru na tydle hovadiny!!10,89 %0,89 %  

Graf

5. Navštěvujete webové stránky módních magazínů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nesleduji6759,82 %59,82 %  
ano, občas3733,04 %33,04 %  
ano, pravidelně87,14 %7,14 %  

Graf

6. Kupujete tištěné módní magazíny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelněotázka č. 7, ano, občasotázka č. 7, ne, nekupujiotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nekupuji7869,64 %69,64 %  
ano, občas2724,11 %24,11 %  
ano, pravidelně76,25 %6,25 %  

Graf

7. Pokud jste odpověděli ano, jaké módní magazíny kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ELLE2055,56 %17,86 %  
Cosmopolitan1644,44 %14,29 %  
Harper's Bazaar925 %8,04 %  
Marie Claire822,22 %7,14 %  
Vogue38,33 %2,68 %  
joy38,33 %2,68 %  
Fashion club25,56 %1,79 %  
Marianne12,78 %0,89 %  
Joy, InStyle12,78 %0,89 %  
Porter12,78 %0,89 %  
takové, u kterých mě zaujme titulka12,78 %0,89 %  

Graf

8. Pokud jste na otázku č. 6 odpověděli ano, z jakého důvodu si kupujete tištěné módní magazíny?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sledování trendů, módní fotografie, sběratelský kousek, krácení volné chvíle13,7 %0,89 %  
Na cestovani13,7 %0,89 %  
pro inspiraci13,7 %0,89 %  
do vany13,7 %0,89 %  
Mám ráda časopis "v ruce" + mám ráda módní fotografii13,7 %0,89 %  
pro zábavu13,7 %0,89 %  
zábava a inspirace na cesty13,7 %0,89 %  
relaxace13,7 %0,89 %  
Kupuji si je, abych je mohla číst a tak relaxovat. Asi bych si o módě mohla číst i na internetu, ale to nedělám tak často, nebaví mě pořád koukat do počítače. 13,7 %0,89 %  
krácení času (např. v čekárně u doktora)13,7 %0,89 %  
ostatní odpovědi protože chci vědět, co je in
inspirace
k casopisu dostanu darek
na cestu vlakem pro zabavení
-
na cesty
odpočinek
Většinou na cesty.
Mám raději tištěné magazíny.
Prohlížím si módu
zaujme mě téma na obálce časopisu, krátím si tím čas strávený na cestě
Z nudy
Raději držím časopis v ruce a fotografie jsou prostě hezčí.
abych měl co dělat, občas se tam najde zajímavé čtení
Abych se pri cestovani zabavila
ráda čtu tištěný text a prohlížim fotky
zajima mne moda a vse kolem ni
1762,96 %15,18 % 

Graf

9. Z jakého důvodu navštěvujete webové stránky módních magazínů?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prohlížím si módu a co nosí celebrity, módní policii15,88 %0,89 %  
Kvůli trendům 15,88 %0,89 %  
Nezajem15,88 %0,89 %  
abych věděl, co je nového ve světě mody15,88 %0,89 %  
Ze zájmu o módu. 15,88 %0,89 %  
nikdy, ztrata casu pro normalniho cloveka!15,88 %0,89 %  
Inspirace15,88 %0,89 %  
pro novinky a abych nemusela kupovat casopis15,88 %0,89 %  
aktuální trendy a novinky15,88 %0,89 %  
to same co u odpovedi 8 ..15,88 %0,89 %  
ostatní odpovědi pro inspiraci, zjistit co je nového
Zvedavost
Baví me to
mám ráda fotky oblečení
nenavštěvuji
Zajímá mne co je v kurzu a jak vyadají současné modelky - co je teď symbol krásy ne že bych se tomu snažila nějak zvlášť přizpůsobovat, ale zajímá mne to.
Nezajímá mě to.
741,18 %6,25 % 

Graf

10. Sledujete módní magazíny na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8475 %75 %  
ano2825 %25 %  

Graf

11. Pokud jste odpověděli ano, na jakých sítích je sledujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook3291,43 %28,57 %  
Instagram1131,43 %9,82 %  
Twitter38,57 %2,68 %  

Graf

12. Pokud jste na otázku č. 9 odpověděli ano, profily jakých módních magazínů sledujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ELLE1460,87 %12,5 %  
Vogue1356,52 %11,61 %  
Cosmopolitan730,43 %6,25 %  
Harper's Bazaar313,04 %2,68 %  
V Magazine28,7 %1,79 %  
W28,7 %1,79 %  
Marie Claire28,7 %1,79 %  
Fashion club28,7 %1,79 %  
JOY14,35 %0,89 %  
zahranicni a nezavisle14,35 %0,89 %  

Graf

13. Z jakého důvodu sledujete profily módních magazínů na sociálních sítích?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleduji ty, které u nás nejsou dostupné tištěné, sledování trendů, inspirace,krácení volné chvíle16,67 %0,89 %  
pro inspiraci16,67 %0,89 %  
Mam rada jejich souteze16,67 %0,89 %  
Přehled o novinkách16,67 %0,89 %  
zábava16,67 %0,89 %  
abych byla v obraze16,67 %0,89 %  
-16,67 %0,89 %  
inspirace16,67 %0,89 %  
Články apod. navíc, v tištěné formě se nevyskytují.16,67 %0,89 %  
Někdy jsou tam odkazy na zajímavé články16,67 %0,89 %  
ostatní odpovědi zabíjím tím volný čas při cestě hromadnou dopravou
vzdy me tam neco zaujme
Cas
Baví me to
Je to jednoduché
533,33 %4,46 % 

Graf

14. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8676,79 %76,79 %  
muž2623,21 %23,21 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
251412,5 %12,5 %  
261210,71 %10,71 %  
24119,82 %9,82 %  
27108,93 %8,93 %  
3076,25 %6,25 %  
3265,36 %5,36 %  
2254,46 %4,46 %  
2354,46 %4,46 %  
2854,46 %4,46 %  
1943,57 %3,57 %  
ostatní odpovědi 15
20
35
29
34
31
38
50
33
44
40
21
46
41
56
51
39
57
16
18
3329,46 %29,46 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:27.25
Minimum:18
Maximum:46
Variační rozpětí:28
Rozptyl:28.46
Směrodatná odchylka:5.34
Medián:26
Modus:25

Graf

16. Jak velká je obec, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak 100 000 obyvatel7365,18 %65,18 %  
méně než 100 000 obyvatel2421,43 %21,43 %  
méně než 10 000 obyvatel98,04 %8,04 %  
méně než 1 000 obyvatel65,36 %5,36 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Kupujete tištěné módní magazíny?

  • odpověď ne, nekupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nečtu na otázku 4. Čtete tištěné módní magazíny?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 14. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Pokud jste odpověděli ano, na jakých sítích je sledujete?

  • odpověď Facebook:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Sledujete módní magazíny na sociálních sítích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké sociální sítě používáte?

2. Jak často sledujete sociální sítě?

3. Zajímá Vás móda?

4. Čtete tištěné módní magazíny?

5. Navštěvujete webové stránky módních magazínů?

6. Kupujete tištěné módní magazíny?

7. Pokud jste odpověděli ano, jaké módní magazíny kupujete?

10. Sledujete módní magazíny na sociálních sítích?

11. Pokud jste odpověděli ano, na jakých sítích je sledujete?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. Jak velká je obec, ve které žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké sociální sítě používáte?

2. Jak často sledujete sociální sítě?

3. Zajímá Vás móda?

4. Čtete tištěné módní magazíny?

5. Navštěvujete webové stránky módních magazínů?

6. Kupujete tištěné módní magazíny?

7. Pokud jste odpověděli ano, jaké módní magazíny kupujete?

10. Sledujete módní magazíny na sociálních sítích?

11. Pokud jste odpověděli ano, na jakých sítích je sledujete?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. Jak velká je obec, ve které žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pflegerová, N.Módní magazíny na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://modni-magaziny-na-socialnich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.