Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Módní přehlídka

Módní přehlídka

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Záhoříková
Šetření:18. 07. 2014 - 31. 07. 2014
Počet respondentů:225
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci své seminární práce si Vás dovoluji požádat o vyplnění níže uvedeného dotazníku. Otázky i odpovědi si, prosím, pozorně přečtěte a označte Vaši odpověď.

 

Děkuji Vám za trpělivost při vyplňování tohoto dotazníku! :-)

Odpovědi respondentů

1. Značka F&F prodává:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení20490,67 %90,67 %  
doplňky7633,78 %33,78 %  
kosmetiku2511,11 %11,11 %  
nevím156,67 %6,67 %  
jídlo62,67 %2,67 %  
čistící prostředky10,44 %0,44 %  

Graf

2. Kupujete si produkty značky F&F?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13158,22 %58,22 %  
ne9441,78 %41,78 %  

Graf

3. Účastnili jste se někdy módní přehlídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17075,56 %75,56 %  
ano5524,44 %24,44 %  

Graf

4. Účastnili byste se F&F módní přehlídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8839,11 %39,11 %  
nevím7131,56 %31,56 %  
ano6629,33 %29,33 %  

Graf

5. Co byste uvítali v rámci módní přehlídky, eventuálně, co by Vás vedlo k účasti F&F módní přehlídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stánkový prodej F&F produktů s 50% slevou přímo na přehlídce8638,22 %38,22 %  
slevové kupóny na produkty F&F rozdané na přehlídce8236,44 %36,44 %  
módní show7533,33 %33,33 %  
tombola s výherními cenami značky F&F5424 %24 %  
nic, akce bych se nezúčastnil/a5122,67 %22,67 %  
vyplnění volného času3616 %16 %  
známé osobnosti3515,56 %15,56 %  
setkání s lidmi z módního světa2812,44 %12,44 %  
občerstvení2812,44 %12,44 %  
Nějká extra zajímavá kolekce. Móda FF je hezká na obyčejné nošení, ale nepřijde mi ničím tak úchvatná, abych se na ní dívala na přehlídce10,44 %0,44 %  
na "módní" přehlídku by mě již nikdo nedostal ani párem "Kalousků"/volů.10,44 %0,44 %  
známí10,44 %0,44 %  
možnost využít služeb módního "poradce"10,44 %0,44 %  
krásné slečny :))10,44 %0,44 %  
doprovodný program (tombola, laserová show, akrobati)10,44 %0,44 %  
dárky10,44 %0,44 %  
modelky10,44 %0,44 %  

Graf

6. Kolik MAXIMÁLNĚ peněz byste byli ochotni dát za vstupenku? (čím vyšší cena, tím více výhod)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně, než 300 Kč11852,44 %52,44 %  
500 Kč4017,78 %17,78 %  
300 Kč3314,67 %14,67 %  
400 Kč2310,22 %10,22 %  
700 Kč41,78 %1,78 %  
800 Kč20,89 %0,89 %  
600 Kč20,89 %0,89 %  
1000 Kč20,89 %0,89 %  
900 Kč10,44 %0,44 %  

Graf

7. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18180,44 %80,44 %  
muž4419,56 %19,56 %  

Graf

8. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 35 let18481,78 %81,78 %  
36- 55 let2912,89 %12,89 %  
méně, než 18 let125,33 %5,33 %  

Graf

9. Váš příjem je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pod 10 000 Kč9944 %44 %  
10 001 – 20 000 Kč5725,33 %25,33 %  
20 001 – 30 000 Kč3616 %16 %  
30 001 – 40 000 Kč208,89 %8,89 %  
více než 50 000 Kč94 %4 %  
40 001 – 50 000 Kč41,78 %1,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kupujete si produkty značky F&F?

  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 1. Značka F&F prodává:

4. Účastnili byste se F&F módní přehlídky?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic, akce bych se nezúčastnil/a na otázku 5. Co byste uvítali v rámci módní přehlídky, eventuálně, co by Vás vedlo k účasti F&F módní přehlídky?

6. Kolik MAXIMÁLNĚ peněz byste byli ochotni dát za vstupenku? (čím vyšší cena, tím více výhod)

  • odpověď méně, než 300 Kč:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic, akce bych se nezúčastnil/a na otázku 5. Co byste uvítali v rámci módní přehlídky, eventuálně, co by Vás vedlo k účasti F&F módní přehlídky?

9. Váš příjem je:

  • odpověď pod 10 000 Kč:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně, než 18 let na otázku 8. Váš věk je:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Značka F&F prodává:

2. Kupujete si produkty značky F&F?

3. Účastnili jste se někdy módní přehlídky?

4. Účastnili byste se F&F módní přehlídky?

5. Co byste uvítali v rámci módní přehlídky, eventuálně, co by Vás vedlo k účasti F&F módní přehlídky?

6. Kolik MAXIMÁLNĚ peněz byste byli ochotni dát za vstupenku? (čím vyšší cena, tím více výhod)

7. Jste:

8. Váš věk je:

9. Váš příjem je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Značka F&F prodává:

2. Kupujete si produkty značky F&F?

3. Účastnili jste se někdy módní přehlídky?

4. Účastnili byste se F&F módní přehlídky?

5. Co byste uvítali v rámci módní přehlídky, eventuálně, co by Vás vedlo k účasti F&F módní přehlídky?

6. Kolik MAXIMÁLNĚ peněz byste byli ochotni dát za vstupenku? (čím vyšší cena, tím více výhod)

7. Jste:

8. Váš věk je:

9. Váš příjem je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Záhoříková, A.Módní přehlídka (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://modni-prehlidka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.