Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Módní trendy

Módní trendy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Krejčí
Šetření:10. 05. 2010 - 17. 05. 2010
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, právě pracuji na seminární práci do Marketingu A a chtěla bych vás poprosit o chvilku na vyplnění tohoto krátkého dotazníku. Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Zájímáš se o módu a módní trendy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2167,74 %67,74 %  
ne1032,26 %32,26 %  

Graf

2. Pokud si odpověděl/a Ano, jakým způsobem se dozvídáš o novinkách ze světa módy?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Z časopisů2.9033.442
Z internetu3.2582.45
Od kamarádů3.5481.732
Z vytrýn na městě3.6772.283
Zajdeš do obchodu a zjistíš co je nového3.2262.562
jiné4.3873.721

Graf

3. Nakupuješ rád/a oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen když mám dost peněz1858,06 %58,06 %  
Ano, rád/a si udělám radost něčím novým929,03 %29,03 %  
Ne, nebaví mě chození do obchodů 412,9 %12,9 %  

Graf

4. Jak často nakupuješ oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 krát za měsíc1548,39 %48,39 %  
1 krát za půl roku825,81 %25,81 %  
1 krát za 14 dní412,9 %12,9 %  
1 krát za týden26,45 %6,45 %  
1 krát za rok26,45 %6,45 %  

Graf

5. Kolik seš ochotnen/ochotná utratit za oblečení měsíčně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000 Kč929,03 %29,03 %  
300 Kč722,58 %22,58 %  
500 Kč619,35 %19,35 %  
2000 Kč412,9 %12,9 %  
100 Kč26,45 %6,45 %  
3000 Kč26,45 %6,45 %  
více13,23 %3,23 %  

Graf

6. Preferuješ značkové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rád/a si koupím něco značkového, když mám peníze1032,26 %32,26 %  
Ne, nemusím mít značkové oblečení929,03 %29,03 %  
Nezáleží na značce825,81 %25,81 %  
Je to dost drahé, můžu najít podobný kousek levněji412,9 %12,9 %  

Graf

7. Pokud Ano -jakou značku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou516,13 %16,13 %  
nike39,68 %9,68 %  
ne26,45 %6,45 %  
dala jsem ne13,23 %3,23 %  
žádná značka13,23 %3,23 %  
Tereza Krejčí13,23 %3,23 %  
je jich vic13,23 %3,23 %  
diesel, playboy, lacoste13,23 %3,23 %  
zajímá mě kvalita, ne značka13,23 %3,23 %  
Nezáleží na značce13,23 %3,23 %  
ostatní odpovědi Bodyline
Nordblanc
takko
Hell bunny
north blanc,adidas,nike
MassDNM
bershka,...
podle toho co se mi zrovna líbí
NE!!!!!!
Orsay,H
MNG
-
nic
C
1445,16 %45,16 % 

Graf

8. Seš rád/a když to v obchodě poradí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ráda si vybírám sama1961,29 %61,29 %  
Obtěžuje mě to1135,48 %35,48 %  
Ano, nikdy si nevím rady13,23 %3,23 %  

Graf

9. Spíše nakupuješ sama nebo potřebuješ radu od kamrádek/kamarádky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sama, nikdo mi do toho nemluví1858,06 %58,06 %  
S kamarádkou vždy, samotnou mě to nebaví1238,71 %38,71 %  
Čím víc lidí tím líp13,23 %3,23 %  

Graf

10. Máš svůj styl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám svůj styl bez ohledu co se teď nosí1754,84 %54,84 %  
Svůj styl moc neměním, jen podle příležitostí929,03 %29,03 %  
Snažím se oblékat podle toho co je teď v módě516,13 %16,13 %  

Graf

11. Jaký je tvůj styl?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

barevný a originální

Dalo by se to nazvat jako něco mezi punkem, goth, emo, metalem a japosnkými styly - visual kei, fairy kei, decora...

Elegantnější

hezký :)

Hlavně aby to bylo pohodlné

je jedno, jaký styl, hlavně, když vždy vypadám sexy :-P

Klasické nevýstřední oblečení

ležérní elegance

nedbalá elegance

nejde rici ze mam jeden urcitý,menim obleceni a barvy podle nalady a vnitrniho citeni:-)

nenápadně do očí bijící

normální:D

originální

Originální, tak trochu crazy

pohodlné a praktické věci, které vydrží časté nošení, které vypadají elegantně bez ohledu na momentální módu

pohodový, od všeho trochu

Prostě můj styl. Pokaždé jinak.

punk

PUNK :D

romantický

Sportovní

Sportovní, pohodlný, to co se mi líbí si obleču...nemám styl

sportovni, street

tak asi podle tý příležitosti:D

těžko říct - podle nálady

úzké džíny, svetříky, topíky, botky na vysokých podpatcích...

Visual Kei

Záleží na situaci, někdy spíše sporotvní, jindy zase taková trochu elegance. Prostě podle toho, na co mám náladu.

zanedbaný

ženský

12. Jsi žena/muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2683,87 %83,87 %  
muž516,13 %16,13 %  

Graf

13. Jaký je tvůj věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-23 let1341,94 %41,94 %  
15-18 let722,58 %22,58 %  
18-20 let516,13 %16,13 %  
25-30 let39,68 %9,68 %  
30-35 let13,23 %3,23 %  
35-40 let13,23 %3,23 %  
40 let a vice13,23 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krejčí, T.Módní trendy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://modni-trendy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.