Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Módní značky oblečení

Módní značky oblečení

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Doležalová
Šetření:03. 12. 2012 - 15. 12. 2012
Počet respondentů:338
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,  chtěla bych Vás požádat o vylnění krátkého dotazníku s cílem zjistit  nakolik nás ovlivňuje značka oblečení při jeho koupi a a užívání. Výsledky slouží pro sestavení mé seminární práce. Děkuji mockrát za Vaše názory a přeji pěkný den :) . 

Odpovědi respondentů

1. Ovlivňuje Vás při nákupu oblečení jeho značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21162,43 %62,43 %  
ne12737,57 %37,57 %  

Graf

2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné12558,69 %36,98 %  
Adidas8238,5 %24,26 %  
Nike8037,56 %23,67 %  
Zara5626,29 %16,57 %  
Reserved5324,88 %15,68 %  
Puma4119,25 %12,13 %  
Roxy3114,55 %9,17 %  
Lacoste209,39 %5,92 %  
Reebok209,39 %5,92 %  
Quiksilver167,51 %4,73 %  
Horsefeathers157,04 %4,44 %  
DC157,04 %4,44 %  
Billabong94,23 %2,66 %  
Replay94,23 %2,66 %  
Diesel83,76 %2,37 %  

Graf

3. Pokud si v minulé otázce odpověděl/a "Jiné", uveď, prosím, svou preferovanou značku. Jinak pokračuj na další otázku.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
new yorker21,72 %0,59 %  
Joop!, Boss,Dolce&Gabbana10,86 %0,3 %  
Lindex...10,86 %0,3 %  
Vans, Converse10,86 %0,3 %  
progress, klimatex, nord blanc10,86 %0,3 %  
Desigual10,86 %0,3 %  
Mango10,86 %0,3 %  
Orsay, Camaieu, Gabinaparalova10,86 %0,3 %  
CaA, HaM, Rejoice, ad.10,86 %0,3 %  
Crashone,Bershka10,86 %0,3 %  
ostatní odpovědi lonsdale
H&M, Orsay, Golddigga
Gas
Bushman
Jack Wolfskin
Equi-Théme, Eskadron, Pikeur, HV- Polo
Tommy Hilfiger, Intimissimi, Gant
New Yorker, CA, HM
Ecko, Pelle pelle, Rocawear, Dada
Zara
HM
hummel
Converse, Paul Frank, Pull & Bear
Forever21
HM, Pimkie, Tally Weijl, Kappahl, FandF
Gate
Orsay, HM, CA, Mango
HM, Gate
H&M, Cropp Town, Taily Weil...
Victoria secret
iron fist, abbey dawn
Terranova Gate Tally Weijl
ralph lauren, armani
orsay, takko, pinki, tally weil
Rafiki, Hannah, Klimatex atd.
Hannah, Rejoice, FaF, Cheroki
jennyfer, pull and beer, newyorker atd...
Vero Moda, Only
Mango, HM, Lindex
Klimatex, HiTec
Tally Weil, Mango, H&M
topshop, h&m, lindex, asos
St. Oliver, Camaieu
Abercrombie, Burberry
Orsay, Promod
S.Oliver, Esprit
F and F, C and A,
stradivarius
FnF, Orsay
Nugget
HaM
guess
Fox, volcom
Bershka, Pull and Bear, Stradivarius
Esprit, S.Oliver, Mexx
Lindex, Promod
the north face, bjorn borg, tommy hilfiger,
Tommy Hilfiger, Gant, Baťa,
vans
Funstorm
ZUMBA
Esprit, CK, Playboy, Just Cavalli, Intimissimi
Marks and Spencer
asos, topshop, lipsy, H&M
guess, hm
New Yorker, Kenvelo, Orsay
Queen of darkness, alchemy gothic, iron fist
envy
Pull & Bear, H&M, Beshka, House
orsay
krejčí
Benetton
GS Raw, WECS, HUMOR
Stradivarius, NewLook, Longchamp, Burberry, HM, Topshop
Converse
značky rešpektujúce fair trade
Calvin Klein, Gas, Vagabond
Fred Perry, Ben Sherman, Lonsdale, Everlast, Ben Lee, Tapout
Vero Moda, Gabor, Esprit
reserved
Sensor, Specialized, Craft, Etape, Moira, nebo žádná značka
Abercrombie & Fitch
Direct Alpine,. Wild Roses, UAX, Salewa
uniqlo, gap, muji
caa, h+m
H&M, C&A, Lindex, Camaieu
Basler
Mango, Orsay, Promod
Calvin Klein
Mango, H&M, Topshop
orsay, hm,....
Londsdale
tilak
Jordan
Converse, DVS
amisu, orsay, time out,
Newbalance; McKinley
Hollister
Lindex
neprefuju značku ve smyslu pozitivní, ale negativnim, nektere bych si naopak neoupila
time out, aeropostale
Stradivarius, Pull& bear, Bershka, Calzedonia, Intimissimi
ne
C&A, New Yorker
Fox
Mango, HM
H&M, C&A
TCM, Orsay
Alpine Pro, Scott
Gucci
H&M, New Yorker,...
Eleven, Keen, HoodLamb
H&М
Mango, Pietro Filippi
Marks & Spencer
10590,52 %31,07 % 

Graf

4. Vybíráš si zboží pouze od jedné značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20396,21 %60,06 %  
ano83,79 %2,37 %  

Graf

5. Pokud jsi na předchozí otázku odpověděl ANO, uveď, prosím, důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Můj osobitý styl1052,63 %2,96 %  
Záruka Kvality736,84 %2,07 %  
Jiné631,58 %1,78 %  
Dobré zkušenosti526,32 %1,48 %  
Cenová dostupnost210,53 %0,59 %  

Graf

6. Vadilo by ti nosit i neznačkové oblečení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím17551,78 %51,78 %  
spíše nesouhlasím7221,3 %21,3 %  
spíše souhlasím339,76 %9,76 %  
souhlasím319,17 %9,17 %  
nevím277,99 %7,99 %  

Graf

7. Jakým způsobem častěji kupuješ oblečení a proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z kameného obchodu - potřebuji zboží vidět a vyzkoušet28985,5 %85,5 %  
Z internetu - Je to pohodlnější257,4 %7,4 %  
Z internetu - zboží je levnější205,92 %5,92 %  
Z kameného obchodu - Mám větší jistotu reklamace41,18 %1,18 %  

Graf

8. Jsi

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena26277,51 %77,51 %  
muž7622,49 %22,49 %  

Graf

9. Tvůj Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
233811,24 %11,24 %  
22308,88 %8,88 %  
21288,28 %8,28 %  
20288,28 %8,28 %  
19267,69 %7,69 %  
24257,4 %7,4 %  
25226,51 %6,51 %  
18216,21 %6,21 %  
27123,55 %3,55 %  
17123,55 %3,55 %  
ostatní odpovědi 26
16
15
30
29
28
33
49
13
35
36
40
14
43
34
41
39
55
48
32
38
25.8
44
550
52
999
31
66
12
42
90
9628,4 %28,4 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.29
Minimum:16
Maximum:42
Variační rozpětí:26
Rozptyl:26.4
Směrodatná odchylka:5.14
Medián:22
Modus:23

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Ovlivňuje Vás při nákupu oblečení jeho značka?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi DC na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horsefeathers na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lacoste na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Quiksilver na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Roxy na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zara na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Vybíráš si zboží pouze od jedné značky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Můj osobitý styl na otázku 5. Pokud jsi na předchozí otázku odpověděl ANO, uveď, prosím, důvod:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reserved na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?

4. Vybíráš si zboží pouze od jedné značky?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi DC na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horsefeathers na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lacoste na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Roxy na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zara na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reserved na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Ovlivňuje Vás při nákupu oblečení jeho značka?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Quiksilver na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ovlivňuje Vás při nákupu oblečení jeho značka?

2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?

4. Vybíráš si zboží pouze od jedné značky?

5. Pokud jsi na předchozí otázku odpověděl ANO, uveď, prosím, důvod:

6. Vadilo by ti nosit i neznačkové oblečení

7. Jakým způsobem častěji kupuješ oblečení a proč?

8. Jsi

9. Tvůj Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ovlivňuje Vás při nákupu oblečení jeho značka?

2. Jakou/Jaké značku/y preferujete?

4. Vybíráš si zboží pouze od jedné značky?

5. Pokud jsi na předchozí otázku odpověděl ANO, uveď, prosím, důvod:

6. Vadilo by ti nosit i neznačkové oblečení

7. Jakým způsobem častěji kupuješ oblečení a proč?

8. Jsi

9. Tvůj Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Doležalová, M.Módní značky oblečení (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://modni-znacky-obleceni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.