Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Módní značky

Módní značky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Regina Mkhitarian
Šetření:06. 06. 2020 - 13. 07. 2020
Počet respondentů:128
Počet otázek (max/průměr):30 / 26.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:35,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane, 

Prosím o vyplnění tohoto dotazníku na téma módního oblečení a obuvi. Cílem dotazníku je zhodnotit nákupní chování obyvatel ČR na trhu módních značek, zjistit Vaše názory na propagaci módních značek. Předem děkuji za odpovědi!

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete rádi oblečení a obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ano5039,06 %39,06 %  
spíše ano3930,47 %30,47 %  
spíše ne2116,41 %16,41 %  
rozhodně ne1511,72 %11,72 %  
nevím32,34 %2,34 %  

Graf

2. Kolik v průměru utrácíte na oblečení a obuv za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1000 Kč7558,59 %58,59 %  
do 3000 Kč3325,78 %25,78 %  
do 5000 Kč129,38 %9,38 %  
nevím43,13 %3,13 %  
do 10000 Kč32,34 %2,34 %  
do 50000 Kč10,78 %0,78 %  

Graf

3. 3. Ohodnoťte, jak jsou uvedené faktory důležité pro Vás při výběru oblečení a obuvi:

použijte škálu od 1 do 10 bodů: 1 b. – zcela nedůležitý, 10 b. – velmi důležitý

Povinná otázka, respondent musel u každé podotázky vyplnit celé číslo.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzhled9.072.768
kvalita látky a šití7.8833.213
pohodlí8.7582.637
módnost4.58.125
značka3.7196.358
cena7.1953.829
hodnocení známých / partnera / rodiny4.4696.155
celebrities to doporučují nebo nosí sami1.5632.543
dostupnost k vyzkoušení na prodejně6.8837.682
dostupnost online4.5238.437

4. Které značky oblečení a obuvi se Vám líbí? (uveďte alespoň 3)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

F and F, reserved, nike, under armour, adidas, house, lindex, orsay, new yorker, daichman, a3 sport

1. Altisport 2. John Deere 3. Crivit

5fingers, newyorker, orsay

Adidas nike puma

Adidas, Converse, Levis

Adidas, fila, h&m

Adidas, Nike, H&M, Humanic

Adidas, Nike, Next, Esmara, Rainbow, Moleda, Vasky

Adidas, Nike, Puma

adidas, nike, salamon

adidas, nike, salamon

Adidas, Nike, slezinger

Adidas. Nike. Puma.

Alpine pro, loto, sam73, Infinity

Altisport, sam 73, loap

anna field, tommy hilfiger, calvin klein

Baťa, Deichman, Bugatti

blootgeschwister, tranquillo, brakeburn, seasalt cornwall, vivobarefoot, camper

Buffalo, Nike, snickers

Calvin klein nike Adidas tommy Hilfiger Armani

CCC, Reserved, Lindex

Circa, DC, Converse

clawgear, merell, 5.11

collusion Bershka Zara

converse, adidas, horsefeathers

Deichman, CaA, Orsay, Litex

Deichmann, Takko, C&A

Desigual, H&M, Reserved

desigual, HM, Takko

Desigual, Keen, Merrel

Desigual, Zara, Baťa

Dr. Martens, Le Premier, Converse

esmara, vans, reserved

GAP, Hilfiger, Gant

Gappay, Goddog, Northsay, Dogs4me, Pikeur, Equi theme, Kentaur

geox, pietro filipi, ragwear

Gucci, tommy hilfiger, dior

Guess, Nike, kazar

Guess, Replay, CROPP

H&M, Converse, Sinsay

H&m, zara, mango

HaM lindex promod

HM, Calvin Klein, Tommy Hilfiger

Hogl, Salamander, Esprit, Lindex

Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Melvin Hamilton, Under Armour

je to jedno

Josef Seibel a dal z hlavy nevim

Kappa, adidas a nike

Kara Orsay Craft kilpi - ale tam už jsem zklamaná

kave blažek galard bandi

Killstar Spiral Altercore

Kurt Geiger Dr.Martens Reclaimed Vintage

Lacoste, Lagerfeld, Napapijri

Lazy Oaf, Nike, Vagabond

Levi’s, Adidas, Nike, Zara

Levis, Nike, C&A

Levis, Nike, C&A, New Yorker, Puma

loap, uax, salomon

Mango, Zara, Reserved, Asics, Nike, osobně mi ma značce nezáleží

Merrell, Ralph Lauren, Baťa

Michael Kors, Guess, Louis Vuitton

Myprotein Nike Reserved

na značce nezáleží

Na značky nekoukám

Nemám

Nemám oblíbené značky. Od každé značky se mi líbí něco.

Nemám vyhraněné značky

Nemám žádnou konkrétní, kterou bych kupovala víckrát

Nerozlišujji dle značek, posuzuji vždy konkrétní výrobky.

neřeším značky

neviem, na znacky nepozeram

New Balance, common project, dr. martens

Nezajímám se o značky.

neznám názvy znacek

Nike, Adidas, Fila, Guess, Wojas, Levis, Converse, Vans, Tommy Hilfiger, Gant, Puma

Nike, Adidas, Levi’s, H&M

Nike, Balenciaga, Guess

Nike, berska, tally waijl

Nike, Fox, Horsefeathers

Nike, h&m, palace

Nike, Martens, Fila

Nike, new balance, converse, Abercrombie&Fitch

Nike, New Yorker, Mohito

Nike, Vans, Calvin Klein

Nike,pull&bear,off-white

Nike,Reebok,UncleSam

NYC, Nike SB, Billabong, Element

obuv - baťa oblečení - Vila, Only

Od všeho trochu, i neznačkové

Oděvy: h&m, reserved, zara Obuv: baťa, caterpillar, lasocki

Only, Desigual, Mango

Orsay, ccc, c&a

Orsay, gymbeam, zaful

Orsay, Lasocki, Vty

Orsay, Mohito, Mark&Spencer

Orsay, Tamaris,

Puma, Convers, Nike, Adidas

Puma, Prestige, Lodidas

Reebok, Mango, Zara, Ecco

Reserved, Zara, Tommy Hilfiger

salewa, northfinder, kilpi

Salomon, Baťa, Kara..

Shara, tchibo, new balance, puma, orsay

Sinsay Tally Weijl Terranova

Sinsay, deichmann, New Yorker

Sinsay, H&M, New Yorker, Bershka

Sportovní - Adidas, Nike , Reebok , Puma Levis , New Yorker , Lindex , Promod

Stone Island Tommy Hilfiger New Balance

street one, tamaris, promod

tally weijl, orsay, bluebella

Tommy Hilfiger, Gino rossi, Vagabond

Under armour, Nike, Reserved, HM, Zara, Stradivarius, House...

United Colours of Benetton, Salomon, Mustang, Steel, Keen

valentino zara dr martens

Vans, H&M, Zara

Vero moda, Lasocki, Demar, S.Oliver, Esprit, Baťa, Only

Versace, hugo, lacoste, kelvin, dolce...

VETEMENTS, études, ZARA

Weekday, COS, H&M

Zara, pull&bear, Dr martens , levis

Zara, reebok, sketchers

Značka je nepodstatná, důležitý je vzhled, kvalita a poměr cena-výkon!

značky mne nezajímají

značky neřeším, ale asi nejvíce mám z C&A/Lidl, protože tam si nejvíc vyberu

Značky neřeším. Koupím to, co zrovna potřebuji a líbí se mi.

žádné

žádné :P

žádné, značky pro mě mají nulovou hodnotu

5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Které značky oblečení a obuvi obvykle kupujete? (uveďte alespoň 3)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

F and F, reserved, nike, under armour, adidas, house, lindex, orsay, new yorker, daichman, a3 sport

Adidas

Adidas nike puma

Adidas, Intimissimi, H&M

Adidas, Nike a Kappa

adidas, nike, salamon

adidas, nike, salamon

Adidas, Nike, slezinger

Altisport crivit John Deere

Altisport, sam 73, loap

anna field, calvin klein, tommy hilfiger

Baťa

Baťa, Dr. Martens, Converse

Baťa, Hudy, Husky..

blažek galard bandi

blootgeschwister, tranquillo, brakeburn, seasalt cornwall, vivobarefoot, camper

Boss, Hilfiger, Melvin Hamilton

boty Rieker,Under Armer,Tamaris oblečení - záleží na tom jak na co na sport - Craft,Kilpi,Reebok na nošení do práce Orsay,Mark Spencer

Buffalo, Nike, Zara

C&A Fruit Of the Loom Lidl quality - boty

C&A, House, Sinsay

Calvin klein Nike Adidas

Circa, DC, Converse

clawgear, merell, 5.11

Cokoliv potřebuji a líbí se mi. Klidně neznačkové.

collusion Bershka Zara

Converse, Adidas, Nike

converse, adidas, reebook

Converse, H&am, sinsay

Deichmann a CCC, jinde obuv nekupuji.

Deichmann, loto, CCC, sam73, Lidl c- crivit, esmara, Alpine pro, new Yorker

Deichmann,Pepco, Takko

desigal, Takko, DM, Bata, Adidas, Puma

Desigual, H&M, Reserved

Desigual, H+M, Baťa

Dle aktuálního uvážení, samotná značka nerozhoduje.

esmara, only, vero moda

geox, pietro filipi, Calvin Klein, levis, orsay

Goddog, Gappay, Pfiff

Gucci, dior, louis vuitton

guess Nike kazar

Guess, Replay, Pepe Jeans

H&M New Balance Tommy Hilfiger

H&m, cropp, house

H&M, F&F, Reebok

H&m, nike, adidas

H&M, Nike, Guess

Hilfiger, GAP, converse

HM, Bershka, Nike

Hogl, Lindex, Zara

indy brand, mango, iron fist

Je mi to jedno.

je to jedno

je to různé

Karimore Fishbone O'neil

Keen, Merrel, Esmara

Killstar Altercore Steel

kterékoliv, nerozlišuji podle značky

Kupuji různé značky.

Lacoste, Napapijri mám nejradši, Lagerfeld taky, ale je drahej jaxvině, nejčastěji kupuju asi levnější klasiku - Nike apod.

Lasocki, HM, Vero moda

Lazy Oaf, Nike, Vagabond

Levi’s, Adidas, Nike, Zara

Levis, Nike, C&A, Adidas, New Yorker

Lindex, HM, Humanic, CCC

loap, alpine pro, columbia

Marks & Spencer, Marx & Engels, second hand

Martens, Steel, Nike

Merrell, Ralph Lauren, Baťa

Myprotein Nike Reserved

Nakupuji přes obchody, ne přes značky

nekupuji podle značek

nekupuji značkové, pokud armádní přejímky nepovažujete za značku

Nemám oblíbené

Nemám vyhraněné značky

Není obvyklá, mezi nákupy se obvykle změní značky v běžné nabídce.

neřeším značky

neviem, na znacky nepozeram

Nevím, na značku nehledím. většinou kupují neznačkové oblečení

nevím, nesleduji značky - proč jako?

new balance, converse, nike

Newyorker, Bershka, Sinsay

newyorker, vivo barefoot, jožánek

Next, Esmara, Adidas

Nike , Adidas , Puma

Nike, adidas,

Nike, Adidas, Levis

Nike, C&A, New Yorker

Nike, Converse, H&M, COS, Weekday, ZARA

Nike, Converse, Levis

Nike, Fox, Horsefeathers

Nike, Levi’s, Adidas

Nike,berska,tally waijl

Nike,pull&bear,adidas

NikeReebokUncleSam

NYC, Baťa, Lasocki

obuv - baťa oblečení - Vila, Only

ONLY, desigual, Mustang

Orsay, Tamaris,

prada, martens, gucci

Pull&Beer

Reebok, orsay, deichman

reserved answear Tamaris

Reserved, Mohito, CCC

salewa, northfinder, kilpi

Salomon, Benetton, Mustang

Sinsay Tally Weijl Terranova

Sinsay, New Yorker, deichmann

Stejně jako otázka č. 4

Stone Island, Fred Perry, C.P company

street one, tamaris, promod

tally weijl, ca, orsay

Tommy Hilfiger, Gino rossi, Vagabond

Ty, co jsem uvedla vyse

Under armour, Nike, Reserved, HM, Zara, Stradivarius, House...

Viz ot 4

viz otázka 4

z obchodů Deichman, Orsay, CaA

zara mango asos

ZARA, Bershka, Nike

Zara, pull&bear, Dr martens , levis

Zara, reebok, puma

Zara, Reserved, Mohito

Zara, Vans, Nike

znacku v zasade neresim, ta neni podstatna

Značky na Zalandu, Zootu nebo About you

značky neřeším, ale asi nejvíce mám z C&A/Lidl, protože tam si nejvíc vyberu

žádné

7. Kde obvykle kupujete oblečení a obuv pro běžné nošení?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Kde obvykle kupujete oblečení a obuv pro sport? (pokud oblečení a obuv pro sport nekupujete, nechte poličko prázdné)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Dokončete větu: „Je důležité, aby na reklamě módní značky bylo vidět ….“ (max. 3 odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jaká je cena produktu6651,56 %51,56 %  
kvalitu látky a šití5643,75 %43,75 %  
módní look – styl, možnosti kombinace produktů5542,97 %42,97 %  
jednotlivé produkty obecně5139,84 %39,84 %  
kde je možné tento produkt koupit3628,13 %28,13 %  
krásnou modelku, resp. modely118,59 %8,59 %  
Neřeším značky 10,78 %0,78 %  
je mi to jedno, reklamy nesleduji10,78 %0,78 %  
že jde o značku, protože ta bude mít navýšenou cenu10,78 %0,78 %  
reklamám nevěřím10,78 %0,78 %  
reklamám se snažím vyhýbat 10,78 %0,78 %  
mimořádnost a odlišnost oproti jiným značkám10,78 %0,78 %  
nevim... reklamy nesleduji10,78 %0,78 %  
nezajímá mne reklama10,78 %0,78 %  
aby byla garantovaná jistá spokojenost s produktem10,78 %0,78 %  
Na reklamě módní značky není důležité nic. Kromě toho, aby fungovala. Ale to je důležité jen pro akcionáře značky, mně i vesmíru je to u prdele.10,78 %0,78 %  
Nevím. Sleduji FTV Paris.10,78 %0,78 %  
kde si to lze zkusit a osahat10,78 %0,78 %  

Graf

10. Dáváte pozor na výlohu oblečení a obuvi na vitríně prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas4938,28 %38,28 %  
ano, vzácně3829,69 %29,69 %  
ne, nikdy2116,41 %16,41 %  
ano, velmi často2015,63 %15,63 %  

Graf

11. Vyhledáváte a porovnáváte ceny oblečení nebo obuvi pro běžné nošení na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy3628,13 %28,13 %  
ano, vzácně3225 %25 %  
ano, velmi často3023,44 %23,44 %  
ano, občas3023,44 %23,44 %  

Graf

12. Vyhledáváte a porovnáváte ceny oblečení nebo obuvi pro sport na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy4031,25 %31,25 %  
ano, vzácně3527,34 %27,34 %  
ano, občas2821,88 %21,88 %  
ano, velmi často2519,53 %19,53 %  

Graf

13. Používáte služby obchodního konzultanta na prodejně oblečení nebo obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy7961,72 %61,72 %  
ano, vzácně3225 %25 %  
ano, občas1511,72 %11,72 %  
ano, velmi často21,56 %1,56 %  

Graf

14. Navštívíte prodejnu oblečení a obuvi, pokud je uvedeno, že mají slevu 10-20 %?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4535,16 %35,16 %  
spíše ano3930,47 %30,47 %  
ne2015,63 %15,63 %  
nevím1713,28 %13,28 %  
ano75,47 %5,47 %  

Graf

15. Navštívíte prodejnu oblečení a obuvi, pokud je uvedeno, že mají slevu více než 50 %?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5542,97 %42,97 %  
ano3829,69 %29,69 %  
nevím1310,16 %10,16 %  
spíše ne129,38 %9,38 %  
ne107,81 %7,81 %  

Graf

16. Je pro Vás důležité, že na reklamě oblíbené módní značky je uvedená známá osobnost, kterou máte rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8868,75 %68,75 %  
spíše ne2721,09 %21,09 %  
spíše ano86,25 %6,25 %  
nevím43,13 %3,13 %  
ano10,78 %0,78 %  

Graf

17. Je pro Vás důležité, že na reklamě oblíbené módní značky je uvedená známá osobnost, kterou nemáte rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7457,81 %57,81 %  
spíše ne2015,63 %15,63 %  
ano129,38 %9,38 %  
spíše ano118,59 %8,59 %  
nevím118,59 %8,59 %  

Graf

18. Sledujete nějakou módní značku na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nesleduji6953,91 %53,91 %  
ano, sleduji několik3829,69 %29,69 %  
ano, sleduji jednu118,59 %8,59 %  
nepoužívám sociální sítě107,81 %7,81 %  

Graf

19. Znáte značku Michael Kors?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8566,41 %66,41 %  
ne4333,59 %33,59 %  

Graf

20. Jak se Vám líbí značka Michael Kors?

1 b. – vůbec se mi nelíbí, 10 b. – velmi se mi líbí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51517,65 %11,72 %  
31112,94 %8,59 %  
71112,94 %8,59 %  
81011,76 %7,81 %  
1910,59 %7,03 %  
689,41 %6,25 %  
1078,24 %5,47 %  
278,24 %5,47 %  
944,71 %3,13 %  
433,53 %2,34 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.32
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.09
Směrodatná odchylka:2.47
Medián:5
Modus:5

Graf

21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?

1 b. – velmi levné, 10 b. – velmi drahé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102428,24 %18,75 %  
91618,82 %12,5 %  
81517,65 %11,72 %  
71416,47 %10,94 %  
5910,59 %7,03 %  
655,88 %3,91 %  
111,18 %0,78 %  
211,18 %0,78 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.14
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.52
Směrodatná odchylka:1.59
Medián:8
Modus:10

Graf

22. Znáte nějakou kamennou prodejnu Michael Kors v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5362,35 %41,41 %  
ano3237,65 %25 %  

Graf

23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevzpomenu si3237,65 %25 %  
žádnou2225,88 %17,19 %  
reklama na Instagramu1214,12 %9,38 %  
vitríny1112,94 %8,59 %  
billboardy1112,94 %8,59 %  
reklama na Facebooku910,59 %7,03 %  
reklama ve vyhledavačích na internetu89,41 %6,25 %  
video spoty na internetu67,06 %4,69 %  
televize67,06 %4,69 %  
reklama v periodickém tisku67,06 %4,69 %  
videoobrázovky (outdoor)22,35 %1,56 %  
poštovní dopis, katalog, leták11,18 %0,78 %  
reklama v e-mailu11,18 %0,78 %  

Graf

24. Pokud jste u předchozí otázky na nějaké propagační sdělení Michael Kors vzpomenul, jak se Vám líbilo? Jak jste ho vnímal nebo co si myslíte, že Vám značka chtěla říci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

asi nuda - nezaujalo

kvalita

Nelíbí, působí to nafintěně a neosobně

nelíbilo

Nepamatuju

nevšímala som si

Příliš jsem mu nevěnovala pozornost

Strohé, sterilní.

Vlastně mi reklama téměř nic neřekla, spíš to byla reklama na portál s větším množstvím značek.

25. Vlastníte nějaký produkt Michael Kors?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6778,82 %52,34 %  
ano, kabelku78,24 %5,47 %  
ano, doplněk (hodinky, brýle, jiný doplněk)55,88 %3,91 %  
ano, obuv33,53 %2,34 %  
ano, oblečení33,53 %2,34 %  
nevím11,18 %0,78 %  
já ne, ale přítelkyni má hodinky a kabelku11,18 %0,78 %  
moje žena několik kusů... :-)11,18 %0,78 %  
ne a ani neplánuji -mám vkus11,18 %0,78 %  
Peněženka11,18 %0,78 %  

Graf

26. Pokud máte, resp. někdy měl produkt Michael Kors, jak jste ho dostal(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2630,95 %20,31 %  
Nemám 2428,57 %18,75 %  
byl to dárek1113,1 %8,59 %  
koupil(a) jsem na prodejně44,76 %3,13 %  
koupil(a) jsem na internetu44,76 %3,13 %  
koupil(a) jsem v outletu22,38 %1,56 %  
Nevlastním22,38 %1,56 %  
Nemám žadný11,19 %0,78 %  
Nemám a neměla, toto by neměla být povinná otázka11,19 %0,78 %  
Nikdy jsem žádný neměl.11,19 %0,78 %  
Nemám žádný produkt11,19 %0,78 %  
nemám žádný produkt této značky 11,19 %0,78 %  
nemám žádný produkt této značky. Dotazník je celý metodologicky špatně. 11,19 %0,78 %  
Neměla jsem11,19 %0,78 %  
ne11,19 %0,78 %  
neměla jsem produkt MK11,19 %0,78 %  
Nemám. 11,19 %0,78 %  
Koupila jsem v sekáči11,19 %0,78 %  
O11,19 %0,78 %  
nemám a neměla11,19 %0,78 %  
zatím nemám11,19 %0,78 %  

Graf

27. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9271,88 %71,88 %  
muž3628,13 %28,13 %  

Graf

28. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
... - 25 let5845,31 %45,31 %  
26-35 let4132,03 %32,03 %  
36-45 let1814,06 %14,06 %  
46-55 let75,47 %5,47 %  
56 let a více43,13 %3,13 %  

Graf

29. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Praze4837,5 %37,5 %  
Brno86,25 %6,25 %  
Plzeň75,47 %5,47 %  
Ostrava53,91 %3,91 %  
Středočeský32,34 %2,34 %  
Vysočina32,34 %2,34 %  
Liberec21,56 %1,56 %  
Olomouc21,56 %1,56 %  
Hradec Králové21,56 %1,56 %  
Ústecký kraj21,56 %1,56 %  
jihomoravský21,56 %1,56 %  
České Budějovice 21,56 %1,56 %  
Jihočeský21,56 %1,56 %  
jilemnice10,78 %0,78 %  
Karlovy Vary10,78 %0,78 %  
Středočeský kraj10,78 %0,78 %  
Kraj Vysočina10,78 %0,78 %  
Zlínský kraj10,78 %0,78 %  
kraj Olomoucký10,78 %0,78 %  
Pelhrimov10,78 %0,78 %  
V Brně10,78 %0,78 %  
Vysočina/Jihlava10,78 %0,78 %  
Kolín10,78 %0,78 %  
neratovice10,78 %0,78 %  
Jihlava10,78 %0,78 %  
Plzeňský kraj10,78 %0,78 %  
východočeský10,78 %0,78 %  
bratislava10,78 %0,78 %  
Havířov10,78 %0,78 %  
Plzen a utazky 30 jsem si odpoved vymyslel, nikdy neuvadim prijem, ale kdyz jsem se dostal tak daleko...10,78 %0,78 %  
Letohrad10,78 %0,78 %  
jm kraj10,78 %0,78 %  
Olomoucký kraj, Přerov10,78 %0,78 %  
Rakovník10,78 %0,78 %  
Most10,78 %0,78 %  
Hodonín 10,78 %0,78 %  
Moravskoslezský/Ostrava10,78 %0,78 %  
Ústí nad Labem10,78 %0,78 %  
Olomoucko 10,78 %0,78 %  
Mladá Boleslav 10,78 %0,78 %  
Moravskoslezský10,78 %0,78 %  
Královéhradecký 10,78 %0,78 %  
Kralovice10,78 %0,78 %  
moravskoslezký k.10,78 %0,78 %  
Mariánské Lázně 10,78 %0,78 %  
Zlín 10,78 %0,78 %  
Ústecký10,78 %0,78 %  
stredocesky kraj10,78 %0,78 %  
Plzeňský 10,78 %0,78 %  
Jiný kraj10,78 %0,78 %  
Liberecky10,78 %0,78 %  
Jihomoravský/Boskovice10,78 %0,78 %  
Vysočina/Velké Meziříčí10,78 %0,78 %  

Graf

30. Vaše průměrné čisté příjmy (měsíčně)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 tis. Kč8264,06 %64,06 %  
26-35 tis. Kč2519,53 %19,53 %  
36-45 tis. Kč129,38 %9,38 %  
56 tis. Kč a více75,47 %5,47 %  
46-55 tis. Kč21,56 %1,56 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik v průměru utrácíte na oblečení a obuv za měsíc?

  • odpověď méně než 1000 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3. značka=nevím na otázku 5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita látky a šití=5 na otázku 3. 3. Ohodnoťte, jak jsou uvedené faktory důležité pro Vás při výběru oblečení a obuvi:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 1. Nakupujete rádi oblečení a obuv?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2. značka=nevím na otázku 5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:

3. 3. Ohodnoťte, jak jsou uvedené faktory důležité pro Vás při výběru oblečení a obuvi:

  • odpověď vzhled=10:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi online obchody konkrétní značky=často na otázku 8. Kde obvykle kupujete oblečení a obuv pro sport? (pokud oblečení a obuv pro sport nekupujete, nechte poličko prázdné)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, sleduji jednu na otázku 18. Sledujete nějakou módní značku na sociálních sítích?

5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:

  • odpověď 1. značka=nevím:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2. značka=nevím na otázku 5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:
  • odpověď 2. značka=nevím:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. značka=nevím na otázku 5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:
  • odpověď 3. značka=nevím:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2. značka=nevím na otázku 5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. značka=nevím na otázku 5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:

18. Sledujete nějakou módní značku na sociálních sítích?

  • odpověď ne, nesleduji:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 1. Nakupujete rádi oblečení a obuv?

19. Znáte značku Michael Kors?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 20. Jak se Vám líbí značka Michael Kors?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 20. Jak se Vám líbí značka Michael Kors?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 20. Jak se Vám líbí značka Michael Kors?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 20. Jak se Vám líbí značka Michael Kors?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Znáte nějakou kamennou prodejnu Michael Kors v ČR?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Znáte nějakou kamennou prodejnu Michael Kors v ČR?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevzpomenu si na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama na Instagramu na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vitríny na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Vlastníte nějaký produkt Michael Kors?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi byl to dárek na otázku 26. Pokud máte, resp. někdy měl produkt Michael Kors, jak jste ho dostal(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pokud máte, resp. někdy měl produkt Michael Kors, jak jste ho dostal(a)?

25. Vlastníte nějaký produkt Michael Kors?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pokud máte, resp. někdy měl produkt Michael Kors, jak jste ho dostal(a)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?

28. Váš věk

  • odpověď ... - 25 let:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama na Instagramu na otázku 23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete rádi oblečení a obuv?

2. Kolik v průměru utrácíte na oblečení a obuv za měsíc?

3. 3. Ohodnoťte, jak jsou uvedené faktory důležité pro Vás při výběru oblečení a obuvi:

5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:

7. Kde obvykle kupujete oblečení a obuv pro běžné nošení?

8. Kde obvykle kupujete oblečení a obuv pro sport? (pokud oblečení a obuv pro sport nekupujete, nechte poličko prázdné)

9. Dokončete větu: „Je důležité, aby na reklamě módní značky bylo vidět ….“ (max. 3 odpovědí)

10. Dáváte pozor na výlohu oblečení a obuvi na vitríně prodejny?

11. Vyhledáváte a porovnáváte ceny oblečení nebo obuvi pro běžné nošení na internetu?

12. Vyhledáváte a porovnáváte ceny oblečení nebo obuvi pro sport na internetu?

13. Používáte služby obchodního konzultanta na prodejně oblečení nebo obuvi?

14. Navštívíte prodejnu oblečení a obuvi, pokud je uvedeno, že mají slevu 10-20 %?

15. Navštívíte prodejnu oblečení a obuvi, pokud je uvedeno, že mají slevu více než 50 %?

16. Je pro Vás důležité, že na reklamě oblíbené módní značky je uvedená známá osobnost, kterou máte rádi?

17. Je pro Vás důležité, že na reklamě oblíbené módní značky je uvedená známá osobnost, kterou nemáte rádi?

18. Sledujete nějakou módní značku na sociálních sítích?

19. Znáte značku Michael Kors?

20. Jak se Vám líbí značka Michael Kors?

21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?

22. Znáte nějakou kamennou prodejnu Michael Kors v ČR?

23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?

25. Vlastníte nějaký produkt Michael Kors?

26. Pokud máte, resp. někdy měl produkt Michael Kors, jak jste ho dostal(a)?

27. Vaše pohlaví

28. Váš věk

29. Kde bydlíte?

30. Vaše průměrné čisté příjmy (měsíčně)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete rádi oblečení a obuv?

2. Kolik v průměru utrácíte na oblečení a obuv za měsíc?

3. 3. Ohodnoťte, jak jsou uvedené faktory důležité pro Vás při výběru oblečení a obuvi:

5. Vypište zde 3 značky oblečení a obuvi, které jsou pro Vás nejdůležitější, a vyjádřete svůj postoj ke každé znače:

7. Kde obvykle kupujete oblečení a obuv pro běžné nošení?

8. Kde obvykle kupujete oblečení a obuv pro sport? (pokud oblečení a obuv pro sport nekupujete, nechte poličko prázdné)

9. Dokončete větu: „Je důležité, aby na reklamě módní značky bylo vidět ….“ (max. 3 odpovědí)

10. Dáváte pozor na výlohu oblečení a obuvi na vitríně prodejny?

11. Vyhledáváte a porovnáváte ceny oblečení nebo obuvi pro běžné nošení na internetu?

12. Vyhledáváte a porovnáváte ceny oblečení nebo obuvi pro sport na internetu?

13. Používáte služby obchodního konzultanta na prodejně oblečení nebo obuvi?

14. Navštívíte prodejnu oblečení a obuvi, pokud je uvedeno, že mají slevu 10-20 %?

15. Navštívíte prodejnu oblečení a obuvi, pokud je uvedeno, že mají slevu více než 50 %?

16. Je pro Vás důležité, že na reklamě oblíbené módní značky je uvedená známá osobnost, kterou máte rádi?

17. Je pro Vás důležité, že na reklamě oblíbené módní značky je uvedená známá osobnost, kterou nemáte rádi?

18. Sledujete nějakou módní značku na sociálních sítích?

19. Znáte značku Michael Kors?

20. Jak se Vám líbí značka Michael Kors?

21. Myslíte si, že jsou produkty značky Michael Kors drahé?

22. Znáte nějakou kamennou prodejnu Michael Kors v ČR?

23. Jakou reklamu Michael Kors jste někdy viděl(a)?

25. Vlastníte nějaký produkt Michael Kors?

26. Pokud máte, resp. někdy měl produkt Michael Kors, jak jste ho dostal(a)?

27. Vaše pohlaví

28. Váš věk

29. Kde bydlíte?

30. Vaše průměrné čisté příjmy (měsíčně)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Mkhitarian, R.Módní značky (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://modni-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.