Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Moje drogerie - obchod kde nakupuji

Moje drogerie - obchod kde nakupuji

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrizia Klikarova
Šetření:24. 05. 2013 - 05. 06. 2013
Počet respondentů:238
Počet otázek (max/průměr):10 / 5.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:85,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, pro potřeby seminární práce prosím o vyplnění dotazníku na téma Moje drogerie - obchod kde nakupuji.

Dotazník je určen pro kohokoliv, kdo nakupuje v drogerii,

Odpovědi respondentů

1. Když jdu do drogerie, řeknu si, že jdu:

Prosím uveďte první co Vás napadne.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do Déemka (DM)11748,95 %49,16 %  
do/k Rossmannovi (ROSSMANN)4217,57 %17,65 %  
do drogérky na náměstí, za rohem, v ulici4217,57 %17,65 %  
jiná možnost208,37 %8,4 %  
do Tety (Teta)197,95 %7,98 %  

Graf

2. Znám následující řetězce:

Možno zvolit více možností

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM22794,98 %95,38 %  
TETA22393,31 %93,7 %  
ROSSMANN22292,89 %93,28 %  
Nezajímám se62,51 %2,52 %  
jasmin41,67 %1,68 %  
Martina.10,42 %0,42 %  
schlecker10,42 %0,42 %  
PeMi10,42 %0,42 %  
Dior, Lacoste,Muller10,42 %0,42 %  
i místní prodejny10,42 %0,42 %  
Lush10,42 %0,42 %  
jasmín (brno)10,42 %0,42 %  
Schlicker10,42 %0,42 %  
Droxi10,42 %0,42 %  
a do Globusu, Tesca10,42 %0,42 %  
zajímají mne i lokální menší drogerie např. s chemickým sortimentem, jinak také nakupuji kosmetiku ve zdravé výživě (country life atd)10,42 %0,42 %  
Martina10,42 %0,42 %  
Miluji skrytou onanii v DM u parfémů. Hezky to tam voní.10,42 %0,42 %  

Graf

3. Mojí oblíbenou drogerií je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [DMotázka č. 4, TETAotázka č. 5, ROSSMANNotázka č. 6, Jináotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM12953,97 %54,2 %  
ROSSMANN5422,59 %22,69 %  
TETA2912,13 %12,18 %  
Jiná2711,3 %11,34 %  

Graf

privátní značka = vlastní výrobky řetězce prodávané pod jeho značkou

4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klientské výhody, slevy, akce pro stálé zákazníky8666,67 %36,13 %  
poměr cena/kvalita7155,04 %29,83 %  
kvalitní privátní značky6953,49 %28,99 %  
nákupní prostředí6751,94 %28,15 %  
zajímavé akce a nabídky5844,96 %24,37 %  
možnost zakoupit i biopotraviny5038,76 %21,01 %  
ochotný personál4434,11 %18,49 %  
doplňkové služby jako např. dárkové balení, fotolab apod.2217,05 %9,24 %  

Graf

privátní značka = vlastní výrobky řetězce prodávané pod jeho značkou

5. Zvolili jste TETU jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměr cena/kvalita1862,07 %7,56 %  
ochotný personál1862,07 %7,56 %  
klientské výhody, slevy, akce pro stálé zákazníky1862,07 %7,56 %  
zajímavé akce a nabídky1448,28 %5,88 %  
nákupní prostředí413,79 %1,68 %  
kvalitní privátní značky310,34 %1,26 %  
doplňkové služby jako např. dárkové balení, fotolab apod.310,34 %1,26 %  
možnost zakoupit i biopotraviny13,45 %0,42 %  

Graf

6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměr cena/kvalita4787,04 %19,75 %  
zajímavé akce a nabídky3768,52 %15,55 %  
nákupní prostředí3666,67 %15,13 %  
kvalitní privátní značky1833,33 %7,56 %  
doplňkové služby jako např. dárkové balení, fotolab apod.814,81 %3,36 %  
ochotný personál712,96 %2,94 %  
možnost zakoupit i biopotraviny47,41 %1,68 %  
klientské výhody, slevy, akce pro stálé zákazníky23,7 %0,84 %  

Graf

7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:

privátní značka = vlastní výrobky řetězce prodávané pod jeho značkou

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bonusy pro stálé klienty4639,66 %19,33 %  
šíři sortimentu4337,07 %18,07 %  
akce - sezonní nabídky4236,21 %17,65 %  
poměr cena/kvalita2925 %12,18 %  
přístup k zákazníkům2017,24 %8,4 %  
kvalitu privátních značek76,03 %2,94 %  
nákupní prostředí65,17 %2,52 %  
nevím21,72 %0,84 %  
být v centru města, a nejen u velkých nákupn. center10,86 %0,42 %  
zlevnit, i po odečtení slevy z kuponu se dá jinde výrobek koupit levněji10,86 %0,42 %  
Nic mě nenapadá, nejsem zase tak náročná.10,86 %0,42 %  
pměr cena/kvalita - v Německu je stejné zboží mnohem levnější10,86 %0,42 %  
zavést lokální produkty10,86 %0,42 %  
jsem spokojena10,86 %0,42 %  
více slev na kosmetiku proti akné10,86 %0,42 %  
nic10,86 %0,42 %  
Zavést převlékací kabinky, kde by bylo možné si vyzkoušet plenky.10,86 %0,42 %  

Graf

8. Co by vaše oblíbená drogerie TETA mohla zlepšit:

privátní značka = vlastní výrobky řetězce prodávané pod jeho značkou

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šíři sortimentu1758,62 %7,14 %  
bonusy pro stálé klienty1241,38 %5,04 %  
nákupní prostředí827,59 %3,36 %  
akce - sezonní nabídky620,69 %2,52 %  
kvalitu privátních značek413,79 %1,68 %  
poměr cena/kvalita26,9 %0,84 %  
jsem spokojená, nevím asi nic13,45 %0,42 %  

Graf

9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:

privátní značka = vlastní výrobky řetězce prodávané pod jeho značkou

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bonusy pro stálé klienty3157,41 %13,03 %  
akce - sezonní nabídky2851,85 %11,76 %  
šíři sortimentu2342,59 %9,66 %  
přístup k zákazníkům1018,52 %4,2 %  
poměr cena/kvalita712,96 %2,94 %  
nákupní prostředí59,26 %2,1 %  
kvalitu privátních značek35,56 %1,26 %  
jakykoli vernostni program,prodavacky zatim prijemne nebyly.11,85 %0,42 %  
sekuritáky11,85 %0,42 %  
vyhovuje vše11,85 %0,42 %  

Graf

10. Prosím uveďte adresu (třeba i přibližnou) drogerie, kde nakupujete:

například Police nad Metují, náměstí

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Arkady pankrac

Avion Shopping park Ostrava

Bělohorská, Praha

benesov

Benešov

Benešov, Tyršova ulice

Boskovice

Boskovice

Brandýs nad Labem, náměstí

Brno

Brno

Brno

Brno město

Brno OC Letmo a náměstí Svobody

brno orli

Brno, Břeclav

brno, campus

Brno, Královo pole

Brno, náměstí Svobody; Šumperk

Brno, Palacká

Brno, prodejny v centru

Brno, Vaňkovka

brno, vankovka

Brušperk

campus square, brno

cčm, praha 9

Centrum Černý Most, Praha 9

centrum černý most, praha-černý most

Ceske Budejovice Ctyri Dvory-jsem spokojena Ceske Budejovice ul. Karla IV- nelibi se mi personal

City park, Jihlava

Čelakovice

Čelákovice Masarykova

ČELÁKOVICE,MASARYKOVA

Černý most, prosek

České Budějovice Krajinská

České Budějovice, IGY centrum

DBK Budějovická Praha

DM Florenc, Palladium, Rossmann Sokolovská u stanice metra Křižíkova.

DM, Cheb, třída Svobody

Domažlice, náměstí

Elbepark, Dresden, Deutschland

francouzská, tylák

Frýdek-Místek, ulice T.G.M.

Fulnek, náměstí

Galerie Fenix, Praha 9

galerie vankova brno

Globus Čakovice

Havlíčkův Brod, náměstí

Hlučín (Ostravsko), Opava

Hodonín, Hlavní třída a Cukrovar

Hodonín, Obchodní dům centrum

Hradec Králové

Hradec Králové - pěší zóna

Hradec Králové OD Futurum, OD Atrium

Hradec Králové, Futurum, Atrium

Cheb, Interspar

Chomutov

Chomutov, OC Chomutovka

Chrudim Štěpánkova, Masarykovo náměstí, Havlíčkova

Jablonec nad Nisou - Interspar

jakákoliv drogerie v rámci nákupního centra, míněno Globus apod.

Jesenice u Prahy

jeseník

Jičín, náměstí

jindřichův hradec, panská ulice

Jižní Svahy, Zlín Zleté Jablko, Zlín

jsem z roznova,ale do rosmanna musim dojizdet do zlina nebo noveho jicina.

Karlovo náměstí, Praha

Karlovy Vary, ulice T. G. M.

kdekoliv

Kladno

Kladno Oaza, Praha Vinohrady

Kolín futurum, Pardubice afi palace, Praha Černý most

Koněvova, Praha 3 - Žižkov

Kostelec nad Černými lesy

Kyjov

Liberec Plaza, Pražská

Liberec, Fügnerova

Lidická, Brno 60200

Litoměřice

Litomyšl, náměstí

Litvínov, U Galerie

Lomnice nad popelkou u KB

Louny u Kauflandu

Mělník

Mělník - náměstí

metro Prosek, Praha 9

milady horackove

Mníšek p Brdy-náměstí, Davle střed obce na hlavní u soukromníka

modřany

Nachod, Polska

Náměstí míru, Bruntál

Náměstí Svobody v obchodním domě OMEGA, Brno

například Police nad Metují, náměstí

NC Kralovo pole Brno

Nemám jednu oblíbenou, nakupuji v asi 10 drogeriích v Praze i dalších městech

neřeknu

Nové Město nad Metují

Nové Strašecí, náměstí

Nymburk, na náměstí

OC Eden Praha

OC Futurum Kolín

OD Květ, Jabloňová, Praha 10

Olomouc

olomouc

Olomouc, Horní nám.

Olomouc, náměstí a obchodní centra v Olomouci

Olomouc.Moritz

Olympia Olomouc

Olympie centrum, Modřice

Ostrava

Ostrava

Ostrava centrum

Ostrava Hrabůvka

Ostrava Hrabůvka

Ostrava, Masarykovo náměstí

Palackého třída, Brno Malinovského náměstí, Brno Masarykova ul., Brno

Pardubice, Afi Palace

Pardubice, Kostelec n.Č.l.

Pardubice, tř.Míru

Pelhřimov

PEMI, Olšanské náměstí, Praha

Plzeň

plzen namesti

Plzeň-Olympia

plzen, náměstí

Plzeň, Náměstí republiky

Plzeň, náměstí Republiky, Solní ulice, OC Plaza

Plzeň, Solní

plzen, solní ulice

Plzeň, u náměstí

Plzeň, Zbrojnická

Poděbrady, náměstí

Police nad Metují, u náměstí

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

praha

Praha

praha

Praha

Praha - Černý Most, Palladium

Praha - Hradčany

Praha - Chodov

Praha (Rytířská, OC Chodov, vestibul metra C - Muzeum a Hlavní nádraží) to jsou mnou nejčastěji využité drogerie, protože jsou při cestě.

PRAHA 10

Praha 10

Praha 10, OC Hostivar

Praha 10, Starostrašnická; Praha 4, DBK Budějovická

Praha 12 - Modřany, Praha 4 - Chodov (OC Chodov)

Praha 13

Praha 2 - francouzská

Praha 4

Praha 4

Praha 4 - Spořilov, OD Centrum

Praha 4 Želetavská

Praha 4, Budějovická

Praha 5

Praha 8 - Karlin

Praha 8, Ládví, vestibul metra

Praha 9 Prosek

praha florenc

Praha Karlovo náměstí, Pardubice Třída Míru.

Praha OC Chodov, Praha Budějovická DBK, Velký Špalíček Brno, Nákupní galerie Vaňkovka Brno, u zastávky Pionýrská Brno, NC v Krpoli Brno

Praha Pankrac, Bratislava Hodzovo nam.

Praha Zličín

Praha- Flora; Kolín

praha, florenc, háje

Praha, Lipanska

Příbram

Příbram, Pražská ul. Praha, Palladium

Rakovník

Rondel

Rossman Kostelec nad Černými Lesy Rossman OC Harfa, Praha 9

Různě

Semily

Semily - Podmoklice

Shopping Park Ostrava, Rudná

Smíchovské nádraží

Smíchovské nádraží, Praha

st. metra Budějovická - 2x

Starý plzenec, námestí

střed města a Lannova třída, české Budějovice

Supermarket

Šumperk v nákupní centru za kauflandem

Teplice v Čechách, Krupská ul. Ústí nad Labem, Mírové náměstí

TGM, Karlovy Vary

Tilleho nám. Barrandov, Praha 5

Trutnov, obchodní centrum Máj

Trutnov, u tesca nebo ve family centru Mladá Boleslav, Bondy centrum

Třebíč

Třebíč, Vysočina

Třinec

Tylovo namesti, Praha Francouzska, Praha Budejovicka, Praha Filadelfie, Praha Arkady Pankrac, Praha

Ústí nad Labem - náměstí

Ústí nad Labem, Mírové náměstí

Ústí nad Orlicí

Vaňkovka Brno

Varnsdorf

Vedle Havelských trhů, pod Václavákem, Praha

Vrchlabí

Vsetín - Žerotínova ulice

vysočina

Zlín na náměstí

zlín zlaté jabko

Zlín, Dlouhá

Zlín, nám. Míru

Zlín, náměstí

Zlín, všechny v centru.

Žatec

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Mojí oblíbenou drogerií je:

  • odpověď DM:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby jako např. dárkové balení, fotolab apod. na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi klientské výhody, slevy, akce pro stálé zákazníky na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní privátní značky na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zakoupit i biopotraviny na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupní prostředí na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochotný personál na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé akce a nabídky na otázku 4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce - sezonní nabídky na otázku 7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro stálé klienty na otázku 7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přístup k zákazníkům na otázku 7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi šíři sortimentu na otázku 7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do Déemka (DM) na otázku 1. Když jdu do drogerie, řeknu si, že jdu:
  • odpověď ROSSMANN:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní privátní značky na otázku 6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupní prostředí na otázku 6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé akce a nabídky na otázku 6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce - sezonní nabídky na otázku 9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro stálé klienty na otázku 9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přístup k zákazníkům na otázku 9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šíři sortimentu na otázku 9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do/k Rossmannovi (ROSSMANN) na otázku 1. Když jdu do drogerie, řeknu si, že jdu:
  • odpověď TETA:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi klientské výhody, slevy, akce pro stálé zákazníky na otázku 5. Zvolili jste TETU jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochotný personál na otázku 5. Zvolili jste TETU jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/kvalita na otázku 5. Zvolili jste TETU jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé akce a nabídky na otázku 5. Zvolili jste TETU jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro stálé klienty na otázku 8. Co by vaše oblíbená drogerie TETA mohla zlepšit:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi šíři sortimentu na otázku 8. Co by vaše oblíbená drogerie TETA mohla zlepšit:

6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

  • odpověď poměr cena/kvalita:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní privátní značky na otázku 6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce - sezonní nabídky na otázku 9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé akce a nabídky na otázku 6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šíři sortimentu na otázku 9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Když jdu do drogerie, řeknu si, že jdu:

2. Znám následující řetězce:

3. Mojí oblíbenou drogerií je:

4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

5. Zvolili jste TETU jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:

8. Co by vaše oblíbená drogerie TETA mohla zlepšit:

9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:

10. Prosím uveďte adresu (třeba i přibližnou) drogerie, kde nakupujete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Když jdu do drogerie, řeknu si, že jdu:

2. Znám následující řetězce:

3. Mojí oblíbenou drogerií je:

4. Zvolili jste DM jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

5. Zvolili jste TETU jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

6. Zvolili jste ROSSMANN jako oblíbenou drogerii, co považujete za její přednosti:

7. Co by vaše oblíbená drogerie DM mohla zlepšit:

8. Co by vaše oblíbená drogerie TETA mohla zlepšit:

9. Co by vaše oblíbená drogerie ROSSMANN mohla zlepšit:

10. Prosím uveďte adresu (třeba i přibližnou) drogerie, kde nakupujete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Klikarova, P.Moje drogerie - obchod kde nakupuji (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://moje-drogerie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.