Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Pro svou bakalářskou práci "Internet a marketingová komunikace" s podtitulem "On-line versus print" potřebuji realizovat dotazník, který mi pomůže zmapovat chování lidí na internetu, jejich vnímaní různych komunikačních kanálů, vnímání validity informací na internetu a v tisku a názory na inzertni formáty.
Předem všem děkuji za čas a pozornost, kterou věnují mému dotazníku.
Vít Fiala
Odpovědi respondentů
1. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 29 let
63
51,22 %
51,22 %
30 - 39 let
24
19,51 %
19,51 %
12 - 19 let
18
14,63 %
14,63 %
40 - 49 let
9
7,32 %
7,32 %
49 - více let
9
7,32 %
7,32 %
2. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
67
54,47 %
54,47 %
muž
56
45,53 %
45,53 %
3. Ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ / gymnázium
65
52,85 %
52,85 %
VŠ
34
27,64 %
27,64 %
ZŠ
15
12,2 %
12,2 %
VOŠ
7
5,69 %
5,69 %
dosud nemám ukončené žádné vzdělání
2
1,63 %
1,63 %
4. Velikost místa bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 000 - více obyvatel
68
55,28 %
55,28 %
5 000 - 20 000 obyvatel
20
16,26 %
16,26 %
20 000 - 100 000 obyvatel
18
14,63 %
14,63 %
1 000 - 5 000 obyvatel
9
7,32 %
7,32 %
do 1 000 obyvatel
8
6,5 %
6,5 %
5. Kde používáte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
doma
118
95,93 %
95,93 %
v práci
78
63,41 %
63,41 %
ve škole
52
42,28 %
42,28 %
na cestách (free wifi, mobilni internet)
45
36,59 %
36,59 %
u sousedů, známých
19
15,45 %
15,45 %
v internetové kavárně
14
11,38 %
11,38 %
jinde
10
8,13 %
8,13 %
6. Jak často používáte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
každý den nebo skoro každy den
123
100 %
100 %
7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
specializované webové stránky (např. o autech, počítačích, hrách ...)
25
30,86 %
20,33 %
videoportály (Youtube.com, Stream.cz atd.)
21
25,93 %
17,07 %
jinam
18
22,22 %
14,63 %
blogy
18
22,22 %
14,63 %
22. Inzerovali jste někdy na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 23, ne → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
62
50,41 %
50,41 %
ano
61
49,59 %
49,59 %
23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
55
90,16 %
44,72 %
ne
6
9,84 %
4,88 %
24. Hledali jste si někdy zaměstnání po internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 25, ne → otázka č. 26].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
91
73,98 %
73,98 %
ne
32
26,02 %
26,02 %
25. Byli jste s průběhem hledání zaměstnání na internetu spokojeni?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
62
68,13 %
50,41 %
ne
29
31,87 %
23,58 %
26. Používáte internet jako hlavní zdroj informací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
57
46,34 %
46,34 %
spíše ano
55
44,72 %
44,72 %
spíše ne
8
6,5 %
6,5 %
ne
3
2,44 %
2,44 %
27. Jaké zdroje informací na internetu obvykle využíváte ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zpravodajské servery
106
86,18 %
86,18 %
portály vyhledávačů
90
73,17 %
73,17 %
encyklopedie (např. Wikipedia.cz)
89
72,36 %
72,36 %
specializované webové magazíny
62
50,41 %
50,41 %
weby umožnující srovnání výrobků, služeb, cen atd.
58
47,15 %
47,15 %
firemní weby a weby úřadů
56
45,53 %
45,53 %
28. Důveřujete informaci na internetu stejně jako informaci v novinách nebo časopisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
záleží na serveru, kde informaci naleznu
77
62,6 %
62,6 %
ano, stejně
25
20,33 %
20,33 %
méně
11
8,94 %
8,94 %
více
8
6,5 %
6,5 %
nepřemýšlel(a) jsem o tom
2
1,63 %
1,63 %
29. Ověřujete si obvykle jinde informace, které získáte na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
66
53,66 %
53,66 %
ano
57
46,34 %
46,34 %
30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 31, ne → otázka č. 32].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
83
67,48 %
67,48 %
ano
40
32,52 %
32,52 %
31. Jaký tisk odebíráte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
časopisy
32
80 %
26,02 %
noviny
14
35 %
11,38 %
adresně zaslané katalogy s nabídkou zboží nebo služeb (např. firemní časopisy, katalogy cestovek,...)
8
20 %
6,5 %
32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 33, ne → otázka č. 35].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
62
50,41 %
50,41 %
ano
61
49,59 %
49,59 %
33. Odebíráte tento typ newsletterů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nabídky e-shopů (akce, slevy atd.)
43
70,49 %
34,96 %
informace specializovaných webů
31
50,82 %
25,2 %
lastminutove nabídky cestovních kanceláří
23
37,7 %
18,7 %
zpravodajství
23
37,7 %
18,7 %
nabídky leteckých společností
19
31,15 %
15,45 %
firemní newslettery
17
27,87 %
13,82 %
jiné
13
21,31 %
10,57 %
34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, záleží nejvíce na aktuální potřebě
25
40,98 %
20,33 %
ne
21
34,43 %
17,07 %
ano, zaleží nejvíce na výhodnosti nabídky
15
24,59 %
12,2 %
35. Nakupujete v e-shopech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelně → otázka č. 36, ano, občas → otázka č. 36, vyjímečně → otázka č. 36, nikdy → otázka č. 37].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, občas
59
47,97 %
47,97 %
ano, pravidelně
34
27,64 %
27,64 %
vyjímečně
21
17,07 %
17,07 %
nikdy
9
7,32 %
7,32 %
36. Jaký způsob platby preferujete při nákupu po internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na dobírku
48
42,11 %
39,02 %
převodem na účet
28
24,56 %
22,76 %
platební kartou po internetu
21
18,42 %
17,07 %
platební bránou (např. RB, eBanka, ČSOB, mBank)
9
7,89 %
7,32 %
jinou
8
7,02 %
6,5 %
37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
notebooky
63
54,78 %
51,22 %
spotřební elektronika (televize, fotoaparáty, DVD přehrávače atd.)
61
53,04 %
49,59 %
mobilní telefony
58
50,43 %
47,15 %
počítače
57
49,57 %
46,34 %
software (počítačové programy)
46
40 %
37,4 %
úprava fotek
39
33,91 %
31,71 %
připojení k internetu
37
32,17 %
30,08 %
antivirové programy
31
26,96 %
25,2 %
hry na PC nebo konzole
25
21,74 %
20,33 %
úprava videa
20
17,39 %
16,26 %
vypalování CD nebo DVD
12
10,43 %
9,76 %
nic
5
4,35 %
4,07 %
38. Jaké služby specializovaných webů používáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
testy a recenze
77
69,37 %
62,6 %
porovnání výrobků a služeb
70
63,06 %
56,91 %
poradnu k řešení nějakého problému
62
55,86 %
50,41 %
sledování novinek v určitém oboru
56
50,45 %
45,53 %
diskuze pod články
53
47,75 %
43,09 %
možnostu downloadu / uploadu obsahu
46
41,44 %
37,4 %
rozsáhlejší odborné články
43
38,74 %
34,96 %
videoukázky
31
27,93 %
25,2 %
videonávody
16
14,41 %
13,01 %
podcasty
8
7,21 %
6,5 %
nic
1
0,9 %
0,81 %
39. Znáte server o IT www.chip.cz ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
63
51,22 %
51,22 %
ano
60
48,78 %
48,78 %
40. Znáte server o hrách na PC a konzole www.hrej.cz ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
71
57,72 %
57,72 %
ne
52
42,28 %
42,28 %
41. Vadí Vám reklama na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 42, ne → otázka č. 43].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
77
62,6 %
62,6 %
ano
46
37,4 %
37,4 %
42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyskakující formáty
41
89,13 %
33,33 %
reklama pred načtením stránky
34
73,91 %
27,64 %
reklama před přehráním videa
33
71,74 %
26,83 %
atypické rozměry a umístění inzerce
31
67,39 %
25,2 %
reklamní formáy se zvukem
30
65,22 %
24,39 %
směšování PR s redakčním obsahem
27
58,7 %
21,95 %
klasické bannery
17
36,96 %
13,82 %
43. Kliknuli jste někdy omylem na reklamní formát, když jste se ho snažili zavřít?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
110
89,43 %
89,43 %
ne
13
10,57 %
10,57 %
44. Zaujala Vás někdy reklama na internetu tak, že jste na ní klikli?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
95
77,24 %
77,24 %
ne
28
22,76 %
22,76 %
45. Zakoupili jste někdy něco na základě reklamy na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
89
72,36 %
72,36 %
ano
34
27,64 %
27,64 %
46. Vadí Vám reklama v novinách a časopisech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
96
78,05 %
78,05 %
ano
27
21,95 %
21,95 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 39 let na otázku 1. Váš věk?
odpověď ve škole:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ve škole na otázku 11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, škola na otázku 12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze studuji na otázku 10. Studujete nebo pracujete?
10. Studujete nebo pracujete?
odpověď studuji i pracuji:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ve škole i v práci na otázku 11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?
16. Jaké aktivity realizujete obvykle na internetu?
odpověď stahování MP3:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12 - 19 let na otázku 1. Váš věk?
19. Přispíváte někdy do internetových diskuzí?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZŠ na otázku 3. Ukončené vzdělání?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogy na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
20. Umisťujete někdy Vámi vytvořený obsah (např. fotky, videa, texty) na internet?
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 12 > na otázku 7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 4 - 8 > na otázku 8. Kolik hodin mezi 8:00 hod a 18:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogy na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinam na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunitní servery (Spolužáci.cz, Focebook.cz, Libimseti.cz atd) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované webové stránky (např. o autech, počítačích, hrách ...) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše webová stránka na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi videoportály (Youtube.com, Stream.cz atd.) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi videoportály (Youtube.com, Stream.cz atd.) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogy na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
22. Inzerovali jste někdy na internetu?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?
23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Inzerovali jste někdy na internetu?
30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?
odpověď ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi časopisy na otázku 31. Jaký tisk odebíráte?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi noviny na otázku 31. Jaký tisk odebíráte?
32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemní newslettery na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace specializovaných webů na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi směšování PR s redakčním obsahem na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi atypické rozměry a umístění inzerce na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Váš věk?
2. Vaše pohlaví?
3. Ukončené vzdělání?
4. Velikost místa bydliště?
5. Kde používáte internet?
6. Jak často používáte internet?
7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
8. Kolik hodin mezi 8:00 hod a 18:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
9. Kolik hodin mezi 18:00 hod a 8:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)??
10. Studujete nebo pracujete?
11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?
12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?
13. Existují ve Vaší škole nebo u Vašeho zaměstnavatele závazná pravidla pro používání internetu?
14. Jak se doma připojujete k internetu?
15. Jaké zařízení používáte pro surfování po internetu?
16. Jaké aktivity realizujete obvykle na internetu?
17. Jste přihlášeni na nějaký komunitní server (např. Spolužáci.cz, Facebook.cz, Linkedin.com atd.)?
18. Jaké prostředky používáte obvykle pro komunikaci po internetu?
19. Přispíváte někdy do internetových diskuzí?
20. Umisťujete někdy Vámi vytvořený obsah (např. fotky, videa, texty) na internet?
21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
22. Inzerovali jste někdy na internetu?
23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?
24. Hledali jste si někdy zaměstnání po internetu?
25. Byli jste s průběhem hledání zaměstnání na internetu spokojeni?
26. Používáte internet jako hlavní zdroj informací?
27. Jaké zdroje informací na internetu obvykle využíváte ?
28. Důveřujete informaci na internetu stejně jako informaci v novinách nebo časopisu?
29. Ověřujete si obvykle jinde informace, které získáte na internetu?
30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?
31. Jaký tisk odebíráte?
32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?
33. Odebíráte tento typ newsletterů?
34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?
35. Nakupujete v e-shopech?
36. Jaký způsob platby preferujete při nákupu po internetu?
37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?
38. Jaké služby specializovaných webů používáte?
39. Znáte server o IT www.chip.cz ?
40. Znáte server o hrách na PC a konzole www.hrej.cz ?
41. Vadí Vám reklama na internetu?
42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
43. Kliknuli jste někdy omylem na reklamní formát, když jste se ho snažili zavřít?
44. Zaujala Vás někdy reklama na internetu tak, že jste na ní klikli?
45. Zakoupili jste někdy něco na základě reklamy na internetu?
46. Vadí Vám reklama v novinách a časopisech?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Váš věk?
2. Vaše pohlaví?
3. Ukončené vzdělání?
4. Velikost místa bydliště?
5. Kde používáte internet?
6. Jak často používáte internet?
7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
8. Kolik hodin mezi 8:00 hod a 18:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
9. Kolik hodin mezi 18:00 hod a 8:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)??
10. Studujete nebo pracujete?
11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?
12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?
13. Existují ve Vaší škole nebo u Vašeho zaměstnavatele závazná pravidla pro používání internetu?
14. Jak se doma připojujete k internetu?
15. Jaké zařízení používáte pro surfování po internetu?
16. Jaké aktivity realizujete obvykle na internetu?
17. Jste přihlášeni na nějaký komunitní server (např. Spolužáci.cz, Facebook.cz, Linkedin.com atd.)?
18. Jaké prostředky používáte obvykle pro komunikaci po internetu?
19. Přispíváte někdy do internetových diskuzí?
20. Umisťujete někdy Vámi vytvořený obsah (např. fotky, videa, texty) na internet?
21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
22. Inzerovali jste někdy na internetu?
23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?
24. Hledali jste si někdy zaměstnání po internetu?
25. Byli jste s průběhem hledání zaměstnání na internetu spokojeni?
26. Používáte internet jako hlavní zdroj informací?
27. Jaké zdroje informací na internetu obvykle využíváte ?
28. Důveřujete informaci na internetu stejně jako informaci v novinách nebo časopisu?
29. Ověřujete si obvykle jinde informace, které získáte na internetu?
30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?
31. Jaký tisk odebíráte?
32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?
33. Odebíráte tento typ newsletterů?
34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?
35. Nakupujete v e-shopech?
36. Jaký způsob platby preferujete při nákupu po internetu?
37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?
38. Jaké služby specializovaných webů používáte?
39. Znáte server o IT www.chip.cz ?
40. Znáte server o hrách na PC a konzole www.hrej.cz ?
41. Vadí Vám reklama na internetu?
42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
43. Kliknuli jste někdy omylem na reklamní formát, když jste se ho snažili zavřít?
44. Zaujala Vás někdy reklama na internetu tak, že jste na ní klikli?
45. Zakoupili jste někdy něco na základě reklamy na internetu?
46. Vadí Vám reklama v novinách a časopisech?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.