Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Monitoring chování návštěvníků internetu pro využití v marketingu

Monitoring chování návštěvníků internetu pro využití v marketingu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vít Fiala
Šetření:30. 12. 2008 - 13. 01. 2009
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):46 / 42.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:18,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pro svou bakalářskou práci "Internet a marketingová komunikace"  s podtitulem "On-line versus print" potřebuji realizovat dotazník, který mi pomůže zmapovat chování lidí na internetu, jejich vnímaní různych komunikačních kanálů, vnímání validity informací na internetu a v tisku a názory na inzertni formáty.

Předem všem děkuji za čas a pozornost, kterou věnují mému dotazníku.

 

Vít Fiala

Odpovědi respondentů

1. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let6351,22 %51,22 %  
30 - 39 let2419,51 %19,51 %  
12 - 19 let1814,63 %14,63 %  
40 - 49 let97,32 %7,32 %  
49 - více let97,32 %7,32 %  

Graf

2. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6754,47 %54,47 %  
muž5645,53 %45,53 %  

Graf

3. Ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ / gymnázium6552,85 %52,85 %  
3427,64 %27,64 %  
1512,2 %12,2 %  
VOŠ75,69 %5,69 %  
dosud nemám ukončené žádné vzdělání21,63 %1,63 %  

Graf

4. Velikost místa bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 - více obyvatel6855,28 %55,28 %  
5 000 - 20 000 obyvatel2016,26 %16,26 %  
20 000 - 100 000 obyvatel1814,63 %14,63 %  
1 000 - 5 000 obyvatel97,32 %7,32 %  
do 1 000 obyvatel86,5 %6,5 %  

Graf

5. Kde používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma11895,93 %95,93 %  
v práci7863,41 %63,41 %  
ve škole5242,28 %42,28 %  
na cestách (free wifi, mobilni internet)4536,59 %36,59 %  
u sousedů, známých1915,45 %15,45 %  
v internetové kavárně1411,38 %11,38 %  
jinde108,13 %8,13 %  

Graf

6. Jak často používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den nebo skoro každy den123100 %100 %  

Graf

7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23629,27 %29,27 %  
32016,26 %16,26 %  
41713,82 %13,82 %  
1108,13 %8,13 %  
597,32 %7,32 %  
686,5 %6,5 %  
875,69 %5,69 %  
1064,88 %4,88 %  
1254,07 %4,07 %  
721,63 %1,63 %  
ostatní odpovědi 2.5
28
1.5
32,44 %2,44 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.88
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.4
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:3
Modus:2

Graf

8. Kolik hodin mezi 8:00 hod a 18:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14435,77 %35,77 %  
23226,02 %26,02 %  
3108,13 %8,13 %  
586,5 %6,5 %  
486,5 %6,5 %  
654,07 %4,07 %  
0.543,25 %3,25 %  
832,44 %2,44 %  
721,63 %1,63 %  
1.7510,81 %0,81 %  
ostatní odpovědi 1.5
2.5
0.01
0.1
23
10
64,88 %4,88 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.28
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.32
Směrodatná odchylka:1.52
Medián:2
Modus:1

Graf

9. Kolik hodin mezi 18:00 hod a 8:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)??

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15645,53 %45,53 %  
23024,39 %24,39 %  
3108,13 %8,13 %  
454,07 %4,07 %  
643,25 %3,25 %  
0.143,25 %3,25 %  
532,44 %2,44 %  
0.521,63 %1,63 %  
721,63 %1,63 %  
821,63 %1,63 %  
ostatní odpovědi 0.25
1.5
0.9
53
2.5
54,07 %4,07 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.84
Minimum:0.5
Maximum:6
Variační rozpětí:5.5
Rozptyl:1.47
Směrodatná odchylka:1.21
Medián:1
Modus:1

Graf

10. Studujete nebo pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze pracuji5242,62 %42,28 %  
studuji i pracuji3931,97 %31,71 %  
pouze studuji3125,41 %25,2 %  

Graf

11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v práci4536,89 %36,59 %  
ano, ve škole3125,41 %25,2 %  
ne2621,31 %21,14 %  
ano, ve škole i v práci2016,39 %16,26 %  

Graf

12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím6049,18 %48,78 %  
ne2419,67 %19,51 %  
ano, zaměstnavatel2419,67 %19,51 %  
ano, škola129,84 %9,76 %  
ano, škola i zaměstnavatel21,64 %1,63 %  

Graf

13. Existují ve Vaší škole nebo u Vašeho zaměstnavatele závazná pravidla pro používání internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3528,69 %28,46 %  
nevím2923,77 %23,58 %  
ano, u zaměstnavatele2923,77 %23,58 %  
ano, ve škole2016,39 %16,26 %  
ano, ve škole i u zaměstnavatele97,38 %7,32 %  

Graf

14. Jak se doma připojujete k internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přes provozovatele kabelové TV (např. UPC)4032,52 %32,52 %  
wifi3629,27 %29,27 %  
ADSL3427,64 %27,64 %  
vytáčené připojení43,25 %3,25 %  
satelitní internet32,44 %2,44 %  
doma se nepřipojuji32,44 %2,44 %  
datový tarif mobilního operátora32,44 %2,44 %  

Graf

15. Jaké zařízení používáte pro surfování po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
notebook8770,73 %70,73 %  
PC (stolní počítač)8669,92 %69,92 %  
jiné108,13 %8,13 %  
smartphone97,32 %7,32 %  
iPhone86,5 %6,5 %  
PDA75,69 %5,69 %  

Graf

16. Jaké aktivity realizujete obvykle na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hledání informací11895,93 %95,93 %  
komunikace s ostatními uživateli (maily, ICQ, chaty...)11694,31 %94,31 %  
nákupy8569,11 %69,11 %  
internetové bankovnictvi8065,04 %65,04 %  
stahování MP35645,53 %45,53 %  
stahování filmů / videa5443,9 %43,9 %  
stahování software5040,65 %40,65 %  
komunikace s úřady3931,71 %31,71 %  
hraní on-line her3931,71 %31,71 %  
poslouchání rádia3730,08 %30,08 %  
sledování televize3528,46 %28,46 %  

Graf

17. Jste přihlášeni na nějaký komunitní server (např. Spolužáci.cz, Facebook.cz, Linkedin.com atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9879,67 %79,67 %  
ne2520,33 %20,33 %  

Graf

18. Jaké prostředky používáte obvykle pro komunikaci po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail11291,06 %91,06 %  
ICQ8972,36 %72,36 %  
Skype6149,59 %49,59 %  
chaty na serverech (Lide.cz, Spoluzaci.cz, Facebook.cz atd.)4334,96 %34,96 %  
jiné1713,82 %13,82 %  
Miranda1512,2 %12,2 %  
MSN86,5 %6,5 %  

Graf

19. Přispíváte někdy do internetových diskuzí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7863,41 %63,41 %  
ne4536,59 %36,59 %  

Graf

20. Umisťujete někdy Vámi vytvořený obsah (např. fotky, videa, texty) na internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8165,85 %65,85 %  
ne4234,15 %34,15 %  

Graf

21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunitní servery (Spoluzaci.cz, Facebook.com, Libimseti.cz atd)6074,07 %48,78 %  
Vaše webová stránka3543,21 %28,46 %  
specializované webové stránky (např. o autech, počítačích, hrách ...)2530,86 %20,33 %  
videoportály (Youtube.com, Stream.cz atd.)2125,93 %17,07 %  
jinam1822,22 %14,63 %  
blogy1822,22 %14,63 %  

Graf

22. Inzerovali jste někdy na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6250,41 %50,41 %  
ano6149,59 %49,59 %  

Graf

23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5590,16 %44,72 %  
ne69,84 %4,88 %  

Graf

24. Hledali jste si někdy zaměstnání po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 25, neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9173,98 %73,98 %  
ne3226,02 %26,02 %  

Graf

25. Byli jste s průběhem hledání zaměstnání na internetu spokojeni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6268,13 %50,41 %  
ne2931,87 %23,58 %  

Graf

26. Používáte internet jako hlavní zdroj informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5746,34 %46,34 %  
spíše ano5544,72 %44,72 %  
spíše ne86,5 %6,5 %  
ne32,44 %2,44 %  

Graf

27. Jaké zdroje informací na internetu obvykle využíváte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zpravodajské servery10686,18 %86,18 %  
portály vyhledávačů9073,17 %73,17 %  
encyklopedie (např. Wikipedia.cz)8972,36 %72,36 %  
specializované webové magazíny6250,41 %50,41 %  
weby umožnující srovnání výrobků, služeb, cen atd.5847,15 %47,15 %  
firemní weby a weby úřadů5645,53 %45,53 %  

Graf

28. Důveřujete informaci na internetu stejně jako informaci v novinách nebo časopisu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží na serveru, kde informaci naleznu7762,6 %62,6 %  
ano, stejně2520,33 %20,33 %  
méně118,94 %8,94 %  
více86,5 %6,5 %  
nepřemýšlel(a) jsem o tom21,63 %1,63 %  

Graf

29. Ověřujete si obvykle jinde informace, které získáte na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6653,66 %53,66 %  
ano5746,34 %46,34 %  

Graf

30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 31, neotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8367,48 %67,48 %  
ano4032,52 %32,52 %  

Graf

31. Jaký tisk odebíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časopisy3280 %26,02 %  
noviny1435 %11,38 %  
adresně zaslané katalogy s nabídkou zboží nebo služeb (např. firemní časopisy, katalogy cestovek,...)820 %6,5 %  

Graf

32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 33, neotázka č. 35].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6250,41 %50,41 %  
ano6149,59 %49,59 %  

Graf

33. Odebíráte tento typ newsletterů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabídky e-shopů (akce, slevy atd.)4370,49 %34,96 %  
informace specializovaných webů3150,82 %25,2 %  
lastminutove nabídky cestovních kanceláří2337,7 %18,7 %  
zpravodajství2337,7 %18,7 %  
nabídky leteckých společností1931,15 %15,45 %  
firemní newslettery1727,87 %13,82 %  
jiné1321,31 %10,57 %  

Graf

34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, záleží nejvíce na aktuální potřebě2540,98 %20,33 %  
ne2134,43 %17,07 %  
ano, zaleží nejvíce na výhodnosti nabídky1524,59 %12,2 %  

Graf

35. Nakupujete v e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelněotázka č. 36, ano, občasotázka č. 36, vyjímečněotázka č. 36, nikdyotázka č. 37].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas5947,97 %47,97 %  
ano, pravidelně3427,64 %27,64 %  
vyjímečně2117,07 %17,07 %  
nikdy97,32 %7,32 %  

Graf

36. Jaký způsob platby preferujete při nákupu po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na dobírku4842,11 %39,02 %  
převodem na účet2824,56 %22,76 %  
platební kartou po internetu2118,42 %17,07 %  
platební bránou (např. RB, eBanka, ČSOB, mBank)97,89 %7,32 %  
jinou87,02 %6,5 %  

Graf

37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
notebooky6354,78 %51,22 %  
spotřební elektronika (televize, fotoaparáty, DVD přehrávače atd.)6153,04 %49,59 %  
mobilní telefony5850,43 %47,15 %  
počítače5749,57 %46,34 %  
software (počítačové programy)4640 %37,4 %  
úprava fotek3933,91 %31,71 %  
připojení k internetu3732,17 %30,08 %  
antivirové programy3126,96 %25,2 %  
hry na PC nebo konzole2521,74 %20,33 %  
úprava videa2017,39 %16,26 %  
vypalování CD nebo DVD1210,43 %9,76 %  
nic54,35 %4,07 %  

Graf

38. Jaké služby specializovaných webů používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
testy a recenze7769,37 %62,6 %  
porovnání výrobků a služeb7063,06 %56,91 %  
poradnu k řešení nějakého problému6255,86 %50,41 %  
sledování novinek v určitém oboru5650,45 %45,53 %  
diskuze pod články5347,75 %43,09 %  
možnostu downloadu / uploadu obsahu4641,44 %37,4 %  
rozsáhlejší odborné články4338,74 %34,96 %  
videoukázky3127,93 %25,2 %  
videonávody1614,41 %13,01 %  
podcasty87,21 %6,5 %  
nic10,9 %0,81 %  

Graf

39. Znáte server o IT www.chip.cz ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6351,22 %51,22 %  
ano6048,78 %48,78 %  

Graf

40. Znáte server o hrách na PC a konzole www.hrej.cz ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7157,72 %57,72 %  
ne5242,28 %42,28 %  

Graf

41. Vadí Vám reklama na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 42, neotázka č. 43].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7762,6 %62,6 %  
ano4637,4 %37,4 %  

Graf

42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyskakující formáty4189,13 %33,33 %  
reklama pred načtením stránky3473,91 %27,64 %  
reklama před přehráním videa3371,74 %26,83 %  
atypické rozměry a umístění inzerce 3167,39 %25,2 %  
reklamní formáy se zvukem3065,22 %24,39 %  
směšování PR s redakčním obsahem2758,7 %21,95 %  
klasické bannery1736,96 %13,82 %  

Graf

43. Kliknuli jste někdy omylem na reklamní formát, když jste se ho snažili zavřít?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11089,43 %89,43 %  
ne1310,57 %10,57 %  

Graf

44. Zaujala Vás někdy reklama na internetu tak, že jste na ní klikli?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9577,24 %77,24 %  
ne2822,76 %22,76 %  

Graf

45. Zakoupili jste někdy něco na základě reklamy na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8972,36 %72,36 %  
ano3427,64 %27,64 %  

Graf

46. Vadí Vám reklama v novinách a časopisech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9678,05 %78,05 %  
ano2721,95 %21,95 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kde používáte internet?

  • odpověď v práci:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi porovnání výroblů a služeb na otázku 38. Jaké služby specializovaných webů používáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, zaměstnavatel na otázku 12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v práci na otázku 11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 39 let na otázku 1. Váš věk?
  • odpověď ve škole:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ve škole na otázku 11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, škola na otázku 12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze studuji na otázku 10. Studujete nebo pracujete?

10. Studujete nebo pracujete?

  • odpověď studuji i pracuji:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ve škole i v práci na otázku 11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?

16. Jaké aktivity realizujete obvykle na internetu?

  • odpověď stahování MP3:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12 - 19 let na otázku 1. Váš věk?

19. Přispíváte někdy do internetových diskuzí?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 3. Ukončené vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogy na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?

20. Umisťujete někdy Vámi vytvořený obsah (např. fotky, videa, texty) na internet?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 12 > na otázku 7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 4 - 8 > na otázku 8. Kolik hodin mezi 8:00 hod a 18:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogy na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinam na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunitní servery (Spolužáci.cz, Focebook.cz, Libimseti.cz atd) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované webové stránky (např. o autech, počítačích, hrách ...) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše webová stránka na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi videoportály (Youtube.com, Stream.cz atd.) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?

21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?

  • odpověď komunitní servery (Spolužáci.cz, Focebook.cz, Libimseti.cz atd):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi videoportály (Youtube.com, Stream.cz atd.) na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogy na otázku 21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?

22. Inzerovali jste někdy na internetu?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?

23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Inzerovali jste někdy na internetu?

30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?

  • odpověď ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi časopisy na otázku 31. Jaký tisk odebíráte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi noviny na otázku 31. Jaký tisk odebíráte?

32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemní newslettery na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace specializovaných webů na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lastminutove nabídky cestovních kanceláří na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídky e-shopů (akce, slevy atd.) na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídky leteckých společností na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpravodajství na otázku 33. Odebíráte tento typ newsletterů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, záleží nejvíce na aktuální potřebě na otázku 34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, zaleží nejvíce na výhodnosti nabídky na otázku 34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?

37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?

  • odpověď mobilní telefony:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vypalování CD nebo DVD na otázku 37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?

39. Znáte server o IT www.chip.cz ?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi porovnání výroblů a služeb na otázku 38. Jaké služby specializovaných webů používáte?

41. Vadí Vám reklama na internetu?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi atypické rozměry a umístění inzerce na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasické bannery na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama pred načtením stránky na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama před přehráním videa na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamní formáy se zvukem na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi směšování PR s redakčním obsahem na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyskakující formáty na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:

42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:

  • odpověď vyskakující formáty:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama před přehráním videa na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamní formáy se zvukem na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama pred načtením stránky na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi směšování PR s redakčním obsahem na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi atypické rozměry a umístění inzerce na otázku 42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk?

2. Vaše pohlaví?

3. Ukončené vzdělání?

4. Velikost místa bydliště?

5. Kde používáte internet?

6. Jak často používáte internet?

7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?

8. Kolik hodin mezi 8:00 hod a 18:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?

9. Kolik hodin mezi 18:00 hod a 8:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)??

10. Studujete nebo pracujete?

11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?

12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?

13. Existují ve Vaší škole nebo u Vašeho zaměstnavatele závazná pravidla pro používání internetu?

14. Jak se doma připojujete k internetu?

15. Jaké zařízení používáte pro surfování po internetu?

16. Jaké aktivity realizujete obvykle na internetu?

17. Jste přihlášeni na nějaký komunitní server (např. Spolužáci.cz, Facebook.cz, Linkedin.com atd.)?

18. Jaké prostředky používáte obvykle pro komunikaci po internetu?

19. Přispíváte někdy do internetových diskuzí?

20. Umisťujete někdy Vámi vytvořený obsah (např. fotky, videa, texty) na internet?

21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?

22. Inzerovali jste někdy na internetu?

23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?

24. Hledali jste si někdy zaměstnání po internetu?

25. Byli jste s průběhem hledání zaměstnání na internetu spokojeni?

26. Používáte internet jako hlavní zdroj informací?

27. Jaké zdroje informací na internetu obvykle využíváte ?

28. Důveřujete informaci na internetu stejně jako informaci v novinách nebo časopisu?

29. Ověřujete si obvykle jinde informace, které získáte na internetu?

30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?

31. Jaký tisk odebíráte?

32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?

33. Odebíráte tento typ newsletterů?

34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?

35. Nakupujete v e-shopech?

36. Jaký způsob platby preferujete při nákupu po internetu?

37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?

38. Jaké služby specializovaných webů používáte?

39. Znáte server o IT www.chip.cz ?

40. Znáte server o hrách na PC a konzole www.hrej.cz ?

41. Vadí Vám reklama na internetu?

42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:

43. Kliknuli jste někdy omylem na reklamní formát, když jste se ho snažili zavřít?

44. Zaujala Vás někdy reklama na internetu tak, že jste na ní klikli?

45. Zakoupili jste někdy něco na základě reklamy na internetu?

46. Vadí Vám reklama v novinách a časopisech?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk?

2. Vaše pohlaví?

3. Ukončené vzdělání?

4. Velikost místa bydliště?

5. Kde používáte internet?

6. Jak často používáte internet?

7. Kolik hodin denně v průměru strávíte aktivním využitím internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?

8. Kolik hodin mezi 8:00 hod a 18:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)?

9. Kolik hodin mezi 18:00 hod a 8:00 hod trávíte na internetu (aktivním surfováním, ne pouze se zapnutým prohlížečem na liště)??

10. Studujete nebo pracujete?

11. Používáte internet ve škole nebo v práci také k soukromým účelům?

12. Monitoruje Vaše škola nebo zaměstnavatel využítí internetu?

13. Existují ve Vaší škole nebo u Vašeho zaměstnavatele závazná pravidla pro používání internetu?

14. Jak se doma připojujete k internetu?

15. Jaké zařízení používáte pro surfování po internetu?

16. Jaké aktivity realizujete obvykle na internetu?

17. Jste přihlášeni na nějaký komunitní server (např. Spolužáci.cz, Facebook.cz, Linkedin.com atd.)?

18. Jaké prostředky používáte obvykle pro komunikaci po internetu?

19. Přispíváte někdy do internetových diskuzí?

20. Umisťujete někdy Vámi vytvořený obsah (např. fotky, videa, texty) na internet?

21. Pokud jste někdy umisťovali obsah na internet, kam to bylo?

22. Inzerovali jste někdy na internetu?

23. Byli jste s reakcí na Váš inzerát spokojeni?

24. Hledali jste si někdy zaměstnání po internetu?

25. Byli jste s průběhem hledání zaměstnání na internetu spokojeni?

26. Používáte internet jako hlavní zdroj informací?

27. Jaké zdroje informací na internetu obvykle využíváte ?

28. Důveřujete informaci na internetu stejně jako informaci v novinách nebo časopisu?

29. Ověřujete si obvykle jinde informace, které získáte na internetu?

30. Odebíráte pravidelně nějaký periodický tisk?

31. Jaký tisk odebíráte?

32. Jste přihlášeni k odběru nějakých newsletterů na internetu (např. nabídky Skyeurope, lastminuty)?

33. Odebíráte tento typ newsletterů?

34. Reagovali jste někdy na nabídku v newsletteru?

35. Nakupujete v e-shopech?

36. Jaký způsob platby preferujete při nákupu po internetu?

37. Jaké informace z oblasti techniky Vás na internetu zajímají?

38. Jaké služby specializovaných webů používáte?

39. Znáte server o IT www.chip.cz ?

40. Znáte server o hrách na PC a konzole www.hrej.cz ?

41. Vadí Vám reklama na internetu?

42. Zaklikněte, co Vám v reklamě na internetu vadí:

43. Kliknuli jste někdy omylem na reklamní formát, když jste se ho snažili zavřít?

44. Zaujala Vás někdy reklama na internetu tak, že jste na ní klikli?

45. Zakoupili jste někdy něco na základě reklamy na internetu?

46. Vadí Vám reklama v novinách a časopisech?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Fiala, V.Monitoring chování návštěvníků internetu pro využití v marketingu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://monitoring-chovani-navstevniku-internetu-pro-vyuziti-v-marke.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.