Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Montessori matematika

Montessori matematika

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Lipčáková
Šetření:29. 05. 2017 - 04. 06. 2017
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych tímto dotazníkem zjistila informace o povědomí alternativní metody vyučování M.Montessori - zaměřené na oblast matematiky.

 

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4425,88 %5,88 %  
2825,88 %5,88 %  
3925,88 %5,88 %  
5125,88 %5,88 %  
3225,88 %5,88 %  
2725,88 %5,88 %  
4225,88 %5,88 %  
2125,88 %5,88 %  
2625,88 %5,88 %  
4712,94 %2,94 %  
ostatní odpovědi 20
23
58
36
43
24
30
68
34
25
19
16
29
60
50
1544,12 %44,12 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:34.94
Minimum:19
Maximum:60
Variační rozpětí:41
Rozptyl:132.19
Směrodatná odchylka:11.5
Medián:32
Modus:44

Graf

2. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Základníotázka č. 3, Středoškolskéotázka č. 3, Vysokoškolskéotázka č. 3, Doktorskéotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské1955,88 %55,88 %  
Středoškolské1235,29 %35,29 %  
Základní25,88 %5,88 %  
Doktorské12,94 %2,94 %  

Graf

3. Pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 4, Mateřská dovolenáotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2470,59 %70,59 %  
Ne823,53 %23,53 %  
Mateřská dovolená25,88 %5,88 %  

Graf

4. Počet dětí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jedináčekotázka č. 5, 2otázka č. 5, 2 a víceotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21955,88 %55,88 %  
Jedináček1235,29 %35,29 %  
2 a více38,82 %8,82 %  

Graf

5. Setkal(a) jste se s jakoukoliv alternativní metodou vzdělávání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2161,76 %61,76 %  
ano1338,24 %38,24 %  

Graf

6. O jakou alternativu se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

...

domácí vzdělávání

domácí vzdělávání

domácí vzdělávání

Lesní školka (?)

množinová matematika

Montessori

montessori

montessori, waldorfské školy

montessori,waldorf,daltonský a jenský plán,otevřené učení

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

nesetkal

nesetkal jsem se

Nesetkala

nevim

phenomenon based learning

se žádnou jsem se osobně nesetkala

Setkala, ne ve školství. V literatuře. Montessori, Waldorfská škola, Domanova metoda

Sokratovo metoda, lateralni mysleni

teambuilding

Učení z domova.

Vyučovala jsem několik dětí z Montessori škol.

Žádnou

7. Slyšel(a) jste už o Montessori metodě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1955,88 %55,88 %  
ne1544,12 %44,12 %  

Graf

8. Váš názor na Montessori metodu:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Děti, které jsem učila a stále ještě učím (přešly z Montessori školy na "normální vyučovací systém") jsou velmi rozjívené, nepozorné, neschopné se soustředit a neobstojí v kolektivu.

mám pouze minimum informací , ale pokud dokáže děti naučit standardní vědomosti odpovědné jejich věku - proč ne?

ne

nemám

nemám dost informací, abych si udělala názor

netuším co to je

Nevím o co jde

neznám

nikdy jsem o tom neslyšel

Přijde mi to skvělé, byla bych ráda kdyby se to trochu více rozšířilo po světě.

super

v naší kultuře těžko prosaditelná

vlastně pořádně nevím, co to je

Vybírám si z ní určité prvky a v nich s touto metodou souhlasím

zajímavé

9. Odkud máte o této metodě výchovy povědomí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Internetotázka č. 10, Literaturaotázka č. 10, Vlastní zkušennostiotázka č. 10, Známíotázka č. 10, Doporučení lékařeotázka č. 10, Nemámotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám1544,12 %44,12 %  
Internet823,53 %23,53 %  
Známí514,71 %14,71 %  
Literatura411,76 %11,76 %  
Vlastní zkušennosti25,88 %5,88 %  

Graf

10. Montessori metoda má 5 oblastí, významnou oblastí je matematika. Pracuje se s názorným materiálem a ne z abstrakcí. Líbila by se Vám pro vaše dítě takováto metoda? Při které si samo může vše osahat a vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1955,88 %55,88 %  
nevím1132,35 %32,35 %  
ne411,76 %11,76 %  

Graf

11. Vyzkoušel(a) byste možnost výuky matematiky Montessori metodou pro Vaše děti?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2470,59 %70,59 %  
nevím617,65 %17,65 %  
ne411,76 %11,76 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Lipčáková, T.Montessori matematika (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://montessori-matematika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.