Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Moravské divadlo Olomouc

Moravské divadlo Olomouc

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Podstata
Šetření:11. 06. 2012 - 22. 06. 2012
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):25 / 18.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovolte mi, abych Vás touto cestou požádal o několik minut Vašeho času. Máte před sebou dotazník, jehož výsledky se stanou součástí mé bakalářské práce s názvem Public relations Moravského divadla Olomouc. Tento dotazník je určen převážně pro občany žijící v Olomouckém kraji, je anonymní a zabere Vám pouze pár minut.

Děkuji za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6759,82 %59,82 %  
muž4540,18 %40,18 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 234741,96 %41,96 %  
24 - 304136,61 %36,61 %  
31 - 40108,93 %8,93 %  
41 - 5076,25 %6,25 %  
Do 18 let32,68 %2,68 %  
51 - 6021,79 %1,79 %  
Nad 6021,79 %1,79 %  

Graf

3. Dokončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou5145,54 %45,54 %  
Vysokoškolské3934,82 %34,82 %  
Středoškolské bez maturity87,14 %7,14 %  
Základní76,25 %6,25 %  
Výuční list76,25 %6,25 %  

Graf

4. Znáte Moravské divadlo Olomouc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9988,39 %88,39 %  
Ne1311,61 %11,61 %  

Graf

5. Jak obecně vnímáte působení Moravského divadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně7171,72 %63,39 %  
Neutrálně2727,27 %24,11 %  
Nevím11,01 %0,89 %  

Graf

6. Navštěvujete Moravské divadlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas6262,63 %55,36 %  
Ne3434,34 %30,36 %  
Ano, často33,03 %2,68 %  

Graf

7. Jste majitelem předplatného na sezonu 2012/13

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9797,98 %86,61 %  
Ano22,02 %1,79 %  

Graf

8. Myslíte si, že máte dostatečný přístup k aktuálním informacím o Moravském divadle?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6464,65 %57,14 %  
Ne3535,35 %31,25 %  

Graf

9. Jakou cestou se k Vám tyto informace dostávají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brožurky, programy, letáky apod. vydávané Moravským divadlem4343,43 %38,39 %  
Plakáty4343,43 %38,39 %  
Denní tisk (recenze, programy…)4242,42 %37,5 %  
Internetové stránky (www.moravskédivadlo.cz)3838,38 %33,93 %  
Od známých3636,36 %32,14 %  
Kulturní časopisy2222,22 %19,64 %  
Rádio2020,2 %17,86 %  
Sociální sítě (facebook, twitter)1818,18 %16,07 %  
Internetové recenze99,09 %8,04 %  
E-mail (Newsletter)33,03 %2,68 %  
Youtube11,01 %0,89 %  
máma má předplatné11,01 %0,89 %  

Graf

10. Jak hodnotíte brožurky, programy apod. vydávané Moravským divadlem z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34545,45 %40,18 %  
23232,32 %28,57 %  
11818,18 %16,07 %  
533,03 %2,68 %  
411,01 %0,89 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.34
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:2
Modus:3

Graf

11. Jak hodnotíte brožurky, programy apod. vydávané Moravským divadlem z hlediska dostupnosti? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34545,45 %40,18 %  
22828,28 %25 %  
11010,1 %8,93 %  
588,08 %7,14 %  
488,08 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.74
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Jak hodnotíte internetové stránky divadla ( www.moravskedivadlo.cz ) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23636,36 %32,14 %  
33333,33 %29,46 %  
12525,25 %22,32 %  
433,03 %2,68 %  
522,02 %1,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.15
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.62
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:2
Modus:2

Graf

13. Jak hodnotíte internetové stránky divadla z hlediska grafického obsahu (přehlednosti)? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24146,07 %36,61 %  
32528,09 %22,32 %  
11719,1 %15,18 %  
444,49 %3,57 %  
522,25 %1,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.2
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:2
Modus:2

Graf

14. Jaký je Váš celkový dojem z internetových stránek divadla? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23339,76 %29,46 %  
32833,73 %25 %  
11821,69 %16,07 %  
422,41 %1,79 %  
522,41 %1,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.19
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.53
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:2
Modus:2

Graf

15. Jak hodnotíte profily Moravského divadla na sociálních sítích (facebook, twitter) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33443,59 %30,36 %  
22329,49 %20,54 %  
1911,54 %8,04 %  
478,97 %6,25 %  
556,41 %4,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.67
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.76
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:3
Modus:3

Graf

16. Jak hodnotíte informace zasílané e-mailem (newsletter) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34560 %40,18 %  
22026,67 %17,86 %  
445,33 %3,57 %  
545,33 %3,57 %  
122,67 %1,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.81
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.36
Směrodatná odchylka:0.6
Medián:3
Modus:3

Graf

17. Je podle Vás četnost zasílaných newslettrů dostačující.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím5160,71 %45,54 %  
Ano2125 %18,75 %  
Ne910,71 %8,04 %  
Příliš často33,57 %2,68 %  

Graf

18. Navštívili jste někdy youtube kanál Moravského divadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8686,87 %76,79 %  
Nevím77,07 %6,25 %  
Ano66,06 %5,36 %  

Graf

19. Jak hodnotíte video ukázky z inscenací na youtube kanálu Moravského divadla. Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32954,72 %25,89 %  
21732,08 %15,18 %  
159,43 %4,46 %  
523,77 %1,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.53
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.38
Směrodatná odchylka:0.62
Medián:3
Modus:3

Graf

20. Znáte aktuální grafické logo Moravského divadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 22, Nevímotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4545,45 %40,18 %  
Ne4343,43 %38,39 %  
Nevím1111,11 %9,82 %  

Graf

21. Jak hodnotíte aktuální logo Moravského divadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně3460,71 %30,36 %  
Neutrálně1730,36 %15,18 %  
Nevím58,93 %4,46 %  

Graf

22. Zaregistrovali jste akce a představení, které Moravské divadlo organizuje mimo budovu divadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 23, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7575,76 %66,96 %  
Ano2424,24 %21,43 %  

Graf

23. Znáte název Vámi navštíveného venkovniho představení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Carmen,Šternberský hrad

Don Juan se vrací z války

José Cura

kašny Olomouc, nebo tak nějak

nabucco

Opera Nabucco ve Šternberku.

velice povedené

24. Kde jste se o těchto představeních dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brožurky, programy, letáky apod. vydávané MDO937,5 %8,04 %  
Plakáty833,33 %7,14 %  
Internetové stránky MDO729,17 %6,25 %  
Denní tisk (recenze, programy…)729,17 %6,25 %  
Rádio520,83 %4,46 %  
Sociální sítě (facebook, twitter)312,5 %2,68 %  
Od známých312,5 %2,68 %  
Kulturní časopisy28,33 %1,79 %  

Graf

25. Plánujete navštěvovat takovéto představení i v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1770,83 %15,18 %  
Nevím625 %5,36 %  
Ne14,17 %0,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

22. Zaregistrovali jste akce a představení, které Moravské divadlo organizuje mimo budovu divadla?

  • odpověď Ano:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 25. Plánujete navštěvovat takovéto představení i v budoucnu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Dokončené vzdělání:

4. Znáte Moravské divadlo Olomouc?

5. Jak obecně vnímáte působení Moravského divadla?

6. Navštěvujete Moravské divadlo?

7. Jste majitelem předplatného na sezonu 2012/13

8. Myslíte si, že máte dostatečný přístup k aktuálním informacím o Moravském divadle?

9. Jakou cestou se k Vám tyto informace dostávají?

10. Jak hodnotíte brožurky, programy apod. vydávané Moravským divadlem z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

11. Jak hodnotíte brožurky, programy apod. vydávané Moravským divadlem z hlediska dostupnosti? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

12. Jak hodnotíte internetové stránky divadla ( www.moravskedivadlo.cz ) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

13. Jak hodnotíte internetové stránky divadla z hlediska grafického obsahu (přehlednosti)? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

14. Jaký je Váš celkový dojem z internetových stránek divadla? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

15. Jak hodnotíte profily Moravského divadla na sociálních sítích (facebook, twitter) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

16. Jak hodnotíte informace zasílané e-mailem (newsletter) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

17. Je podle Vás četnost zasílaných newslettrů dostačující.

18. Navštívili jste někdy youtube kanál Moravského divadla?

19. Jak hodnotíte video ukázky z inscenací na youtube kanálu Moravského divadla. Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

20. Znáte aktuální grafické logo Moravského divadla?

21. Jak hodnotíte aktuální logo Moravského divadla?

22. Zaregistrovali jste akce a představení, které Moravské divadlo organizuje mimo budovu divadla?

25. Plánujete navštěvovat takovéto představení i v budoucnu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Dokončené vzdělání:

4. Znáte Moravské divadlo Olomouc?

5. Jak obecně vnímáte působení Moravského divadla?

6. Navštěvujete Moravské divadlo?

7. Jste majitelem předplatného na sezonu 2012/13

8. Myslíte si, že máte dostatečný přístup k aktuálním informacím o Moravském divadle?

9. Jakou cestou se k Vám tyto informace dostávají?

10. Jak hodnotíte brožurky, programy apod. vydávané Moravským divadlem z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

11. Jak hodnotíte brožurky, programy apod. vydávané Moravským divadlem z hlediska dostupnosti? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

12. Jak hodnotíte internetové stránky divadla ( www.moravskedivadlo.cz ) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

13. Jak hodnotíte internetové stránky divadla z hlediska grafického obsahu (přehlednosti)? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

14. Jaký je Váš celkový dojem z internetových stránek divadla? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

15. Jak hodnotíte profily Moravského divadla na sociálních sítích (facebook, twitter) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

16. Jak hodnotíte informace zasílané e-mailem (newsletter) z hlediska informačního obsahu? Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

17. Je podle Vás četnost zasílaných newslettrů dostačující.

18. Navštívili jste někdy youtube kanál Moravského divadla?

19. Jak hodnotíte video ukázky z inscenací na youtube kanálu Moravského divadla. Známkujte jako ve škole, 1 – VYNIKAJÍCÍ, 5 - VELMI ŠPATNÉ.

20. Znáte aktuální grafické logo Moravského divadla?

21. Jak hodnotíte aktuální logo Moravského divadla?

22. Zaregistrovali jste akce a představení, které Moravské divadlo organizuje mimo budovu divadla?

25. Plánujete navštěvovat takovéto představení i v budoucnu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Podstata, D.Moravské divadlo Olomouc (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://moravske-divadlo-olomouc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.