Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motivace k práci u studentů středních škol
Motivace k práci u studentů středních škol
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Licková |
---|---|
Šetření: | 23. 10. 2010 - 07. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 10.59 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Informace budou použity pro mou seminární práci z psychologie, ale doufám, že budou zajímavé i pro širokou veřejnost. Tento dotazník je určen pouze pro studenty, pokud jste již v pracovním procesu, vyhledejte prosím v databázi můj průzkum "motivace k práci u zaměstnanců".
Odpovědi respondentů
1. Jsem student střední školy
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne - tento průzkum se mě netýká → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 71 | 88,75 % | 88,75 % |
Ne - tento průzkum se mě netýká | 9 | 11,25 % | 11,25 % |
2. Chtěl(a) bych se prosadit v oboru:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ekonomie, obchod, bankovnictví | 17 | 23,94 % | 21,25 % |
Humanitní obory, školství, sociální vědy | 17 | 23,94 % | 21,25 % |
Zdravotnictví | 13 | 18,31 % | 16,25 % |
Jiné | 9 | 12,68 % | 11,25 % |
Přírodovědné obory, zemědělství | 8 | 11,27 % | 10 % |
Technické obory, stavebnictví, průmysl, doprava | 7 | 9,86 % | 8,75 % |
3. Práce by měla:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pro mě být výzvou a náplní | 34 | 47,89 % | 42,5 % |
Přinášet radost | 18 | 25,35 % | 22,5 % |
Vydělávat co nejvíce peněz | 10 | 14,08 % | 12,5 % |
Pomáhat druhým lidem | 9 | 12,68 % | 11,25 % |
4. Otázka peněz:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je pro mě velmi důležitá | 38 | 53,52 % | 47,5 % |
Úspěchy, jiné než finanční, jsou pro mne hodnotnější | 31 | 43,66 % | 38,75 % |
Mě vůbec nezajímá | 2 | 2,82 % | 2,5 % |
5. Práce versus soukromý život:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Budu se snažit skloubit obojí | 47 | 67,14 % | 58,75 % |
Rodinu bych chtěl(a) mít na prvním místě | 16 | 22,86 % | 20 % |
Nechci založit rodinu, jde mi pouze o kariéru | 7 | 10 % | 8,75 % |
6. Volný čas:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
I svůj volný čas využívám k tomu, abych na sobě pracoval(a) | 38 | 56,72 % | 47,5 % |
V budoucnu raději vydělám méně, abych měl(a) čas na sebe | 22 | 32,84 % | 27,5 % |
Chci si jen užívat! | 7 | 10,45 % | 8,75 % |
7. Motivace k přípravě na vysokou školu:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je to pro mě tak důležité, že se učím co nejvíce | 32 | 48,48 % | 40 % |
Neučím se, nějak to už dopadne | 22 | 33,33 % | 27,5 % |
Na VŠ, kterou jsem si vybral(a) mě vezmou i bez přijímacích zkoušek, na učení bude potom času dost | 11 | 16,67 % | 13,75 % |
Nejdu na VŠ | 1 | 1,52 % | 1,25 % |
8. Cílevědomost:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsem hodně cílevědomý a ctižádostivý člověk | 40 | 57,14 % | 50 % |
Nestanovuji si příliš náročné cíle | 21 | 30 % | 26,25 % |
Nemám žádné cíle, proplouvám životem | 9 | 12,86 % | 11,25 % |
9. Bojíte se, že se nedostanete na Vámi zvolenou VŠ? (negativní motivace):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, škola kterou jsem si vybral(a) má těžké podmínky k přijetí | 42 | 61,76 % | 52,5 % |
Věřím si! | 20 | 29,41 % | 25 % |
Nebojím, tam se dostane každý | 5 | 7,35 % | 6,25 % |
Nechci na VŠ | 1 | 1,47 % | 1,25 % |
10. O dobrovolnictví a charitě si myslím:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nikdy jsem o tom nepřemýšlel(a) | 23 | 32,39 % | 28,75 % |
Určitě bych chtěl(a) něco takového vyzkoušet | 22 | 30,99 % | 27,5 % |
Již mám s touto prací zkušenosti | 19 | 26,76 % | 23,75 % |
Fakt nezájem! Práce bez peněžní odměny je k ničemu. | 7 | 9,86 % | 8,75 % |
11. Sociální vědy, psychologické obory:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsou oblasti, které mi nejsou lhostejné, ale realizuji se jinde | 31 | 43,66 % | 38,75 % |
Jsou oblasti, kterým bych se chtěl(a) v budoucnu věnovat | 17 | 23,94 % | 21,25 % |
Zajímám se o jiné obory | 15 | 21,13 % | 18,75 % |
K tomuto tématu jsem naprosto lhostejný/ lhostejná | 8 | 11,27 % | 10 % |
12. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dívka | 52 | 73,24 % | 65 % |
Chlapec | 19 | 26,76 % | 23,75 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.