Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motivace ke studiu
Motivace ke studiu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lukáš Zíka |
---|---|
Šetření: | 25. 09. 2011 - 01. 10. 2011 |
Počet respondentů: | 32 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 10.84 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 23,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hezký den všem,
tento dotazník slouží k získání informací pro tvorbu seminární práce z psychologie. Tématem je motivace ke studiu. Jeho vyplnění Vám nezabere příliš času a obrovsky mi tím pomůžete
Děkuji všem,kteří vyplní za jejich chvilku
Odpovědi respondentů
1. Jakou jste studovali střední školu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ ekonomického zaměření | 14 | 46,67 % | 43,75 % |
Gymnázium | 8 | 26,67 % | 25 % |
Jiná | 8 | 26,67 % | 25 % |
2. Proč jste se rozhodli k dalšímu studiu (přesněji ekonomického oboru)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zájem o obor, pokračování ze SŠ studia | 16 | 61,54 % | 50 % |
a ohodnocení v oboru | 8 | 30,77 % | 25 % |
Přání rodičů | 4 | 15,38 % | 12,5 % |
Žádný zvláštní důvod pro výběr ekonomického oboru | 4 | 15,38 % | 12,5 % |
nic | 1 | 3,85 % | 3,13 % |
3. Zjišťovali jste předem, co studium obnáší?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 59,26 % | 50 % |
ne | 11 | 40,74 % | 34,38 % |
4. Jak obtížné podle vás vysokoškolské studium ekonomického oboru je?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Těžké, ale zvládnutelné | 22 | 81,48 % | 68,75 % |
Velmi obtížné | 3 | 11,11 % | 9,38 % |
Lehké | 2 | 7,41 % | 6,25 % |
5. Jaký je váš vztah ekonomii?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přijde mi zajímavá, ale hlouběji se jí nevěnuji | 17 | 62,96 % | 53,13 % |
Nebaví mne, beru ji jen jako povinný předmět | 5 | 18,52 % | 15,63 % |
Zajímám se o ni | 5 | 18,52 % | 15,63 % |
6. Jak moc užitečné vám podle vás budou získané vědomosti v praxi?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Některé více užitečné jiné méně | 20 | 74,07 % | 62,5 % |
Povětšinou zbytečné | 5 | 18,52 % | 15,63 % |
Nepostradatelné | 2 | 7,41 % | 6,25 % |
7. Jak hodnotíte školní prostředí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cítím se dobře | 14 | 50 % | 43,75 % |
Nemá na mě moc velký vliv | 9 | 32,14 % | 28,13 % |
Působí na mě špatně | 5 | 17,86 % | 15,63 % |
8. Vaše motivace ke studiu je?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vzdělání, získávání vědomostí | 20 | 68,97 % | 62,5 % |
Zvýšení sebevědomí a cti | 12 | 41,38 % | 37,5 % |
Okolí, rodina | 5 | 17,24 % | 15,63 % |
Nevím, co mne motivuje | 5 | 17,24 % | 15,63 % |
Příprava na vzdělání | 4 | 13,79 % | 12,5 % |
9. Jak funguje podpora od rodiny a přátel?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ve studiu mne podporují | 23 | 79,31 % | 71,88 % |
Nestarají se | 3 | 10,34 % | 9,38 % |
Nechci je zklamat | 3 | 10,34 % | 9,38 % |
10. Myslíte si, že Vás může způsob výuky motivovat?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 27 | 100 % | 84,38 % |
11. Jsou pro Vás důležité co nejlepší studijní výsledky?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 55,56 % | 46,88 % |
ne | 12 | 44,44 % | 37,5 % |
12. Myslíte, že může mít forma výuky vliv na vaší motivaci ke studiu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 100 % | 87,5 % |
13. Kdo/Co je pro vás největší motivací ke studiu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
budoucnost!!
Být o krok napřed
já
kariéra
lepší pracovní pozice
mé znalososti
mít titul
perspektivní zaměstnání a mít kvalitní vědomosti
rodice
rodina
Sám učitel
vyšší zdělání - lepší šance získání lépe placeného zaměstnání a tím uplatnění na trhu práce
Vzdělání je cesta k získání dobrého pracovního místa a dobrých platových podmínek - takže motivací jsou vlastně budoucí výdělky
získání znalostí a dovedností
že mě to baví
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.