Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motivace návštěníků Kraje Vysočina

Motivace návštěníků Kraje Vysočina

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Schwarz
Šetření:20. 04. 2012 - 30. 04. 2012
Počet respondentů:167
Počet otázek (max/průměr):26 / 22.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

rádi bychom Vás poprosili o vyplnění dotazníku zaměřeného na motivaci návštěvníků Kraje Vysočina. Dotazník informačně doplňuje již probíhající výzkum, proto se může zdát, že otázky nejsou logicky provázané. Obecně cílem šetření je zjistit, co obyvatele České republiky na kraji láká, přitahuje, ale i co jim například chybí, a jaké služby by region pro zvýšení své obliby mohl/měl zlepšit či rozšířit.

 

Dotazník prosíme vyplnit i v případě, že o regionu nemáte žádné hlubší informace. Vyplnění dotazníku je anonymní a zabere Vám max. 10 minut!

 

Děkujeme Vám za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím slovo či slovní spojení, které se Vám jako první vybaví při slovním spojení „region Vysočina“:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příroda1710,18 %10,18 %  
kopce105,99 %5,99 %  
Jihlava95,39 %5,39 %  
lesy63,59 %3,59 %  
salám52,99 %2,99 %  
dovolená42,4 %2,4 %  
běžky42,4 %2,4 %  
zima42,4 %2,4 %  
brambory42,4 %2,4 %  
krásná příroda31,8 %1,8 %  
ostatní odpovědi D1
hory
pohoří
žďár nad Sázavou
pěkná příroda
Priroda
les
Českomoravská vrchovina
turistika
nic
sníh
Miloš Zeman
Zeman
kola
krajina
Aeroklub Křižanov
ukradená Morava
rybaření krásná příroda
Pardubice
chata, rekreace
chudý region
Sázava, příroda, kopcovitá a zalesněná krásná krajina
skály
někde u Brna
Miroslav Zeman
rodiče
lesy, kopce, cesty, kolo
krasna priroda
rekreace
Tří Studně-kola a lyže
zimní rekreace
malo obydlena oblast, krasna drsnejsi priroda...
region salámu
zimní i letní dovolená
běžecé lyžování
obec Tři Studně
nové město na moravě
Žďárské vrchy
chalupa
vrchovina
Ježek
kopce, lesy a zmrzlina
UNESCO
kulturní vyžití
Zlatá lyže
Hory, lesy, priroda
zimní pneu
nevlídné počasí
kopcovitá lesní krajina
nic o něm nevím
Sněžné
pelhřimov město rekordů
rybniky a lesy
kulturní a turisticky zajímavý region
zima, salám, hory
krásná příroda a čistý vzduch
svěží příroda
Pelhřimov - kamarádi, Milíčov - dětský tábor
malebné vesničky
Pohoda, klid
zámek Jaroměřice
Vysočina
chudoba
projížďky na kole
dálnice D1
výlet pro turisty
pohoda
"předměstí" Moravy
morava
nádherné lesy
široširé
Krásná krajina
krasne lesy
co tam vlastne je???
Ski Hotel Nové Město
houbaření
kopcovitá krajina
ni
hory-přiroda
dálnice/silnice (=zima sníh)
detstvi
lesy - Jihlava
zoo jihlava
drsnější podnebí, ale krásná příroda
western
Bývalý premiér Zeman - má zde chalupu:-)
10160,48 %60,48 % 

Graf

2. Je pro Vás Vysočina zajímavým regionem pro dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7041,92 %41,92 %  
rozhodně ano4023,95 %23,95 %  
spíše ne3118,56 %18,56 %  
nevím, nedokážu říci2313,77 %13,77 %  
rozhodně ne31,8 %1,8 %  

Graf

3. Už jste někdy v rámci svého volného času navštívil(a) region Vysočiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 12474,25 %74,25 %  
ne4325,75 %25,75 %  

Graf

4. Kolikrát jste region Vysočina navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než třikrát8467,74 %50,3 %  
dvakrát1814,52 %10,78 %  
jednou 118,87 %6,59 %  
třikrát118,87 %6,59 %  

Graf

5. Převažujícím důvodem Vašich(í) návštěv(y) bylo:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
turistika a sport5846,77 %34,73 %  
návštěva příbuzných nebo známých2923,39 %17,37 %  
relaxace1310,48 %7,78 %  
poznání118,87 %6,59 %  
zábava54,03 %2,99 %  
škola21,61 %1,2 %  
Aeroklub Křižanov10,81 %0,6 %  
poznání, turistika, sport, návštěva...10,81 %0,6 %  
pracovní cesta10,81 %0,6 %  
sex10,81 %0,6 %  
kombinace výše uvedených10,81 %0,6 %  
chalupa10,81 %0,6 %  

Graf

6. Které aktivity v regionu Vysočiny jste při své návštěvě(ách) postrádal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nedokáži říci6451,61 %38,32 %  
společenský život a zábava2116,94 %12,57 %  
návštěvy kulturních akcí1612,9 %9,58 %  
poznávací turistika1411,29 %8,38 %  
pěší turistika129,68 %7,19 %  
cykloturistika, horská cyklistika129,68 %7,19 %  
lyžování, zimní sporty118,87 %6,59 %  
koupání, vodní sporty108,06 %5,99 %  
venkovská turistika75,65 %4,19 %  
péče o fyzickou a duševní kondici43,23 %2,4 %  
církevní turistika32,42 %1,8 %  
návštěvy sportovních akcí32,42 %1,8 %  
jiný aktivní sport 21,61 %1,2 %  

Graf

7. Které aktivity v regionu Vysočiny jsou pro Vás nejlákavější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pěší turistika8148,5 %48,5 %  
poznávací turistika7544,91 %44,91 %  
cykloturistika, horská cyklistika7243,11 %43,11 %  
lyžování, zimní sporty3822,75 %22,75 %  
koupání, vodní sporty3420,36 %20,36 %  
venkovská turistika2414,37 %14,37 %  
návštěvy kulturních akcí1911,38 %11,38 %  
péče o fyzickou a duševní kondici1710,18 %10,18 %  
společenský život a zábava158,98 %8,98 %  
nevím, nedokáži říci127,19 %7,19 %  
jiný aktivní sport95,39 %5,39 %  
návštěvy sportovních akcí84,79 %4,79 %  
církevní turistika63,59 %3,59 %  

Graf

8. Které roční období preferujete pro návštěvu Vysočiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto12273,05 %73,05 %  
jaro5130,54 %30,54 %  
zima3923,35 %23,35 %  
podzim3118,56 %18,56 %  

Graf

9. Vysočina je region s bohatou nabídkou a širokou škálou aktivit. Která z reklamních kampaní by Vás přesvědčila k její návštěvě? Kampaň propagující region:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jako vyhledávaný pro poznání a relaxaci6538,92 %38,92 %  
s velkou péčí o památky a turistické cíle2917,37 %17,37 %  
žádná z výše uvedených2816,77 %16,77 %  
jako vyhledávaný vyznavači bílé stopy169,58 %9,58 %  
nabízející vysokou spokojenost se službami137,78 %7,78 %  
nabízející nevšední přátelskost obyvatel k jejím návštěvníkům127,19 %7,19 %  
s velkým rozsahem a dostupností ubytovacích kapacit42,4 %2,4 %  

Graf

10. Setkal (a) jste se již s propagací regionu Vysočina (příp. některé z jeho oblastí) jako centra pro turisty v tisku, rozhlasu, televizi nebo na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10361,68 %61,68 %  
ano6438,32 %38,32 %  

Graf

11. Motivovala nebo nadchla Vás zmíněná propagace k návštěvě Vysočiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4164,06 %24,55 %  
spíše ne1929,69 %11,38 %  
rozhodně ano34,69 %1,8 %  
rozhodně ne11,56 %0,6 %  

Graf

12. Považujete propagaci regionu Vysočina za dostatečnou pro Vaše rozhodování o jeho návštěvě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2742,19 %16,17 %  
spíše ano2234,38 %13,17 %  
nevím1117,19 %6,59 %  
rozhodně ne34,69 %1,8 %  
rozhodně ano11,56 %0,6 %  

Graf

13. Rozhodl (a) jste se pro návštěvu Vysočiny a zvažujete, zda zde využijete nabídky ubytování. Jakou kategorii ubytování budete vyhledávat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rodinný penzion7041,92 %41,92 %  
pronájem chaty / rekreačního objektu4929,34 %29,34 %  
hotel *** a více169,58 %9,58 %  
kemp / tábořiště169,58 %9,58 %  
hotel *,** / motel116,59 %6,59 %  
nechci tam jet, špatně koncipovaný dotazník, tento dotazník nebude mít žádnou vypovídací schopnost10,6 %0,6 %  
parkoviště10,6 %0,6 %  
u známých10,6 %0,6 %  
vlastní chata10,6 %0,6 %  
jen u známých10,6 %0,6 %  

Graf

14. Jaká cenová hladina ubytování je pro Vás pro výše vybranou kategorii ubytování akceptovatelná (nocleh včetně snídaně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
250,- až 349,- Kč/osobu6337,72 %37,72 %  
150,- až 249,- Kč/osobu3621,56 %21,56 %  
350,- až 449,- Kč/osobu2716,17 %16,17 %  
méně než 150,- Kč/osobu137,78 %7,78 %  
450,- až 549,- Kč/osobu127,19 %7,19 %  
550,- až 649,- Kč/osobu105,99 %5,99 %  
650,- Kč/osobu a více63,59 %3,59 %  

Graf

15. Jaké doplňkové vybavení u těchto ubytovacích kapacit nebo v jejich bezprostředním okolí budete vyhledávat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bazén7343,98 %43,71 %  
wellness nebo relax zařízení6539,16 %38,92 %  
přístupná sportoviště 5331,93 %31,74 %  
dětská hřiště a koutky5030,12 %29,94 %  
půjčovny a servis kol4828,92 %28,74 %  
půjčovny a servis lyží127,23 %7,19 %  
blizkost turistickych a cyklo tras10,6 %0,6 %  
nepotřebuji doplňkové zařízení10,6 %0,6 %  
možnost rybaření10,6 %0,6 %  
benzina10,6 %0,6 %  
hospody, bary10,6 %0,6 %  
žádné z nabízených10,6 %0,6 %  
restaurace10,6 %0,6 %  
krajinu,kde mohu chodit se psy10,6 %0,6 %  
turistické trasy10,6 %0,6 %  
informace10,6 %0,6 %  
dobrá restaurace10,6 %0,6 %  
kulturní vyžití10,6 %0,6 %  
nevím10,6 %0,6 %  
bar10,6 %0,6 %  
klid10,6 %0,6 %  

Graf

16. Jaký informační zdroj pro nalezení ubytování primárně využijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [turistická informační centraotázka č. 19, cestovní kanceláře a agenturyotázka č. 19, média (tisk, rozhlas, televize)otázka č. 19, propagační materiály, prospekty, průvodci apod.otázka č. 19, místní informační zdroje ( vyhledám ubytování na místě)otázka č. 19, informace od příbuzných či známýchotázka č. 19, internet / elektronický zdrojotázka č. 17, ostatníotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet / elektronický zdroj13983,23 %83,23 %  
informace od příbuzných či známých169,58 %9,58 %  
turistická informační centra52,99 %2,99 %  
místní informační zdroje ( vyhledám ubytování na místě)31,8 %1,8 %  
cestovní kanceláře a agentury21,2 %1,2 %  
propagační materiály, prospekty, průvodci apod.10,6 %0,6 %  
média (tisk, rozhlas, televize)10,6 %0,6 %  

Graf

17. Konkrétněji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetové vyhledavače (Google, Seznam apod.)13597,83 %80,84 %  
turistické informační portály (Kudy z nudy, Chaty a chalupy aj.)6547,1 %38,92 %  
Facebook a jiné sociální sítě107,25 %5,99 %  
e-mailové upoutávky42,9 %2,4 %  
slevové servery10,72 %0,6 %  
rodinné pasy10,72 %0,6 %  
booking.com10,72 %0,6 %  

Graf

18. Prosím uveďte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

19. Jaký typ stravovacích služeb preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polopenze8551,2 %50,9 %  
snídaně3319,88 %19,76 %  
nepravidelné, mimo ubytování2012,05 %11,98 %  
vlastní stravování1911,45 %11,38 %  
plná penze74,22 %4,19 %  
Kdyz v penzionu, tak polopenzi. Kdyz v chate, tak vlastni stravovani10,6 %0,6 %  
co kde ulovím10,6 %0,6 %  

Graf

20. Preferujete restaurace s nabídkou regionálních specialit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6538,92 %38,92 %  
rozhodně ano5935,33 %35,33 %  
spíše ne2313,77 %13,77 %  
nevím, nedokáži říci148,38 %8,38 %  
rozhodně ne63,59 %3,59 %  

Graf

21. S kým nejčastěji jezdíte na dovolenou, víkendy nebo výlety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s partnerem/kou , manželem/kou7142,51 %42,51 %  
s rodinou, s dětmi5432,34 %32,34 %  
s několika přáteli3520,96 %20,96 %  
ve větší skupině (zájmový klub, sdružení)63,59 %3,59 %  
sám10,6 %0,6 %  

Graf

22. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10462,28 %62,28 %  
muž6337,72 %37,72 %  

Graf

23. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 34 let7846,71 %46,71 %  
do 253621,56 %21,56 %  
35 až 49 let3319,76 %19,76 %  
50 až 59 let127,19 %7,19 %  
60 a více63,59 %3,59 %  
20 až 34 let10,6 %0,6 %  
nechci odpovědět10,6 %0,6 %  

Graf

24. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský6740,12 %40,12 %  
Praha2414,37 %14,37 %  
Moravskoslezský2213,17 %13,17 %  
Olomoucký158,98 %8,98 %  
Středočeský95,39 %5,39 %  
Liberecký74,19 %4,19 %  
Zlínský52,99 %2,99 %  
Jihočeský52,99 %2,99 %  
Vysočina31,8 %1,8 %  
Pardubický31,8 %1,8 %  
Královéhradecký31,8 %1,8 %  
Plzeňský31,8 %1,8 %  
Karlovarský10,6 %0,6 %  

Graf

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské vzdělání9758,08 %58,08 %  
střední vzdělání s maturitou6438,32 %38,32 %  
základní vzdělání31,8 %1,8 %  
střední vzdělání bez maturity31,8 %1,8 %  

Graf

26. Celková výše Vašeho hrubého měsíčního příjmu je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 14 000 Kč4627,54 %27,54 %  
20 001 - 30 000 Kč4124,55 %24,55 %  
14 001 - 20 000 Kč3520,96 %20,96 %  
30 001 – 40 000 Kč2514,97 %14,97 %  
40 001 – 60 000 Kč127,19 %7,19 %  
vyšší než 60 001 Kč84,79 %4,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kolikrát jste region Vysočina navštívil/a?

  • odpověď více než třikrát:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jako vyhledávaný vyznavači bílé stopy na otázku 9. Vysočina je region s bohatou nabídkou a širokou škálou aktivit. Která z reklamních kampaní by Vás přesvědčila k její návštěvě? Kampaň propagující region:

10. Setkal (a) jste se již s propagací regionu Vysočina (příp. některé z jeho oblastí) jako centra pro turisty v tisku, rozhlasu, televizi nebo na internetu?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Motivovala nebo nadchla Vás zmíněná propagace k návštěvě Vysočiny?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Považujete propagaci regionu Vysočina za dostatečnou pro Vaše rozhodování o jeho návštěvě?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Považujete propagaci regionu Vysočina za dostatečnou pro Vaše rozhodování o jeho návštěvě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 12. Považujete propagaci regionu Vysočina za dostatečnou pro Vaše rozhodování o jeho návštěvě?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Motivovala nebo nadchla Vás zmíněná propagace k návštěvě Vysočiny?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím slovo či slovní spojení, které se Vám jako první vybaví při slovním spojení „region Vysočina“:

2. Je pro Vás Vysočina zajímavým regionem pro dovolenou?

3. Už jste někdy v rámci svého volného času navštívil(a) region Vysočiny?

4. Kolikrát jste region Vysočina navštívil/a?

5. Převažujícím důvodem Vašich(í) návštěv(y) bylo:

6. Které aktivity v regionu Vysočiny jste při své návštěvě(ách) postrádal?

7. Které aktivity v regionu Vysočiny jsou pro Vás nejlákavější?

8. Které roční období preferujete pro návštěvu Vysočiny?

9. Vysočina je region s bohatou nabídkou a širokou škálou aktivit. Která z reklamních kampaní by Vás přesvědčila k její návštěvě? Kampaň propagující region:

10. Setkal (a) jste se již s propagací regionu Vysočina (příp. některé z jeho oblastí) jako centra pro turisty v tisku, rozhlasu, televizi nebo na internetu?

11. Motivovala nebo nadchla Vás zmíněná propagace k návštěvě Vysočiny?

12. Považujete propagaci regionu Vysočina za dostatečnou pro Vaše rozhodování o jeho návštěvě?

13. Rozhodl (a) jste se pro návštěvu Vysočiny a zvažujete, zda zde využijete nabídky ubytování. Jakou kategorii ubytování budete vyhledávat?

14. Jaká cenová hladina ubytování je pro Vás pro výše vybranou kategorii ubytování akceptovatelná (nocleh včetně snídaně)?

15. Jaké doplňkové vybavení u těchto ubytovacích kapacit nebo v jejich bezprostředním okolí budete vyhledávat?

16. Jaký informační zdroj pro nalezení ubytování primárně využijete?

17. Konkrétněji:

19. Jaký typ stravovacích služeb preferujete?

20. Preferujete restaurace s nabídkou regionálních specialit?

21. S kým nejčastěji jezdíte na dovolenou, víkendy nebo výlety?

22. Jakého jste pohlaví?

23. Jaký je váš věk?

24. V jakém kraji žijete?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Celková výše Vašeho hrubého měsíčního příjmu je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím slovo či slovní spojení, které se Vám jako první vybaví při slovním spojení „region Vysočina“:

2. Je pro Vás Vysočina zajímavým regionem pro dovolenou?

3. Už jste někdy v rámci svého volného času navštívil(a) region Vysočiny?

4. Kolikrát jste region Vysočina navštívil/a?

5. Převažujícím důvodem Vašich(í) návštěv(y) bylo:

6. Které aktivity v regionu Vysočiny jste při své návštěvě(ách) postrádal?

7. Které aktivity v regionu Vysočiny jsou pro Vás nejlákavější?

8. Které roční období preferujete pro návštěvu Vysočiny?

9. Vysočina je region s bohatou nabídkou a širokou škálou aktivit. Která z reklamních kampaní by Vás přesvědčila k její návštěvě? Kampaň propagující region:

10. Setkal (a) jste se již s propagací regionu Vysočina (příp. některé z jeho oblastí) jako centra pro turisty v tisku, rozhlasu, televizi nebo na internetu?

11. Motivovala nebo nadchla Vás zmíněná propagace k návštěvě Vysočiny?

12. Považujete propagaci regionu Vysočina za dostatečnou pro Vaše rozhodování o jeho návštěvě?

13. Rozhodl (a) jste se pro návštěvu Vysočiny a zvažujete, zda zde využijete nabídky ubytování. Jakou kategorii ubytování budete vyhledávat?

14. Jaká cenová hladina ubytování je pro Vás pro výše vybranou kategorii ubytování akceptovatelná (nocleh včetně snídaně)?

15. Jaké doplňkové vybavení u těchto ubytovacích kapacit nebo v jejich bezprostředním okolí budete vyhledávat?

16. Jaký informační zdroj pro nalezení ubytování primárně využijete?

17. Konkrétněji:

19. Jaký typ stravovacích služeb preferujete?

20. Preferujete restaurace s nabídkou regionálních specialit?

21. S kým nejčastěji jezdíte na dovolenou, víkendy nebo výlety?

22. Jakého jste pohlaví?

23. Jaký je váš věk?

24. V jakém kraji žijete?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Celková výše Vašeho hrubého měsíčního příjmu je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Schwarz, M.Motivace návštěníků Kraje Vysočina (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://motivace-navsteniku-kraje-vy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.