Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motivace návštěvníků míst dark turismu
Motivace návštěvníků míst dark turismu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Kůtová |
---|---|
Šetření: | 24. 02. 2014 - 24. 03. 2014 |
Počet respondentů: | 125 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 18.34 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 71,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:23 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondentí,
jsem studentkou 3. ročníku VŠE a tento dotazník slouží primárně k analýze využitelné pro mou bakalářskou práci na téma Dark turismus v České republice. Dotazník je určen především pro obyvatele i návštěvníky České republiky ve věku od 15 let. Předem Vám děkuji za vyplnění
Odpovědi respondentů
1. Setkal(a) jste se někdy s pojmem dark turismus?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 73 | 58,4 % | 58,4 % |
ano | 52 | 41,6 % | 41,6 % |
2. Navštívil(a) jste někdy některá z těchto míst?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Terezín, ČR | 62 | 49,6 % | 49,6 % |
Slavkov, ČR | 45 | 36 % | 36 % |
Bílá hora, ČR | 33 | 26,4 % | 26,4 % |
Lidice, ČR | 32 | 25,6 % | 25,6 % |
Koloseum, Itálie | 21 | 16,8 % | 16,8 % |
Ground Zero, New York | 7 | 5,6 % | 5,6 % |
Waterloo, Belgie | 6 | 4,8 % | 4,8 % |
Černobyl, Ukrajina | 3 | 2,4 % | 2,4 % |
Compostela, Španělsko | 3 | 2,4 % | 2,4 % |
3. Jste si vědom(a), že jste někdy navštívil(a) některé z těchto míst?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tematický hřbitov (např. židovský, vojáků padlých ve válce, hroby známých osobností apod.) | 103 | 82,4 % | 82,4 % |
poutní místo | 78 | 62,4 % | 62,4 % |
koncentrační tábor | 78 | 62,4 % | 62,4 % |
muzeum mučících nástrojů | 64 | 51,2 % | 51,2 % |
bitevní pole | 60 | 48 % | 48 % |
místo přírodní katastrofy (při nebo po záplavách, zemětřesení, sesuvu půdy apod.) | 47 | 37,6 % | 37,6 % |
místo úmrtí známé osobnosti | 32 | 25,6 % | 25,6 % |
místo vraždy | 18 | 14,4 % | 14,4 % |
hororový dům | 14 | 11,2 % | 11,2 % |
4. Pokud jste navštívil(a) koncentrační tábor, bitevní pole nebo tematický hřbitov, z jaké to bylo iniciativy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
škola | 81 | 64,8 % | 64,8 % |
vlastní zájem | 68 | 54,4 % | 54,4 % |
rodina | 25 | 20 % | 20 % |
jiné edukativní úmysly (výzkum apod.) | 12 | 9,6 % | 9,6 % |
nikdy jsem žádné z těchto míst nenavštívil(a) | 4 | 3,2 % | 3,2 % |
5. Pokud jste navštívil(a) místo přirodní katastrofy, místo vraždy nebo úmrtí známé osobnosti, z jaké to bylo iniciativy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlastní zájem | 51 | 40,8 % | 40,8 % |
nikdy jsem žádné z těchto míst nenavštívil(a) | 50 | 40 % | 40 % |
škola | 24 | 19,2 % | 19,2 % |
rodina | 13 | 10,4 % | 10,4 % |
jiné edukativní úmysly | 7 | 5,6 % | 5,6 % |
6. Pokud jste někdy navštívil(a) muzeum mučících nástrojů nebo hororový dům, z jaké to bylo iniciativy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlastní zájem | 50 | 40 % | 40 % |
nikdy jsem žádné z těchto míst nenavštívil(a) | 47 | 37,6 % | 37,6 % |
škola | 17 | 13,6 % | 13,6 % |
rodina | 16 | 12,8 % | 12,8 % |
jiné edukativní úmysly | 6 | 4,8 % | 4,8 % |
7. Jaké z motivů by Vás přiměly k návštěvě místa spojeného se smrtí či jinou tragédií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zájem o historii | 77 | 61,6 % | 61,6 % |
osobní zájem (místo nebo událost je spjato s blízkou osobou) | 53 | 42,4 % | 42,4 % |
jako součást jiného zájezdu | 51 | 40,8 % | 40,8 % |
doporučení | 33 | 26,4 % | 26,4 % |
záliba ve skutečných lidských zážitcích | 21 | 16,8 % | 16,8 % |
psychický zájem (líbí se Vám psychické účinky místa) | 17 | 13,6 % | 13,6 % |
fascinace smrtí | 16 | 12,8 % | 12,8 % |
zájem o vědu | 15 | 12 % | 12 % |
profesionální zájem (výzkum apod.) | 12 | 9,6 % | 9,6 % |
záliba v tragických příbězích | 12 | 9,6 % | 9,6 % |
nic | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
ocitl jsem se náhodou poblíž | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
Některá místa by měl každý navštívit, aby se tragické události neopakovaly. | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
inspirace | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
pieta, projevení úcty zemřelým | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
nikdy jsem takové místo nenavštívila | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
ziadny motiv | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
zadny | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
8. Jaké pocity očekáváte (byste očekávali) při návštěvě místa spjatého se smrtí či jinou tragédií?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
smutek | 66 | 56,41 % | 52,8 % |
soucit | 62 | 52,99 % | 49,6 % |
lítost | 56 | 47,86 % | 44,8 % |
strach | 44 | 37,61 % | 35,2 % |
znechucení | 20 | 17,09 % | 16 % |
překvapení | 19 | 16,24 % | 15,2 % |
hněv | 11 | 9,4 % | 8,8 % |
opovržení | 5 | 4,27 % | 4 % |
radost | 2 | 1,71 % | 1,6 % |
fascinace | 2 | 1,71 % | 1,6 % |
zamyšlení | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
napětí | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
jezdím na taková místa jen ze zvědavosti, žádný jiný pocit neočekávám | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
zájem | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
"memento mori" (pocity pomíjivosti života a zároveň něco jako obdiv a dojetí, pokud přes nepřízeň osudu ta daná osobnost ve svém životě dokázala něco velikého) | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
zvědavost | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
hlad | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
úzkost | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
vzrušení | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
sounáležitost, uvědomění si toho, jak se máme dobře | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
Radost, že jsem žid a zdráv | 1 | 0,85 % | 0,8 % |
9. Je podle Vás správné platit za návštěvu koncentračního tábora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 48 | 38,4 % | 38,4 % |
nedokážu posoudit | 44 | 35,2 % | 35,2 % |
ne | 33 | 26,4 % | 26,4 % |
10. Co byste si pomyslel(a), kdybyste viděl(a) reklamu lákající k návštěvě koncentračního tábora?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
Absurdne
asi by ma to zarazilo, ale dnes sa dá obchodovať so všeličím
Byl by to divný pocit. Přišlo by mi to nevhodné.
Byla bych šokovaná, že si někdo dělá kšeft z utrpení tolika milionů lidí.
cítila bych zděšení
dělat takovému místu reklamu podle mě není správné.. až amorální
Divný
Hnus
hnus
hnusilo by se mě to
Jako Camp, tak toto je Concentr Camp...
je dobré znát historii
Je to dobrý nápad, protože lidé by měli mít základní povědomí o koncentračních táborech.
je to dobře, dnešní generace ztrácí pojem o hrůzách z dob minulých
je to hloupost
Je to hnus.
je to misto, ktere nam pripomina historii, dalo by se to brat jako muzeum, rozhodne by ale vstupne melo pokryvat pouze nezbytne naklady na uchovani mista v puvodnim stavu a nemelo by slouzit k vydelku
Je to nevhodné.
Je to památka a nějak se udržovat musí. A nebo se zboří a platit se nemusí nic.
je to sice trochu zvláštní, ale bylo by dobré, aby to více lidí navštívilo a uvědomilo si, jaké to tenkrát bylo a že můžeme být rádi jakým stylem života žijeme teď
jít by měl každý
Lidé by si měli připomínat hrůzy genocidy v rámci vzdělávání. O této reklamě bych si pomyslela, že je naprosto nevhodná. Reklamou je samotná historie.
Měl bych divný pocit - na něco reklama není potřeba
Měla bych rozporuplné pocity.
Na něco takového by reklama vůbec neměla vzniknout.
ne
Nedokážu posoudit, záleží na formě takové reklamy
neetické
Není to vhodné vybírat peníze za něco, kdo na tomto místě dříve trpěl.
Nepatřičné.
neslusne, asi jako reklama na navstevu poskozene vesnice po zaplavach
Nevadilo by mi to, naopak, co nejvíce lidí by mělo koncentrační tábor navštívit, aby vidělo, co bylo pácháno.
nevadilo by mi to,kdyby byla vhodně zpracovaná
Nevhodné
Nevhodné
nevim
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic bych si nepomyslel.
nic hezkého
Nic normal
nic špatného,člověk by to měl vidět na vlastní oči,rozhodně zajímavá zkušenost vidět podmínky,ve kterých tam vězni žili či pracovali
Nic špatného. Tyto věci se staly a lidé by na ně neměli zapomínat, takže bych jí viděla spíše pozitivně.
nic zlého, je to v dnešní době normální turistický objekt
no bylo by to dost divny
odrazující, kdo chce pojede tam sám se popdívat
Placení mi nevadí, za něco se místo spravovat musí. Ale reklama? To by mi přišlo velmi nelidské a nevážící si obětí
Podle toho, jak by byla podaná. Jde o velkou a důležitou část historie a lidé by jí měli znát.
pokud by byla podána citlivou formou a neevokovala by pouze snahu získat peníze, tak bych o návštěvě zauvažovala
pokud by byla podaná výchovným způsobem tak s ní souhlasím
Pokud by byla udělaná vkusně, s úctou, nevadila by mi.
Pokud by byla vkusná, t.j. spíše informativní, tak by mi to nevadilo.
Pokud by byla vkusně vytvořená lákající spíše k výchovným účelům, nevadila by mi.
Pokud by reklama odkazovala na vzdelavaci stranku veci, nemam problem
Pokud by to byla střízlivá pozvánka s upozorněním např. na historický výklad, možnost pietního uctění památky padlých, pak bych nic nenamítala. Reklamu jiného typu bych vnímala jako velmi nevkusnou.
Pomyslela bych si, že je důležité, aby lidé koncentrační tábor navštívili. Je dobré vědět o tom, jak se lidé chovají k lidem, ať už je to v současnosti nebo v minulosti.
potřeba financí na údržbu
potřebují peníze na udržování
pro reklamu nejsem
Proč ne..
Proč to sakra někdo dělá
překvapilo by mě to, ale nebyla bych znechucena, myslím si, že by to měli lidé vidět a uvědomit si hrůzu té doby
Překvapilo by mě to, asi by mi to přišlo jako paradox. Do těchto míst lidé většinou jezdí, přestože nejsou inzerována
překvapilo by mne to
přišlo by mi to morbidní
Přišlo by mi to vtipné a zarážející zároveň
reklama je v tomto případě nevhodná
Různá místa jsou zajímavá různým způsobem, proč ne. Pokud by to nebyla návštěva dlouhodobá až trvalá:)
snaha mladé seznámit s krutou minulostí
Snaha o poučení se z historie
Snaha o zvýšení turismu
Spíše bych byl nerad.
Tak to vážně netuším... Možná to, že jsem tam už byla, tak bych se dívala, jestli nezahlédnu něco známého.
Takováto reklama není etická.
To by člověk měl vědět a do toho se podívat, aby věděl jak to byvalo v minulosti
To by mohl vymyslet jen debil .....
To bych považoval za nevhodné.
tohle není určitě vhodné
Trochu nevhodné vůči lidem, kteří tam zahynuli, měla by se ctít jejich památka
trošku ulítlé
tyto místa reklamu nepotrebuji
Upozornění na možnost poznat kus té špatné historie..
v pořádku - šíření povědomí o historických událostech
Velmi nevhodné
vpomínky na dřívější dobu
Vždy záleží, jak je tato reklama podána. Kvalitní reklama nemusí být přímo špatná. Citlivá reklama může být naopak pozitivní.
Wow
wtf
zálaží jak by byla udělaná a kde by byla prezentována
zalezi na tom, jaka by ta reklama byla
záleželo by na druhu - pokud to má přilákat návštěvníky, a je to uděláno "citlivou" formou, tak proč ne
Záleželo by na formě reklamy. Myslím, že návštěva takovýchto míst je pro každého člověka přínosem - slouží k lepšímu pochopení historie, k odrazení toho, aby se podobná situace někdy v budoucnu opakovala,... Samotná propagace a návštěvnost těchto míst přispívá k možnosti jejich revitalizace, údržby a zachování pro budoucí generace. Samozřejmě není reklama, jako reklama....
Záleželo by na pojetí té reklamy - zda by nebyla morbidní.
Záleží jaká by ta reklama byla. Kdyby byla decentní a slušná tak bych si nemyslela nic špatného, všichni obyvatelé by měli vědět, co se tu dělo. Pokud by to byl nějaký kýč, tak by mi to přišlo nechutné a urážející.
záleží na formě reklamy
Záleží na provedení reklamy. Pokud by byla ve smyslu, zamyšlení se nad minulostí, pak by to bylo v pořádku. K otázce 9 - někdo se o to musí starat a zadarmo to není...
Záleží na provedení.
Záleží na tom, jak by reklama byla pojata. Pokud jako lákadlo turistů, tak to rozhodně neschvaluji. Přijatelná je pouze jako otevření historie veřejnosti (aby o ní vůbec měla ponětí), která by se neměla opakovat.
Záleží na zpracování reklamy. Cokoli od totálního zhnusení po radost, že zřejmě existuje aktivní skupina historiků, kterým záleží na citlivém, ale důrazném připomínání historických tragédií.
Záleží na zpracování reklamy. Primárně mi to připadá nevhodné, ale vkusně zpracovaná reklama by mi tolik nevadila. Ad bod 9 - chápu, pokud je třeba ze vstupného financovat hlídání objektu, průvodce, údržbu objektu aj.
Záleží to na způsobu podání.
Záleží, jak by reklama byla pojata, ale spíše by to ve mně vyvolalo negativní pocity.
Záviselo by na její formě.
Znechucení
znechucení
znechutilo by me to
Zní to trochu nevhodně, moc kontroverzní propagovat reklamou takové místo.
Zvážil bych návštěvu.
zvrhlost
Že by to mohl být zajímav výlet.
Že je to morbidní lákat lidi, aby jich chodilo co nejvíc na taková místa.
že je to nemístné
že je to poprvé, co na to vidím reklamu, zbytek by závisel na tom, jak by reklama vypadala - za reklamu se dá považovat leccos
že je to zvláštní
Že je zvrhlé dělat na něco takového reklamu.
Že se nemá na taková místa zapomínat, protože pak zapomeneme na historii
Že to může být zajímavá návštěva.
Že to není vhodné
že to není vhodné kvůli úctě k obětem
Že z toho někdo dělá byznys
11. Šel/šla byste se podívat na místo, kde byl nedávno spáchán zločin (např. vražda)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 75 | 60 % | 60 % |
ano | 50 | 40 % | 40 % |
12. Co by bylo Vaším motivem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zvědavost | 37 | 74 % | 29,6 % |
zájem o kriminální činnost | 20 | 40 % | 16 % |
snaha objevit něco, co druhým uniklo | 11 | 22 % | 8,8 % |
vzrušení z podobných míst | 11 | 22 % | 8,8 % |
soucit s obětí | 9 | 18 % | 7,2 % |
lákavý pohled na krev | 4 | 8 % | 3,2 % |
kdyby to byl případ, kterému bych se mohla návštěvou onoho místa jednou vyhnout (prevence) | 1 | 2 % | 0,8 % |
abych furt neseděl doma | 1 | 2 % | 0,8 % |
13. Byl(a) byste ochoten/ochotna za tuto návštěvu zaplatit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 25 | 50 % | 20 % |
nejsem si jistý/á | 22 | 44 % | 17,6 % |
ano | 3 | 6 % | 2,4 % |
14. Co by Vás odradilo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vy osobně považujete takovou návštěvu za zvrhlost | 29 | 38,67 % | 23,2 % |
děsivá atmosféra místa | 28 | 37,33 % | 22,4 % |
narušení soukromí oběti | 21 | 28 % | 16,8 % |
domněnka, že pro Vás tam nemůže být nic zajímavého | 20 | 26,67 % | 16 % |
možná přítomnost krve | 11 | 14,67 % | 8,8 % |
možnost, že by taková návštěva mohla být považována za zvrhlost jinými | 4 | 5,33 % | 3,2 % |
Nevidím důvod jít se dívat na místo, kde k něčemu takovému došlo; měla bych z toho i nepříjemný pocit. | 1 | 1,33 % | 0,8 % |
Pokud by někdo spáchal vraždu na Karlově mostě, nebo třeba na Times Square, tak bych na to místo šel (tady by samozřejmě vražda nehrála důležitý motiv) | 1 | 1,33 % | 0,8 % |
ohledy k pozůstalým, kteří zřejmě neuvítají, když se z místa jejich osobní tragédie stane pouťová atrakce | 1 | 1,33 % | 0,8 % |
nevidím na tom nic zajímavé | 1 | 1,33 % | 0,8 % |
nezajima me to | 1 | 1,33 % | 0,8 % |
15. Jaký je Váš postoj ke zmedializovaným tragickým příběhům - únos, vražda, znásilnění apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivní - pokud je cílem možná pomoc | 36 | 28,8 % | 28,8 % |
negativní - tyto tragédie by se v médiích probírat neměly | 26 | 20,8 % | 20,8 % |
pozitivní - svět by se měl o takových případech dozvědět | 23 | 18,4 % | 18,4 % |
negativní - oběti to může poškodit | 19 | 15,2 % | 15,2 % |
pozitivní - na takových případech je vždy něco fascinujícího | 6 | 4,8 % | 4,8 % |
negativní | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
medializace je pozitivni v pripade, ze muze pomoct, ale vetsinou byva necitliva a tudiz pusobi spis negativne | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
medializace by měla být pouze se souhlasem poškozeného | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
vzhledem k oběti a její rodině je to nevhodné a kruté, zajímalo by mě to čistě ze sobecké zvědavosti (která zřejmě vede veškerá média k bulváru) | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
Povětšinou jsou to nafouknuté nesmysly, málokdy se objeví něco, co skutečně žádá soucit víc, než běžné situace. | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
Opět záleží na způsobu podání a na konkrétním případu, mísí se tyto tři aspekty: možná pomoc obětem (pozitivní), přirozená touha po senzacích či silných příbězích (neutrální) až po riziko prohloubení traumat oběti (negativní). | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
ne | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
negativni-je-jich mnoho | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
pozitivní, pokud to nebude vadit rodině a osobám blízkým | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
neutrální - je to jejich věc | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
ambivalentní - na jedné straně to může pomoci obecné osvětě v oblasti bezpečnosti, na druhé straně to může být velmi necitlivé k pozůstalým | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
opět dle podání, např. s epickou hudbou na Nově je to šílenost | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
je to hovadina, lidi to zajima ciste ze zvedavosti | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
záleží na okolnostech | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
negativní-parazitování na tragédii | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
16. Díváte se rád(a) na horory?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, nelíbí se mi pocity, které vyvolávají | 47 | 37,6 % | 37,6 % |
ano, preferuji psychologické | 39 | 31,2 % | 31,2 % |
ne, přijdou mi nesmyslné | 25 | 20 % | 20 % |
ano, na všechny | 13 | 10,4 % | 10,4 % |
ano, preferuji krvavé | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
17. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 85 | 68 % | 68 % |
muž | 40 | 32 % | 32 % |
18. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 85 | 68 % | 68 % |
26-35 | 18 | 14,4 % | 14,4 % |
36-45 | 16 | 12,8 % | 12,8 % |
46-60 | 5 | 4 % | 4 % |
61 a více | 1 | 0,8 % | 0,8 % |
19. Vaše dosažené vzdělání je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 67 | 53,6 % | 53,6 % |
vysokoškolské | 45 | 36 % | 36 % |
základní | 7 | 5,6 % | 5,6 % |
středoškolské bez maturity | 6 | 4,8 % | 4,8 % |
20. V současné době jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 55 | 44 % | 44 % |
zaměstnanec | 32 | 25,6 % | 25,6 % |
pracující student | 23 | 18,4 % | 18,4 % |
OSVČ | 9 | 7,2 % | 7,2 % |
nezaměstnaný s podporou státu | 4 | 3,2 % | 3,2 % |
nezaměstnaný bez podpory státu | 2 | 1,6 % | 1,6 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.