Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dovolená na Kapverdských ostrovech
Dovolená na Kapverdských ostrovech
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Dos Santos |
---|---|
Šetření: | 20. 04. 2010 - 21. 06. 2010 |
Počet respondentů: | 87 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.46 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 35,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento průzkum bude sloužit pro zjištění motivátorů a preferencí potenciálních klientů nově vznikající cestovní kanceláře. Hlavním produktem je dovolená na míru na základě požadavků klienta na Kapverdských ostrovech.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Otázka č. 3 funguje tak, že vyplňujete pořadí důležitosti jednotlivých bodů. Nejdůležitější je za 1 (na prvním místě), nejméně důležitý je za 8 (tedy na posledním místě). Musí být vyplněné všechny body a nelze zadat 2x stejné pořadí.
Odpovědi respondentů
1. Jeli byste na dovolenou s nově vzniklou CK?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO, pokud je řádně pojištěna a jedná profesionálně | 68 | 78,16 % | 78,16 % |
NE, musí mít bezproblémovou historii | 19 | 21,84 % | 21,84 % |
2. Jaký typ exotické dovolené preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
aktivita, poznávání, zážitky | 53 | 60,92 % | 60,92 % |
pohodlí, komfort, krásná pláž, relaxace | 46 | 52,87 % | 52,87 % |
maximální kontakt s místními lidmi a kulturou mimo turistická letoviska | 21 | 24,14 % | 24,14 % |
3. Co je pro vás při výběru exotické dovolené nejvíce rozhodující?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
vysoká úroveň ubytování | 4.368 | 3.842 |
široké spektrum dalších služeb hotelu | 5.23 | 4.039 |
služby pro rodiny s dětmi (např. dětský klub, bazén, hlídání dětí) | 6.149 | 5.529 |
cena | 3.092 | 3.325 |
lokalita s krásnou pláží | 3.839 | 4.894 |
možnost vyžití (sportování, výlety, noční život) | 3.713 | 4.228 |
nízká rizikovost destinace - bezpečnostní i zdravotní | 4.241 | 5.149 |
dostupnost destinace (rychlost a jednoduchost dopravy) | 5.368 | 3.865 |
4. Do svojí dovolené na Kapverdských ostrovech bych si přáli zařadit:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výlet na jiný ostrov, než kde jsme ubytováni | 56 | 64,37 % | 64,37 % |
výlety po ostrově, kde jsme ubytováni | 50 | 57,47 % | 57,47 % |
pouze doprava + ubytování a strava | 41 | 47,13 % | 47,13 % |
výlet lodí nebo na motorovém člunu | 37 | 42,53 % | 42,53 % |
návštěva v běžné kapverdské rodině (např. rodinný oběd nebo věčeře...) | 26 | 29,89 % | 29,89 % |
potápění (včetně kurzů) | 23 | 26,44 % | 26,44 % |
vodní lyže, skůtry a další vodní sporty | 21 | 24,14 % | 24,14 % |
výlet na čtyřkolkách | 15 | 17,24 % | 17,24 % |
windsurfing (včetně kurzů) | 13 | 14,94 % | 14,94 % |
kiting (včetně kurzů) | 7 | 8,05 % | 8,05 % |
rybolov z lodi | 7 | 8,05 % | 8,05 % |
5. Jaký typ ubytování preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hotel střední úrovně cca 2 až 3 hvězdičky - přiměřená cena | 55 | 63,22 % | 63,22 % |
ubytování vysoké úrovně s veškerým komfortem a množstvím doplňkových služeb | 19 | 21,84 % | 21,84 % |
penzion nebo menší hotel, nižší standard, rozhoduje nízká cena | 13 | 14,94 % | 14,94 % |
6. Jaká je ro vás akceptovatelná cena za 1 noc na Kapverdských ostrovech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1.000 - 1.500 Kč / noc se snídaní | 32 | 36,78 % | 36,78 % |
700 - 1.000 Kč / noc se snídaní | 28 | 32,18 % | 32,18 % |
700 Kč / noc se snídaní | 12 | 13,79 % | 13,79 % |
1.500 - 2.000 Kč / noc se snídaní | 9 | 10,34 % | 10,34 % |
2.500 - 3.000 Kč / noc se snídaní | 3 | 3,45 % | 3,45 % |
2.000 - 2.500 Kč / noc se snídaní | 2 | 2,3 % | 2,3 % |
více než 3.000 Kč / noc se snídaní | 1 | 1,15 % | 1,15 % |
7. Byli byste ochotni letět na Kapverdy z Německa pro úsporu nákladů za letenku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 65 | 74,71 % | 74,71 % |
ne | 22 | 25,29 % | 25,29 % |
8. Při odletu z Německa byste využili:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
transfer cestovní kanceláře | 41 | 47,13 % | 47,13 % |
vlastní dopravy autem (možné parkování za poplatek u letiště) | 24 | 27,59 % | 27,59 % |
dopravu vlakem nebo autobusem | 22 | 25,29 % | 25,29 % |
9. Kolik byste byli ochotni zaplatit za týdenní dovolenou na Kapverdských ostrovech celkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
max. 20.000 Kč / dospělá osoba | 33 | 37,93 % | 37,93 % |
max. 25.000 Kč / dospělá osoba | 30 | 34,48 % | 34,48 % |
max. 30.000 Kč / dospělá osoba | 12 | 13,79 % | 13,79 % |
za žádnou z těchto sum bych na Kapverdy nejel | 5 | 5,75 % | 5,75 % |
max. 40.000 Kč / dospělá osoba | 4 | 4,6 % | 4,6 % |
max. 35.000 Kč / dospělá osoba | 2 | 2,3 % | 2,3 % |
více než 40.000 Kč / dospělá osoba | 1 | 1,15 % | 1,15 % |
10. Je pro vaši důvěru v testovanou CK relevantní informace, že 1 společník je občan ČR a druhý občan Kapverd a jsou manželé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO, tato informace posiluje moji důvěru ve schopnost CK zajistit kvalitní dovolenou na Kapverdách | 58 | 66,67 % | 66,67 % |
NE, kapverdská národnost společníka CK nezaručuje žádné výhody při organizaci dovolené na Kapverdách | 29 | 33,33 % | 33,33 % |
11. Co by vás motivovalo jet na Kapverdské ostrovy právě s testovanou CK? Máte nějaký návrh na marketingovou podporu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
....
Abych se o ní dočetla na internetu :o)
Asi co nejnižší míra angažovanosti CK - nejsme zvyklí cestovat s CK, nemáme rádi organizované akce, výlety, program. Pokud by CK zajistila pouze dopravu, případně ubytování (pěkné penziony, za přiměřenou, vyšší cenu - nebylo v možnostech) a pouze informovala o nabízených možnostech a byla k dispozici v případě nějakých problémů. Určitě vymazlené - přehledné, zajímavé www stránky s pěknými fotkami a internetová reklama - stránky pro M či Ž vyšších příjmových skupin, konkrétně ale mě nic nenapadá. Postavit to na unikátnosti, jedinečnosti destinace, že tam nejezdí (zatím) kdokoliv/všichni. Zkusit třeba umístit nějaké letáčky či katalogy do autosalonů lepších značek - vymyslet, co by z toho prodejce měl... ale tam lidi často dlouho čekají, nudí se, čtou, co jim přijde pod ruku...
bezproblémové působení min 2 roky a dobré reference
celkově nízká cena slevy na zajímavé aktivity (např. vodní lyžování) oproti tomu, když bych tam jel na vlastní pěst
dite zdarma
Doporučení od přátel, kteří mají stejné zájmy a sociální úroveň
Fandím novým projektům, neotřelým myšlenkám. Vaše letáky mohu umístit do poboček našich RHB zařízení.
fotografie destinace, pokojů, okolí, více o CK, reklama CK...katalogy, letáky emaily..., možnost nahlédnout do historie a plánů do budoucna..
hezký katalog, cena
Jelikož jsme na Kapverdech byli a rádi bychom se tam vrátili, ale nebyly jsme spokojeni s cestovkou Exim tours, motivovalo by mne vstřícné jednání nové cestovky, dobrá lokalita hotelu a all inclusive servis, také záruka, že hotel nebude před cestou či během dovolené měněn - osobní negativní zkušenost. Letecká přeprava spolehlivým charterem je také důležitá. Vzhledem k nízké úrovni zdravotnictví by pro nás byl pozitivem i smluvní lékař cestovky a zaručená možnost akutní přepravy do civilizované nemocnice v případě vážnějšího úrazu/nemoci.
Jsem ze severu Moravy a cestování na Kapeverdy z Německa:DDD. V otázce 8. Vám chybí doprava do Německa LETADLEM, neboť jiným dopravním prostředkem tam pojedu dva dny!!!! A hlavně se trmácet takovou dálku (do Německa) to ti lidé pojedou raději na Kanáry. Když jsme cestovali na Sal, byla naše podmínka přímý let PRAHA - SAL. Cestovka to dělala s přestupama, ale letos byla první sezona přímý let a myslím, že se to povedlo.
kdyby mě vzali na fam trip :-D
Mám relativně málo info o Kapverdských ostrovech - takze zajímavé info.
Motivují mne vždy fotografie nebo filmové šoty, vyprávění přátel o dané destinaci, klidný odpočinek v dovolené v krásném prostředí, uvolnění.
Mozno trochu blba otazka...ale kde su Kapverdské ostrovy? Ale znie to super ;)
Nabídka ušitá na Míru :-). Návrh na mkt podporu - zasílání nabídky CK přímo na maily min. respondentů dotazníku. Markét, přeju úspěšný rozjezd, ať se daří! Mirek
Nechci odpovědět.
nemám
nic,ne
nic:)
nízká cena
nizka cena
nové CK ve mě nevzbuzují důvěru..
osobní nabídka někoho z námého - jako doporučení či záruka, případně nabídka pro singles
otázku č. 10. vidím jako výtečný MKT tah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! osobně bych tam bohužel nejel :-((((((
Pracovala jsem jako delagatka,lide koukaj na ruzne zajimavosti,jidlo, historie,soucasne podminky, vylety, vytvorit zajimavy vecer,setkani se zajimavou osobou, pamatky, a je to tezke, nikdy se clovek nezavdeci se vsim vsem,ale tohle misto mne laka, velmi pro krajinu a zajimavosti,
prave to ze jeden z majitelu je domorody...vyhoda je v tom ze kapverdy zna mnohem lip nez kdokoliv jiny...
Pro nás je nejdůležitější pomoc místním lidem,především dětem a zvířatům.Známe situaci,Sami máme z Kapverd pejska A VÍME JAK PROBLEMATICKÉ JSOU LÉKAŘSKÉ SLUŽBY.Máme zde naší kapverdskou rodinu,která nám pomáhala s pejskem,nezištně a z celého srdce,což je dnes velice vzácné.Jsou to čisté duše.Právě jsme se vrátili a vše,co je zde pro nás tak důležité je vždy po návratu tak malicherné.Velice fandím svazku mezi naší zemí a Kapverdy a moc ráda bych vás poznala.Ráda bych našla další cesty a možnosti jak pomoci místním lidem.Zajímaly by mě také podmínky pro adopci místních dětí.Děkuji a srdečně zdravím.Helga Záleská,Mariánské Lázně.
promoční cena nezávislé recenze od turistů, kteří již tam byli hotel s All inclusive servisem
Ráda cestuji a poznávám něco nového. Kapverdy by mě moc lákaly a pokud vaše CK nabídne cenu, kterou bych byla schopná zaplatit, tak se ráda zúčastním. Marketinogová podpora? Fotky z lokalit, ale ne ty "vyumělkované" a všude stejné jako nabízí každá CK. Hodně štěstí.
Solidnost, odbornost, cena.
stabilita a istota
Startovní zajímavá cena (něco jako studijní cesta pro pracovníky CK), která by CK udělala v budoucnu reklamu.
tato cesta by mě motivovala v případě presentace možnosti vyletů a služeb po ostrově,výhodné cenové relace místních služeb a obchůdkŮ, nabídka poznání historie ostrova a života místních obyvatel ,klid a 100% služby nabízené CK
určitě přes facebook, letáčky na vysokých školách a kolejích
Vyřízení víza
Využila by som uvedené info o manželoch z oboch zemí - a postavila to na báze rodinnej firmy. uzkošpecailizované činnosti ľudia veria buď to etablovaným firmám, alebo "kutilom" ktorý sa na to orientujú - podobný princíp by som aplikovala aj tuna. v prvej vlne by som sa orientovala na "na komfort" nanáročných turistov, ktorým ide po poznávanie - služby by teda boli nenáročné na réžie - autenticitu kape verde by mohli manželia riešiť prostredníctvom lokálnych kontaktov. Túto cielovku vo vačšine osloví aj prístup - rozvoja miestnych - prínos práce díky Ck; osobný prístup - pojd ukážem ti ako to tu chodí. Naviac táto CS bloguje svoje cesty - rast povedomia o destinácií a CK. Druhá vlna náročnejčia klientela - dá sa už stavať na refenciách. Na propagáciu CK - jednoznačne využiť sociálne siete. Mňa by motivovalo presne toto ;)
zajištění krásného výhledu z hotelu, podpora v městské hromadné dopravě
Zatial ma motivuje len samotna destinacia :), nakolko vasu samotnu CK poznam 2 minuty, takze sa o ziadnej motivacii pripadne dovere este neda hovorit. Ist na Kapverdske ostrovy prave s vami? - ak by ste mi predlozili jasnu, jednoduchu a zaujimavu ponuku, vyslala by som tam svojich rodicov. V tomto pripade by som od vas ocakavala jasnu, strucnu a vystizu ponuku a agenta/zastupcu, ktory by mi pomohl vyriesit vsetky nalezitosti. (Doprava, viza ak su potrebne, a pod.) MRKT podporu by som rozhodne smerovala na internet, nakolko vacsina z nas je velmi zaneprazdnena k tomu, aby chodila po CK v kamennych pobockach. Na druhej strane sa ocitnete v super konkurencnom prostredi, takze budete musiet byt asi velmi kreativny aby ste sa odlisili.... Vela uspechov!!!
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (63,6 %)
- facebook.com (16 %)
- search.seznam.cz (3,7 %)
- vseborec.cz (3,4 %)
- vyplnto.cz (3,3 %)
- google.cz (2,4 %)
- cabo-verde.cz (2,1 %)
- apps.facebook.com (1,6 %)
- morabezatour.com (1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.