Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motivace účasti na pivních a pivovarských akcích

Motivace účasti na pivních a pivovarských akcích

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Josef Vacl
Šetření:26. 06. 2015 - 07. 08. 2015
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,

dovolte, abychom Vás požádal o součinnost při zpracování dotazníkového šetření, které zkoumá motivaci účasti veřejnosti na pivních a pivovarských slavnostech a akcích.

Oba druhy společenských událostí  jsou důležitým marketingovým a komunikačním nástrojem pivovarů. Výzkumem si chceme ověřit, do jaké míry jsou pro veřejnost i pro pivovary přínosem.

Děkuji Vám za Váš čas strávený nad odpověďmi.

Ing. Josef Vacl, CSc.

PORT spol. s  r. o.

Odpovědi respondentů

1. Preferujete pivní akce, tedy akce pořádané v obcích a městech za účasti různých pivovarů a minipivovarů nebo dáváte přednost pivovarským akcím, tedy těch, které organizují jednotlivé pivovary nebo minipivovary?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mně to jedno4057,97 %57,97 %  
preferuji pivní akce2231,88 %31,88 %  
dávám přednost pivovarským akcím710,14 %10,14 %  

Graf

2. Jak často se pivních nebo pivovarských akcích ročně zúčastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
akcí se zúčastňují nahodile, nepravidelně5275,36 %75,36 %  
druhu jsem jedenkrát ročně1014,49 %14,49 %  
navštěvují více akcí ročně710,14 %10,14 %  

Graf

3. Jaký je hlavní důvod vaší účasti na pivních nebo pivovarských akcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
degustovat piva, s nimiž jsem doposud neměl možnost setkat5173,91 %73,91 %  
setkat se s rodinou, s přáteli v zajímavé akci kolem piva3144,93 %44,93 %  
prohlédnout si pivovar, seznámit se s technologií výroby piva3144,93 %44,93 %  
poslechnout si hudbu2028,99 %28,99 %  
pít piva, která znám1623,19 %23,19 %  
seznámit se i s jinými nápoji, které pivovary vyrábějí, jakou jsou pivní mixy atd.1623,19 %23,19 %  
z akcí si přivezu nějaké pivo jako připomenutí účasti1623,19 %23,19 %  
seznámit se s gastronomií1521,74 %21,74 %  
rád(a) si na akcích kupují pivní a pivovarské suvenýry710,14 %10,14 %  
rád(a) se zúčastňuji různých soutěží57,25 %7,25 %  
jiná možnost, prosím doplňte.............34,35 %4,35 %  
vše výše uvedené22,9 %2,9 %  

Graf

4. Jak důležitou součástí pivních a pivovarských akcí á je pro Vás zajímavá gastronomie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše důležitá2536,23 %36,23 %  
málo významná1826,09 %26,09 %  
nevýznamná, kvůli ní na akce tohoto druhu nechodím1420,29 %20,29 %  
velmi důležitá1014,49 %14,49 %  
nedovedu posoudit, nevím22,9 %2,9 %  

Graf

5. Jak je pro Vás hudba a kulturní program obecně na pivních a pivních akcí důležitý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je spíše důležitý2739,13 %39,13 %  
velmi důležitý, ovlivňuje mé rozhodování se akcí zúčastnit1826,09 %26,09 %  
neovlivňuje mé rozhodování na akci jít1318,84 %18,84 %  
je pro mou účast na akcích málo významný1014,49 %14,49 %  
nevím, nedovedu posoudit11,45 %1,45 %  

Graf

6. Jak jste se o pivních, pivovarské akci dověděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o akci mně řekl někdo z rodiny, známý3246,38 %46,38 %  
upozornil mně na akci plakát, billboard3144,93 %44,93 %  
prostřednictvím inzerátu v médiích (tisku, rozhlase, televizi, na internetu)2942,03 %42,03 %  
přečetl jsem si článek s informací o akci v médiích vč. internetu2840,58 %40,58 %  
informaci jsem našel prostřednictvím sociální sítě (facebook atd.)2536,23 %36,23 %  
dočetl jsem se o akci na webu obce nebo města1318,84 %18,84 %  
našel jsem si informaci na webu pivovaru nebo minipivovaru1217,39 %17,39 %  
jiná možnost (laskavě uveďte jaká)22,9 %2,9 %  

Graf

7. S jakým předstihem plánujete účast na pivních nebo pivovarských akcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účast dopředu neplánuji, záleží na momentálních okolnostech4362,32 %62,32 %  
o účasti uvažuji, ale nejsem si nikdy stoprocentně jistý, zdali půjdu nebo půjdeme2028,99 %28,99 %  
každoročně s akcí zúčastňuji a mají pevné místo v mých plánech, v mém kalendáři68,7 %8,7 %  

Graf

8. Kolik korun hodláte na pivních nebo pivovarských akcích utratit na osobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 400 Kč3246,38 %46,38 %  
nad 400 Kč2739,13 %39,13 %  
do 200 Kč1014,49 %14,49 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3550,72 %50,72 %  
žena3449,28 %49,28 %  

Graf

10. Věková skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let2739,13 %39,13 %  
26 - 35 let2434,78 %34,78 %  
36 - 50 let1521,74 %21,74 %  
51 - 65 let22,9 %2,9 %  
nad 66 let11,45 %1,45 %  

Graf

11. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3855,07 %55,07 %  
středoškolské2637,68 %37,68 %  
vyučeni v oboru34,35 %4,35 %  
základní22,9 %2,9 %  

Graf

12. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město nad 100 000 obyvatel2739,13 %39,13 %  
město do 100 000 obyvatel1115,94 %15,94 %  
obec do 2 000 obyvatel1115,94 %15,94 %  
město do 25 000 obyvatel68,7 %8,7 %  
město do 10 000 obyvatel57,25 %7,25 %  
obec, město do 5 000 obyvatel57,25 %7,25 %  
město do 50 000 obyvatel45,8 %5,8 %  

Graf

13. Region

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
praha1623,53 %23,19 %  
jm45,88 %5,8 %  
Pardubický45,88 %5,8 %  
Plzeňský kraj34,41 %4,35 %  
laskavě doplňte...................22,94 %2,9 %  
Jihomoravský22,94 %2,9 %  
středočeský22,94 %2,9 %  
Moravskoslezsky22,94 %2,9 %  
Olomoucký22,94 %2,9 %  
Zlínský22,94 %2,9 %  
ostatní odpovědi Litoměřicko
Severocesky
Litoměřice
Královehradecký kraj
Ústecký kraj
kj
Moravskoslezský kraj
Zlínský kraj, okr. KM.

P
Plzeň jih
Brno
Benešov
Střed Čech Kut. Hora
Sk
jihočeský
Ustecky
plzen sever
prg
Střední Čechy
severní čechy
Vysočina
Jihlava
Příbram
Krkonoše
jižní čechy
vsetinsko
Zapadni Cechy
Plzen
2942,65 %42,03 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vacl, J.Motivace účasti na pivních a pivovarských akcích (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://motivace-ucasti-na-pivnich-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.