Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motivace žáků (studentů) k učení

Motivace žáků (studentů) k učení

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Junová
Šetření:15. 10. 2015 - 16. 10. 2015
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník má sloužit k zjištění, co žáky a studenty motivuje k učení.

Odpovědi respondentů

1. Stojím o to být ve škole úspěšný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi1250 %50 %  
středně520,83 %20,83 %  
trochu520,83 %20,83 %  
moc ne28,33 %8,33 %  

Graf

2. Ve škole se hlásím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy833,33 %33,33 %  
málokdy833,33 %33,33 %  
často416,67 %16,67 %  
vždy, když je to možné312,5 %12,5 %  
téměř nikdy14,17 %4,17 %  

Graf

3. Kdybych si mohl/a vybrat, chtěl/a bych být známkován/a

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve většině předmětů1145,83 %45,83 %  
v některých předmětech833,33 %33,33 %  
v žádném předmětu312,5 %12,5 %  
ve všech předmětech28,33 %8,33 %  

Graf

4. Když začnu pracovat na nějaké úloze,

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou jí dokončím1562,5 %62,5 %  
vždy jí dokončím520,83 %20,83 %  
někdy jí dokončím416,67 %16,67 %  

Graf

5. Učím se, abych byl/a stejně tak dobrý/á jako spolužáci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1666,67 %66,67 %  
ano833,33 %33,33 %  

Graf

6. Učím se, abych byl/a nejlepší ve třídě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1562,5 %62,5 %  
ano937,5 %37,5 %  

Graf

7. Za dobré známky v průběhu roku dostávám odměny (sladkost, peníze, drobost).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2083,33 %83,33 %  
ano416,67 %16,67 %  

Graf

8. Za dobré známky na vysvědčení dostávám větší odměnu ( mobil, notebook, sportovní náčiním zážitek aj.).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1770,83 %70,83 %  
ano729,17 %29,17 %  

Graf

9. Při výuce dávám přednost

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reálným předmětům ze života1979,17 %79,17 %  
učebnici937,5 %37,5 %  
interaktivní tabuli625 %25 %  

Graf

10. Učitel mne přiměje se učit

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátelským přístupem2083,33 %83,33 %  
svým nadšením1770,83 %70,83 %  
svými znalostmi1250 %50 %  
známkováním416,67 %16,67 %  
testama 14,17 %4,17 %  
Když naživo ukazuje dané téma14,17 %4,17 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Junová, K.Motivace žáků (studentů) k učení (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://motivace-zaku-studentu-k-uce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.