Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motivy účasti na dotazníkovém šetření
Motivy účasti na dotazníkovém šetření
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Urban |
---|---|
Šetření: | 04. 04. 2015 - 18. 04. 2015 |
Počet respondentů: | 82 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 18.87 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 60,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vítáme Vás na úvodní stránce našeho dotazníku. Dotazník má několik částí. Některé části se týkají porozumění psanému textu a motivů vyplňovat online dotazníková šetření. Většina otázek se týká životního stylu.
Tento výzkum je realizován Janem Urbanem, který působí na Centru pro otázky životního prostředí Univerzity Karlovy v Praze a na katedře HEN Masarykovy Univerzity v Brně a Barborou Dubcovou, studentkou Karlovy Univerzity v Praze.
Tohoto výzkumu se může účastnit kterýkoliv uživatel internetu.
Vyplnění dotazníku trvá přibližně 5 minut. Vaše účast v tomto výzkumu je dobrovolná a vyplňování můžete kdykoli ukončit.
V rámci výzkumu nebudeme zjišťovat žádné citlivé informace ani osobní údaje. Výzkum nezjišťuje žádné informace, podle nichž by bylo možné identifikovat respondenta. Data z výzkumu budou po skončení výzkumu veřejně přístupná na stránkách www.vyplnto.cz.
Vaše dotazy nebo komentáře můžete zasílat na: nebo .
Tím, že budete pokračovat ve vyplňování dotazníku, dáváte najevo, že jste si tyto informace přečetl/a a s podmínkami výzkumu souhlasíte.
Odpovědi respondentů
1. Jste...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 65 | 79,27 % | 79,27 % |
muž | 17 | 20,73 % | 20,73 % |
2. Kolik je Vám let? Vypište prosím číslem:
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 | 8 | 9,76 % | 9,76 % |
25 | 8 | 9,76 % | 9,76 % |
21 | 7 | 8,54 % | 8,54 % |
22 | 5 | 6,1 % | 6,1 % |
33 | 5 | 6,1 % | 6,1 % |
34 | 4 | 4,88 % | 4,88 % |
20 | 4 | 4,88 % | 4,88 % |
27 | 4 | 4,88 % | 4,88 % |
29 | 3 | 3,66 % | 3,66 % |
28 | 3 | 3,66 % | 3,66 % |
ostatní odpovědi | 31 | 37,8 % | 37,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 28.95 |
Minimum: | 17 |
Maximum: | 50 |
Variační rozpětí: | 33 |
Rozptyl: | 76.49 |
Směrodatná odchylka: | 8.75 |
Medián: | 25.5 |
Modus: | 24 |
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 39 | 47,56 % | 47,56 % |
Středoškolské s maturitou | 35 | 42,68 % | 42,68 % |
Základní | 7 | 8,54 % | 8,54 % |
Středoškolské bez maturity | 1 | 1,22 % | 1,22 % |
4. Svoji ekonomickou situaci byste označil/a jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše dobrou | 44 | 53,66 % | 53,66 % |
spíše špatnou | 23 | 28,05 % | 28,05 % |
velmi dobrou | 10 | 12,2 % | 12,2 % |
velmi špatnou | 5 | 6,1 % | 6,1 % |
5. Jak často sportujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
několikrát měsíčně | 35 | 42,68 % | 42,68 % |
zřídka | 22 | 26,83 % | 26,83 % |
denně | 8 | 9,76 % | 9,76 % |
nikdy | 8 | 9,76 % | 9,76 % |
1x měsíčně | 5 | 6,1 % | 6,1 % |
méně než 1x měsíčně | 4 | 4,88 % | 4,88 % |
6. Užíváte nějaké doplňky stravy? Pokud ano, jaké? (Vypište prosím stručně.)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 25 | 41,67 % | 30,49 % |
vitamín C | 2 | 3,33 % | 2,44 % |
probiotika | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
vápník a vitamín D | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
multivitamín, kelp, gingio, geladrink, diosminol | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
Mana, multivitamíny | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
nepoužívám | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
bylinné čaje, chlorella, muira puma, guarana,... | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
B12, vápník, hořčík, mulivitamin, železo | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
Vitamíny na růst vlasů, nehtů. Vitamín B. | 1 | 1,67 % | 1,22 % |
ostatní odpovědi | 25 | 41,67 % | 30,49 % |
7. Koupil/a jste si během posledního týdne balenou vodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 52 | 63,41 % | 63,41 % |
ano | 30 | 36,59 % | 36,59 % |
8. Jak často vyplňujete dotazníky na Vyplnto.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 34 | 41,46 % | 41,46 % |
často | 29 | 35,37 % | 35,37 % |
zřídka | 11 | 13,41 % | 13,41 % |
velmi často | 8 | 9,76 % | 9,76 % |
9. Jaký je podle Vás průměrný člověk, který vyplňuje dotazníky na vyplnto.cz?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
10. Myslíte si, že máte nějaké osobnostní charakteristiky společné s dalšími lidmi, kteří vyplňují dotazníky na stránkách Vyplnto.cz? Pokud ano, jaké? (Vypište prosím stručně.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ano
Ano, myslím, že si tu všichni dohromady moc hezky prokrastinujeme:D
Ano, ráda lidem pomáhám
Ano, ráda vypňuji dotazníky
Ano. Všechny.
asi ano
asi to, že mě baví vyplňovat dotazníky; dále také, že vyplňováním někdy unikám jiným povinnostem; snahu pomoci jiným lidem při jejich výzkumu; chuť zamyslet se nad nějakým (aktuálním) problémem
Asi, že se zajímám o dění kolem sebe a že mám svůj názor
Baví je vyplňovat dotazníky a tím i pomoci ostatním s jejich prací.
Hodne volneho casu
jak to mám vědět? osobně je neznám.
jsem zvědavá dále nadbytek volného času, což ale není osobnostní charakteristika
jsem zvědavá chci některé věci změnit
Máme chuť pomoci těm, kteří žádají o vyplnění dotazníku, a obětovat druhým kousek svého času jim ku prospěchu.
motiv psát bakalářskou/diplomovou práci
Možná máme všichni rádi vyplňování elektronických formulářů.
možná s některou podskupinou těch, kteří vyplňují dotazníky - u mě je to zvědavost, zajímá mě, jak lidé (studenti) dovedou sestavit dotazník. Bohužel, úroveň je často tragická :-(. Tedy společná charakteristika - zvědavost.
Myslím, že respondenty často budou studenti, kteří tráví dost času denně na internetu - s obojím se ztotožňuji.
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne kAzdy je individum
nejspíše ne
Nemáme černobílý pohled na svět a připouštíme, že jiní lidé uvažují jinak a snažíme se je nezavrhovat. Lichotí nám, když se nás někdo zeptá na názor. Neobtěžuje nás to.
netuším
netuším
Netuším, ale moc jich nebude
netuším, snad jen to, že občas prokrastinuji u PC...a proto občas vyplním nějaký dotazník
Netuším. Absolutně si nedovedu představit jak vypadá jiný člověk který vyplňuje dotazníky :-)
nevim
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nudím se při psaní diplomky, ve škole i v práci, ráda pomáhám lidem, zajímám se o okolí.
o tom jsem nikdy nepřemýšlela
ochota
ochota pomoci, zájem o aktuální témata
ochotu pomáhat vyplňováním dotazníků těm, co to potřebují
Pomáháme
pomáhat ostaním s výzkumem
pomoc jiným lidem
rád říkám lidem svůj názor, rád odpočívám aktivně
ráda pomáhám lidem
Ráda pomohu ostatním, místo nudy tím zabiji čas a mám dobrý pocit, že jsem udělala něco dobrého.
Rádi pomohou jiným
sklon k prokrastinaci
Skrytý exhibicionizmus
snaha pomoci (např. při diplomových pracech atd)
Snaha získat co nejvíce respondentů. Pomoc mezi s sebou. Ochota
student vysoké školy, který je stejně jako já vděčný za respondenty a snaží se tuto pomoc oplatit.
to nevím
to těžko
Trávení casu na internetu
ty, co byly zmíněny v předchozí otázce
určitě, ale nevím, jaké
volný čas
volný čas a chuť se zúčastnit
výpomoc tazatelům
xxx
zájem o okolí
zájem pomoci studentům
Zájem projevit svůj názor, ukázat, že je mezi lidmi zastoupen. Negativní postoj k různým výsledkům průzkumů, které prezentují jako rozšířené postoje, se kterými se setkáváme jen zřídka.
zajímá se o výzkumy,pomáhá studentům, chce být součástí svým vlastním názorem
Zajímám se o a ve okoli
Zajímám se o dění všeobecně (politika,sport,kultura...),chci pomoct,zvědavost
zajímám se o věci kolem sebe
zaujímam sa o spoločnosť, rozprávam s inými osobami
zvědavost
zvědavost
zvědavost
zvědavost
Zvědavost, ochota.
11. Jaké roční období je pro Vás nejpříjemnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jaro | 36 | 43,9 % | 43,9 % |
léto | 29 | 35,37 % | 35,37 % |
podzim | 12 | 14,63 % | 14,63 % |
zima | 5 | 6,1 % | 6,1 % |
12. V jakém měsíci se narodil Váš otec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V lednu → otázka č. 15, V únoru → otázka č. 13, V březnu → otázka č. 15, V dubnu → otázka č. 13, V květnu → otázka č. 15, V červnu → otázka č. 13, V červenci → otázka č. 15, V srpnu → otázka č. 13, V září → otázka č. 15, V říjnu → otázka č. 13, V listopadu → otázka č. 15, V prosinci → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V červnu | 14 | 17,07 % | 17,07 % |
V září | 10 | 12,2 % | 12,2 % |
V prosinci | 8 | 9,76 % | 9,76 % |
V červenci | 7 | 8,54 % | 8,54 % |
V dubnu | 6 | 7,32 % | 7,32 % |
V listopadu | 6 | 7,32 % | 7,32 % |
V lednu | 6 | 7,32 % | 7,32 % |
V březnu | 6 | 7,32 % | 7,32 % |
V únoru | 6 | 7,32 % | 7,32 % |
V říjnu | 5 | 6,1 % | 6,1 % |
V srpnu | 5 | 6,1 % | 6,1 % |
V květnu | 3 | 3,66 % | 3,66 % |
13. Na Vyplnto.cz je rozmanitá nabídka témat dotazníkového šetření. Podle čeho si vybíráte dotazníky, které vyplňujete? (Vypište prosím stručně.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
atraktivita tématu
Až Vaše otázka mě vyprovokovala k malému zamyšlení - teď si uvědomuji, že motivem je také moižnost vyjádřit se k nějakému tématu, tedy vybírám si podle potřeby se k něčemu vyjádřit.
Co mně zajímá nebo do čeho trochu vidím.
je mi to jedno
jestli me to tema zajima
Která mě zajímají - sociální sítě, mé okolí
které jsou mi blízké a o kterých mám co říct
moje zájmy a znalosti problematiky
musí mě zaujmout téma
náhodně
Náhodně, když najdu například někde odkaz (přes přátele, na různých portálech apod.) s prosbou o vyplnění, většinou dotazník vyplním a pak se podívám na další nabízené dotazníky k vyplnění a podle zajímavosti tématu či osobnímu zaujetí vyplním ty dotazníky, které mě zaujmou
Náhodně, podle toho co mi přijde zajímavé a v čem bych se mohla vyznat (abych věděla, na co odpovídám).
náhodně, pokud mne zaujme téma pokud o tématu něco vím, ráda vyplním dotazník s nízkým počtem respondentů
podle času ukončení
Podle mych zajmu
podle názvu
podle názvu, když mě zaujme téma dotazníku
podle simpatii adruhu pruzkumu
Podle tématu
podle těmatu
podle tématu a úrovně zpracování
podlé tématu, která mě osobně zajímá a mám na něj názor
Podle tematu, podle toho jestli znam zadavatele
podle toho co mě zajímá nebo s tímto tématem mám něco společného
Podle toho co mě zaujme
podle toho co se mě týká,nebo k čemu,myslím,mám co říct
podle toho, co mě zajímá
podle toho, jestli mě zaujme téma, a podle toho, jak je zpracován dotazník
Podle toho, jestli spadám do cílové skupiny respondentů.
podle toho, zda mi podle názvu přijde problematika zajímavá
podle zajimavosti tematu
Pokud mě název naštve, vyplňuji. Pokud mě název zaujme, vyplňuji. Pokud název naznačuje, že budu vyplňovat dotazník o dotaznících, zajásám a vyplňuji:D
Preferuji témata, která se mě týkají, resp. o nich něco vím
Procházím všechny a který mne zaujme, vyplním
prostě co mě zaujme nebo se mě nějak týká
různě
různě
skoro každý
Téma
téma, pak formulace otázek, počet otázek (40+ už je moc)
téma, uzavřené - otevřené odpovědi
To, o čem něco vím a můžu odpovědět na otázky.
vyplňuji prakticky všechny, které mohu
Zda o tématu aspoň něco vím, zda zní zajímavě, zda mě název zaujme.
14. Vyhledáváte na Vyplnto jen dotazníky s určitou tématikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 16 | 36,36 % | 19,51 % |
Spíše ano | 14 | 31,82 % | 17,07 % |
Určitě ne | 12 | 27,27 % | 14,63 % |
Určitě ano | 2 | 4,55 % | 2,44 % |
15. Co je podle Vás hlavním důvodem toho, že tito lidé nechtějí kupovat balenou vodu? (Vypište prosím stručně.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Buď nevěří kvalitě, nebo sami mají kvalitnější doma (jako my).
cena
cena
cena, informace o kvalitě vody a problematice PET lahví
Dokud teče přijatelná voda z kohoutku, je zbytečné utrácet za vodu balenou, která je nepoměrně dražší než ta "kohoutková".
finance
finanční situace
hlavně šetření peněz, možná i snaha o to být ekologický
Já ji taky kupovat nemusím, ale lahve nerostou na stromech a občas si člověk pití zapomene udělat. Je to prostě zbytečné, neboť voda teče každému doma z kohoutku.
je drahá - 0.5litru za 22korun.. nesmysl. radeji si nacepuji doma kohoutkovou vodu
je těžká a drahá
Je to neekonomické i neekologické. Navíc je nepraktické tahat těžké balíky s vodou z obchodu domů.
je to zbytečné(finance),když si mohou odtočit vodu z kohoutku,která je též kvalitní.,kdo má rád slazené-tak si přidá šťávu.My kupujeme pouze jemně perlivou,jinak sdílím názor,který je výše uveden.
je zbytečně draná a nemá lepší kvalitu než voda "z kohoutku"
Její cena, nebo mají vlastní zdroj pitné vody.
Když teče přijatelná voda z kohoutku? Tak proč kupovat balenou?
Konkurence
možná je pro ně balená voda příliš drahá nebo nepraktická (např. nutnost nosit těžká balení), nebo považují za zdravější konzumovat kohoutkovou vodu
není důvod - pouze modnost
není důvod ji kupovat, pitná voda teče z kohoutku
není k tomu důvod
Není to ekonomické a ekologické. Nebo taky možná kecají.
nepotřebují to, mají dobrou z vodovodu
Netuším a tento výsledek mne velmi překvapuje, protože já si kupuji balenou vodu skoro každý den do práce a přišlo mi, že to tak dělá 90% lidí.
nevím
požáry v Kanadě
Proč by měli kupovat vodu, když jim ta stejná teče doma z kohoutku a čerstvá? A skoro zadarmo. Ani já běžně nekupuji. Pouze když si zapomenu pití z domu.
Protože je stejná jako ta v kohoutku a XYkrát dražší
protože to jsou sračky
tak doma to máte kdykoliv ale do obchodu na ni musíte zajít
tece jim doma z kohoutku
teče jim doma voda z kohoutku
U každého bude důvod jiný - někdy chtějí šetřit prostředí, jindy to považují za neúčelné vyhazování peněz, další mohou mít jimé důvody. Přesněji: Pro koupi něčeho musí být důvod, a může jít o prostou absenci důvodu.
veľa korún stojí
voda z kohoutku je levnější a podobné kvality
voda z kohoutku je stejně kvalitní, nebo jim na tom nezáleží
voda z kohoutku?
xxx
16. Myslíte si, že se bude podíl lidí, kteří nekupují balenou vodu, do budoucna ještě více zvyšovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 57,89 % | 26,83 % |
ne | 16 | 42,11 % | 19,51 % |
17. Proč si to myslíte? (Vypište prosím stručně.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
cena a problematická zdravotní nezávadnost (špatné skladování a přeprava)
doma je levnější
ekologie, ekonomie
ekonomicky se to nebude vyplacet a lide budou vic a vic setrit aby si doprali jine statky
je hodně požárů
Je trendy pít kohoutkovou vodu.
Jedni lidé více přemýšlejí, další šetří.
Kdo kupuje kupuje, kdo nepotřebuje kupovat nekupuje.
kvalita kohoutkové vody bude klesat
kvalita vody se bude zhoršovat
kvalita vody z kohoutku je srovnatelná s balenou
kvůli kampani za kohoutkovou vodu, která se dříve vůbec neobjevovala, dnes je to připomínané téma
lebo sa začneme zaujímať o životné prostredie, ktoré si momentálne demolujeme
Lidé budou mit méně peněz
lidé šetří
myslím, že lidi už si na to udělali nějaký vlastní názor a nevidím žádný vnější vliv, který by to měl teď nějak zásadně měnit
Návrat zdravého rozumu.
nemám pro to odůvodnění
Nenechají si namluvit, že voda z kohoutku je jedovatá.
neni to potreba
nevidím důvod, proč by se měl zvyšovat
nevím
nevím
Nevím. Naprosto nechápu účel dané otázky, přijde mi hloupá, protože opravdu netuším, jak si na podobnou věc má člověk udělat názor.
Protože doufám že lidé nejsou idioti.
protože lidi nebudou chtít kupovat sračky
Protože lidí, co si zařizuji vlastní zdroj přibývá.
Spíše v to doufám - doufám, že si lidé uvědomí neekologičnost a neekonomičnost nákupu balené vody v PET lahvích. Také si myslím, že díky větší osvětě se běžní zákazníci častěji dostanou k informacím, že tu jsou i zdravotní rizika spojená jak se samotným nápojem (přidaný cukr, minerální látky, barviva, umělá aromata) i s PET lahví, ze které se uvolňují chemikálie do konzumované vody.
stylem života mladší generace
trend
uvědomí si zbytečnost těchto nákupů
Už není moc nových incentiv, které by přesvědčily lidi co s tím do ted nezačali. Spíš si budou lidé balenou vodu kupovat více jakmile se začne prodávat v ekologických bio plastech.
v budoucnu neočekávám změnu kvality balené ani kohoutkové vody, lidé se chovají mírně ekologičtěji, ale cena vody z kohoutku mírně stoupá
v dnešní rozmanité nabídce nápojů ke koupi je balená voda tou méně lákavou/zajímavou volbou
vzhledem k rostoucím finančním problémům lidí bude zřejmě menší ochota platit minimálně 10 Kč za něco, co si mohu dopřát zdarma či za pár haléřů
xxx
Zvyšuje se bída díky nevymahatelnosti práva, nebudou na to mít.
18. V poli níže jsou uvedena jména barev a každé toto jméno je zobrazeno jinou barvou. Spočítejte co nejrychleji kolikrát se shoduje jméno barvy s barvou písma.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 29 | 35,37 % | 35,37 % |
7 | 15 | 18,29 % | 18,29 % |
5 | 9 | 10,98 % | 10,98 % |
6 | 9 | 10,98 % | 10,98 % |
4 | 8 | 9,76 % | 9,76 % |
2 | 3 | 3,66 % | 3,66 % |
9 | 2 | 2,44 % | 2,44 % |
14 | 1 | 1,22 % | 1,22 % |
1 | 1 | 1,22 % | 1,22 % |
10 | 1 | 1,22 % | 1,22 % |
ostatní odpovědi | 4 | 4,88 % | 4,88 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.74 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 2.39 |
Směrodatná odchylka: | 1.54 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
19. Jak je pravděpodobné, že v následujícím týdnu:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
20. Zkuste si prosím tipnout hlavní hypotézu tohoto výzkumu…
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
?
??
"Lidi budou jako vzteklí vyplňovat dotazníky o dotaznících, protože to je furt lepší, než pracovat"
2 velci Masturbanti?
Absolutně netuším, otázky mi dohromady nedávají žádný cíl. Nejspíše četnost a důvody vyplňování dotazníku na Vyplnto.cz, jelikož tyto otázky byly velmi časté.
Autor se podíval z okna a vytvořil otázky podle toho, kolik tam viděl ptáků;)
balená voda
blbost,otázky nesmyslně koncipované (měsíc narození otce) WTF?
Důvod pro lidé vyplňují tyto výzkumy a zda má tahle stránka vůbec smysl
gfhg
Hádám, že se někdo moc nudil a chtěl vyzkoušet kolik lidí tyto blbinky vyplní :-)
charakteristika uživatelů vyplňto
chtěli jste mě nasrat
chuť zjistit, jací blázni vyplňují dotazníky :-)
Jací jsou lidé....jejich zájmy a pod
jak je mopzne, ze tolik lidi vyplnuje tyto dotazniky
jeslti dávám pozor, co vyplňuju
kdo nekupuje balenou vodu, nevyplňuje dotazníky
Lidé kteří vyplňují dotazníky nekupují balenou vodu a nečtou zadání a pak se diví co je to za divné otázky? :D
lidé vyplňující dotazníky na vyplňto si často kupují balenou vodu.. nevím, blbost :D
lidé vyplňující dotazníky nejsou moc fyzicky aktivní a kupují si balenou vodu
Lidé, kteří často vyplňují dotazníky na vyplňto moc nesportují, nežijí zdravě (z hlediska stravování). Pak možná nějaká souvislost s ročním obdobím - třeba, že dotazníky vyplňují nejčastěji lidé, kteří se narodili v zimě..:) Pak asi zjištění vlastností lidí vyplňujících dotazníky - např. nejčastěji to jsou lidé, kteří rádi pomáhají druhým, zajímají se o své okolí a jsou informováni o aktuálních událostech. Také (vzhledem k otázce na barvy) asi bude nějaká snaha dát do souvislosti vyplňování s IQ respondentů.
Lidé, kteří vyplňují dotazníky jsou méně kreativní než tipřímo dotazovaní.
lidi, kteří ve větší míře vyplňují dotazníky na vyplnto.cz jsou inteligentnější než ti ostatní
Myslím si, že dotazník bude zaměřen na schopnost respondentů soustředit se
neexistuje
nechám se podat ;-))
Někdo nechápe logiku uvažování těch, kteří dotazníky vyplňují. Jestli vůbec nějakou mají!
někdo prostě neměl akorát co dělat..
nemám potuchy
netuším
Netuším :D
Netuším, pracuji s fakty, ne s domněnkami.
Netuším.
netuším... zkusila jsem vymyslet, ale jsem zmatená
nevim
nevim
Nevim
nevím
nevím
nevím :-)
nevím, jen zhruba - jakou pozornost lidé věnují vyplňování dotazníků, možná korelace s motivací, ...
Nevím.
no idea
nuda, prokrastinace, pomahani ostatnim(kamaradum)
osobně bych to moc ráda věděla......
podle určitých otázek otipovat sociologický vzorek uživatelů
podle Vašich dalších dotazníků Vám jde hlavně o tu balenou vodu :o)
průzkum lidí,které se podílejí na účasti dotazníků,podnět z tohoto dotazníku pro další výzkumy
Stále netuším :D
struktura respondentů vyplnto.cz a jejich názor na balenou vodu
to nevém
toto je zkouška dotazníku, nezahrnovat mezi platné dotazníky
vyplnění co nejširším vzorkem lidí
Ze dotazniky vyplnuji lide, kteri nemaji co na praci :).
zjistit, zda lidé píšou pravdu?
zjištění povahy lidí, kteří vyplňují dotazníky na vyplnto.cz
žert
21. Zúčastnil/a jste se během posledního měsíce nějakého šetření na Vyplňto, kde jste uváděl/a svou spotřebu vody balené v PET láhvích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 68 | 82,93 % | 82,93 % |
ano | 14 | 17,07 % | 17,07 % |
Ještě jednou Vám děkujeme, že jste se zúčastnil/a našeho výzkumu.
Dovolte nám, abychom Vám před koncem dotazníku sdělili několik informací o tomto výzkumu. Pokud Vás tyto informace nezajímají, pokračujte prosím na závěrečnou stránku dotazníku.
Výzkum, kterého jste se zúčastnil/a, byl jednoduchým experimentem. Cílem tohoto experimentu bylo testovat hypotézu, že některé druhy sociálních norem ovlivňují nákup vody balené v PET láhvi.
V našem experimentu jsou respondenti rozděleni do experimentální a kontrolní skupiny. Zatímco experimentální skupině se respondenti dozví, jaký podíl lidí vyplňujících dotazníky na Vypnto.cz nekupuje balenou vodu, kontrolní skupina se tuto informaci nedoví. Místo toho dostane jiné otázky, které s výzkumem nesouvisí. Pouze vyplňují místo, aby byly obě verze stejně dlouhé. To by mělo vést k tomu, že lidé v experimentální skupině budou vyjadřovat menší záměr nakupovat balenou vodu a to zejména v případě, že se identifikují se skupinou lidí, která vyplňuje dotazníky na Vyplnto.cz.
Všechny informace, které jsme Vám v rámci tohoto experimentu prezentovali, jsou pravdivé.
Pokud byste se chtěl/a dovědět o tomto experimentu více, anebo nám chtěl/a sdělit jakékoli informace související s experimentem, můžete nám napsat na .
Pokud nechcete, abychom vyhodnocovali Vaše odpovědi, stačí, když nyní opustíte tento dotazník a Vaše odpovědi nebudou uloženy.
V případě, že se chcete dozvědět více o teoriích, na nichž je tento výzkum založen, můžete si přečíst následující texty:
Smith, J. R., Louis, W. R., Terry, D. J., Greenaway, K. H., Clarke, M. R., & Cheng, X. (2012). Congruent or conflicted? The impact of injunctive and descriptive norms on environmental intentions. Journal of Environmental Psychology, 32(4), 353–361. http://doi.org/10.1016/j.jenvp.2012.06.001
Cialdini, R. B., Kallgren, C. A., & Reno, R. R. (1991). A focus theory of normative conduct: A theoretical refinement and reevaluationof the role of norms in human behaviour. In M. P. Zanna (Ed.), Advances in experimental social psychology (Vol. 24, pp. 201–233). San Diego, CA: Academic Press.
V případě, že souhlasíte s tím, abychom vyhodnotili Vaše odpovědi, pokračujte prosím na konec dotazníku.
22. Souhlasíte s tím, abychom Vaše odpovědi vyhodnotili?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rozumím a chci dokončit dotazník. | 78 | 100 % | 95,12 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.