Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Motoristický sport ve sdělovacích prostředcích

Motoristický sport ve sdělovacích prostředcích

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Knoll
Šetření:07. 12. 2014 - 05. 01. 2015
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.26
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:93,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím,

žádám Vás tímto o vyplnění následujícího dotazníků, jehož cílem je zjistit zda a v jakém rozsahu studenti vysokých škol sledují motoristické sporty prostřednictvím médií.

Výsledná data budou využita v mojí dipomové práci, jež nese název Historie, mediální pokrytí a marketing vybraných disciplín automobilového sportu.

Děkuji

Jakub Knoll

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8972,36 %72,95 %  
muž3427,64 %27,87 %  

Graf

2. Studujete nyní na vysoké škole?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10182,11 %82,79 %  
ne2217,89 %18,03 %  

Graf

3. Uveďte prosím váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
232822,76 %22,95 %  
242016,26 %16,39 %  
25108,13 %8,2 %  
22108,13 %8,2 %  
2186,5 %6,56 %  
2686,5 %6,56 %  
2754,07 %4,1 %  
2032,44 %2,46 %  
3032,44 %2,46 %  
3232,44 %2,46 %  
ostatní odpovědi 16
41
31
29
46
50
39
35
40
47
37
66
99
38
48
19
45
18
36
57
2520,33 %20,49 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:25.67
Minimum:20
Maximum:46
Variační rozpětí:26
Rozptyl:27.39
Směrodatná odchylka:5.23
Medián:24
Modus:23

Graf

4. Využíváte někdy média za účelem sledování sportu či získání informací o sportovních podnicích? (TV - živé přenosy, TV pořady, noviny, specializované časopisy)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne - nikdy → konec dotazníku, Ano - ale pouze výjimečně (několikrát do roka)otázka č. 5, Ano - ale pouze v případě tradičních jednorázových akcí (MS hokej, OH atd.)otázka č. 5, Ano - občas (několikrát do měsíce)otázka č. 5, Ano - často (několikrát týdně nebo denně)otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - ale pouze v případě tradičních jednorázových akcí (MS hokej, OH atd.)3326,83 %27,05 %  
Ano - ale pouze výjimečně (několikrát do roka)3326,83 %27,05 %  
Ano - občas (několikrát do měsíce)2217,89 %18,03 %  
Ano - často (několikrát týdně nebo denně)1915,45 %15,57 %  
Ne - nikdy1613,01 %13,11 %  

Graf

5. Využíváte někdy média za účelem sledování motoristického sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne - nikdy → konec dotazníku, Ano - ale pouze výjimečně (několikrát do roka)otázka č. 6, Ano - občas (alespoň jedou do měsíce)otázka č. 6, Ano - často (téměř každý víkend či častěji)otázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - ale pouze výjimečně (několikrát do roka)5753,27 %46,72 %  
Ne - nikdy2826,17 %22,95 %  
Ano - občas (alespoň jedou do měsíce)1514,02 %12,3 %  
Ano - často (téměř každý víkend či častěji)76,54 %5,74 %  

Graf

6. Jaký typ motoristického sportu prostřednictvím médií sledujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Formuli 1otázka č. 8, Jiné závody automobilů na okruzích (např. Le Mans, GT, NASCAR a jiné )otázka č. 7, Rallyeotázka č. 7, Autokrosotázka č. 7, MotoGPotázka č. 7, Nejčastěji sleduji jinou disciplínu (ve výběru možností chybí)otázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Formuli 13949,37 %31,97 %  
MotoGP1316,46 %10,66 %  
Rallye1215,19 %9,84 %  
Nejčastěji sleduji jinou disciplínu (ve výběru možností chybí)1012,66 %8,2 %  
Jiné závody automobilů na okruzích (např. Le Mans, GT, NASCAR a jiné )45,06 %3,28 %  
Autokros11,27 %0,82 %  

Graf

7. Zajímáte se o Formuli 1 prostřednictvím médií (TV, internet, rádio, tisk atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2357,5 %18,85 %  
Ano1742,5 %13,93 %  

Graf

8. Jaká média při sledování F1 využíváte? (více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - sleduji živé TV přenosy s českým komentářem4580,36 %36,89 %  
Využívám sociální sítě1323,21 %10,66 %  
Sleduji servery zaměřené na F1814,29 %6,56 %  
Ano - sleduji živé TV přenosy na zahraničním programu814,29 %6,56 %  
Vyhledávám informace o F1 v denících610,71 %4,92 %  
Čtu časopisy s tématikou automobilového sportu47,14 %3,28 %  
Využívám jiných zdrojů47,14 %3,28 %  

Graf

9. Od sezony 2015 již nebude možné sledovat F1 na žádné z českých celoplošných stanic. TV Nova vystřídá stanice Sport 1, kterou lze sledovat jen za příplatek v rámci satelitního vysílání. Co to pro vás znamená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Závody F1 nebudu v televizi sledovat2341,07 %18,85 %  
Závody F1 budu sledovat na Sport 1, stanici jsem měl již doposud k dispozici1323,21 %10,66 %  
Závody F1 budu sledovat na zahraniční TV814,29 %6,56 %  
Závody F1 budu sledovat na Sport 1, stanici si kvůli F1 zařídím (nebo jsem tak již kvůli F1 učinil/a)58,93 %4,1 %  
Závody F1 budu sledovat na "pirátském" internetovém streamu58,93 %4,1 %  
Závody F1 nesleduji, takže se mě tato změna nedotkne23,57 %1,64 %  

Graf

10. Sledujete na sociálních sítí nějaký účet s tématikou Formule 1 (zpravodajský web, tým F1, jezdec F1 atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3664,29 %29,51 %  
Sleduji účet (či účty) s tématikou F1 na Facebooku1119,64 %9,02 %  
Sleduji účet (či účty) s tématikou F1 na Twitteru58,93 %4,1 %  
Sleduji účet (či účty) s tématikou F1 na více sociálních sití35,36 %2,46 %  
Sleduji účet (či účty) s tématikou F1 na jiné sociální síti než Facebook a Twitter11,79 %0,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím vaše pohlaví

2. Studujete nyní na vysoké škole?

3. Uveďte prosím váš věk

4. Využíváte někdy média za účelem sledování sportu či získání informací o sportovních podnicích? (TV - živé přenosy, TV pořady, noviny, specializované časopisy)

5. Využíváte někdy média za účelem sledování motoristického sportu?

6. Jaký typ motoristického sportu prostřednictvím médií sledujete nejčastěji?

7. Zajímáte se o Formuli 1 prostřednictvím médií (TV, internet, rádio, tisk atd.)?

8. Jaká média při sledování F1 využíváte? (více možností)

9. Od sezony 2015 již nebude možné sledovat F1 na žádné z českých celoplošných stanic. TV Nova vystřídá stanice Sport 1, kterou lze sledovat jen za příplatek v rámci satelitního vysílání. Co to pro vás znamená?

10. Sledujete na sociálních sítí nějaký účet s tématikou Formule 1 (zpravodajský web, tým F1, jezdec F1 atd.)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím vaše pohlaví

2. Studujete nyní na vysoké škole?

3. Uveďte prosím váš věk

4. Využíváte někdy média za účelem sledování sportu či získání informací o sportovních podnicích? (TV - živé přenosy, TV pořady, noviny, specializované časopisy)

5. Využíváte někdy média za účelem sledování motoristického sportu?

6. Jaký typ motoristického sportu prostřednictvím médií sledujete nejčastěji?

7. Zajímáte se o Formuli 1 prostřednictvím médií (TV, internet, rádio, tisk atd.)?

8. Jaká média při sledování F1 využíváte? (více možností)

9. Od sezony 2015 již nebude možné sledovat F1 na žádné z českých celoplošných stanic. TV Nova vystřídá stanice Sport 1, kterou lze sledovat jen za příplatek v rámci satelitního vysílání. Co to pro vás znamená?

10. Sledujete na sociálních sítí nějaký účet s tématikou Formule 1 (zpravodajský web, tým F1, jezdec F1 atd.)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Knoll, J.Motoristický sport ve sdělovacích prostředcích (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://motoristicky-sport-media.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.