Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Možnosti podpory prodeje a vy
Možnosti podpory prodeje a vy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Fenclová |
---|---|
Šetření: | 18. 02. 2009 - 25. 02. 2009 |
Počet respondentů: | 64 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 14.95 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 35,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka druhého ročníku Vyšší odborné školy a nyní pracuji na své absolventské práci na téma "Možnosti podpory prodeje výrobku". K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který bych ve své práci ráda vyhodnotila.
Dotazník je anonymní a informace z něj budou použity pouze k vypracování absolventské práce.
Odpovědi respondentů
1. Při rozhodování o koupi výrobku u Vás nejčastěji rozhoduje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 30 | 46,88 % | 46,88 % |
kvalita | 21 | 32,81 % | 32,81 % |
značka | 7 | 10,94 % | 10,94 % |
vnější vzhled a design | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
2. Jaké forma podpory prodeje Vás nejvíce zaujme při výběru výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky, katalogy, prospekty | 35 | 54,69 % | 54,69 % |
reklama v televizi | 26 | 40,63 % | 40,63 % |
předváděcí akce (ochutnávky) | 13 | 20,31 % | 20,31 % |
billbordy,megabordy | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
reklama v rozhlase | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
3. Pokud je Vám nabízen leták či prospekt vezmete si jej?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 37 | 57,81 % | 57,81 % |
ano vždycky | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
ano, ale jen pokud mám o něj vážný zájem | 10 | 15,63 % | 15,63 % |
ne nikdy | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
4. Využíváte při nákupu poukázky či slevové kupóny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 64,06 % | 64,06 % |
ne | 23 | 35,94 % | 35,94 % |
5. Pokud se setkáte s nějakou propagační akcí jako je ochutnávka, rozdávání vzorků zboží či předváděcí akce, ochutnáte nebo necháte si předvést daný výrobek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano vždy → otázka č. 6, ano,téměř vždy → otázka č. 6, občas → otázka č. 6, ne nikdy → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 30 | 46,88 % | 46,88 % |
ano,téměř vždy | 15 | 23,44 % | 23,44 % |
ne nikdy | 13 | 20,31 % | 20,31 % |
ano vždy | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
6. Jestliže ano, tak proč si jej ochutnáte či necháte předvést?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jsem zvědavý/á | 37 | 72,55 % | 57,81 % |
je to zdarma | 18 | 35,29 % | 28,13 % |
zajímá mě to | 10 | 19,61 % | 15,63 % |
7. Jestliže ne, tak proč si jej neochutnáte či nenecháte předvést?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přijde mi to jako obtěžování | 7 | 53,85 % | 10,94 % |
nezajímá mě to | 3 | 23,08 % | 4,69 % |
není čas | 3 | 23,08 % | 4,69 % |
8. Jaký je Váš názor na velkoplošné reklamy typu billboard, megaboard,hyperboard?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
myslím, že ničí vzhled okolí | 19 | 29,69 % | 29,69 % |
občas mě ovlivňují při rozhodování o nákupu výrobku | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
jsou zbytečné | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
líbí se mi | 8 | 12,5 % | 12,5 % |
nelíbí se mi | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
líbí se mi, ale u silnic jsou nebezpečné | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
je mi to jedno, ... ale vždy si jich všimnu | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
je to nutná součást fungování ekonomického systému | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Nemám na ně žádný názor. | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
podívám se, ale nenechámse jimi ovlivnit | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
aspon je co dělat za volantem | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
mám je rád protože mi zkracují cestu když je čtu | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
hm je mi to jedno neutralny nazor ani za ani proti | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
9. Co nejčastěji děláte, když v televizi začne běžet reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
odskočím si od televize | 21 | 32,81 % | 32,81 % |
přepnu na jiný televizní kanál | 20 | 31,25 % | 31,25 % |
nevěnuji jí pozornost | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
sleduji ji | 11 | 17,19 % | 17,19 % |
10. Ovlivňují Vás reklamy v televizi při rozhodování o koupi či vyzkoušení výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vždy → otázka č. 11, spíše ano → otázka č. 11, nikdy → otázka č. 12, trochu → otázka č. 11, spíše ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
trochu | 31 | 48,44 % | 48,44 % |
spíše ne | 22 | 34,38 % | 34,38 % |
spíše ano | 7 | 10,94 % | 10,94 % |
nikdy | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
11. Pokud Vás nějakým způsobem ovlivní, jdete si vážně daný výrobek koupit či podívat se na něj do obchodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 18 | 47,37 % | 28,13 % |
většinou ano | 15 | 39,47 % | 23,44 % |
nikdy | 3 | 7,89 % | 4,69 % |
ano vždy | 2 | 5,26 % | 3,13 % |
12. Pokud v televizní reklamě hraje známá osobnost zaujme Vás reklama více než ostatní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 41 | 64,06 % | 64,06 % |
ano | 23 | 35,94 % | 35,94 % |
13. Poukud ano, věříte dané osobnosti a zkusíte si výrobek koupit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 65,22 % | 23,44 % |
ano | 8 | 34,78 % | 12,5 % |
14. pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 38 | 59,38 % | 59,38 % |
muž | 26 | 40,63 % | 40,63 % |
15. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-25 | 32 | 50 % | 50 % |
15-20 | 16 | 25 % | 25 % |
26-30 | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
31-40 | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
41-50 | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
50 a více | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
16. vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 42 | 65,63 % | 65,63 % |
VOŠ nebo VŠ | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
základní | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
vyučení | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
17. povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 32 | 50 % | 50 % |
nezaměstnaný | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
Pracujici | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
zaměstnanec | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
učitel. ujasněte si, co opravdu je podpora prodeje | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Pedagog | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
dispečer | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
informační technik | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
pracuji | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
teamleader | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
programátor | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zaměsstnaná | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Na mateřské | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
člen ostrahy | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
sekretářka | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
učitelka | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
elektrikář | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zamestnany | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
podnikatel | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
účetní | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
obchodní zástupce | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
referent prodeje | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zaměstnaná | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
důchodce | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zamestnany student | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (78,5 %)
- google.cz (4,3 %)
- facebook.com (4,3 %)
- search.seznam.cz (3,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.