Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Možnosti podpory prodeje a vy
Možnosti podpory prodeje a vy
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Fenclová |
---|---|
Šetření: | 18. 02. 2009 - 25. 02. 2009 |
Počet respondentů: | 64 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 14.95 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 35,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka druhého ročníku Vyšší odborné školy a nyní pracuji na své absolventské práci na téma "Možnosti podpory prodeje výrobku". K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který bych ve své práci ráda vyhodnotila.
Dotazník je anonymní a informace z něj budou použity pouze k vypracování absolventské práce.
Odpovědi respondentů
1. Při rozhodování o koupi výrobku u Vás nejčastěji rozhoduje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 30 | 46,88 % | 46,88 % |
kvalita | 21 | 32,81 % | 32,81 % |
značka | 7 | 10,94 % | 10,94 % |
vnější vzhled a design | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
2. Jaké forma podpory prodeje Vás nejvíce zaujme při výběru výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky, katalogy, prospekty | 35 | 54,69 % | 54,69 % |
reklama v televizi | 26 | 40,63 % | 40,63 % |
předváděcí akce (ochutnávky) | 13 | 20,31 % | 20,31 % |
billbordy,megabordy | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
reklama v rozhlase | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
3. Pokud je Vám nabízen leták či prospekt vezmete si jej?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 37 | 57,81 % | 57,81 % |
ano vždycky | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
ano, ale jen pokud mám o něj vážný zájem | 10 | 15,63 % | 15,63 % |
ne nikdy | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
4. Využíváte při nákupu poukázky či slevové kupóny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 64,06 % | 64,06 % |
ne | 23 | 35,94 % | 35,94 % |
5. Pokud se setkáte s nějakou propagační akcí jako je ochutnávka, rozdávání vzorků zboží či předváděcí akce, ochutnáte nebo necháte si předvést daný výrobek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano vždy → otázka č. 6, ano,téměř vždy → otázka č. 6, občas → otázka č. 6, ne nikdy → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 30 | 46,88 % | 46,88 % |
ano,téměř vždy | 15 | 23,44 % | 23,44 % |
ne nikdy | 13 | 20,31 % | 20,31 % |
ano vždy | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
6. Jestliže ano, tak proč si jej ochutnáte či necháte předvést?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jsem zvědavý/á | 37 | 72,55 % | 57,81 % |
je to zdarma | 18 | 35,29 % | 28,13 % |
zajímá mě to | 10 | 19,61 % | 15,63 % |
7. Jestliže ne, tak proč si jej neochutnáte či nenecháte předvést?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přijde mi to jako obtěžování | 7 | 53,85 % | 10,94 % |
nezajímá mě to | 3 | 23,08 % | 4,69 % |
není čas | 3 | 23,08 % | 4,69 % |
8. Jaký je Váš názor na velkoplošné reklamy typu billboard, megaboard,hyperboard?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
myslím, že ničí vzhled okolí | 19 | 29,69 % | 29,69 % |
občas mě ovlivňují při rozhodování o nákupu výrobku | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
jsou zbytečné | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
líbí se mi | 8 | 12,5 % | 12,5 % |
nelíbí se mi | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
líbí se mi, ale u silnic jsou nebezpečné | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
je mi to jedno, ... ale vždy si jich všimnu | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
je to nutná součást fungování ekonomického systému | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Nemám na ně žádný názor. | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
podívám se, ale nenechámse jimi ovlivnit | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
aspon je co dělat za volantem | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
mám je rád protože mi zkracují cestu když je čtu | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
hm je mi to jedno neutralny nazor ani za ani proti | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
9. Co nejčastěji děláte, když v televizi začne běžet reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
odskočím si od televize | 21 | 32,81 % | 32,81 % |
přepnu na jiný televizní kanál | 20 | 31,25 % | 31,25 % |
nevěnuji jí pozornost | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
sleduji ji | 11 | 17,19 % | 17,19 % |
10. Ovlivňují Vás reklamy v televizi při rozhodování o koupi či vyzkoušení výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vždy → otázka č. 11, spíše ano → otázka č. 11, nikdy → otázka č. 12, trochu → otázka č. 11, spíše ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
trochu | 31 | 48,44 % | 48,44 % |
spíše ne | 22 | 34,38 % | 34,38 % |
spíše ano | 7 | 10,94 % | 10,94 % |
nikdy | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
11. Pokud Vás nějakým způsobem ovlivní, jdete si vážně daný výrobek koupit či podívat se na něj do obchodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 18 | 47,37 % | 28,13 % |
většinou ano | 15 | 39,47 % | 23,44 % |
nikdy | 3 | 7,89 % | 4,69 % |
ano vždy | 2 | 5,26 % | 3,13 % |
12. Pokud v televizní reklamě hraje známá osobnost zaujme Vás reklama více než ostatní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 41 | 64,06 % | 64,06 % |
ano | 23 | 35,94 % | 35,94 % |
13. Poukud ano, věříte dané osobnosti a zkusíte si výrobek koupit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 65,22 % | 23,44 % |
ano | 8 | 34,78 % | 12,5 % |
14. pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 38 | 59,38 % | 59,38 % |
muž | 26 | 40,63 % | 40,63 % |
15. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-25 | 32 | 50 % | 50 % |
15-20 | 16 | 25 % | 25 % |
26-30 | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
31-40 | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
41-50 | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
50 a více | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
16. vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 42 | 65,63 % | 65,63 % |
VOŠ nebo VŠ | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
základní | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
vyučení | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
17. povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 32 | 50 % | 50 % |
nezaměstnaný | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
Pracujici | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
zaměstnanec | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
učitel. ujasněte si, co opravdu je podpora prodeje | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Pedagog | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
dispečer | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
informační technik | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
pracuji | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
teamleader | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
programátor | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zaměsstnaná | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Na mateřské | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
člen ostrahy | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
sekretářka | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
učitelka | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
elektrikář | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zamestnany | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
podnikatel | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
účetní | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
obchodní zástupce | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
referent prodeje | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zaměstnaná | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
důchodce | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
zamestnany student | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.