Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Multilevel marketing průzkum

Multilevel marketing průzkum

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Gabriel
Šetření:04. 09. 2012 - 29. 09. 2012
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7071,43 %71,43 %  
muž2828,57 %28,57 %  

Graf

2. Dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola5253,06 %53,06 %  
Střední škola s maturitou3535,71 %35,71 %  
Střední škola88,16 %8,16 %  
Základní škola33,06 %3,06 %  

Graf

3. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-257475,51 %75,51 %  
25-301111,22 %11,22 %  
30-4077,14 %7,14 %  
15-2033,06 %3,06 %  
50 a více22,04 %2,04 %  
40-5011,02 %1,02 %  

Graf

4. Slyšeli jste někdy pojem multilevel (síťový) marketing?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7374,49 %74,49 %  
Ne2525,51 %25,51 %  

Graf

5. Pokud se řekne multilevel marketing vybaví se vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přímý prodej3434,69 %34,69 %  
Podvod2626,53 %26,53 %  
příležitost k výdělku2323,47 %23,47 %  
Nic1515,31 %15,31 %  

Graf

6. Multilevel marketing je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přímý prodej4242,86 %42,86 %  
Podvod - pyramida, letadlo2222,45 %22,45 %  
Finanční hra2121,43 %21,43 %  
Pracovní příležitost1313,27 %13,27 %  

Graf

7. Kolik lidí ve Vašem okolí je také zapojeno do MLM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdo3636,73 %36,73 %  
5-101414,29 %14,29 %  
31414,29 %14,29 %  
11111,22 %11,22 %  
více než 1099,18 %9,18 %  
488,16 %8,16 %  
266,12 %6,12 %  

Graf

8. Kde/přes koho jste se o MLM dozvěděl /a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Blízká osoba4646,94 %46,94 %  
Práce/škola2626,53 %26,53 %  
Internet2424,49 %24,49 %  
Manažer společnosti22,04 %2,04 %  

Graf

9. S jakou firmou v oblasti MLM máte zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon Cosmetics2626,53 %26,53 %  
OVB2020,41 %20,41 %  
S žádnou firmou nemám zkušenosti.1717,35 %17,35 %  
Amway1515,31 %15,31 %  
Oriflame1111,22 %11,22 %  
Jiné88,16 %8,16 %  
Green way11,02 %1,02 %  

Graf

10. Jaké jsou Vaše zkušenosti s touto firmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré4343,88 %43,88 %  
Žádné2323,47 %23,47 %  
Špatné2323,47 %23,47 %  
Výborné99,18 %9,18 %  

Graf

11. Co si nakupujete nejčastěji od společností zabývající se prodejem přes MLM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kosmetika, parfémy5051,02 %51,02 %  
Nic4242,86 %42,86 %  
Finanční produkty99,18 %9,18 %  
Vitamíny55,1 %5,1 %  
Spotřební zboží - potraviny, nápoje44,08 %4,08 %  
Šperky33,06 %3,06 %  

Graf

12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 Kč4343,88 %43,88 %  
1 Kč - 500 Kč1414,29 %14,29 %  
501 Kč - 1000 Kč1313,27 %13,27 %  
1001 Kč - 2000 Kč1212,24 %12,24 %  
2001 Kč - 3000 Kč88,16 %8,16 %  
více než 5000 Kč77,14 %7,14 %  
3001 Kč - 5000 Kč11,02 %1,02 %  

Graf

13. Jak dlouho spolupracujete či jen nakupujete výrobky pomocí MLM systému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nespolupracuji4950 %50 %  
více než 3 roky3030,61 %30,61 %  
1 rok88,16 %8,16 %  
2 roky66,12 %6,12 %  
3 roky55,1 %5,1 %  

Graf

14. Z jakého důvodu spolupracujete se společností s MLM systémem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné5960,2 %60,2 %  
Výhodné ceny produktů1717,35 %17,35 %  
Zajímavý odměnový systém - výdělek / přivýdělek1515,31 %15,31 %  
Volná pracovní doba77,14 %7,14 %  

Graf

15. Doporučili byste svým známým společnost s MLM systémem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5354,08 %54,08 %  
Ano4545,92 %45,92 %  

Graf

16. Z jakého důvodu byste doporučili danou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výdělek3636,73 %36,73 %  
Výhodná cena produktu3333,67 %33,67 %  
Zajímavý produkt2929,59 %29,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Slyšeli jste někdy pojem multilevel (síťový) marketing?

  • odpověď Ne:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 5. Pokud se řekne multilevel marketing vybaví se vám?

10. Jaké jsou Vaše zkušenosti s touto firmou?

  • odpověď Dobré:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 9. S jakou firmou v oblasti MLM máte zkušenost?
  • odpověď Žádné:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi S žádnou firmou nemám zkušenosti. na otázku 9. S jakou firmou v oblasti MLM máte zkušenost?

11. Co si nakupujete nejčastěji od společností zabývající se prodejem přes MLM?

  • odpověď Kosmetika, parfémy:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 Kč - 1000 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon Cosmetics na otázku 9. S jakou firmou v oblasti MLM máte zkušenost?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 3 roky na otázku 13. Jak dlouho spolupracujete či jen nakupujete výrobky pomocí MLM systému?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 Kč - 500 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 Kč - 2000 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?
  • odpověď Nic:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?

12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?

  • odpověď 0 Kč:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 11. Co si nakupujete nejčastěji od společností zabývající se prodejem přes MLM?

13. Jak dlouho spolupracujete či jen nakupujete výrobky pomocí MLM systému?

  • odpověď Nespolupracuji:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 11. Co si nakupujete nejčastěji od společností zabývající se prodejem přes MLM?

14. Z jakého důvodu spolupracujete se společností s MLM systémem?

  • odpověď Jiné:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S žádnou firmou nemám zkušenosti. na otázku 9. S jakou firmou v oblasti MLM máte zkušenost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podvod na otázku 5. Pokud se řekne multilevel marketing vybaví se vám?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 10. Jaké jsou Vaše zkušenosti s touto firmou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podvod - pyramida, letadlo na otázku 6. Multilevel marketing je?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?

15. Doporučili byste svým známým společnost s MLM systémem?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý odměnový systém - výdělek / přivýdělek na otázku 14. Z jakého důvodu spolupracujete se společností s MLM systémem?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 Kč - 1000 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatné na otázku 10. Jaké jsou Vaše zkušenosti s touto firmou?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podvod na otázku 5. Pokud se řekne multilevel marketing vybaví se vám?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podvod - pyramida, letadlo na otázku 6. Multilevel marketing je?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 Kč na otázku 12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Dosažené vzdělání?

3. Váš věk?

4. Slyšeli jste někdy pojem multilevel (síťový) marketing?

5. Pokud se řekne multilevel marketing vybaví se vám?

6. Multilevel marketing je?

7. Kolik lidí ve Vašem okolí je také zapojeno do MLM?

8. Kde/přes koho jste se o MLM dozvěděl /a?

9. S jakou firmou v oblasti MLM máte zkušenost?

10. Jaké jsou Vaše zkušenosti s touto firmou?

11. Co si nakupujete nejčastěji od společností zabývající se prodejem přes MLM?

12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?

13. Jak dlouho spolupracujete či jen nakupujete výrobky pomocí MLM systému?

14. Z jakého důvodu spolupracujete se společností s MLM systémem?

15. Doporučili byste svým známým společnost s MLM systémem?

16. Z jakého důvodu byste doporučili danou společnost?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Dosažené vzdělání?

3. Váš věk?

4. Slyšeli jste někdy pojem multilevel (síťový) marketing?

5. Pokud se řekne multilevel marketing vybaví se vám?

6. Multilevel marketing je?

7. Kolik lidí ve Vašem okolí je také zapojeno do MLM?

8. Kde/přes koho jste se o MLM dozvěděl /a?

9. S jakou firmou v oblasti MLM máte zkušenost?

10. Jaké jsou Vaše zkušenosti s touto firmou?

11. Co si nakupujete nejčastěji od společností zabývající se prodejem přes MLM?

12. Kolik vynakládáte ročně za tyto produkty?

13. Jak dlouho spolupracujete či jen nakupujete výrobky pomocí MLM systému?

14. Z jakého důvodu spolupracujete se společností s MLM systémem?

15. Doporučili byste svým známým společnost s MLM systémem?

16. Z jakého důvodu byste doporučili danou společnost?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gabriel, A.Multilevel marketing průzkum (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://multilevel-marketing-pruzkum.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.