Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
je znám původ surovin (kde byly vypěstovány – země, region)
3.727
3.326
jedná se o český produkt (vyroben v ČR)
3.648
3.622
je bio (suroviny pochází z ekologického zemědělství - byly vypěstovány bez použití průmyslových hnojiv, pesticidů atd.)
3.394
3.766
je pečené / zapékané (vločky nejsou syrové)
3.6
3.646
cena
4.485
2.092
chuť
5.976
2.339
dostupnost (mají ho tam, kam chodím obvykle nakupovat)
4.745
3.099
dá se koupit na internetu
2.139
3.235
známá značka (z reklamy)
2.194
2.775
zvyk (už mám s určitým müsli zkušenosti, tak ho kupuji pravidelně)
4.842
3.03
čerstvost (na obalu je uvedeno datum výroby)
4.388
3.365
příchuť
5.339
3
3. Co ještě je pro Váš výběr müsli důležité?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chuť
3
10 %
1,82 %
Neobsahuje rozinky
1
3,33 %
0,61 %
chuť, cena, kvalita
1
3,33 %
0,61 %
aby chutnaly i ostatním členům rodiny
1
3,33 %
0,61 %
možnost variant upravených podle potravinových alergií - např. bezlepkové
1
3,33 %
0,61 %
oříšky
1
3,33 %
0,61 %
energetická hodnota uvedená na obalu
1
3,33 %
0,61 %
že jej v Německu nakoupím ve vysoké kvalitě za 1/3 ceny v ČR, jinak si jej raději udělám sám
1
3,33 %
0,61 %
No hlavně aby mi chutnalo :-D
1
3,33 %
0,61 %
Chut a cena
1
3,33 %
0,61 %
ostatní odpovědi
mnozstvi Aby byly bezlepkové. čerstvé a aby ořechy nebyly žluklé cena Nsmí být zapékané, protože je nezdravé, ale směs s oříškama je super snídaně, která vás hodně nasytí na začátku dne někdy se přiznám, že obal typ vloček (špaldové) aby bylo sypané (tedy ne zapékané) Dostupnost v obchodě třeba i při akci. Aby se kvalita nezměnila a cena nestoupla hmotnost obsah cukru aby nebylo moc sladké chuť, kalorie velikost balení Aby nechutnalo moc uměle. čokoláda
18
60 %
10,91 %
4. Kde müsli kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v supermarketu, v potravinách
147
89,09 %
89,09 %
v obchodě se zdravou výživou, s biopotravinami
49
29,7 %
29,7 %
dělám si ho sám
43
26,06 %
26,06 %
na internetu
22
13,33 %
13,33 %
ve fitness centru
5
3,03 %
3,03 %
na trhu
4
2,42 %
2,42 %
5. S čím müsli jíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s jogurtem
114
69,09 %
69,09 %
s mlékem
90
54,55 %
54,55 %
samotné
53
32,12 %
32,12 %
soja drink
1
0,61 %
0,61 %
ovocné pyré
1
0,61 %
0,61 %
s domácí marmeládou
1
0,61 %
0,61 %
přesnídávka
1
0,61 %
0,61 %
ořechy
1
0,61 %
0,61 %
s čerstvým ovocem
1
0,61 %
0,61 %
s vodou
1
0,61 %
0,61 %
s tvarohem
1
0,61 %
0,61 %
soja
1
0,61 %
0,61 %
6. Kupujete někdy biovýrobky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
105
63,64 %
63,64 %
ne
60
36,36 %
36,36 %
7. Zajímal by Vás produkt pečené biomüsli (z vloček a ovoce z českého ekologického zemědělství, certifikované)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [určitě ano → otázka č. 9, spíše ano → otázka č. 9, spíše ne → otázka č. 8, určitě ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
65
39,39 %
39,39 %
určitě ano
45
27,27 %
27,27 %
spíše ne
40
24,24 %
24,24 %
určitě ne
15
9,09 %
9,09 %
8. Proč ne?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě by biovarianta byla moc drahá
21
38,18 %
12,73 %
biovýrobky mě nezajímají
19
34,55 %
11,52 %
nevěřím, že biovýrobky jsou v něčem lepší (zdravější/kvalitnější) než ty běžné
18
32,73 %
10,91 %
bio je podvod, každý dnes tvrdí, že je bio, a nikdo to nekontroluje
10
18,18 %
6,06 %
nemam rada pecene musli
1
1,82 %
0,61 %
u tohoto typu výrobku by mě biovarianta neoslovila
1
1,82 %
0,61 %
preferuji nepečené müsli
1
1,82 %
0,61 %
předražené
1
1,82 %
0,61 %
nektere bio vyrobky ma smysl kupovat (napr. mlecne vyrobky), ale bio-müsly podle mne nebude v nicem vyrazne odlisne.
1
1,82 %
0,61 %
nevím, co přesně "bio" znamená
1
1,82 %
0,61 %
raději si udělám domácí musli ze surovin z vlastní zahrady + kupované české rozinky + český med
1
1,82 %
0,61 %
Pečené musli není dobré
1
1,82 %
0,61 %
nemám ráda sušené ovoce a bio kupuji jen v případě, že nemá "nebio" variantu
1
1,82 %
0,61 %
nekupuji zapékané müsli
1
1,82 %
0,61 %
nemam rada ovocie v musli
1
1,82 %
0,61 %
vadí mi, že je pečené
1
1,82 %
0,61 %
9. Pokud ano, koupil/a byste si ho, kdyby bylo dražší než "nebio" varianta?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, pokud by cena nebyla vyšší o víc než 20 %
65
59,09 %
39,39 %
ano, pokud by cena nebyla vyšší o víc než 30 %
26
23,64 %
15,76 %
ano, pokud by cena nebyla vyšší o víc než 50 %
9
8,18 %
5,45 %
ne
5
4,55 %
3,03 %
ano, i kdyby byla vyšší o více než 50 %
5
4,55 %
3,03 %
10. Jakou značku / značky müsli kupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Emco
26
42,62 %
15,76 %
mixit
6
9,84 %
3,64 %
Emco, Mixit
2
3,28 %
1,21 %
emco (ale 90 procent si míchám sama)
1
1,64 %
0,61 %
Migro Buget
1
1,64 %
0,61 %
Emco, domaci vyroba
1
1,64 %
0,61 %
Emco, Bonavita
1
1,64 %
0,61 %
Albert
1
1,64 %
0,61 %
emco / bonavit
1
1,64 %
0,61 %
Aldi - Hase zimmt Müssli
1
1,64 %
0,61 %
ostatní odpovědi
Emco, Lidl FIT, corny, emco Tesco Tesco, emco emco, mixit.cz Více značek mixit, emco semix, emco väčšinou Emco Mysli na zdraví Janova pec a Kupuji ovesné vločky Emko, Fitness nekupuju žádnou, koupím si samotné vločky a udělám si musli sama doma, takze mozna moje odpovedi na skále 1-7 jsou tím dost ovlivneny, udelám si je podle své chuti, mam je cerstve a samotne vločky sezenu i v kauflandu a lidlu Emco Mysli v ČR, ale převážně různá BIO müsli v DE emco, albert, jakékoli levné zapékané oříškové meco, bona vita a pod. bona vita, emco Vsechny, na tom nezalezi různé
20
32,79 %
12,12 %
11. Slyšel/a jste někdy o müsli Janova pec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
158
95,76 %
95,76 %
ano
7
4,24 %
4,24 %
12. Kde jste o něm slyšel/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
viděl/a jsem ho na internetu
2
28,57 %
1,21 %
někdo mi o něm říkal
1
14,29 %
0,61 %
je to můj kamarád
1
14,29 %
0,61 %
viděl/a jsem ho v obchodě
1
14,29 %
0,61 %
viděl/a jsem ho na trhu
1
14,29 %
0,61 %
už jsem ho jedl/a
1
14,29 %
0,61 %
13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
125
75,76 %
75,76 %
ano
40
24,24 %
24,24 %
14. Jaký preferujete způsob dopravy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyzvednutí na odběrném místě (zdarma)
21
52,5 %
12,73 %
dovoz prodejcem k Vám domů (zpoplatněno)
12
30 %
7,27 %
zaslání poštou (zpoplatněno)
7
17,5 %
4,24 %
15. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
128
77,58 %
77,58 %
muž
37
22,42 %
22,42 %
16. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 30
127
76,97 %
76,97 %
31-45
29
17,58 %
17,58 %
46-60
7
4,24 %
4,24 %
61 a více
2
1,21 %
1,21 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
odpověď dá se koupit na internetu=1:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je bio (suroviny pochází z ekologického zemědělství - byly vypěstovány bez použití průmyslových hnojiv, pesticidů atd.)=1 na otázku 2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
odpověď chuť=7:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=7 na otázku 2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
6. Kupujete někdy biovýrobky?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovoz prodejcem k Vám domů (zpoplatněno) na otázku 14. Jaký preferujete způsob dopravy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je bio (suroviny pochází z ekologického zemědělství - byly vypěstovány bez použití průmyslových hnojiv, pesticidů atd.)=5 na otázku 2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
odpověď ne:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi biovýrobky mě nezajímají na otázku 8. Proč ne?
13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)
odpověď ano:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovoz prodejcem k Vám domů (zpoplatněno) na otázku 14. Jaký preferujete způsob dopravy?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyzvednutí na odběrném místě (zdarma) na otázku 14. Jaký preferujete způsob dopravy?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 4. Kde müsli kupujete?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Proč jíte müsli?
2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
4. Kde müsli kupujete?
5. S čím müsli jíte?
6. Kupujete někdy biovýrobky?
7. Zajímal by Vás produkt pečené biomüsli (z vloček a ovoce z českého ekologického zemědělství, certifikované)?
8. Proč ne?
9. Pokud ano, koupil/a byste si ho, kdyby bylo dražší než "nebio" varianta?
10. Jakou značku / značky müsli kupujete?
11. Slyšel/a jste někdy o müsli Janova pec?
13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)
14. Jaký preferujete způsob dopravy?
15. Jste:
16. Kolik Vám je let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Proč jíte müsli?
2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
4. Kde müsli kupujete?
5. S čím müsli jíte?
6. Kupujete někdy biovýrobky?
7. Zajímal by Vás produkt pečené biomüsli (z vloček a ovoce z českého ekologického zemědělství, certifikované)?
8. Proč ne?
9. Pokud ano, koupil/a byste si ho, kdyby bylo dražší než "nebio" varianta?
10. Jakou značku / značky müsli kupujete?
11. Slyšel/a jste někdy o müsli Janova pec?
13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)
14. Jaký preferujete způsob dopravy?
15. Jste:
16. Kolik Vám je let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Hagenhoferová, M. – Müsli (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://musli.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.