Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Müsli

Müsli

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Hagenhoferová
Šetření:04. 12. 2014 - 07. 12. 2014
Počet respondentů:165
Počet otázek (max/průměr):16 / 11.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum slouží pro mou bakalářskou práci.

Je určen spotřebitelům, kteří kupují müsli.

Moc děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Proč jíte müsli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chutná mi14688,48 %88,48 %  
je zdravé7243,64 %43,64 %  
je výživné5633,94 %33,94 %  

Graf

2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?

(1- není vůbec důležité/neřeším to - 7 velice důležité/rozhodující)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
poctivý podíl surovin (obsahuje méně vloček a více ovoce, oříšků, čokolády)4.7092.788
obsahuje zdravější varianty surovin (med místo cukru, olivový olej místo palmového, neextrudované cereálie apod.)4.7213.983
neobsahuje „chemii“ (konzervační látky, aromata, zvýrazňovače chuti, umělá barviva, sířené ovoce atd.)5.1033.547
je znám původ surovin (kde byly vypěstovány – země, region)3.7273.326
jedná se o český produkt (vyroben v ČR)3.6483.622
je bio (suroviny pochází z ekologického zemědělství - byly vypěstovány bez použití průmyslových hnojiv, pesticidů atd.)3.3943.766
je pečené / zapékané (vločky nejsou syrové)3.63.646
cena4.4852.092
chuť5.9762.339
dostupnost (mají ho tam, kam chodím obvykle nakupovat)4.7453.099
dá se koupit na internetu2.1393.235
známá značka (z reklamy)2.1942.775
zvyk (už mám s určitým müsli zkušenosti, tak ho kupuji pravidelně)4.8423.03
čerstvost (na obalu je uvedeno datum výroby)4.3883.365
příchuť5.3393

Graf

3. Co ještě je pro Váš výběr müsli důležité?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť310 %1,82 %  
Neobsahuje rozinky13,33 %0,61 %  
chuť, cena, kvalita13,33 %0,61 %  
aby chutnaly i ostatním členům rodiny13,33 %0,61 %  
možnost variant upravených podle potravinových alergií - např. bezlepkové13,33 %0,61 %  
oříšky13,33 %0,61 %  
energetická hodnota uvedená na obalu13,33 %0,61 %  
že jej v Německu nakoupím ve vysoké kvalitě za 1/3 ceny v ČR, jinak si jej raději udělám sám13,33 %0,61 %  
No hlavně aby mi chutnalo :-D13,33 %0,61 %  
Chut a cena13,33 %0,61 %  
ostatní odpovědi mnozstvi
Aby byly bezlepkové.
čerstvé a aby ořechy nebyly žluklé
cena
Nsmí být zapékané, protože je nezdravé, ale směs s oříškama je super
snídaně, která vás hodně nasytí na začátku dne
někdy se přiznám, že obal
typ vloček (špaldové)
aby bylo sypané (tedy ne zapékané)
Dostupnost v obchodě třeba i při akci.
Aby se kvalita nezměnila a cena nestoupla
hmotnost
obsah cukru
aby nebylo moc sladké
chuť, kalorie
velikost balení
Aby nechutnalo moc uměle.
čokoláda
1860 %10,91 % 

Graf

4. Kde müsli kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v supermarketu, v potravinách14789,09 %89,09 %  
v obchodě se zdravou výživou, s biopotravinami4929,7 %29,7 %  
dělám si ho sám4326,06 %26,06 %  
na internetu2213,33 %13,33 %  
ve fitness centru53,03 %3,03 %  
na trhu42,42 %2,42 %  

Graf

5. S čím müsli jíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s jogurtem11469,09 %69,09 %  
s mlékem9054,55 %54,55 %  
samotné5332,12 %32,12 %  
soja drink10,61 %0,61 %  
ovocné pyré10,61 %0,61 %  
s domácí marmeládou10,61 %0,61 %  
přesnídávka10,61 %0,61 %  
ořechy10,61 %0,61 %  
s čerstvým ovocem10,61 %0,61 %  
s vodou10,61 %0,61 %  
s tvarohem10,61 %0,61 %  
soja10,61 %0,61 %  

Graf

6. Kupujete někdy biovýrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10563,64 %63,64 %  
ne6036,36 %36,36 %  

Graf

7. Zajímal by Vás produkt pečené biomüsli (z vloček a ovoce z českého ekologického zemědělství, certifikované)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [určitě anootázka č. 9, spíše anootázka č. 9, spíše neotázka č. 8, určitě neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6539,39 %39,39 %  
určitě ano4527,27 %27,27 %  
spíše ne4024,24 %24,24 %  
určitě ne159,09 %9,09 %  

Graf

8. Proč ne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě by biovarianta byla moc drahá2138,18 %12,73 %  
biovýrobky mě nezajímají1934,55 %11,52 %  
nevěřím, že biovýrobky jsou v něčem lepší (zdravější/kvalitnější) než ty běžné1832,73 %10,91 %  
bio je podvod, každý dnes tvrdí, že je bio, a nikdo to nekontroluje1018,18 %6,06 %  
nemam rada pecene musli11,82 %0,61 %  
u tohoto typu výrobku by mě biovarianta neoslovila11,82 %0,61 %  
preferuji nepečené müsli11,82 %0,61 %  
předražené 11,82 %0,61 %  
nektere bio vyrobky ma smysl kupovat (napr. mlecne vyrobky), ale bio-müsly podle mne nebude v nicem vyrazne odlisne.11,82 %0,61 %  
nevím, co přesně "bio" znamená11,82 %0,61 %  
raději si udělám domácí musli ze surovin z vlastní zahrady + kupované české rozinky + český med11,82 %0,61 %  
Pečené musli není dobré11,82 %0,61 %  
nemám ráda sušené ovoce a bio kupuji jen v případě, že nemá "nebio" variantu 11,82 %0,61 %  
nekupuji zapékané müsli11,82 %0,61 %  
nemam rada ovocie v musli11,82 %0,61 %  
vadí mi, že je pečené11,82 %0,61 %  

Graf

9. Pokud ano, koupil/a byste si ho, kdyby bylo dražší než "nebio" varianta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pokud by cena nebyla vyšší o víc než 20 %6559,09 %39,39 %  
ano, pokud by cena nebyla vyšší o víc než 30 %2623,64 %15,76 %  
ano, pokud by cena nebyla vyšší o víc než 50 %98,18 %5,45 %  
ne54,55 %3,03 %  
ano, i kdyby byla vyšší o více než 50 %54,55 %3,03 %  

Graf

10. Jakou značku / značky müsli kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emco2642,62 %15,76 %  
mixit69,84 %3,64 %  
Emco, Mixit23,28 %1,21 %  
emco (ale 90 procent si míchám sama)11,64 %0,61 %  
Migro Buget11,64 %0,61 %  
Emco, domaci vyroba11,64 %0,61 %  
Emco, Bonavita11,64 %0,61 %  
Albert11,64 %0,61 %  
emco / bonavit11,64 %0,61 %  
Aldi - Hase zimmt Müssli11,64 %0,61 %  
ostatní odpovědi Emco, Lidl
FIT, corny, emco
Tesco
Tesco, emco
emco, mixit.cz
Více značek
mixit, emco
semix, emco
väčšinou Emco Mysli na zdraví
Janova pec
a
Kupuji ovesné vločky
Emko, Fitness
nekupuju žádnou, koupím si samotné vločky a udělám si musli sama doma, takze mozna moje odpovedi na skále 1-7 jsou tím dost ovlivneny, udelám si je podle své chuti, mam je cerstve a samotne vločky sezenu i v kauflandu a lidlu
Emco Mysli v ČR, ale převážně různá BIO müsli v DE
emco, albert, jakékoli levné zapékané oříškové
meco, bona vita a pod.
bona vita, emco
Vsechny, na tom nezalezi
různé
2032,79 %12,12 % 

Graf

11. Slyšel/a jste někdy o müsli Janova pec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15895,76 %95,76 %  
ano74,24 %4,24 %  

Graf

12. Kde jste o něm slyšel/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viděl/a jsem ho na internetu228,57 %1,21 %  
někdo mi o něm říkal114,29 %0,61 %  
je to můj kamarád114,29 %0,61 %  
viděl/a jsem ho v obchodě114,29 %0,61 %  
viděl/a jsem ho na trhu114,29 %0,61 %  
už jsem ho jedl/a114,29 %0,61 %  

Graf

13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12575,76 %75,76 %  
ano4024,24 %24,24 %  

Graf

14. Jaký preferujete způsob dopravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyzvednutí na odběrném místě (zdarma)2152,5 %12,73 %  
dovoz prodejcem k Vám domů (zpoplatněno)1230 %7,27 %  
zaslání poštou (zpoplatněno)717,5 %4,24 %  

Graf

15. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12877,58 %77,58 %  
muž3722,42 %22,42 %  

Graf

16. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 3012776,97 %76,97 %  
31-452917,58 %17,58 %  
46-6074,24 %4,24 %  
61 a více21,21 %1,21 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?

  • odpověď dá se koupit na internetu=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je bio (suroviny pochází z ekologického zemědělství - byly vypěstovány bez použití průmyslových hnojiv, pesticidů atd.)=1 na otázku 2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
  • odpověď chuť=7:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=7 na otázku 2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?

6. Kupujete někdy biovýrobky?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovoz prodejcem k Vám domů (zpoplatněno) na otázku 14. Jaký preferujete způsob dopravy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je bio (suroviny pochází z ekologického zemědělství - byly vypěstovány bez použití průmyslových hnojiv, pesticidů atd.)=5 na otázku 2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?
  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi biovýrobky mě nezajímají na otázku 8. Proč ne?

13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)

  • odpověď ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovoz prodejcem k Vám domů (zpoplatněno) na otázku 14. Jaký preferujete způsob dopravy?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyzvednutí na odběrném místě (zdarma) na otázku 14. Jaký preferujete způsob dopravy?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 4. Kde müsli kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Proč jíte müsli?

2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?

4. Kde müsli kupujete?

5. S čím müsli jíte?

6. Kupujete někdy biovýrobky?

7. Zajímal by Vás produkt pečené biomüsli (z vloček a ovoce z českého ekologického zemědělství, certifikované)?

8. Proč ne?

9. Pokud ano, koupil/a byste si ho, kdyby bylo dražší než "nebio" varianta?

10. Jakou značku / značky müsli kupujete?

11. Slyšel/a jste někdy o müsli Janova pec?

13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)

14. Jaký preferujete způsob dopravy?

15. Jste:

16. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Proč jíte müsli?

2. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při výběru müsli?

4. Kde müsli kupujete?

5. S čím müsli jíte?

6. Kupujete někdy biovýrobky?

7. Zajímal by Vás produkt pečené biomüsli (z vloček a ovoce z českého ekologického zemědělství, certifikované)?

8. Proč ne?

9. Pokud ano, koupil/a byste si ho, kdyby bylo dražší než "nebio" varianta?

10. Jakou značku / značky müsli kupujete?

11. Slyšel/a jste někdy o müsli Janova pec?

13. Kupujete někdy potraviny na internetu? (Není myšlen rozvoz hotového jídla)

14. Jaký preferujete způsob dopravy?

15. Jste:

16. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hagenhoferová, M.Müsli (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://musli.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.