Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Muzea a využití internetu

Muzea a využití internetu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Vyzinová
Šetření:25. 02. 2014 - 11. 03. 2014
Počet respondentů:688
Počet otázek (max/průměr):30 / 19.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:86,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Barbora Vyzinová a třetím rokem studuji obor Muzeologie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Vyplnění dotazníku slouží k mé bakalářské práci nazvané Nové komunikační technologie mezi muzei a veřejností v České republice. Zaměřuje se především na využití QR kódů při muzejní prezentaci, digitalizaci a propagaci muzeí přes sociální sítě. Výzkum je zaměřen na věkovou kategorii 15 až 30 let, o které si myslím, že tyto komunikační technologie využívá nejvíce. Prosím o vyplnění i pokud nejste pravidelným návštěvníkem muzeí.

Děkuji.

Barbora Vyzinová

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 15 let → konec dotazníku, 15 - 19otázka č. 2, 20 - 24otázka č. 2, 25 - 30 vč.otázka č. 2, 31 a více let → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 2438355,67 %55,67 %  
25 - 30 vč.12918,75 %18,75 %  
15 - 1910815,7 %15,7 %  
31 a více let608,72 %8,72 %  
Méně než 15 let81,16 %1,16 %  

Graf

2. Jaký je druh Vašeho povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student47676,77 %69,19 %  
Zaměstnanec11017,74 %15,99 %  
Nezaměstnaný132,1 %1,89 %  
OSVČ81,29 %1,16 %  
student + zaměstnanec20,32 %0,29 %  
zaměstnanec/student10,16 %0,15 %  
Mateřská dovolená10,16 %0,15 %  
OSVČ a student zároveň10,16 %0,15 %  
student + půlúvazek10,16 %0,15 %  
Zaměstnanec, studující dálkově10,16 %0,15 %  
OBZP10,16 %0,15 %  
student/zaměstnanec10,16 %0,15 %  
poradce10,16 %0,15 %  
žena10,16 %0,15 %  
Zaměstnanec + student10,16 %0,15 %  
mateřská10,16 %0,15 %  

Graf

3. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena44972,42 %65,26 %  
Muž17127,58 %24,85 %  

Graf

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské všeobecné zakončené maturitou21935,32 %31,83 %  
Vysokoškolské16326,29 %23,69 %  
Středoškolské odborné zakončené maturitou13521,77 %19,62 %  
Základní8613,87 %12,5 %  
Vyšší odborné111,77 %1,6 %  
Středoškolské odborné zakončené výučním listem60,97 %0,87 %  

Graf

5. Vlastníte chytrý telefon nebo tablet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano41266,45 %59,88 %  
Ne20232,58 %29,36 %  
Nechci odpovědět60,97 %0,87 %  

Graf

6. Jak jste zvyklý/á navštěvovat muzeum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli31450,65 %45,64 %  
Se školou25741,45 %37,35 %  
S rodinou25541,13 %37,06 %  
S partnerem24439,35 %35,47 %  
Sám15424,84 %22,38 %  
Muzea nenavštěvuji6410,32 %9,3 %  
s Max. 2 známými z oboru10,16 %0,15 %  
služebně10,16 %0,15 %  
se skauty10,16 %0,15 %  
S duchama10,16 %0,15 %  

Graf

7. Používáte QR kódy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 8, Neznám QR kódyotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne39163,06 %56,83 %  
Neznám QR kódy15324,68 %22,24 %  
Ano7612,26 %11,05 %  

Graf

8. Některá muzea v rámci výstav používají místo popisků či textů QR kódy. Věděl/a jste o této službě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne25253,96 %36,63 %  
ano21546,04 %31,25 %  

Graf

9. Je pro Vás tato služba atraktivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne29563,17 %42,88 %  
ano17236,83 %25 %  

Graf

10. Je pro Vás tato služba důvodem navštívit muzeum?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne44595,29 %64,68 %  
ano224,71 %3,2 %  

Graf

11. Máte osobní pozitivní či negativní, zkušenost s využitím QR kódů? Nemusí se týkat využití QR kódů v muzeích. Prosím uveďte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano, automatické stáhnutí aplikace přes QR kód

Ano, jen okrajově, z plakátů, či letáků v tisku, nebo v MHD

Ano, mám ale spíše negativní zkušenosti. Jde hlavně o to, že po napípnutí člověk očekává nějakou informaci navíc (např. nějakou vtipnou zajímavost), jenže zatím jsem se setkala POUZE s odkazem na internetovou stránku, což mi atraktivní nepřijde vůbec. To ji tam můžou rovnou napsat. Internet v mobilu využívám pouze přes wifi, takže toto mě nezaujalo. Očekávala jsem od poskytovatelů qr kódů mnohem poutavější texty...

Ano, soutěž se Škodou Auto v Olympijském parku v Praze na Letné. Snímali se QR kódy na autech. Reklamy v metru - místo textu reklamy je uveden QR kód, kde si po sejmutí kódu můžete text přečíst.

aplikace - budík, který pro ukončení buzení musí načíst QR kód. Informační a reklamní letáky ve městě.

aplikace mi v telefonu nefunguje, protože nemám hardwarové tlačítko na fotoaparát

Bohužel nemám zkušenost s QR kody v muzeích, avšak je to zajímavé a pokud to tam při další návštěvě naleznu, určitě je využiji. QR kody používám, vždycky je to nějaká zajímavost o dané věci, místu nebo produktu.

bohužel nemám žádnou zkušenost

bohužel nemám, dlouho jsem v muzeu nebyla.

celkově nemám ráda využívání internetu a elektroniky v případech, kdy to není nutné, raději si přečtu tištěné písmo

Dlouhá doba načtení

Doposud žádnou zkušenost nemám.

Ešte nemám skúsenosť ale určite ju skoro nadobudnem a som tomu otvorená.

Ikdyž vlastní chytrý telefon jsem zvyklá, že muzeum funguje na jiném principu. Považuji ho za rušivý element výstavy.

Já osobně bych QR kódy začala více využívat na veřejných místech.

je potřeba internetové připojení pro zobrazení kódu

je to rychlé získání potřebných informací - pozitivní

Je to velmi zdlouhavé.

Jeden mám na služebním tričku, ale nevím co znamená. Uvažoval jsem o zavedení jejich použití v zaměstnání (služba návštěvníkům státního hradu).

Jediná moje negativní osobní zkušenost byla, když někdo nahradil veškerý text QR kódem. Jelikož žádné zařízení, které by kód přečetlo, nevlastním, nebylo mi to zcela příjemné.

jednou jsem jej zkoušela použít,ale bohužel senezdařilo :-)

jednou jsem to zkoušel - bohužel, nefungovalo to. Starý chytrý telefon, nebo starý hloupý uživatel..

Jelikož jsem tuto službu nikdy nevyužil, nemám s ní žádné, jak pozitivní, tak negativní zkušenosti.

Jelikož nevlastním chytrý telefon, QR kódy zatím nijak nevyužívám, nicméně to vidím jako nástroj, který dokáže předat velké množství informací pouze jeho nascanováním.

ještě jsem nikdy nevyzkoušel QRkody

Když nemám čtečku, k ničemu mi QR kód není..

Klub Českých turistů uvažoval o užívání QR kódů, na zajímavých místech chtěli uvést vždy nějaké krátké popisky, např. takové, které bývají na zadní straně mapy. Zjistili však, že QR kód obsahuje moc málo znaků, takže od toho asi zatím upustili.

knihy

Kódy by měly být větší, někdy je ani telefon nepřečte, protože třeba nezaostří. Nicméně v muzeiích o nich nevím, nemyslím si že je dobrý tah dávat vše do QR kodu,.

Líbí se mi možnost i jako laika si vytvořit vlastní QR kód... Sama jsem tuto metodu použila a QR kód do kterého jsem "zapsala" vtip jsem nechala natisknout na tričko. Má to své kouzlo

Mám jedině pozitivní zkušenost s QR kódy

Mám jen jednu zkušenost v Divoké Šárce,článek po načtení QR kódu byl velice dlouhý, proto mě to už nelákalo

mám neutrální zkušenost

Mám pozitivní zkušenost, využívala jsem QR kódy například při zjišťování písniček či značek výrobků

Mám většinou problém s aplikací pro čtení QR kódů, když není kód dokonalý mám smůlu. Dále mi pak vadí, že kód většinou odkazuje na internetovou stránku, což je pro mě jako člověka bez stálého mobilního připojení k ničemu..

musim byt online, což je nevyhoda, funguju jen přes wifi

musíte mít stálé připojení na internet

na některých smartphonech je fungování QR kódů nespolehlivé či zdlouhavé

Na potravinách, neutrální (spíš pro pobavení). Na různých informačních letáčcích.

Navštívila jsem jednu výstavu, jejíž součástí byly i tablety sloužící k načtení informací z QR kódů. Tato forma provedení návštěvníka expozicí byla interaktivní a velice zábavná.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne.

Nebaví mě, je to zdlouhavé

nefunkčnost

negativne, vzdy ide len o link a nemam mobilny internet

Negativní

Negativní - nefungovaly mi

někdy se to hodí

Některá muzea neposkytují wifi připojení, což může být problém pro lidi, kteří nepoužívají datové připojení od mobilního operátora. Tím pádem může být funkčnost QR kódů omezena.

Některé jsou tak malé, že nejdou načíst

nelíbí se mi, není to pro všechny

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

Nemám

Nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

Nemám

Nemám

Nemám negativní zkušenost.

nemám osobní zkušenost

Nemám osobní zkušenost.

Nemám přístroj k jejich přečtení.

Nemám ráda QR kody, jsou to zbytečnosti, diky kterym se z mnohych tahaji penize (zpoplatněne aplikace atd) a navic nechapu, proč by to mělo byt takto "heslovano" pokud to tam chci dat, dam to tam, pokud ne, tak to tam necpu

Nemám s nimi zkušenost vlastně žádnou. Ani jsem nevěděla, že tuto věc využívají.

nemám s nimi žádnou negativní ani pozitivní zkušenost. QR kódy nepoužívám.

nemám více méně žádnou zkušenost s využitím QR kodu

nemam zadnou zkusenot, krome toho, ze je vidim na plakatech

nemam zkusenost

nemám zkušenost

Nemám zkušenost

Nemám zkušenost

nemám zkušenost

nemám zkušenost

nemám zkušenost s použitím

Nemám zkušenost s těmito kódy.

nemám zkušenost žádnou

nemám zkušenost, využívám jiné služby

Nemám zkušenost.

Nemám zkušenosti, nikdy jsem je nevyhledávala.

nemám žádné zkušenosti s QR kódy

nemám žádné zkušenosti, ale jako nápad se mi to moc nelíbí

Nemám žádné zkušenosti.

Nemám žádnou větší zkušenost s QR kódy, neboť nevlastním chytrý telefon.

Nemám žádnou zkušenost

Nemám žádnou zkušenost

nemám žádnou zkušenost

Nemám žádnou zkušenost

nemám žádnou zkušenost

nemám žádnou zkušenost

nemám žádnou zkušenost

Nemám žádnou zkušenost s QR kódy

Nemám žádnou zkušenost s QR kódy.

Nemám žádnou zkušenost s využitím QR kódů, ale i přesto tuto službu hodnotím kladně.

Nemám žádnou zkušenost, ale radši si výklad poslechnu, než abych ho viděla v telefonu

Nemám žádnou zkušenost.

Nemám, nikdy jsem nevyužíval...

Nemám.

Nemam.

Nemám.

nepouzivam

nepoužívám

neutrální zkušenost

Nevlastním chytrý telefon, tedy nemám zkušenost s využitím QR kódu.

nevlastním chytrý telefon, tudží QR kódy nepoužívám, ale vím o co se jedná, možná v budoucnu, určitě rychlejší metoda najet na QR kód než zadávání webové stránky

Nevyuzivam QR kody

Nevyužívám je vůbec :-)

nevyužívám QR kódy

Nevyužívám QR kódy

Nevyužívám QR kódy

nevyužívám QR kódy, ač mám chytrý telefon, tak toto neumí

Nie vždy idú dobre načítať, treba veľkú pozornosť a nesmú sa chvieť prsty

Nie.

nikdy jsem QR kód nevyužila, můj mobil to číst neumí

no, kedze nemam na to geret, co by to vedel citat, pozitivom pre mna je, ze na internete su prekladace QR-kodu - tj. aspon si viem precitat, aky QR kod sa vyskytne kde-tu na internete...

Obecně se to dlouho "načítá". Někdy trvá "vyfotit" QR kód.

odkazují na jinou stránku

Osobní zkušenost mám, ale nevyužívám QR kódy. Přijde mi to zdlouhavé.

Osobní zkušenost s využitím QR kódů nemám. :)

Platba v elektronickém bankovnictví

Pokud nemate internetove pripojeni, ktere navic v muzeu obvykle nenajdete, tak jsou vam QR kody k nicemu :)

potřeba internet :/

potřebuji k tomu připojení na wifi a to není všude

pouze pozitivní

Pozitiv

pozitivní

pozitivní

pozitivní

pozitivní

pozitivní - doma si můžu projít všechny informace negativní - někdy muzea dávají pod QR kód stejné informace, které můžu najít na webu, není tam žádná přidaná hodnota

pozitivní - McDonalds

Pozitivní - např. při čtení informačních tabulí na výletě, člověk se může mezitím vydat na cestu a nemusí tam stát a číst to celé.

Pozitivní zkušenost, vždy když na daném místě byl, řekl mi o té dané věci více informací.

Pozitivní, diky QR kódům se dostanu na nějaké webove stranky rychleji a okamžitě se mohu dozvědět o te dané věci nějaké informace bez složitého hledání

Pozitivní: Je to způsob jak nacpat hodně textu na malou plochu.

Pozitivním způsobem řešilo MZM Brno použití kódů k výstavě, tam půjčovalo tablety návštěvníkům, kteří neměli své chytré telefony nebo tablety. Sympatické řešení, pokud QR kódy nabízí něco víc než zmenšeninu v muzeích obvyklých info panelů s texty

Proc? Text je dostatecnym nositelem informace...

proste je nepouzivam

přestože mám smartphone, nemám internet v mobilu, takže služba je pro mě většinou nepoužitelná

Při mé brigádě v muzeu jsem se setkala s tím, že tato služba nefungovala, nikdo ze zaměstnanců nebyl proškolen a nevěděl, jak jí zprovoznit nebo co je špatně. A když fungovala nedalo se poznat, ke kterému exponátu se výklad vztahuje.

Přijde mi, že lidé, kteří nevlastní zařízení ke čtení QR kódů jsou do velké míry diskvalifikováni při zjišťování informací.

Příjdou mi zbytečné a ne zcela 100%ně funkční.

QR kod mám na čeestném průkazu mazáka střední školy, ale jelikož nemám chytrý telefon tak si ho bez kamarádů nepřečtu. :D Alee příde mi to docela fajn věc...nemám s nimi problém, když mám při sobě někoho, kdo je dokáže přečíst :D

QR kód na plakátu knihy

QR kód sice může sloužit jako funkční zkratka k vyhledávání informací, než je pamatovat si např. web adresy, ale zatím jsem snad neviděl jediný, který by byl umístěný inteligentně a opravdu se k něčemu hodil. Obzvláště vtipné jsou QR kódy v metru, které je známo svým silným signálem... :)

QR kód využívám jako svou pracovní vizitku.

QR kódu si všimnu většinou teprve, když už na výstavě fyzicky jsem, takže s sebou většinou nemám tablet nebo ho mám schovaný v muzejní šatně. Chytrý telefon nevlastním.

QR kódy jsem nikdy nevyužila.

QR kódy jsou zbytečné nevidím důvod k jejich využívání. Byl to "boom" v předešlých letech, ale dle mého názoru se od nich brzy upustí.

QR kódy mi nejpřijdou nijak atraktivní, navíc to není čistě veřejná demokratická služba. Patent vlastní jedna japonská společnost a může si nárokovat různá pravidla, stanovovat omezení a používat technologie, k kterých obyčejný konzument nic nemusí vědět.

QR kódy nepoužívám nikde

QR kody nepoužívám. Nemám propojený mobil s internetem.

QR odkazuju na internetove stranky a v muzeu nieje wifi:)

rychlý přístup k informacím v cestovním ruchu

S použitím QR kódů mám zatím jenom pozitivní zkušenost. Přijde mi to jako originální nápad. Dlouho jsem je však využívat nemohla, protože mi můj mobilní přístroj neumožňoval stáhnout si potřebnou aplikaci k jejich čtení. Což mi přijde trochu jako škoda pro ty, kteří nevlastní, nebo nechtějí smartphony.

S QR kódy mám neutrální zkušenosti, přijdou mi zajímavé, ale v praxi nevyužitelné. Informace, které obsahuje QR kód, jsou z 90% nezajímavé.

Smartphone síce mám ale nemám na ňom predpatený internet a ani aplikáciu na QR kódy, čiže službu nevyužívam

SMS jízdenka MHD Brno

Spíše negativní, né každý vlastní "něco chytrého"- ní každý chce a myslím, že v případě muzeí je lákavější, je-li vše v tradičnější.

spíše negativní, občas nefungují

spíše negativní....dlouho to trva a někdy se to nenačte vubec....

spíše pozitivní

Spíše pozitivním jako doplněk informací či možnost hry v terénu.

šetří to čas

U nás v práci se QR kódy využívají ve velkém pro zpětnou dohledatelnost dílů (montáž malých bazmeků, které nejdou popsat dlouhým inventárním číslem) - celkem pozitivní zlepšení.

už mi ty kódy začínaj lézt krkem

V muzeích mi to přijde nesmyslné a nehodící se k historické atmosféře.

většinou mi v pohodě fungují, chyba se vyskytne maximálně na straně aplikace či chytrého mobilu

Většinou pozitivní, často mám ale problém s načtením.

Vzhledem k tomu ze nejpouzivanejsi aplikace na QR kody je velmi castym tercem pro exploity na smartphonech tak je nepouzivam.

Zadnou

zadnou

Zatím ne, v případě muzea bych určitě zkusil.

Zatím nemám osobní zkušenost z muzeí

Zatím nemám zkušenost

Zatím nemám žádnou zkušenost s užíváním QR kódů.

zatím žádnou

zdá se mi to jako otrava, zbytečně to odvádí pozornost

zkušenost s využitím QR kódu nemám

Zkušenosti nemám, poněvadž lenost mi zabraňuje naučiti se této službě, která ač je jistě zajímavá, nezaujala mne natolik, abych ji vyzkoušela.

žádná

žádná zkušenost

žádnou

žádnou zkušenost nemám

12. Máte jiný nápad jak využít QR kódy pro zpříjemnění návštěvy muzea?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

--

...

Aby se tlf. spojil se serverem muzea a vykládal o té dané věci

Akce, soutěže

ani ne

ani ne

Ani nevím, jak by mohl v první řadě QR kód zpříjemnit takový husitský cep nebo třeba pazourek z třetihor, natož vycpaného medvěda. (asi si pod pojmem muzeum představuju něco jiného). Prostě když mám nějaký exponát, tak je pod ním napsáno na štítku, co to je a to prostě stačí.

Ano, např. hra - přečti kód - dostaneš hádanku - pokud splníš 5 hádanek - dostaneš pohlednici :) něco v tomto smyslu

asi ne

bohužel ne

bohužel ne

bohužel nemám

Bohužel nemám.

bohužel, nejsem zastánce QR kódů

dát je pryč a žít spokojeně tak jako léta doteď

Dát tam nějakou zajímavost, která má potenciál nalákat na výstavu další návštěvníky a kterou může uživatel nasdílet dalším -> tedy pokusit se přimět ostatní aspoň uvažovat nad návštěvou výstavy nebo jejím obsahem:)

interaktivní hry

jako hra o nějakou maličkost například různě po muzeu nějaké úkoly a tak

Jako součást soutěže pro návštěvníky. pod kódem se může skrývat otázka, rébus...

jejich nevyužitim :-)

k cemu?

K popisku u expozice přidat QR kód odkazující na doplňující informace (něco jako "pro vášnivé nadšence"), nicméně bych raději preferoval přítomnost fundovaného zaměstnance muzea.

Karikatury děl :)

kratsie, mozno odrazkove popisky, fun facts

Mohly by být někde na vhodném místě i doplňkové informace o provozu, dispozicím a službám muzea.

mohly by se tam objevit vybrané informace z textů na výstavě, kterými bych si mohla doma připomenout zvolené téma. Dále bych tam mohla najít něco navíc - například něco, co na výstavě nebylo, tapetu z výstavy,...

Momentálně mě nic nenapadá.

momentálně mne nic nenapadá

Možná by z kolonie QR kódů šla vytvořit zajímavá mozaika.

Možná jako nějakou hledací hru po muzeu.

Možná nějaké informace navíc

Načíst si jimi třeba odkazy na zajímavé weby, které se věnují problematice v muzeu prezentované.

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne, mám ráda běžné popisky a užívání si prohlídky vlastníma očima,..

ne, nechci je využívat vůbec

Ne, nemám, zvláště třeba pro starší lidi je to naprosto k ničemu - neumí takovou techniku využívat a podle mě často chodí prarodiče s vnoučaty právě do muzea, a co děti? Co ty z toho budou mít?

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

ne. nemyslím si, že využití QR kódů je nejlepší cesta. mnoho návštěvníků ani neví, co QR kód je.

Ne. Sorry. Raději bych zůstal u starých dobrých textových popisů.

nedávat je tam?

nemám

Nemam

Nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemam

nemám

Nemám

nemám

Nemám

nemám zkušenost, nemohu soudit

nemám, nevyznám se v nich

Nemám.

Nepoužívat je

nespočet

nevím

Nic mě momentálně nenapadá.

nic mě nenapadá

Nic mne nenapadá.

Nie.

Nikdy jsem tuto službu v muzeu neviděla, proto nemohu posoudit, jak jinak by se služba dala využít.

Nikoli.

nope

platba za vstupné

Pořídit tablety na půjčení pro každého návštěvníka.

Použít QR kódy pro nějakou aplikaci augmented reality

Přenos 3D-digitalizace obrazu a videí - to co obrázek umí zobrazit ve 2D, může přes QR kód ožít a přejít do třetího rozměru. Možnost listovat digitální faksimilií. Promítnutí dvou obrazů v jeden - např. srovnání ulice dnes a před 150 lety - opět oživení a zalidnění expozic byť digitálně. Ale třeba i muzejní reklama - upozornění na novinky, nové výstavy, ceny vstupenek, přednášky, vernisáže a nové expozice na panelu venku, aniž by návštěvník do "vážené" instituce většinou za honosnými a těžkými dveřmi vstupoval.

Přijde mi docela zajímavé, když je to nějaká hra nebo hádanka.

QR kód odkáže na web muzea s dodatečnými informacemi např. o exponátu, či výstavě.

Reklama

skryte zlavy:)

sorry, ne

Soutěže pomocí QR kódů?

Soutěže, orientace v muzeu

soutěže. aplikace stažená do telefonu snímá odpovědi (qr kódy) na otázky.

třeba jako návodů a indícií pro děti při muzejních akcích...to by děti mohlo bavit a bylo by to něco úplně nového

Třeba na kvízy - otázku mít viditelnou, odpověď zobrazit v QR kódu.

Třeba po nějakou hru.

Turistika

tuto službu vůbec nepoužívám, proto nemohu jakkoliv obohatit nápady

U nějaké expozice např. že by odkazovaly na nějaké zajímavosti

U pokladny muzea zřídit QR kód se základními informacemi o daném muzeu, což nejspíše již existuje.

unfortunately no

Uvádět nejen popisky, ale i odkazy na doplňující materiály, obrázky, videa, ... Hra, ve které by vás QR kód poslal k dalšímu podle určitých indicií.

V dnešní době děti se zajímají o interaktivní způsoby zábavy .. vytvořit v muzeu interaktivní expozici, kde by měli nějaké využití tyto kódy by vůbec nemuselo být špatné

vědomostní soutěže

více informací, odkaz na video

Viem si predstavit, ze na hrade/zamku, kde je nejaka historicka expozicia by sa pomocou QR kodu dala vytvorit nejaka interaktivna poznavacia hra

Vstupenky, informace o výstavách, průvodce atd..

využití qr kódu pro rozšiřující informace - pokud mě něco zajímá,mohu si o tom stáhnout více i odborných informací

You can create a game with QR codes inside the exhibition. Something like: finding a secret QR code, which has an answer to a certain question (on topic of the exhibition). Then answering the question correctly they can get some small prize (when they leave the exhibition - or from the hall keeper in every hall). V češtině bych to popsat nedokázala :)

Zajímavá hra v rámci muzea s odměnou v podobě suvenýrů, zejména pro rodiny s dětmi.

Zajímavosti ohledně děl/vystavovaných předmětů. Něco, co není třeba věděcky doloženo, ale jsou to jen teorie.

Zatím to dobře neznám takže nevím.

Zrušit je? A vymylet něco aktraktivnějšíh a normálního, než rozsypané čtverečky ;)

13. Kde nejčastěji hledáte nové informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Knihyotázka č. 21, Internetotázka č. 14, Televizní pořadyotázka č. 21, Od známýchotázka č. 21, Nehledám informaceotázka č. 21, Jiný zdrojotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet56290,65 %81,69 %  
Knihy325,16 %4,65 %  
Od známých162,58 %2,33 %  
Nehledám informace40,65 %0,58 %  
Televizní pořady30,48 %0,44 %  
Jiný zdroj30,48 %0,44 %  

Graf

14. Hledáte informace i na internetových stránkách muzeí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano31856,58 %46,22 %  
Ne24443,42 %35,47 %  

Graf

15. Proč hledáte informace na internetových stránkách muzeí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Najdu zde vždy věrohodné informace20463,95 %29,65 %  
Najdu zde vždy potřebné informace14445,14 %20,93 %  
Snadno se na stránkách orientuji4815,05 %6,98 %  
protože kolikrát jinde nejsou10,31 %0,15 %  
Keďže sa jedná skor o zahraničné múzea tak je to asi najpohodlnejší spôsob10,31 %0,15 %  
Najdu tam, to co hledám. 10,31 %0,15 %  
najdu zde základní informace, které potřebuji pro své potřeby10,31 %0,15 %  
Abych zjistila informace týkající se muzea10,31 %0,15 %  
někdy to potřebuji do školy10,31 %0,15 %  
ze zájmu10,31 %0,15 %  
Pŕedpokládám, že tam najdu potřebné informace10,31 %0,15 %  
Očekávám informace a snadnou orientaci. Bohužel jsem častokrát zklamán. 10,31 %0,15 %  
Je to nejjednodušší, nemusím nikam chodit, ani volat...10,31 %0,15 %  
poněvadž jsem naivní10,31 %0,15 %  
Občas zde najdu potřebné informace10,31 %0,15 %  
potřebuji znát otvírací dobu10,31 %0,15 %  
A kde jinde?10,31 %0,15 %  
dobrý zdroj prvotních informací a prostředků k nalezení odpovědí.10,31 %0,15 %  
je to nejychlejší způsob hledání informací10,31 %0,15 %  
Je to nejjednodušší a nejpraktičtější způsob najít, co potřebuji.10,31 %0,15 %  

Graf

16. Proč nehledáte informace na internetových stránkách muzeí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hledám na stránkách, které mi představí vyhledávač a stránky muzeí mezi nimi nejsou17069,96 %24,71 %  
Nevím o této možnosti7330,04 %10,61 %  
Stránky muzea jsem dříve navštívil/a, ale potřebné informace jsem zde nenašel / nenašla229,05 %3,2 %  
Stránky muzea jsou pro mne nepřehledné208,23 %2,91 %  
rychlejší je najít informace jinde10,41 %0,15 %  
školní zdroje10,41 %0,15 %  
nechodím do muzeí10,41 %0,15 %  
informace na těchto stránkách mě nezajímají10,41 %0,15 %  
nezajímá mě to10,41 %0,15 %  
ještě jsem asi nepotřebovala nic vědět, co by mi nabízely stránky muzeí10,41 %0,15 %  
nechodím do muzea, proto nehledám na jejich webech :-) 10,41 %0,15 %  
Protože si cíleně nevybírám muzea, která bych chtěl navštívit. Muzea navštěvuji spíš nárazově - pokud jsem někde na dovolené a zjistím, že se v blízkosti nachází nějaké muzeum, většinou ho navštívím, ať už je jeho zaměření jakékoliv.10,41 %0,15 %  
Nerozlišuji, či je informace ze stránky muzea, či nikoliv.10,41 %0,15 %  
na stránce muzea hledám max. informace o otevírací době a výstavě, která mě zajímá. Víc informací tam určitě nehledám.10,41 %0,15 %  
Muzea dost často nepokrývají informace, po kterých prahnu.10,41 %0,15 %  
Nepotrebovala jsem dosud nic takového hledat, jinak bych určitě stránek muzeí využila.10,41 %0,15 %  
do muzeí moc nechodím, takže nemám potřebu si o nich hledat informace10,41 %0,15 %  
stránky českých muzeí, které jsem zatím navštívil, jsou vesměs otřesné, nepřehledné a težko tam něco hledat10,41 %0,15 %  
protože nechodim do muzea10,41 %0,15 %  
nehledám informace, které by mi muzea mohla poskytnout10,41 %0,15 %  
jakou informace myslíte? Když hledám info o muzeu, tak samozřejmně používám jeho web.10,41 %0,15 %  

Graf

17. Muzea se v současné době zabývají tzv. digitalizací. To znamená, že svoje sbírkové předměty převádí do digitální podoby (fotografie, 3D skeny, apod.). Věděl/a jste o této nabídce muzeí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28951,42 %42,01 %  
ne27348,58 %39,68 %  

Graf

18. Je pro Vás tato nabídka zajímavá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano44579,18 %64,68 %  
ne11720,82 %17,01 %  

Graf

19. Pokud by Vás některý předmět z expozice na stránkách muzea zaujal, byl by to pro Vás impuls k návštěvě daného muzea?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano48385,94 %70,2 %  
ne7914,06 %11,48 %  

Graf

20. Máte jiný nápad jak využít digitalizaci pro zpříjemnění návštěvy muzea nebo jeho internetových stránek?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

3D internetove modely

3D průchod muzeem

3D tisk suvenýrů na domácích 3D tiskárnách (rep-rap a podobné)

Ani ne, ale kladl bych důraz především na přehlednost nejen digitalizovaných sbírek, ale webových stránek muzeí obecně, protože to je jejich velká bolístka (např. MMB).

Ani ne.

ani velmi ne, neumím si to představit v jiné podobě

asi ne..:)

Bohužel nemám.

Digitalizace a 3D prohlídky jsme před Vánoci zpracovávali do sítě místních muzeí na Hranicku (http://www.regionhranicko.cz/muzea/) a je to určitě dobré lákadlo, zároveň však návštěvníci přijdou o kouzlo prvního okamžiku, jak to v muzeu vlastně vypadá...

digitalizace není zpříjemnění, muzeum má být o starých, historických věcech, ne digitální!

Digitalizací zpřístupnit vybrané dokumenty tak, aby je bylo možné zapojit např. i do vzdělávacích programů pro školy a pro další zájemce (např. vytvořit internetové vzdělávací programy, pracovní listy, zábavné hry aj., které by pracovaly s digitalizovaným předmětem, interptretovaly ho, poskytovaly by k němu další souvislosti a tím tak umožnily např. učitelům využít těchto informací ve svém vyučovacím předmětu k lepšímu pochopení látky, názornosti, interaktivitě, k poskytnutí netradičních pohledů).

digitální dotykové tabule s vyhledáváním a popisem díla či expozice.

hry

interaktivní návštěva muzea prostřednictvím internetu

Já digitalizaci nevyhledávám,raději si tam zajdu rovnou

Jako lákadlo udělat virtuální prohlídku.

medializovat, medializovat, medializovat. Je mi 29 let, jsem vysokoskolsky vzdelana, o vedu a nove informace se aktivne zajimam, ale v muzeu jsem naposledy byla na gymnaziu. Mozna tam pak budu brat svoje deti podivat se na mamuta, ale asi by mi vyhovovalo, kdyby me muzeum umelo na neco nalakat uz ted. Kina a divadla to umi, proc by to nemohla umet i muzea?

Možnost "osahat" si exponát/muzeálii - na své obrazovce si přečíst listinu, dopis..., sestavit si raketu (digitální), podívat se pod kapotu Praesidenta a zaposlouchat se do jeho dvoutaktu, třeba =)

Možnost holografického zobrazení předmětů.

Možnost průvodce v telefonu

možnost větší interaktivity při prohlídce, jednak si člověk může digitalizovaný předmět přiblížit jak potřebuje a také by bylo možné digitalizované předměty používat v rámci rozšířené reality=>návštěvník by tak mohl získat lepší představu o to, k čemu a jak se předmět používal..

myslím, že tato služba je zajímavá spíše pro vědce než běžné návštěvníky. Pokud se věnují nějakému tématu, mohou zjistit, co kde mají. Pro běžného návštěvníka tato služba moc zajímavá nebude.

nákup vstupného přes internet

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

NE

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne, nemám

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

nějakým způsobem je zapojit do vzdělávání škol. Udělat z nich hry pro děti - rozložit na puzzle, ptát se na zajímavé předměty k čemu sloužily a použít je do animací

Nemam

Nemám

Nemám

nemám

Nemám

nemám

Nemám

Nemám rád virtuální prohlídky, jsem radši když dané dílo uvidím poprvé až na živo

Nemám.

Nemám.

Nemám.

nenapadá mě nic

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím jak to doposud funguje, tudiz nemuzu poradit co navic

nic mě nenapadá.

nic mne nenapadá

nie

Nie.

Nikoli.

nikoliv

Obávám se, že nápadů aktuálně nemám na rozdávání.

online prohlídky na webu

Pokud nelze na hlavni strance muzei najit informace o tom, ze maji neco zdigitalozovane, pokud tam rychle nenajdu jak se do muzea dostat ( mhd, zastavka ) a samozrejme oteviraci dobu a vstupne, tak prestavam mit zajem.

použití reklamy, propagace, více zatraktivnit muzea mladším lidem (dětem),

Prezentace o vystavených předmětech na obrazovkách vedle exponátů.

prodávání duplikátů

Průchod muzeem - něco jako google street view.

reklama

Setkala jsem již s tím, že nebyla digitalizována celá sbírka. Nevím, jestli záměrně nebo neúmyslně, ale vadilo mi to.

Spíš mě napadá, že digitalizace exponátů by se třeba mohla nějakým způsobem propojit se školskou výukou (ZŠ a SŠ). Tím by žáci o muzeích mohli mít lepší povědomí a třeba by je to motivovalo k tomu, aby se sami začali o muzea zajímat, případně je sami navštěvovali. Na zmíněných úrovních škol se sice muzea navštěvují, ale spíš si myslím, že žáci tyto návštěvy berou jako splněnou povinnost a den bez učení, než že by se v nich nějak výrazně probudil zájem o muzea.

těžko říct, do muzeí chodím spíš náhodou

umístit muzeum na mapy.cz hlavně do turistických, také do maps.google.com, do map volně stažitelných (Nokia,android) vhodně udělaná banerová reklama na vhodných severech chci si koupit a vytisknout lístek online, nebo ještě lépe netisknout jen poslat sms s kódem na telefon virtuální prohlídka online někde

V digitalizované části by mohly být i informace o předmětech z depozita, nebo informace o těch, které nebývají moc často vystavovány. V rámci digitalizace by se tedy daly zpřístupnit i věci, které vidět v expozicích nebývají, nebo jim třeba vystavování nějakým způsobem škodí.

větší propagace této inovativní nové digitalizace :)

vicero veci prevedenych do 3D pristupnych z netu

virtuální prohlídky

Virtualni prohlidky, aktualni prohlidky vytizenosti muzea

vůbec to nedělat, lepší je to vidět na živo. Na internetu se na nějakou digitalizaci můžu podívat taky a to dokonce zadarmo.

vyfotit se u zajímavého exponátu

Využití digitalizace pro badatelské účely. Lidé (i cizinci) nemusí muzea přímo navštívit, jen kvůli jednomu předmětu a informacím o něm (navíc, kdyby třeba byl v depozitáři).

weby muzea nejsou dobře marketingově "prodané", takže spíše využít to, co už muzea mají a lépe to prezentovat

Zachování předmětů pro další generace, pokud se jedná o předměty, které podléhají rychlé zkáze, tedy v některých případech se jedná o trvalejší medium, i když ne to nejtrvalejší :-)) Možnost s těmi předměty pracovat v dalších programech atd.

21. Máte vytvořen profil na některé sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano60397,26 %87,65 %  
Ne172,74 %2,47 %  

Graf

22. Na které sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook58897,51 %85,47 %  
Google +22637,48 %32,85 %  
Twitter10517,41 %15,26 %  
instagram81,33 %1,16 %  
vkontakte20,33 %0,29 %  
Tumblr20,33 %0,29 %  
Tumblr, LinkedIn10,17 %0,15 %  
Quora10,17 %0,15 %  
lide.cz10,17 %0,15 %  
Stardoll10,17 %0,15 %  
littlemonsters.com10,17 %0,15 %  
xy10,17 %0,15 %  
Gifyo,Tumblr10,17 %0,15 %  
hofyland10,17 %0,15 %  
Last.fm 10,17 %0,15 %  
asi ještě 4 další10,17 %0,15 %  
linkedin, a spousta dalsich10,17 %0,15 %  
hofy fenix nyx diaspora10,17 %0,15 %  
skype10,17 %0,15 %  
fnx.cz (a jestli to není sociální síť tak nemám)10,17 %0,15 %  
linkedin, atd.10,17 %0,15 %  
Fenix, Hofyland10,17 %0,15 %  
fnx10,17 %0,15 %  
MySpace, Soundcloud, Mixcloud, Tumblr, So.cl, Pinterest, Instagram10,17 %0,15 %  
Fanfiction.net, forum.sff.cz, seznam.cz10,17 %0,15 %  
vk.com10,17 %0,15 %  
linked-in10,17 %0,15 %  
Instagram, Pinterest, Tumbrl, Goodreads10,17 %0,15 %  

Graf

23. Jak často navštěvujete sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně nebo téměř denně53087,89 %77,03 %  
Několikrát do týdne599,78 %8,58 %  
Jednou za týden81,33 %1,16 %  
Jednou až dvakrát za měsíc40,66 %0,58 %  
Jednou až šestkrát za rok20,33 %0,29 %  

Graf

24. Jste fanouškem některého muzea na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 25, Neotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne44173,13 %64,1 %  
Ano16226,87 %23,55 %  

Graf

25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám zájem o novou nabídku muzea10766,05 %15,55 %  
Mám zájem o informace z oboru, na který se muzeum zaměřuje8250,62 %11,92 %  
Mám zájem o informace o instituci8049,38 %11,63 %  
Bez cíleného zájmu169,88 %2,33 %  
pro obecný přehled, kdyby me neco zaujalo10,62 %0,15 %  
pracuje zde známá a pokud je nějaká zajímavá výstava nebo expozice rádi to víme10,62 %0,15 %  
Jsem lokálpatriot.10,62 %0,15 %  
v muzeu pracuji10,62 %0,15 %  

Graf

26. Kolika muzeí jste fanouškem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dvou až pěti10464,2 %15,12 %  
Jednoho4125,31 %5,96 %  
Pěti až patnácti148,64 %2,03 %  
Více než patnácti31,85 %0,44 %  

Graf

27. Uveďte prosím příklad jednoho či více muzeí, jehož profil sledujete na sociální síti

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Balneologické múzeum Slovenské národné múzeum Moravské zemské muzeum

British Museum, Uffizi, Louvre, National Gallery (Londýn), Tate Britain (Londýn)

DOX Praha

Dům umění města Brna, Moravská galerie,

Egon Schiele Art Centrum

FAIT Gallery, Richard Adam Gallery, Muzeum romské kultury, MZM, TMB, Moravská galerie,...

Fait Gallery.

galerie mini

Galerie pedagogické fakulty v Brně, nevzpomenu si přesně na název.

gugenheim bilbao, national galery london

https://www.facebook.com/pages/Mendelovo-muzeum-MU/95810863027?ref=br_rs

Husitské muzeum Muzeum čokolády - na to jsem zapoměla při předchozí otázce :(

Husitské muzeum v Táboře

JIhomoravské muzeum, Romské muzeum Brno, technické muzeum brno

Kampa, AVU, Meetfactory,...

Kunsthistorisches Museum Wien

Kunsthistorisches Museum Wien, DOX, Moravská galerie v Brně

La Triennale di Milano

Louvre, Moravské zemské muzeum, Kunsthistorické muzeum Vídeň

Louvre, Museé d´Armés, Technické muzeum v Brně, Moravská galerie v Brně

Masarykovo muzeum v Hodoníně

MDC - Muzejski dokumentarski centar (Muzejní dokumentační centrum v Záhřebu, poskytuje informace o dění muzeí v Záhřebu).

Mendelovo muzeum

Mendelovo Muzeum

Mendelovo muzeum MU, Národní muzeum, MZM, Technické muzeum v Brně

Mendelovo muzeum, Horácké Muzeum

Mendelovo muzeum, Moravská galerie

Mendelovo muzeum, muzeum brněnska,

Mendelovo muzeum, Památník písemnictví na Moravě

Metropolitní muzeum NY, Muzeum Umění a Arcidiecézní muzeum Olomouc, ....

Moravksá galerie, Muzeum Města Brna, Severočeská galerie, Severočeské muzeum, Národní muzeum

moravská galerie

Moravska galerie

Moravská galerie v Brně Bata shoe museum Ostblok Muzeum umění Olomouc Baťův institut

Moravská galerie v Brně

Moravská galerie, Dům umění

Moravská galerie, Dům umění města Brna

Moravská galerie, Galerie města Ostravy, Fiducia, DOX, Národní galerie

Moravská galerie, Mendlovo muzeum

Moravská galerie, Moravské zemské muzeum

Moravská galerie, Muzeum umění Olomouc

Moravske zemske m.

Moravské zemské muzeum Muzeum romské kultury

Moravské zemské muzeum Slovenské národné muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské Zemské Muzeum

Moravské zemské muzeum

Moravské zemské muzeum v Brně, Muzeum města Brna, Národní muzeum Praha, British museum London, National gallery London, Albertina...

Moravské zemské muzeum, Brno

Moravské zemské muzeum, Mendelovo muzeum

Moravské zemské muzeum, Národní muzeum, Hrdličkovo muzeum

Moravské zemské muzeum, Technické muzeum v Brně, Muzeum města Brna

moravske zemske, technicke, Brna- spilberk, romske kultury...

MUMOK

MUMOK, MOMA, Albertina, KHM, MET....

Muzeum čokolády a marcipánu Tábor Valašské muzeum v přírodě, Rožnov po Radhoštěm Muzeum města Brna

Muzeum Jihlava, Muzeum Vysočiny - Havlíčkův Brod

Muzeum města Bojkovice

muzeum města Brna

Muzeum města Brna

Muzeum města Brna

Muzeum města Brna, Moravská galerie

Muzeum města Brna, Moravské zemské muzeum, Muzeum na husové..

Muzeum města Brna, MZM, Národní muzeum, Národní technické muzeum, ...

Muzeum města Brna, Technické muzeum v Brně

Muzeum města Brna, Technické muzeum v Brně, Mendelovo muzeum MU...

Muzeum motorových kol v Horní Radouni

Muzeum rekordů a kuriozit Pelhřimov, Muzeum Karla Zemana v Praze

muzeum romské kultury

Muzeum silnic ve Vikýřovicích u Šumperka, Vlastivědné muzeum Šumperk, Letecké muzeum Olomouc, Vlastivědné muzeum Olomouc

Muzeum silnic Vikýřovice, Vlastivědné muzeum Šumperk, Vlastivědné muzeum Olomouc, Letecké muzeum Olomouc

Múzeum školstva a pedagogiky, Múzeum slovenskej dediny, Malokarpatské múzeum, SNM -Prírodovedné múzeum, SNG - Slovenská národná galéria.

Muzeum umění Olomouc

Muzeum umění v Olomouci

Muzeum Východních Čech

MZM

MZM + Anthropos, Muz. Brnenska Slapanice, Muz. Komenskeho Prerov etc.

MZM, Mendelianum

MZM, MRK

MZM, Muzeum rom. kultury...

MZM, SZM

MZM, TMB

Náprstkovo muzeum - přátelé Náprstkova muzea

Národní Galerie, Oblastní Galerie Liberec,

Národní muzeum

Národní muzeum

Národní muzeum

Národní muzeum

Národní muzeum a Národní technické muzeum

Národní muzeum Praha, Moravské zemské muzeum, Muzeum Hlučínska, Museum Europäischer Kulturen Berlin

Národní muzeum, Kolín, Jičín

národní muzeum, náprstkovo muzeum, vlastivědné muzeum olomouc, slovácké muzeum v uherském hradišti

Národní muzeum, Technické muzeum v Brně, National Gallery (Londýn), Haus der Musik (Vídeň)

Národní technické muzeum

Národní technické muzeum, Technické muzeum v Brně, Národní muzeum, Národní muzeum, Moravské zemské muzeum

nevím názvy

Regionální muzeum v Chrudimi

Regionální muzeum v Kolíně, Národní muzeum v Praze

Slezské zemské muzeum

Slezské zemské muzeum, Moravské zemské muzeum

Slovácké muzeum Uherské Hradiště Národní Muzeum

Slovácké muzeum, Vlastivědné muzeum v Olomouci

Soukroma historicka muzea

technické

Technické

Technické muzem Brno, Moravské zemské muzeum

Technické muzeum Brno

Technické muzeum v Brně

Technické muzeum v Brně

the british museum, victoria and albert museum

TMB

TMB, MMB, Mendelovo muzeum, MZM

Valašské muzeum v přírodě Národní technické muzeum Technické muzeum v Brně Moravské zemské muzeum Muzeum Auschwitz

Vlastivědné muzeum Olomouc, Muzeum moderního umění Olomouc, Muzeum romské kultury v Brně

28. Pokud Vás nabídka muzea propagovaná na sociální síti zaujme, je to pro Vás impuls muzeum navštívit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15495,06 %22,38 %  
Ne84,94 %1,16 %  

Graf

29. Proč nejste fanouškem žádného muzea na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím o této možnosti14532,88 %21,08 %  
Na sociálních sítích nepovažuji informace za relevantní13129,71 %19,04 %  
Nemám zájem o muzea12428,12 %18,02 %  
nenapadlo mě to40,91 %0,58 %  
nevím20,45 %0,29 %  
nepotřebuji to10,23 %0,15 %  
nenapadlo mi vyhladat stranky múzea na fb10,23 %0,15 %  
Nevyhledávám na sociálních sítích studijní nebo relevantní informace, slouží mi pouze ke sdružování s přáteli10,23 %0,15 %  
Nemám takový zájem o muzea, abych je na FB 10,23 %0,15 %  
facebook vyuzivam pouze jako chat10,23 %0,15 %  
pokud informace potřebuji, dohledám si je sama. Aktuality z různých fan klubů zahlcují stránku - volím přehlednost. Facebook využívám jako místo komunikace co se týče studia.10,23 %0,15 %  
Nevyhledávala jsem stránky muzeí na FB10,23 %0,15 %  
žádné muzeum mě ještě tak neupoutalo10,23 %0,15 %  
doteď mě to nenapadlo10,23 %0,15 %  
nikdy jsem tut službu cíleně nevyhledávala10,23 %0,15 %  
informace na fb jsou pro mě zbytečné, vždycky si je vyhledám přímo na stránkách instituce10,23 %0,15 %  
keď chcem do muzea isť tak si zistim info na ich strankach, nepotrebujem mať stranku muzea ako fanušik na socialnej sieti10,23 %0,15 %  
muzea moc nenavštevuji, když potřebuji konkrétní informaci o muzeu, jdu přímo na stránky10,23 %0,15 %  
ještě jsem na fb nenarazila na stránky muzea, které by mě zaujalo10,23 %0,15 %  
Nevyužívám sociální sítě pro bytí fanouškěm čehokoliv.10,23 %0,15 %  
nevim, nemam duvod10,23 %0,15 %  
žádné mě nezaujalo dostatečně10,23 %0,15 %  
Nevidím důvod pro to být fanouškem muzea.10,23 %0,15 %  
Zas tak tomu nefandím10,23 %0,15 %  
na sociální síti muzea nezkoumám10,23 %0,15 %  
Zatím jsem na nějaké muzeum, které jsem navštívila a líbilo se mi na sociálních sítích10,23 %0,15 %  
Do muzea chodím zřídka kdy, proto si stránky muzeí na sociálních sítích nepřidávám mezi oblíbené (v oblíbených mám místa, kde se pohybuji často - škola, knihovna, kavárna). Když chci jít do muzea, podívám se přímo na www stránky dané instituce.10,23 %0,15 %  
Nemám potřebu zveřejňovat své zájmy v této oblasti.10,23 %0,15 %  
nemám potřebu být fanouškem, informace ze sociální sítě si přečtu i bez toho10,23 %0,15 %  
Vzhledem ke svým kontaktům na FB a práci, které se věnuji /během studia/, může být označení "to se mi líbí" nežádoucí10,23 %0,15 %  
pokud mám zájem se podívat na nabídku muzea, hledám přímo jejich vlastní webové stránky10,23 %0,15 %  
když potřebuji, tak se o nabídce informuji sám...10,23 %0,15 %  
Na sociálních sítích jsem kvůli tomu, že se tam přesunuli všichni spolužáci, nemíním si registrovat tisíce přátel a hlásat světu oblíbené stránky a instituce10,23 %0,15 %  
žádné muzeum mě nezaujalo na tolik abych to udělala.10,23 %0,15 %  
nemám potřebu aby ostatní viděli čeho jsem fanouškem10,23 %0,15 %  
nikdy mě tato možnost nenapadla10,23 %0,15 %  
Jsem jen občasným návštěvníkem muzeí10,23 %0,15 %  
Tímto stylem jsem info o muzeích zatím nevyhledával, v budoucnu pravděpodobně využiji této možnosti.10,23 %0,15 %  
nemám žádné oblíbené muzeum, kde by mě zajímaly novinky10,23 %0,15 %  
nějak není čas ztrácet tímto čas :)10,23 %0,15 %  
nejsem muzejni typ, tedy natolik, abych musela byt fanouskem na socialni siti a sledovala tam novinky.10,23 %0,15 %  
nenapadlo ma lajkovat muzea10,23 %0,15 %  
Nelikuju všecko co vidím.10,23 %0,15 %  
...10,23 %0,15 %  
Nepotřebuji být fanouškem všeho.10,23 %0,15 %  
Zatím jsem žádnou stránku muzea na soc. síti nenavštívila.10,23 %0,15 %  
žádné mě zatím natolik nezaujalo10,23 %0,15 %  
Muzea jsou na okraji mého zájmu.10,23 %0,15 %  
moc stránek olajkovaných nemám a určitě mě nenapadlo lajkovat stránku muzea10,23 %0,15 %  
Snažím se minimalizovat vlastní Facebookovou aktivitu10,23 %0,15 %  
nebývám tam natolik často, abych "fandila" to se raději sama podívám na stránku...10,23 %0,15 %  
Pochybuji o tom, že stánky muzeí budou aktivní.10,23 %0,15 %  
nikdy mě to nenapadlo označit10,23 %0,15 %  
nehledala jsem zatím10,23 %0,15 %  
Nenapadlo mě to.10,23 %0,15 %  
moc mainstream10,23 %0,15 %  
neznám žádné se stránkami na facebooku10,23 %0,15 %  
ani mě to nenapadlo10,23 %0,15 %  
Nepotřebuji aby mě informace z muzeí samy vyhledávaly10,23 %0,15 %  
nejsem fanouškem standartních sociálních sítí pro tupé masy10,23 %0,15 %  
Užitečné info nasdíleno mými kontakty na síti10,23 %0,15 %  
nemam potřebu10,23 %0,15 %  
Nesetkal jsem se s touto moznosti doposud.10,23 %0,15 %  
sociální síť využívám čistě profesně10,23 %0,15 %  
Nikdy mě nenapadlo sledovat muzea na sociálních sítích10,23 %0,15 %  
nepovažuji to za důležité10,23 %0,15 %  
Nemam zajem o spam.10,23 %0,15 %  
žádné muzeum mě natolik nezaujalo10,23 %0,15 %  
Muzeum by se mělo spíše prezentovat na webovkách; naše muzeum nemá stránku na FB10,23 %0,15 %  
Nikdy jsem o tom nepřemýšlela10,23 %0,15 %  
sociální sítě k těmto účelům nepoužívám, používám je pouze ke komunikaci a to jen z důvodu, že tak omunikují všichni a já bych tím pádem byla z komunikace vyloučena10,23 %0,15 %  
nemám čas si dané věci navolovat trávím tam minimum času10,23 %0,15 %  
některá muzea nemají profily10,23 %0,15 %  
Můžu si potřebné informace nalézt na dané stránce muzea v případě potřeby.10,23 %0,15 %  
jsem fanoušek spíš výstavních domů(dox, veletrž. palác)10,23 %0,15 %  
Nějak jsem nenarazil na takovou stránku, který by mne zaujala tak, abych se přihlásil k odběru. Kdyby se taková naskytla, připojil bych se.10,23 %0,15 %  

Graf

30. Nyní, když o této možnosti víte, stanete se fanouškem některého z muzeí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne32373,24 %46,95 %  
ano11826,76 %17,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kolik je Vám let?

  • odpověď 15 - 19:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Vlastníte chytrý telefon nebo tablet?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Používáte QR kódy?

7. Používáte QR kódy?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Máte osobní pozitivní či negativní, zkušenost s využitím QR kódů? Nemusí se týkat využití QR kódů v muzeích. Prosím uveďte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Je pro Vás tato služba atraktivní?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám na otázku 11. Máte osobní pozitivní či negativní, zkušenost s využitím QR kódů? Nemusí se týkat využití QR kódů v muzeích. Prosím uveďte:

9. Je pro Vás tato služba atraktivní?

  • odpověď ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Je pro Vás tato služba důvodem navštívit muzeum?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám na otázku 12. Máte jiný nápad jak využít QR kódy pro zpříjemnění návštěvy muzea?

10. Je pro Vás tato služba důvodem navštívit muzeum?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Máte osobní pozitivní či negativní, zkušenost s využitím QR kódů? Nemusí se týkat využití QR kódů v muzeích. Prosím uveďte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám na otázku 12. Máte jiný nápad jak využít QR kódy pro zpříjemnění návštěvy muzea?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Je pro Vás tato služba atraktivní?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Máte jiný nápad jak využít QR kódy pro zpříjemnění návštěvy muzea?

14. Hledáte informace i na internetových stránkách muzeí?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Najdu zde vždy věrohodné informace na otázku 15. Proč hledáte informace na internetových stránkách muzeí?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadno se na stránkách orientuji na otázku 15. Proč hledáte informace na internetových stránkách muzeí?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Najdu zde vždy potřebné informace na otázku 15. Proč hledáte informace na internetových stránkách muzeí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
  • odpověď Ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hledám na stránkách, které mi představí vyhledávač a stránky muzeí mezi nimi nejsou na otázku 16. Proč nehledáte informace na internetových stránkách muzeí?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím o této možnosti na otázku 16. Proč nehledáte informace na internetových stránkách muzeí?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránky muzea jsem dříve navštívil/a, ale potřebné informace jsem zde nenašel / nenašla na otázku 16. Proč nehledáte informace na internetových stránkách muzeí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránky muzea jsou pro mne nepřehledné na otázku 16. Proč nehledáte informace na internetových stránkách muzeí?

18. Je pro Vás tato nabídka zajímavá?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jste fanouškem některého muzea na sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez cíleného zájmu na otázku 25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám zájem o informace o instituci na otázku 25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám zájem o informace z oboru, na který se muzeum zaměřuje na otázku 25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám zájem o novou nabídku muzea na otázku 25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dvou až pěti na otázku 26. Kolika muzeí jste fanouškem?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoho na otázku 26. Kolika muzeí jste fanouškem?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pěti až patnácti na otázku 26. Kolika muzeí jste fanouškem?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 28. Pokud Vás nabídka muzea propagovaná na sociální síti zaujme, je to pro Vás impuls muzeum navštívit?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích nepovažuji informace za relevantní na otázku 29. Proč nejste fanouškem žádného muzea na sociálních sítích?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám zájem o muzea na otázku 29. Proč nejste fanouškem žádného muzea na sociálních sítích?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím o této možnosti na otázku 29. Proč nejste fanouškem žádného muzea na sociálních sítích?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Nyní, když o této možnosti víte, stanete se fanouškem některého z muzeí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 30. Nyní, když o této možnosti víte, stanete se fanouškem některého z muzeí?

28. Pokud Vás nabídka muzea propagovaná na sociální síti zaujme, je to pro Vás impuls muzeum navštívit?

  • odpověď Ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pěti až patnácti na otázku 26. Kolika muzeí jste fanouškem?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám zájem o novou nabídku muzea na otázku 25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dvou až pěti na otázku 26. Kolika muzeí jste fanouškem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám zájem o informace z oboru, na který se muzeum zaměřuje na otázku 25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám zájem o informace o instituci na otázku 25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 24. Jste fanouškem některého muzea na sociálních sítích?

30. Nyní, když o této možnosti víte, stanete se fanouškem některého z muzeí?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám zájem o muzea na otázku 29. Proč nejste fanouškem žádného muzea na sociálních sítích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Jaký je druh Vašeho povolání?

3. Jaké je Vaše pohlaví?

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Vlastníte chytrý telefon nebo tablet?

6. Jak jste zvyklý/á navštěvovat muzeum?

7. Používáte QR kódy?

8. Některá muzea v rámci výstav používají místo popisků či textů QR kódy. Věděl/a jste o této službě?

9. Je pro Vás tato služba atraktivní?

10. Je pro Vás tato služba důvodem navštívit muzeum?

11. Máte osobní pozitivní či negativní, zkušenost s využitím QR kódů? Nemusí se týkat využití QR kódů v muzeích. Prosím uveďte:

12. Máte jiný nápad jak využít QR kódy pro zpříjemnění návštěvy muzea?

13. Kde nejčastěji hledáte nové informace?

14. Hledáte informace i na internetových stránkách muzeí?

15. Proč hledáte informace na internetových stránkách muzeí?

16. Proč nehledáte informace na internetových stránkách muzeí?

17. Muzea se v současné době zabývají tzv. digitalizací. To znamená, že svoje sbírkové předměty převádí do digitální podoby (fotografie, 3D skeny, apod.). Věděl/a jste o této nabídce muzeí?

18. Je pro Vás tato nabídka zajímavá?

19. Pokud by Vás některý předmět z expozice na stránkách muzea zaujal, byl by to pro Vás impuls k návštěvě daného muzea?

20. Máte jiný nápad jak využít digitalizaci pro zpříjemnění návštěvy muzea nebo jeho internetových stránek?

21. Máte vytvořen profil na některé sociální síti?

22. Na které sociální síti?

23. Jak často navštěvujete sociální sítě?

24. Jste fanouškem některého muzea na sociálních sítích?

25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?

26. Kolika muzeí jste fanouškem?

28. Pokud Vás nabídka muzea propagovaná na sociální síti zaujme, je to pro Vás impuls muzeum navštívit?

29. Proč nejste fanouškem žádného muzea na sociálních sítích?

30. Nyní, když o této možnosti víte, stanete se fanouškem některého z muzeí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Jaký je druh Vašeho povolání?

3. Jaké je Vaše pohlaví?

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Vlastníte chytrý telefon nebo tablet?

6. Jak jste zvyklý/á navštěvovat muzeum?

7. Používáte QR kódy?

8. Některá muzea v rámci výstav používají místo popisků či textů QR kódy. Věděl/a jste o této službě?

9. Je pro Vás tato služba atraktivní?

10. Je pro Vás tato služba důvodem navštívit muzeum?

11. Máte osobní pozitivní či negativní, zkušenost s využitím QR kódů? Nemusí se týkat využití QR kódů v muzeích. Prosím uveďte:

12. Máte jiný nápad jak využít QR kódy pro zpříjemnění návštěvy muzea?

13. Kde nejčastěji hledáte nové informace?

14. Hledáte informace i na internetových stránkách muzeí?

15. Proč hledáte informace na internetových stránkách muzeí?

16. Proč nehledáte informace na internetových stránkách muzeí?

17. Muzea se v současné době zabývají tzv. digitalizací. To znamená, že svoje sbírkové předměty převádí do digitální podoby (fotografie, 3D skeny, apod.). Věděl/a jste o této nabídce muzeí?

18. Je pro Vás tato nabídka zajímavá?

19. Pokud by Vás některý předmět z expozice na stránkách muzea zaujal, byl by to pro Vás impuls k návštěvě daného muzea?

20. Máte jiný nápad jak využít digitalizaci pro zpříjemnění návštěvy muzea nebo jeho internetových stránek?

21. Máte vytvořen profil na některé sociální síti?

22. Na které sociální síti?

23. Jak často navštěvujete sociální sítě?

24. Jste fanouškem některého muzea na sociálních sítích?

25. Proč jste fanouškem některého z muzeí na sociálních sítích?

26. Kolika muzeí jste fanouškem?

28. Pokud Vás nabídka muzea propagovaná na sociální síti zaujme, je to pro Vás impuls muzeum navštívit?

29. Proč nejste fanouškem žádného muzea na sociálních sítích?

30. Nyní, když o této možnosti víte, stanete se fanouškem některého z muzeí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vyzinová, B.Muzea a využití internetu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://muzea-a-vyuziti-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.