Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mužský a ženský hlas v reklamě
Mužský a ženský hlas v reklamě
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Göttlichová |
---|---|
Šetření: | 10. 05. 2010 - 17. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 85 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Pro účely školního zadání, které sleduje tvorbu rozlasové reklamy s využitím mužského a ženského.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Odpovědi respondentů
1. Posloucháte rozhlasovou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 72 | 84,71 % | 84,71 % |
ne | 13 | 15,29 % | 15,29 % |
2. Všímáte si hlasu mluvčího?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 67 | 78,82 % | 78,82 % |
nevím | 11 | 12,94 % | 12,94 % |
ne | 7 | 8,24 % | 8,24 % |
3. Dokáže na Vás hlas mluvčího zapůsobit tak, že Vás reklama okamžitě upoutá či odradí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 69 | 81,18 % | 81,18 % |
ne | 9 | 10,59 % | 10,59 % |
je mi to jedno | 7 | 8,24 % | 8,24 % |
4. Ovlivní (může ovlivnit) barva hlasu mluvčího Vaše nákupní chování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 36 | 42,35 % | 42,35 % |
ano | 31 | 36,47 % | 36,47 % |
je mi to jedno | 18 | 21,18 % | 21,18 % |
5. Působí na Vás více ženský hlas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 48 | 56,47 % | 56,47 % |
je mi to jedno | 29 | 34,12 % | 34,12 % |
ano | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
6. Působí na Vás více mužský hlas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je mi to jedno | 33 | 38,82 % | 38,82 % |
ano | 28 | 32,94 % | 32,94 % |
ne | 24 | 28,24 % | 28,24 % |
7. Ovlivní (může ovlivnit) pohlaví mluvčího Vaše nákupní chování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 54 | 63,53 % | 63,53 % |
je mi to jedno | 16 | 18,82 % | 18,82 % |
ano | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
8. Myslíte si, že k typicky ženským produktům by měl patřit výhradně ženský hlas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 39 | 45,88 % | 45,88 % |
ano | 30 | 35,29 % | 35,29 % |
je mi to jedno | 16 | 18,82 % | 18,82 % |
9. Myslíte si, že k typicky mužským produktům by měl patřit výhradně mužský hlas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 44 | 51,76 % | 51,76 % |
ano | 26 | 30,59 % | 30,59 % |
je mi to jedno | 15 | 17,65 % | 17,65 % |
10. Při propagaci neutrálních produktů (např. kávovar, nábytek) by Vás upoutal (přesvědčil) hlas:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je mi to jedno | 58 | 68,24 % | 68,24 % |
mužský | 22 | 25,88 % | 25,88 % |
ženský | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
11. Jaký hlas by Vás přesvědčil při propagaci automobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mužský | 48 | 56,47 % | 56,47 % |
je mi to jedno | 34 | 40 % | 40 % |
ženský | 3 | 3,53 % | 3,53 % |
12. Jaký hlas by Vás přesvědčil při propagaci počítače?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mužský | 45 | 52,94 % | 52,94 % |
je mi to jedno | 37 | 43,53 % | 43,53 % |
ženský | 3 | 3,53 % | 3,53 % |
13. Vyberte tři typické vlastnosti, které byste spojil/a s mužským hlasem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
silný | 44 | 51,76 % | 51,76 % |
profesionální | 41 | 48,24 % | 48,24 % |
autoritativní | 37 | 43,53 % | 43,53 % |
přesvědčivý | 30 | 35,29 % | 35,29 % |
atraktivní | 23 | 27,06 % | 27,06 % |
spolehlivý | 20 | 23,53 % | 23,53 % |
univerzální | 20 | 23,53 % | 23,53 % |
přátelský | 12 | 14,12 % | 14,12 % |
všestranný | 11 | 12,94 % | 12,94 % |
drzý | 9 | 10,59 % | 10,59 % |
živý | 8 | 9,41 % | 9,41 % |
chladný | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
rodinný | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
teplý | 3 | 3,53 % | 3,53 % |
- | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
nevtíravý | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
pokud je zajímavý - hluboký nebo chraplák,zapůsobí | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
14. Vyberte tři typické vlastnosti, které byste spojil/a s ženským hlasem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přátelský | 42 | 49,41 % | 49,41 % |
rodinný | 35 | 41,18 % | 41,18 % |
atraktivní | 34 | 40 % | 40 % |
teplý | 28 | 32,94 % | 32,94 % |
radostný | 28 | 32,94 % | 32,94 % |
živý | 26 | 30,59 % | 30,59 % |
přesvědčivý | 20 | 23,53 % | 23,53 % |
spolehlivý | 18 | 21,18 % | 21,18 % |
všestranný | 14 | 16,47 % | 16,47 % |
profesionální | 11 | 12,94 % | 12,94 % |
univerzální | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
drzý | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
chladný | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
autoritativní | 4 | 4,71 % | 4,71 % |
- | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
nevtíravý | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
jak kdy.. někdy i nepříjemný | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
protivný | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
15. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 63 | 74,12 % | 74,12 % |
muž | 22 | 25,88 % | 25,88 % |
16. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 26 | 71 | 83,53 % | 83,53 % |
27 - 35 | 6 | 7,06 % | 7,06 % |
48 - 56 | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
57 a více | 2 | 2,35 % | 2,35 % |
36 - 47 | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
17. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 42 | 49,41 % | 49,41 % |
VŠ | 37 | 43,53 % | 43,53 % |
ZŠ | 5 | 5,88 % | 5,88 % |
SOU, OU | 1 | 1,18 % | 1,18 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (69,1 %)
- email.seznam.cz (6,1 %)
- google.cz (4,8 %)
- search.seznam.cz (4,2 %)
- vseborec.cz (3,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.