Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > my muesli
my muesli
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Kučerová |
---|---|
Šetření: | 20. 04. 2010 - 27. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 32 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:36 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento průzkum by měl nastínit názory na online prodej müsli. S tímto nápadem přišla na trh německá firma, která při svém zrodu získala za svou ideu i mnohá ocenění. Zákazník má možnost si nakombinovat müsli libovolně podle svých představ a může si vybrat až z 85 přísad. Po objednání a zaplacení je müsli v praktickém balení doručeno až domů.
Cílem průzkumu je poskytnout představu o zájmu či nezájmu českého zákazníka, zda má tento produkt potenciál obstát v müsli konkurenci a jaké jsou podle českého spotřebitele hlavní překážky prosazení nákupu müsli přes internet.
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete v obchodě müsli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
párkrát do roka | 12 | 37,5 % | 37,5 % |
1x měsíčně | 8 | 25 % | 25 % |
müsli vůbec nenakupuji | 6 | 18,75 % | 18,75 % |
2-3 měsíčně | 4 | 12,5 % | 12,5 % |
4 a víc měsíčně | 2 | 6,25 % | 6,25 % |
2. Stává se vám, že nejste spokojeni s nabídkou müsli v obchodě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 21 | 67,74 % | 65,63 % |
ano | 10 | 32,26 % | 31,25 % |
3. Líbí se vám nápad objednávky müsli přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 61,29 % | 59,38 % |
ne | 12 | 38,71 % | 37,5 % |
4. Využili byste tuto možnost, kdyby tato firma byla i v ČR?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 64,52 % | 62,5 % |
ano | 11 | 35,48 % | 34,38 % |
5. Myslíte si, že tato firma může být úspěšná, i přesto, že müsli bude dražší než v klasickém obchodě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 61,29 % | 59,38 % |
ano | 12 | 38,71 % | 37,5 % |
6. S jakým překážkami se firma může pravděpodobně setkat při expanzi na český trh?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
nevím | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
dražší produkt ve srovnání s ostatními | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
Lidé na takové služby nejsou zvyklí... | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
S neochotou ceskych zakazniku platit vyssi cenu | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
konkurenční ceny, neobvyklost objd. jídlo přes net | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
Nákup potravin v obchodě | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
nedůvěra spotřebitelů ve k, nezájem o dražší zboží | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
drahý výrobek. Nemožnost si výrobek prohlédnout. | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
nezájem zákazníků | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
ostatní odpovědi | 19 | 61,29 % | 59,38 % |
7. pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 22 | 70,97 % | 68,75 % |
muž | 9 | 29,03 % | 28,13 % |
8. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 26 | 83,87 % | 81,25 % |
31-40 | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
do 20 | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
41-50 | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (75,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.