Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > my muesli

my muesli

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kučerová
Šetření:20. 04. 2010 - 27. 04. 2010
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento průzkum by měl nastínit názory na online prodej müsli. S tímto nápadem přišla na trh německá firma, která při svém zrodu získala za svou ideu  i mnohá ocenění. Zákazník má možnost si nakombinovat müsli libovolně podle svých představ a může si vybrat až z 85 přísad. Po objednání a zaplacení je müsli v praktickém balení doručeno až domů.

Cílem průzkumu je poskytnout představu o zájmu či nezájmu českého zákazníka, zda má tento produkt potenciál obstát v müsli konkurenci a jaké jsou podle českého spotřebitele hlavní překážky prosazení nákupu müsli přes internet.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v obchodě müsli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát do roka1237,5 %37,5 %  
1x měsíčně825 %25 %  
müsli vůbec nenakupuji618,75 %18,75 %  
2-3 měsíčně412,5 %12,5 %  
4 a víc měsíčně26,25 %6,25 %  

Graf

2. Stává se vám, že nejste spokojeni s nabídkou müsli v obchodě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2167,74 %65,63 %  
ano1032,26 %31,25 %  

Graf

3. Líbí se vám nápad objednávky müsli přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1961,29 %59,38 %  
ne1238,71 %37,5 %  

Graf

4. Využili byste tuto možnost, kdyby tato firma byla i v ČR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2064,52 %62,5 %  
ano1135,48 %34,38 %  

Graf

5. Myslíte si, že tato firma může být úspěšná, i přesto, že müsli bude dražší než v klasickém obchodě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1961,29 %59,38 %  
ano1238,71 %37,5 %  

Graf

6. S jakým překážkami se firma může pravděpodobně setkat při expanzi na český trh?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena26,45 %6,25 %  
nevím26,45 %6,25 %  
dražší produkt ve srovnání s ostatními13,23 %3,13 %  
Lidé na takové služby nejsou zvyklí...13,23 %3,13 %  
S neochotou ceskych zakazniku platit vyssi cenu13,23 %3,13 %  
konkurenční ceny, neobvyklost objd. jídlo přes net13,23 %3,13 %  
Nákup potravin v obchodě13,23 %3,13 %  
nedůvěra spotřebitelů ve k, nezájem o dražší zboží13,23 %3,13 %  
drahý výrobek. Nemožnost si výrobek prohlédnout.13,23 %3,13 %  
nezájem zákazníků13,23 %3,13 %  
ostatní odpovědi lidé nejsou zvyklí nakupovat potraviny na internet
rozvoz
müsli není příliš rozšířená poživatina
netuším
.
konkurence
přesycenost trhu
místní konkurence, nízký počet konzumentů
m češi nejsme až takový blbci
nedůvěra
nezájem, cena - musí být přijatelná
obchodní řetězce
nezájem kvůli vyšší ceně, neúspěch nákupu na netu
silna konkurence
vysoká cena
konkurence v již stávajícíh müsli na českém trhu
levnější a dosažitelnější konkurence
neztájem zákazníků
Konkurence, cena, kvalita, distribuce
1961,29 %59,38 % 

Graf

7. pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2270,97 %68,75 %  
muž929,03 %28,13 %  

Graf

8. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-302683,87 %81,25 %  
31-4026,45 %6,25 %  
do 2026,45 %6,25 %  
41-5013,23 %3,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (75,4 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kučerová, L.my muesli (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://my-muesli.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.