Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > my muesli
my muesli
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Kučerová |
---|---|
Šetření: | 20. 04. 2010 - 27. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 32 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:36 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento průzkum by měl nastínit názory na online prodej müsli. S tímto nápadem přišla na trh německá firma, která při svém zrodu získala za svou ideu i mnohá ocenění. Zákazník má možnost si nakombinovat müsli libovolně podle svých představ a může si vybrat až z 85 přísad. Po objednání a zaplacení je müsli v praktickém balení doručeno až domů.
Cílem průzkumu je poskytnout představu o zájmu či nezájmu českého zákazníka, zda má tento produkt potenciál obstát v müsli konkurenci a jaké jsou podle českého spotřebitele hlavní překážky prosazení nákupu müsli přes internet.
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete v obchodě müsli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
párkrát do roka | 12 | 37,5 % | 37,5 % |
1x měsíčně | 8 | 25 % | 25 % |
müsli vůbec nenakupuji | 6 | 18,75 % | 18,75 % |
2-3 měsíčně | 4 | 12,5 % | 12,5 % |
4 a víc měsíčně | 2 | 6,25 % | 6,25 % |
2. Stává se vám, že nejste spokojeni s nabídkou müsli v obchodě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 21 | 67,74 % | 65,63 % |
ano | 10 | 32,26 % | 31,25 % |
3. Líbí se vám nápad objednávky müsli přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 61,29 % | 59,38 % |
ne | 12 | 38,71 % | 37,5 % |
4. Využili byste tuto možnost, kdyby tato firma byla i v ČR?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 64,52 % | 62,5 % |
ano | 11 | 35,48 % | 34,38 % |
5. Myslíte si, že tato firma může být úspěšná, i přesto, že müsli bude dražší než v klasickém obchodě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 61,29 % | 59,38 % |
ano | 12 | 38,71 % | 37,5 % |
6. S jakým překážkami se firma může pravděpodobně setkat při expanzi na český trh?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
nevím | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
dražší produkt ve srovnání s ostatními | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
Lidé na takové služby nejsou zvyklí... | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
S neochotou ceskych zakazniku platit vyssi cenu | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
konkurenční ceny, neobvyklost objd. jídlo přes net | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
Nákup potravin v obchodě | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
nedůvěra spotřebitelů ve k, nezájem o dražší zboží | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
drahý výrobek. Nemožnost si výrobek prohlédnout. | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
nezájem zákazníků | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
ostatní odpovědi | 19 | 61,29 % | 59,38 % |
7. pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 22 | 70,97 % | 68,75 % |
muž | 9 | 29,03 % | 28,13 % |
8. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 26 | 83,87 % | 81,25 % |
31-40 | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
do 20 | 2 | 6,45 % | 6,25 % |
41-50 | 1 | 3,23 % | 3,13 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.