Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nabídka a poptávka po mytí aut

Nabídka a poptávka po mytí aut

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vojtěch Bašta
Šetření:26. 02. 2013 - 26. 03. 2013
Počet respondentů:169
Počet otázek (max/průměr):12 / 6.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento průzkum si klade za úkol zmapovat nabídku a poptávku po mytí aut.

Respondenti v první otázce volí oblast nabídky, resp. poptávky, podle toho, která z kategorií se jich týká.

 

Do kategorie poptávky spadají majitelé aut, kteří jsou schopni vydat finanční prostředky na umytí svého auta

Do kategorie nabídky spadají brigádníci, kteří by byli ochotni za úplatu jít umýt auto poptávajícímu

Odpovědi respondentů

1. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž9857,99 %57,99 %  
Žena7142,01 %42,01 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2511970,41 %70,41 %  
25-353017,75 %17,75 %  
35-45137,69 %7,69 %  
45-6052,96 %2,96 %  
Méně než 1510,59 %0,59 %  
15-1810,59 %0,59 %  

Graf

3. Do které kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jsem majitelem auta, jsem ochoten vydat fin. prostředky na umytí svého vozuotázka č. 4, Jsem brigádník, jsem ochoten poskytnout své služby v oblasti mytí vozůotázka č. 9, Jsem majitelem auta, nejsem ochoten vynaložit fin. prostředky na umytí svého vozu → konec dotazníku, Jsem brigádník, nemám zájem o práci v této oblasti → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem majitelem auta, jsem ochoten vydat fin. prostředky na umytí svého vozu8449,7 %49,7 %  
Jsem brigádník, nemám zájem o práci v této oblasti3218,93 %18,93 %  
Jsem majitelem auta, nejsem ochoten vynaložit fin. prostředky na umytí svého vozu2715,98 %15,98 %  
Jsem brigádník, jsem ochoten poskytnout své služby v oblasti mytí vozů2615,38 %15,38 %  

Graf

4. Využii byste služby mytí auta na Vámi určeném místě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyzkoušel/a bych to3945,35 %23,08 %  
Spíše ne1922,09 %11,24 %  
Určitě, dal bych tomu přednost před myčkou1719,77 %10,06 %  
Ano, ale...89,3 %4,73 %  
Rozhodně ne33,49 %1,78 %  

Graf

5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za ruční mytí vozu na Vámi stanoveném místě (bez nutnosti Vaší přítomnosti)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200-150Kč2934,12 %17,16 %  
Více než 200Kč2428,24 %14,2 %  
150-100Kč2327,06 %13,61 %  
100-80Kč89,41 %4,73 %  
80-60Kč11,18 %0,59 %  

Graf

6. Jaký způsob platby za takovéto služby byste byli ochotni akceptovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platba zpětně na účet3642,86 %21,3 %  
Přednabytí kreditu2934,52 %17,16 %  
Platba kartou (předem)2732,14 %15,98 %  
Platba předem na účet1113,1 %6,51 %  

Graf

7. Jak často byste tyto služby v případě spokojenosti s výsledkem využívali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelně2630,95 %15,38 %  
Pravidelně – min. 1x za měsíc2327,38 %13,61 %  
Pravidelně – min- 1x za 14 dní1113,1 %6,51 %  
Nepravidelně – ojediněle1113,1 %6,51 %  
Pravidelně – min. 1x za 2 měsíce1113,1 %6,51 %  
Pravidelně – min. 1x za týden22,38 %1,18 %  

Graf

8. Využili byste v zimě alternativní služby (očištění auta od sněhu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5869,05 %34,32 %  
Ano2630,95 %15,38 %  

Graf

9. Využili byste možnosti brigády mytí aut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě, pravidelněotázka č. 10, Ano, nepravidelněotázka č. 10, Možná bych to jednou zkusil/aotázka č. 10, Ne, o takovou brigádu bych neměl/a zájem → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě, pravidelně1343,33 %7,69 %  
Možná bych to jednou zkusil/a826,67 %4,73 %  
Ano, nepravidelně826,67 %4,73 %  
Ne, o takovou brigádu bych neměl/a zájem13,33 %0,59 %  

Graf

10. Jak daleko od svého bydliště byste byli ochotni jezdit/jít (ve většině případů by bylo nutné vzít si vodu a přípravky s sebou)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl bych ochoten se v rámci své městské čtvrti/města dostavit kamkoliv (Radius 1km+)1248 %7,1 %  
Byl bych ochoten v případě potřeby využít i MHD (1, 2 zatávky) – (Radius 1km)624 %3,55 %  
V rámci své ulice a ulic sousedních (radius 250m)520 %2,96 %  
V rámci své ulice a 3 ulic sousedních (radius 400m)28 %1,18 %  

Graf

11. Kolik času TÝDNĚ byste mohli věnovat této brigádě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-10h936 %5,33 %  
20-15h624 %3,55 %  
10-5h520 %2,96 %  
30-20h28 %1,18 %  
40-30h28 %1,18 %  
Méně než 5h14 %0,59 %  

Graf

12. Jaký čistý výdělek byste požadovali za umytí jednoho auta (cca 30 min. práce)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
80-100Kč1040 %5,92 %  
60-80Kč624 %3,55 %  
100-120Kč520 %2,96 %  
40-60Kč28 %1,18 %  
120Kč+28 %1,18 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Do které kategorie se řadíte?

  • odpověď Jsem brigádník, jsem ochoten poskytnout své služby v oblasti mytí vozů:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byl bych ochoten se v rámci své městské čtvrti/města dostavit kamkoliv (Radius 1km+) na otázku 10. Jak daleko od svého bydliště byste byli ochotni jezdit/jít (ve většině případů by bylo nutné vzít si vodu a přípravky s sebou)?
  • odpověď Jsem majitelem auta, jsem ochoten vydat fin. prostředky na umytí svého vozu:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušel/a bych to na otázku 4. Využii byste služby mytí auta na Vámi určeném místě?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 150-100Kč na otázku 5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za ruční mytí vozu na Vámi stanoveném místě (bez nutnosti Vaší přítomnosti)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200-150Kč na otázku 5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za ruční mytí vozu na Vámi stanoveném místě (bez nutnosti Vaší přítomnosti)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba kartou (předem) na otázku 6. Jaký způsob platby za takovéto služby byste byli ochotni akceptovat?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba zpětně na účet na otázku 6. Jaký způsob platby za takovéto služby byste byli ochotni akceptovat?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přednabytí kreditu na otázku 6. Jaký způsob platby za takovéto služby byste byli ochotni akceptovat?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepravidelně na otázku 7. Jak často byste tyto služby v případě spokojenosti s výsledkem využívali?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně – min. 1x za měsíc na otázku 7. Jak často byste tyto služby v případě spokojenosti s výsledkem využívali?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Využili byste v zimě alternativní služby (očištění auta od sněhu)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Využili byste v zimě alternativní služby (očištění auta od sněhu)?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 200Kč na otázku 5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za ruční mytí vozu na Vámi stanoveném místě (bez nutnosti Vaší přítomnosti)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem

2. Věk

3. Do které kategorie se řadíte?

4. Využii byste služby mytí auta na Vámi určeném místě?

5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za ruční mytí vozu na Vámi stanoveném místě (bez nutnosti Vaší přítomnosti)?

6. Jaký způsob platby za takovéto služby byste byli ochotni akceptovat?

7. Jak často byste tyto služby v případě spokojenosti s výsledkem využívali?

8. Využili byste v zimě alternativní služby (očištění auta od sněhu)?

9. Využili byste možnosti brigády mytí aut?

10. Jak daleko od svého bydliště byste byli ochotni jezdit/jít (ve většině případů by bylo nutné vzít si vodu a přípravky s sebou)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem

2. Věk

3. Do které kategorie se řadíte?

4. Využii byste služby mytí auta na Vámi určeném místě?

5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za ruční mytí vozu na Vámi stanoveném místě (bez nutnosti Vaší přítomnosti)?

6. Jaký způsob platby za takovéto služby byste byli ochotni akceptovat?

7. Jak často byste tyto služby v případě spokojenosti s výsledkem využívali?

8. Využili byste v zimě alternativní služby (očištění auta od sněhu)?

9. Využili byste možnosti brigády mytí aut?

10. Jak daleko od svého bydliště byste byli ochotni jezdit/jít (ve většině případů by bylo nutné vzít si vodu a přípravky s sebou)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bašta, V.Nabídka a poptávka po mytí aut (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nabidka-a-poptavka-po-myti-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.