Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nabídka zážitkových aktivit v regionech

Nabídka zážitkových aktivit v regionech

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Matieska
Šetření:18. 02. 2013 - 25. 02. 2013
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění dotazníku který bude sloužit jako podklad do mé diplomové práce.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3882,61 %82,61 %  
Muž817,39 %17,39 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-302452,17 %52,17 %  
31-451430,43 %30,43 %  
méně než 20613,04 %13,04 %  
46-6024,35 %4,35 %  

Graf

3. Slyšeli jste někdy o zážitkových agenturách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4393,48 %93,48 %  
ne36,52 %6,52 %  

Graf

4. Zakoupili jste někdy zážitek pro sebe nebo např. za účelem obdarování někoho blízkého?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale uvažoval/a jsem o tom1736,96 %36,96 %  
Ano, zážitek jsem zakoupil/a a obdaroval/a jím někoho1430,43 %30,43 %  
Nezakoupil jsem1123,91 %23,91 %  
Ne, ale již jsem takový dárek obdržel/a48,7 %8,7 %  
Ano, zážitek jsem zakoupil/a a sám jej absolvoval/a48,7 %8,7 %  

Graf

5. Kolik byste byli ochotni za zážitek zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1501-30002963,04 %63,04 %  
méně než 15001226,09 %26,09 %  
3001-500048,7 %8,7 %  
7001 a více12,17 %2,17 %  

Graf

6. Jaký typ zážitku je vám nejbližší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gurmánské (degustace vín, luxusní večeře,...)2247,83 %47,83 %  
Relaxace (masáže, wellness, pivní lázně,...)2247,83 %47,83 %  
Adrenalin, dobrodružství (seskok padákem, paragliding, zorbing,...)1941,3 %41,3 %  
Vyhlídkové lety (letadlem, balonem,...)1736,96 %36,96 %  
Pobyty (na zámku, na farmě, lázeňské s procedurami,...)1328,26 %28,26 %  
Kurzy (potápění, speleologie, kurzy přežití,...)1021,74 %21,74 %  
Auto-moto (řízení sporťáku, tanku, lodi, buldozeru,...)919,57 %19,57 %  
jsou to předražené píčoviny12,17 %2,17 %  
já o to nestojím12,17 %2,17 %  

Graf

7. Ve kterém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský715,22 %15,22 %  
Praha715,22 %15,22 %  
ústecký510,87 %10,87 %  
Moravskoslezský510,87 %10,87 %  
zlinsky36,52 %6,52 %  
Středočeský36,52 %6,52 %  
MS12,17 %2,17 %  
Hl.m.Praha.12,17 %2,17 %  
Karlovarském12,17 %2,17 %  
Hl. město Praha12,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi severni morava
Jihočeský
V Praze.
jihomoravském
Plzeňský
Liberecký
moravskosleszký
Zlínský kraj
fghftr
jihomoravský kraj
Bratislavský
Vysočina
1226,09 %26,09 % 

Graf

8. Myslíte si že je ve Vašem regionu dostatečná nabídka zážitků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2043,48 %43,48 %  
nevím1839,13 %39,13 %  
ne817,39 %17,39 %  

Graf

9. Jakou důležitost pro Vás má vzdálenost místa konání zážitku od vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dal/a bych přednost zážitkům které jsou blíže mému bydlišti (sice menší výběr, ale úspora času i nákladů na dopravu)3269,57 %69,57 %  
Na místě konání nezáleží, klidně pojedu na druhou stranu republiky (větší výběr zážitků, ale dražší doprava, zabere více času)1123,91 %23,91 %  
Preferuji pokud je vzdálenost resp. konání akce takové, aby nebylo potřebné nocovat (pokud se nejedná o akci kde je ubytování zajištěné)12,17 %2,17 %  
já o to nestojím12,17 %2,17 %  
Kombinace obojího, záleží na konkrétním zážitku.12,17 %2,17 %  

Graf

10. Uvítali byste firmu zaměřenou výhradně na nabídku zážitků ve Vašem kraji a blízkém okolí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3065,22 %65,22 %  
ne1634,78 %34,78 %  

Graf

11. Podle čeho volíte/byste zvolili agenturu, od které si daný zážitek zakoupíte a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

agenturu bych zvolila zřejmě podle doporučení od přátel

cena

cena

cena

cena, tradice

cenově

dle kvality

Dle recenze od známých a rodiny např. A dle recenzí od lidí na internetu.

Dle referencí, nabídky, pozitivního dojmu (z webu, případné komunikace).

Dobrá nabídka, přiměřená cena zážitku, dobré recenze na agenturu, příjemná obsluha

dobrá pověst, přívětivá cena, užitná míra zážitku

doporučení

doporučení od známých

doporučení od známých a jejich kladné ohlasy

duvěryhodnost

důvěryhodnost, ceny, nabídka

edte

fei

Geografická poloha, dostupnost

já o to nestojím

jakmile u nas nejaka bude,koupim, protoze tu zadna neni.

jestli je na trhu známá

musí mít něco co bych v tu chvíli chtěla zkusit

nabídka internetu

Nejspíš ceny a originalitě zážitku.

nevim

od recenzí druhých, podle předchozích zkušeností, dle toho, jak se agentura prezentuje, spokojenost předchozích klientů

podle ceny, podle zkušeností

podle doporučení

podle doporučení přátel

podle doporučení známých

Podle hodnocení lidí, kteří už s danou agenturou mají zkušenosti.

podle kladných referencí

podle nabídky a reakcí uživatelů

podle nabízeného originálního zážitku, který nenabízí kde kdo - mám ráda nové neotřelé věci

Podle předchozích zkušeností, referencí a různorodé nabídky.

Podle zkušeností jiných zákazníků, ohlasů, které jsou mnohdy schopné zamezit takzvanému "vyhození peněz" :)

Poměr servis-cena, kamenná prodejna je výhoda

Recenze předchozích zákazníků, nabídka odpovídající mým požadavkům, cena.

reference

reference

reference, kvalita, cena

reference, nabídka zážitků, cena

reputácia

spolehlivost

Šíře nabídky, reference

12. Jakému typu zážitkové agentury dáváte/byste dali přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Menší zážitkové agentuře nabízející zážitky v mém kraji a okolí1736,96 %36,96 %  
Velké zážitkové agentuře nabízející zážitky po celé ČR1328,26 %28,26 %  
Žádné - kontakt na konkrétního dodavatele zážitku si vyhledám (např. na internetu) a veškeré organizační záležitosti si s ním vykomunikuju sám/sama1123,91 %23,91 %  
Menší zážitkové agentuře nabízející zážitky po celé ČR510,87 %10,87 %  

Graf

13. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15001-25000Kč1328,26 %28,26 %  
do 10000Kč1123,91 %23,91 %  
0Kč817,39 %17,39 %  
25001-35000Kč613,04 %13,04 %  
10001-15000Kč48,7 %8,7 %  
35000 a více48,7 %8,7 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou2350 %50 %  
vysokoškolské1634,78 %34,78 %  
základní613,04 %13,04 %  
střední s vyučením12,17 %2,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik Vám je let?

  • odpověď 21-30:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na místě konání nezáleží, klidně pojedu na druhou stranu republiky (větší výběr zážitků, ale dražší doprava, zabere více času) na otázku 9. Jakou důležitost pro Vás má vzdálenost místa konání zážitku od vašeho bydliště?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Slyšeli jste někdy o zážitkových agenturách?

4. Zakoupili jste někdy zážitek pro sebe nebo např. za účelem obdarování někoho blízkého?

5. Kolik byste byli ochotni za zážitek zaplatit?

6. Jaký typ zážitku je vám nejbližší?

8. Myslíte si že je ve Vašem regionu dostatečná nabídka zážitků?

9. Jakou důležitost pro Vás má vzdálenost místa konání zážitku od vašeho bydliště?

10. Uvítali byste firmu zaměřenou výhradně na nabídku zážitků ve Vašem kraji a blízkém okolí?

12. Jakému typu zážitkové agentury dáváte/byste dali přednost?

13. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Slyšeli jste někdy o zážitkových agenturách?

4. Zakoupili jste někdy zážitek pro sebe nebo např. za účelem obdarování někoho blízkého?

5. Kolik byste byli ochotni za zážitek zaplatit?

6. Jaký typ zážitku je vám nejbližší?

8. Myslíte si že je ve Vašem regionu dostatečná nabídka zážitků?

9. Jakou důležitost pro Vás má vzdálenost místa konání zážitku od vašeho bydliště?

10. Uvítali byste firmu zaměřenou výhradně na nabídku zážitků ve Vašem kraji a blízkém okolí?

12. Jakému typu zážitkové agentury dáváte/byste dali přednost?

13. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matieska, D.Nabídka zážitkových aktivit v regionech (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nabidka-zazitkovych-aktivit.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.