Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nabídka preventivního programu

Nabídka preventivního programu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Kuběnová
Šetření:29. 02. 2016 - 07. 03. 2016
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovolte, abych Vás požádala o pomoc s vyplněním dotazníku, který je určen čistě pro potřeby vypracování mé diplomové práce.  Odpovědi jsou zcela anonymní.

Tímto dotazníkem bych ráda získala informace, co si pojištěnci představují pod vyhovující nabídkou své zdravotní pojišťovny (proplácení vitamínů, plavání, apod.) a jaká je úroveň jejich spokojenosti.

Dotazník Vám zabere cca 5-7 minut.

 

Předem děkuji za Váš čas a spolupráci.

Přeji Vám krásný den.

 

Bc. Kristýna Kuběnová

 

Odpovědi respondentů

1. Ohodnoťte prosím, co Vás ovlivňuje nejvíce při výběru zdravotní pojišťovny.

(0 - nejméně, 5 nejvíce) - Můžete zvolit shodné bodování u více položek.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
dostupnost kontaktních míst3.1712.042
nabídka nadstandardů3.6711.863
šíře působení3.6361.546
reference okolí3.5211.55
reklama1.7641.509
komunikace se ZP3.81.417
názor lékaře2.8792.564

Graf

2. Jak často měníte zdravotní pojišťovnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ještě nikdy jsem nezměnil/a.8057,14 %57,14 %  
Pouze na základě zásadní změny - stěhování, nesmluvní lékař.3122,14 %22,14 %  
Když mi novou ZP někdo doporučí.128,57 %8,57 %  
Nezajímám se o změny přeregistrací k nové ZP.85,71 %5,71 %  
Jakmile ZP změní nabídku nadstandardů.75 %5 %  
Když je za přechod k nové ZP odměna.21,43 %1,43 %  

Graf

3. V případě, že Vaše současná zdravotní pojišťovna sníží výši proplácených nadstandardů (vitamíny...), poohlížíte se okamžitě po jiné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12085,71 %85,71 %  
ano2014,29 %14,29 %  

Graf

Napište zkratku Vaší zdravotní pojišťovny a poté návrh např. RBP - více poboček

4. Uveďte, co byste u své zdravotní pojišťovny chtěli vylepšit, kromě nabídky nadstandardů.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic1712,14 %12,14 %  
nevím85,71 %5,71 %  
VZP85,71 %5,71 %  
Nic mě nenapadá42,86 %2,86 %  
Nic, jsem spokojená 21,43 %1,43 %  
komunikace21,43 %1,43 %  
příspěvky na antikoncepci21,43 %1,43 %  
rbp21,43 %1,43 %  
rozšířit působnost mimo moravu10,71 %0,71 %  
Nevim, nemam zkušenosti.10,71 %0,71 %  
ostatní odpovědi Lepsi komunikaci se zp
Větší výběr příspěvků na sportovní aktivity
proplácení operací očí, nikotinových náplastí a lázní každý rok
Připomenutí deadlinu proplácení vitamínů, permanentek,... např. SMS, e-mailem
Asi nic
Informovanost o mých preventivních prohlídkách a přeočkování.
proplaceni prevence u vysetreni prsou
více akčních nabídek
prohloubit komunikaci - například zasílání pravidelných newsletterů
přehlednější webové stránky
nevím o žádných
Vyšší finanční přízpěvky pro rodiny s dětmi
větší spektrum dotovaných sportovně-rehabilitačních aktivit
VZP - Lepší obsluhu na pobočce, která není stádem neschopných slepic, viz pobočka v centru Ostravy. Pokud pobočku navštívíte s banálním problémem třikrát, pokaždé vás obslouží někdo jiný a při čtvrté návštěvě se dozvíte, že vás ani jedna z těch třech blbek nezavedla do systému, tak se máte chuť otočit a jít domů.
kromě nadstandardů mě nic nenapadá
Vice komunikace
--
možnost čerpání kombinace balíčků preventivní péče
více proklientský přístup, info o novinkách; v podstatě nemám ani tušení, co moje pojišťovna nabízí...
Proplácení vice sportovnich aktivit
Jednání s klienty
Rozsah zdravotního pojištění při vycestování do zahraničí.
-
asi dotování očkování
zajem o klienty
soutěže pro pojištěnce
lepší přehled o proplácených lécích, vyšetřeních apod.
žádné nadstandarty nemám, takže asi tak
Snažší komunikace, více dostupných informací, méně byrokracie
Se svou pojišťovnou jsem spokojená, neměnila bych nic kromě nadtandartů.
užitečnejší bonusy
Internetové stránky (přehlednější, dostupnost informací)
205 - nic bych neměnila
RBP - momentálně mě nic nenapadá
OZB - lepsi benefity. nyni jsou vetsinou vyhodne pouze pro prahu a okoli
MV - komunikace, např. e-mailová nabídka nadstandardů, přehlednější internetové stránky
výzva pojištovny k pravidelné preventivní prohlídce - např. mamograf
ČPZP-zatím vyhovuje
Přehled o vyšetřeních ve formě online karty, lepší upozorňování systému (ať systém hlídá za mě, kdy se objednat na jaké vyšetření)
RBP více příjemně komunikujících zaměstanců
VZP- asi nic
Lepší komunikaci a lepší přístup k informacím, tedy lépe informovat
VZP - nic.
Proplaceni leku
Způsob financování
větší sortiment možných pobytů
automatické zasílání přehledu proplacení péče za daný rok (přehledy dle lékařů)
komunikace se ZP, přístupnost předloh či přímo tiskopisy které Zp poýaduje sepsat při žádosti o nadstandardy
ČPZP - více bezbariérových poboček a jejich delší otevírací doba
odměna za věrnost
komunikaci přes internet, maily
Vzp - nepotrebuji nic vic
ČPZP (205), lepší příspěvky na zdravotní pomůcky (brýle, ortézy)
VZP - vše mi vyhovuje
Větší příspěvky za dodržování povinné péče (prohlídek, očkování), nadstandardní doplatky nechci
.
lepší komunikativnost,zasílání časopisu pojistovny.
proplácení očkování, vycestovala jsem do Asie a platila jsem si doporučené vakcíny a na pojišťovně mi řekli že se jedná o tropické nemoci takže bez moznosti proplácení
Jsem spokojena
Podpora sportovních aktivit
vyšší příspěvky např na vitamíny, proplácení mamografu při nížším věku, více úkonů při preventivní prohlídce
zlevnění poplatků
Komunikace s námi,více nějakých letáků at více co si můžeme dovolit u lékaře
Informovanost o čerpaných prostředcích
OZP - nic
jsem spokojen
ZPMV nevím
starost o své klienty a ne o nemovitosti pojišťovny
ZPMV-možnost úhrady např.lázní, rehabilitaci pro ty, kteří to nutné potřebují např. po nemoci, urazu ke zkvalitnění sveho života. Je smutné, ze někteří si tuto péčí nemohou dovolit, jelikož na to nemaji financni prostredky.
snížení nákladů-režie - samotné pojišťovny
celotýdenní provozní doba kont. místa
lepší informace o nehrazených úkonech
Vzp rozšířit nabídku o privátních pojištění
Vozp - krom rozlozeni bonus programu nemam vyhrady
ZPMV - vice poboček
Aby pojišťovny kontrolovaly více lékaře, kteří si u nich nechávají proplácet činnost
Rbp-proplaceni sportovnich aktivit
Příspěvek na antikoncepci.
- příspěvek na brýle
nic, ZP je posledni vec, kterou mam potrebu resit
proplácení více léků
Personál na pobočkách
VZP mene korupce
Více proplácených produktů pro zdravé mladé lidi (většina jich je pro děti, nastávající matky, věkovou skupinu 40+ atd.)
RBP - bezbariérové pobočky
Proplácení pořádné prevence a ne nabídky, které většina lidí jako nevhodné nevyužije, tedy hlavně vitamíny a doplňky stravy, masáže, balneoterapie apod. namísto nějakého cvičení s balónem (platí hlavně pro VZP ale i ostatní).
preventivní diagnostika zhoubných onemocnění
Informovat o těch vitamínech. Nevěděl jsem, že na něco takového mám nárok.
ZPMVČR - jednodušší elektronická komunikace
ČPZP - informace o nabízených nadstandardech a změnách plnění, např. formou e-mailového newsletteru
aby chodily smsky s důležitými oznámeními nebo mobilní aplikace
upozornění na důležité informace - konec proplácení, preventivky
211 - s pojišťovnou jsem spokojen
provozní dobu kontaktního místa ZP
větší příspěvky na věci, co lidé potřebují, např brýle, zubní péče..
ČPZP - nic
9366,43 %66,43 % 

Graf

5. Využíváte nabídky nadstandardů své zdravotní pojišťovny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9366,43 %66,43 %  
ne5438,57 %38,57 %  

Graf

6. Vyberte 3 položky, které byste nejvíce uvítali v nabídce ZP (pro dospělé pojištěnce).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rehabilitační cvičení, masáže7452,86 %52,86 %  
Permanentka na plavání6848,57 %48,57 %  
Vyšetření nehrazené z veřejného zdravotního pojištění (stomatologie, vyšetření zraku, znamének apod.)5841,43 %41,43 %  
Nákup v lékárně4834,29 %34,29 %  
Nákup v optice.3122,14 %22,14 %  
Očkování3021,43 %21,43 %  
Solná jeskyně, sauna2014,29 %14,29 %  
Vyšetření zraku (HRT,OCT)1913,57 %13,57 %  
Ortopedická obuv1812,86 %12,86 %  
Možný převod částky na dítě128,57 %8,57 %  
Cyklistická přilba85,71 %5,71 %  
Převod limitu na dítě85,71 %5,71 %  
Příspěvěk na celiakii, který se u 205 zrušil10,71 %0,71 %  
Zrušení nadstanardů jako takových. 10,71 %0,71 %  
financni příspěvek na permanentku pro jakýkoliv tip cvičení 10,71 %0,71 %  
vstupy do sauny10,71 %0,71 %  

Graf

7. Vyberte 3 položky, které byste nejvíce uvítali v nabídce ZP (pro děti a mládež do 18 let).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Školy v přírodě/lyžařský výcvik8460 %60 %  
Fixní/snímatelný aparát - rovnátka7855,71 %55,71 %  
Očkování5740,71 %40,71 %  
Zájmový kroužek4532,14 %32,14 %  
Nákup v lékárně3927,86 %27,86 %  
Cyklistická přilba3726,43 %26,43 %  
Organizované plavání2618,57 %18,57 %  
Ortopedická obuv2517,86 %17,86 %  
Nákup v optice107,14 %7,14 %  
Nevím. 10,71 %0,71 %  
.....10,71 %0,71 %  

Graf

8. Jaká výše za Vámi vybraný nadstandard Vás již motivuje ke změně ZP?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V případě celkové spokojenosti (komunikace apod.), nepotřebuji měnit ZP.6647,14 %47,14 %  
1.000 Kč3927,86 %27,86 %  
500 Kč1712,14 %12,14 %  
800 Kč64,29 %4,29 %  
600 Kč42,86 %2,86 %  
700 Kč42,86 %2,86 %  
300 Kč21,43 %1,43 %  
400 Kč10,71 %0,71 %  
100 Kč10,71 %0,71 %  
900 Kč10,71 %0,71 %  

Graf

9. Byl/a jste někdy dlužníkem vůči své zdravotní pojišťovně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13596,43 %96,43 %  
ano53,57 %3,57 %  

Graf

10. Myslíte si, že by se mělo vymáhat penále u všech dlužníků, kteří uznali svůj dluh a nesplácí pravidelně dohodnuté splátky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10071,43 %71,43 %  
Ne2618,57 %18,57 %  
Ne všichni dlužníci spadnou do dluhů svou chybou, ale chybou systému.10,71 %0,71 %  
dle situace klienta10,71 %0,71 %  
v % z příjmu, ne pevná částka10,71 %0,71 %  
bez více informaci zavádějící odpověď10,71 %0,71 %  
záleží na důvodu nesplácení10,71 %0,71 %  
záleží na individuální situaci jedince10,71 %0,71 %  
každý případ je individuální10,71 %0,71 %  
nedávala bych všechny dlužníky do jednoho pytle, řešila bych podle situace jednotlivce10,71 %0,71 %  
neznám tuto problematiku10,71 %0,71 %  
v určitých případech ano10,71 %0,71 %  
Nevim10,71 %0,71 %  
Podobné případy by se měly posuzovat individuálně podle doložených příjmů a celkové sociální situace daného jedince.10,71 %0,71 %  
NE, vím o případu, kdy se trestným činem advokátky Miloslavy Blahové z Bystřice p. H. dostal úspěšný člověk do závažných existenčních problémů (připravila ho o vyšší fin. částku a to těch podvedených bylo víc), ona skončila ve vězení, ten člověk kvůli jejímu trest. činu nemohl splácet a ač situaci řešil, napařili penále a poslali na něj exekuci, nic je nezajímalo - ten člověk málem přišel o život, a boháči z VZP si dál staví své paláce a pobírají pohádkové platy...hnus!10,71 %0,71 %  
Pokud se nepříjdou osobně domluvit na postupu, tak ano.10,71 %0,71 %  

Graf

11. U které zdravotní pojišťovny jste registrováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Všeobecná zdravotní pojišťovna ČRotázka č. 13, Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovnaotázka č. 12, Česká průmyslová zdravotní pojišťovnaotázka č. 13, Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictvíotázka č. 13, Vojenská zdravotní pojišťovnaotázka č. 13, Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČRotázka č. 13, Zaměstnanecká pojišťovna Škodaotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna4834,29 %34,29 %  
Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR3525 %25 %  
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna2417,14 %17,14 %  
Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR2115 %15 %  
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví85,71 %5,71 %  
Vojenská zdravotní pojišťovna42,86 %2,86 %  

Graf

12. Jak jste celkově spokojeni se svou zdravotní pojišťovnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na 90 %2125,61 %15 %  
na 80 %1923,17 %13,57 %  
na 70 %1214,63 %8,57 %  
na 60 %1012,2 %7,14 %  
na 100 %910,98 %6,43 %  
na 50 %910,98 %6,43 %  
na 30 %11,22 %0,71 %  
na 40 %11,22 %0,71 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-256949,29 %49,29 %  
41-502719,29 %19,29 %  
26-301712,14 %12,14 %  
31-35117,86 %7,86 %  
51-60107,14 %7,14 %  
36-4042,86 %2,86 %  
15-1821,43 %1,43 %  

Graf

14. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10272,86 %72,86 %  
muž3827,14 %27,14 %  

Graf

15. Jakého jste dosáhl/a nejvyššího vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6848,57 %48,57 %  
středoškolské - maturita5337,86 %37,86 %  
vyšší odborné117,86 %7,86 %  
účiliště - výuční list64,29 %4,29 %  
základní21,43 %1,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ohodnoťte prosím, co Vás ovlivňuje nejvíce při výběru zdravotní pojišťovny.

2. Jak často měníte zdravotní pojišťovnu?

3. V případě, že Vaše současná zdravotní pojišťovna sníží výši proplácených nadstandardů (vitamíny...), poohlížíte se okamžitě po jiné?

4. Uveďte, co byste u své zdravotní pojišťovny chtěli vylepšit, kromě nabídky nadstandardů.

5. Využíváte nabídky nadstandardů své zdravotní pojišťovny?

6. Vyberte 3 položky, které byste nejvíce uvítali v nabídce ZP (pro dospělé pojištěnce).

7. Vyberte 3 položky, které byste nejvíce uvítali v nabídce ZP (pro děti a mládež do 18 let).

8. Jaká výše za Vámi vybraný nadstandard Vás již motivuje ke změně ZP?

9. Byl/a jste někdy dlužníkem vůči své zdravotní pojišťovně?

10. Myslíte si, že by se mělo vymáhat penále u všech dlužníků, kteří uznali svůj dluh a nesplácí pravidelně dohodnuté splátky?

11. U které zdravotní pojišťovny jste registrováni?

12. Jak jste celkově spokojeni se svou zdravotní pojišťovnou?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jakého jste pohlaví?

15. Jakého jste dosáhl/a nejvyššího vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ohodnoťte prosím, co Vás ovlivňuje nejvíce při výběru zdravotní pojišťovny.

2. Jak často měníte zdravotní pojišťovnu?

3. V případě, že Vaše současná zdravotní pojišťovna sníží výši proplácených nadstandardů (vitamíny...), poohlížíte se okamžitě po jiné?

4. Uveďte, co byste u své zdravotní pojišťovny chtěli vylepšit, kromě nabídky nadstandardů.

5. Využíváte nabídky nadstandardů své zdravotní pojišťovny?

6. Vyberte 3 položky, které byste nejvíce uvítali v nabídce ZP (pro dospělé pojištěnce).

7. Vyberte 3 položky, které byste nejvíce uvítali v nabídce ZP (pro děti a mládež do 18 let).

8. Jaká výše za Vámi vybraný nadstandard Vás již motivuje ke změně ZP?

9. Byl/a jste někdy dlužníkem vůči své zdravotní pojišťovně?

10. Myslíte si, že by se mělo vymáhat penále u všech dlužníků, kteří uznali svůj dluh a nesplácí pravidelně dohodnuté splátky?

11. U které zdravotní pojišťovny jste registrováni?

12. Jak jste celkově spokojeni se svou zdravotní pojišťovnou?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jakého jste pohlaví?

15. Jakého jste dosáhl/a nejvyššího vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kuběnová, K.Nabídka preventivního programu (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nabidka-zdravotni-pojistovny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.